Wel eerst een vermomming van alberto lenenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bloed en sperma op de hoteldeuren smeren.
Gewoon een van z'n lokwijven erop afsturen. Die Messi kan zich niet inhouden dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel eerst een vermomming van alberto lenen
[ afbeelding ]
Kom we bellen Louis met deze tips.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een van z'n lokwijven erop afsturen. Die Messi kan zich niet inhouden dan.
Louis is ons voor met deze gedachte. Louis = God.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom we bellen Louis met deze tips.
Morgen gaat Aad weer uitleggen hoe de Argentijnen te pakken zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis belt elke dag met Aad300 voor de laatste tips.
Hij kan er verder ook weinig van, hij werd nog ergens Xavi genoemdquote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Clasie en dat staat volledig los van zijn club. Maar wat een vervelend mannetje is dat met zijn eeuwige gezeik
Wie dan?quote:
Als Buttner naar Man United kon kan Clasie ook best naar Barcelonaquote:Op maandag 7 juli 2014 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan er verder ook weinig van, hij werd nog ergens Xavi genoemd![]()
Cillessen,quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Janmaat - Kuyt - Veltman - De Vrij - Vlaar - Kongolo - Martins Indi - Blind
Robben - Van Persie
Het is eerder sneu als hij nodig isquote:Op maandag 7 juli 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
Zou wel sneu zijn als Clasie als enige helemaal geen speelminuten gaat krijgen.
Ik zou hem wel opstellen. In mijn achtertuin.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
Zou wel sneu zijn als Clasie als enige helemaal geen speelminuten gaat krijgen.
het is acterthuinquote:Op maandag 7 juli 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem wel opstellen. In mijn achtertuin.
Prima voorbereiding gehad in de aanloop van het WK, kwalificatie ook veel gespeeld. Als je hem nou niks vindt neem hem dan überhaupt niet mee.quote:
Had ik ook niet gedaan, hij komt gewoon te kortquote:Op maandag 7 juli 2014 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima voorbereiding gehad in de aanloop van het WK, kwalificatie ook veel gespeeld. Als je hem nou niks vindt neem hem dan überhaupt niet mee.
Veltman misschien?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie dan?
Cillessen, Blind en?
[..]
Als Buttner naar Man United kon kan Clasie ook best naar Barcelona
Hij is op de CVM-positie echt niet veel minder dan Blind.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan, hij komt gewoon te kort
Hij is een slok minder en ik vind Blind niet eens goedquote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is op de CVM-positie echt niet veel minder dan Blind.
Al is Blind wel gegroeid als speler in dit toernooi en kan hij op meerdere posities uit de voeten.
Nog een grotere reden om gewoon op de BBC of Belg te kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:53 schreef Elan het volgende:
De lobby die nu gaande is om Sjek het wedstrijdcommentaar van de eventuele finale te laten doen
Daarom hopelijk De Jong op tijd fit mocht het tot een finale komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een slok minder en ik vind Blind niet eens goed
Belg is wel relaxt minder bullshit en random feitjes die niemand boeit maar gewoon de wedstrijd van minuut tot minuut verslaan .quote:Op maandag 7 juli 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een grotere reden om gewoon op de BBC of Belg te kijken
Inderdaad, een beetje body daarom liever een Guzman of zelfs Kuyt op het middenveldquote:Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom hopelijk De Jong op tijd fit mocht het tot een finale komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |