Kimi heeft rallycross geprobeerd met zijn Ferrari en het hok afgeschreven.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:29 schreef jasperz89 het volgende:
Kut, wordt net wakker, verslapen, rode vlag, watskeburt?
Zit idd naar bbc te kijken en op internet te zoeken, maar nog geen herhaling gezien 10 minutenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Aangezien de race voorlopig nog niet herstart denk ik dat je nog genoeg herhalingen te zien krijgt.
quote:
http://www.gpupdate.net/n(...)onde-op-silverstone/quote:Op zondag 6 juli 2014 14:31 schreef jasperz89 het volgende:
[..]
Zit idd naar bbc te kijken en op internet te zoeken, maar nog geen herhaling gezien 10 minuten
Precies wat ik dacht ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:33 schreef zoem het volgende:
Wel gevaarlijk als je die herhaling van Chilton ziet.
Ze zijn het dan ook aan het onderzoeken. Want naar het schijnt mag je dus niet de pitstraat in bij rood.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:33 schreef zoem het volgende:
Wel gevaarlijk als je die herhaling van Chilton in de pitstraat ziet.
Ferrari's zijn daar dan ook niet voor gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kimi heeft rallycross geprobeerd met zijn Ferrari en het hok afgeschreven.
Die trainen 10 maanden per jaar daarvoorquote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Op Le Mans pakken ze bij dit soort momenten gewoon de slijptol uit, en het lasapparaat erlangs
Ja, nieuw stukje er overheen schroeven. Klaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Op Le Mans pakken ze bij dit soort momenten gewoon de slijptol uit, en het lasapparaat erlangs
Waarschijnlijk kan je de hele wedstrijd nog zienvoordat de f1 weer van start gaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik ga Wimbledon maar opnemen dan
Zenden ze dat ook uit?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Ondertussen is Max met twee vingers in de neus aan het winnen op Zandvoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |