Denk dat de kans op een aanrijding te groot is en ze niet weer een safety car willen. Niet dat je bij een rijdende herstart niet kunt crashen natuurlijk, maar toch.quote:
Binnen 2 uur blijven.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
Ik vraag me af moeten ze nu nog 75 % van de race gaan rijden of mogen ze nu eerder stoppen ?
Ze hebben tot 17:03.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
Ik vraag me af moeten ze nu nog 75 % van de race gaan rijden of mogen ze nu eerder stoppen ?
Gewoon uitrijden op rondes.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
ach dan doen ze zo nog 1 rondje en dna mogen ze weer stoppenquote:
Alsof ze ter plekke maar nieuwe regels bedenken.?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Denk dat de kans op een aanrijding te groot is en ze niet weer een safety car willen. Niet dat je bij een rijdende herstart niet kunt crashen natuurlijk, maar toch.
Hartstikke bonkersquote:
nee, dat zou Mol nooit doen als een Nederlander goed rijdt...quote:Op zondag 6 juli 2014 15:10 schreef Zorro het volgende:
Ok, BBC bye bye.
Dat gefap op Hamilton
Ok, het is een landgenoot, maar ook als hij Button voorbij gaat zijn ze dolgelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |