Niet direct maar omdat er daar ook zoveel offline te doen is (van ZaMiBo's in je eigen stad/dorp tot vakanties aan toe) leer je de mensen echt kennen en dringt advies beter door. Zijn ook deskundigen (juristen/pedagogen/psychologen e.d.) bij betrokken waar je vragen aan kunt stellen in een subforum.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier zetten mensen hem ook een spiegel voor. maar daar reageert hij niet op. Waarom zou hij dan wel daar reageren?
Moet je ook maar willen dat offline gedoe he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet direct maar omdat er daar ook zoveel offline te doen is (van ZaMiBo's in je eigen stad/dorp tot vakanties aan toe) leer je de mensen echt kennen en dringt advies beter door. Zijn ook deskundigen (juristen/pedagogen/psychologen e.d.) bij betrokken waar je vragen aan kunt stellen in een subforum.
Kun je dat echt voorspellen als de relatie nog geen twee maanden voorbij is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet direct maar omdat er daar ook zoveel offline te doen is (van ZaMiBo's in je eigen stad/dorp tot vakanties aan toe) leer je de mensen echt kennen en dringt advies beter door. Zijn ook deskundigen (juristen/pedagogen/psychologen e.d.) bij betrokken waar je vragen aan kunt stellen in een subforum.
Als ik TS een beetje inschat is hij over 10 jaar nog aan het vechten met zijn ex.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je dat echt voorspellen als de relatie nog geen twee maanden voorbij is?
En zoals altijd push je je eigen mening weer veel te ver door.. zucht,.quote:
Valt er dan nog een beetje wat te neuken op dat soort meets?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als ik TS een beetje inschat is hij over 10 jaar nog aan het vechten met zijn ex.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt er dan nog een beetje wat te neuken op dat soort meets?
Er zijn daar veel relaties ontstaan en de geruchten van one night stands op feesten gonsden behoorlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt er dan nog een beetje wat te neuken op dat soort meets?
Lijkt me prima voor TS om de zinnen eens te verzettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er zijn daar veel relaties ontstaan en de geruchten van one night stands op feesten gonsden behoorlijk.
Precies. En waarom zou alleen seks de zinnen verzetten? Een borrel op de zaterdagmiddag, een samenkomen bij een gratis speeltuin/park oid met kinderen, een dagje zeilen/mountainbiken met of zonder kinderen, een etentje met/zonder kinderen, een bbq met een paar honderd ouders en kinderen op een veldje ergens.. Gewoon wat voorbeelden. Voor ieder wat wils met en zonder kinderen en altijd wel mensen tussen te vinden waar je een klik mee hebt. Heel wat beter dan op het logeerbed van vrienden zitten te sibben dat je ex het gezellig heeft met haar nieuwe vriend toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me prima voor TS om de zinnen eens te verzetten
Hoeft ie ook niet te doen. Maar er niet op reageren is wat iedereen dwars zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef Scorpie het volgende:
TS kan maar beter gewoon stoppen met posten aangezien hij geen enkel advies hier ter harte neemt.
Of hij gooit er zonder ook maar ergens op in te gaan weer een nieuwe aflevering van zijn dagboek in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
Ts heeft waarschijnlijk geen zin meer om op dit moment te reageren omdat iedereen die heeft gepost er hetzelfde over denkt!
Ts komt wellicht weer reageren als er diverse mensen het eens met hem zijn en vertellen hoe zielig die nu wel niet is en het rustig aan moet gaan verwerken enzo!
![]()
![]()
In de herhaling dan maar:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik hou ontzettend veel van mijn 3 jongens.Ze zijn echt alles voor me.
Daarom ben ik gebroken dat mijn huwelijk niet gelukt is.
Ben iemand die alles voor zn familie over heeft, kinderen en partner gaan voor alles.
Maar aangezien partner er niet meer is zal ik zeker alles voor hun blijven doen.
Vandaag was ik wederom in het huis, en ze waren echt blij me te zien (zondag voor het laatst gezien).
Kreeg ook een brok in mn keel toen ik de twee jongste naar bed bracht.
Gelukkig zie ik ze in het weekend weer.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:38 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de normale kinderopvang er uitziet, of werkt je ex alleen maar als jij vrij bent?
Misschien omdat TS - door de omstandigheden - een emotionele tijdbom is geworden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan je aangeven waarom je het zo erg vind dan, waar ben je bang van dat kon gebeuren?
Whiskers2009 schrijft goud.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je gaat ook door een hel. De kunst is echter om je kinderen NIET door die hel te laten gaan. Huil, jank, schreeuw, vloek, zak in een hoekje ineen, whatever. Maar doe dat NIET waar je kinderen bij zijn.
Ik werk dag en avond en zij alleen avond.quote:
Het zou pas raar zijn als mensen na zo'n heftig gebeuren binnen weken weer (vrolijk) verder kunnen gaan met hun leven zonder mentale problemen. Maar elke dag kleine beetjes gaat uiteindelijk de goede richting opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Ik werk dag en avond en zij alleen avond.
Als zei op een zelfde avond als ik moest werken dan ging zij of anders ik van dienst ruilen zodat er iemand bij de kids kon zijn.
Op dit moment draai ik alleen maar dag diensten, dus ik kom in het huis als ze werkt.
En even reageren op al die opmerkingen dat ik in een hoekje kruip, en alle advies negeer.
Dat is niet het geval. Ik doe mn uiterste best om verder te gaan.
Aan de ene kant weet ik heel goed dat het over is. Ben daarom al naar een huis wezen kijken, gesproken ivm nieuwe hypotheek. Van de week gestart met het weghalen van mijn spullen uit het huis.
Morgen ga ik langs bij iemand die misschien een tijdelijk woonruimte voor me heeft waar ik mijn kids kan ontvangen. Dus ik ben degelijk bezig om vooruit te denken.
Aan de andere kant, en dat is de grootste gedeelte, ik ben nog steeds erg in de war en verdrietig om alles wat ik kwijt ben wat we afgelopen 22 jaar opgebouwd hebben.
En men kan wel zeggen ga uit, heb sex enz, maar daar ben ik dus echt niet aan toe.
Blijkbaar is dat moeilijk te geloven, het zij zo.
Ik weet dat ik het erg moeilijk heb en als ik niet nog beter hulp krijg ik echt blijf hangen in dit.
Daarom gister met een psycholoog gesproken en die gaat me nu minimaal 1x per week maar als het kan 2x met me praten.
Dit omdat zij ziet dat het niet goed gaat met me. Het is geen zelfmedelijden maar gewoon de waarheid.
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Kan wel stoer gaan roepen, fuck it ik ga verder. Maar dat lukt me nog niet.
Dit vind ik nogal een gevoelloze post. Die man zijn leven ligt aan schervenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef erodome het volgende:
Ik vind het veel verschrikkelijker dat je kind staat te huilen omdat hij het leuk heeft gehad met iemand.
Hoog tijd om je eigen gevoel hierin wat meer onder controle te krijgen en je te richten op wat het beste is voor je kinderen.
Huh? En daarom moet het leven en de toekomst van die kinderen ook maar aan scherven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal een gevoelloze post. Die man zijn leven ligt aan scherven
Dat zeg ik toch nergens? De toekomst van die kinderen ligt in het geheel niet aan scherven als papa nu even aan het balen isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Huh? En daarom moet het leven en de toekomst van die kinderen ook maar aan scherven?
Een eerlijke post. En ik denk dat niemand verwacht dat je dit in een paar weken achter je kan laten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Ik werk dag en avond en zij alleen avond.
Als zei op een zelfde avond als ik moest werken dan ging zij of anders ik van dienst ruilen zodat er iemand bij de kids kon zijn.
Op dit moment draai ik alleen maar dag diensten, dus ik kom in het huis als ze werkt.
En even reageren op al die opmerkingen dat ik in een hoekje kruip, en alle advies negeer.
Dat is niet het geval. Ik doe mn uiterste best om verder te gaan.
Aan de ene kant weet ik heel goed dat het over is. Ben daarom al naar een huis wezen kijken, gesproken ivm nieuwe hypotheek. Van de week gestart met het weghalen van mijn spullen uit het huis.
Morgen ga ik langs bij iemand die misschien een tijdelijk woonruimte voor me heeft waar ik mijn kids kan ontvangen. Dus ik ben degelijk bezig om vooruit te denken.
Aan de andere kant, en dat is de grootste gedeelte, ik ben nog steeds erg in de war en verdrietig om alles wat ik kwijt ben wat we afgelopen 22 jaar opgebouwd hebben.
En men kan wel zeggen ga uit, heb sex enz, maar daar ben ik dus echt niet aan toe.
Blijkbaar is dat moeilijk te geloven, het zij zo.
Ik weet dat ik het erg moeilijk heb en als ik niet nog beter hulp krijg ik echt blijf hangen in dit.
Daarom gister met een psycholoog gesproken en die gaat me nu minimaal 1x per week maar als het kan 2x met me praten.
Dit omdat zij ziet dat het niet goed gaat met me. Het is geen zelfmedelijden maar gewoon de waarheid.
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Kan wel stoer gaan roepen, fuck it ik ga verder. Maar dat lukt me nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |