abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141967619
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Die loopacties leer je in de Dtjes. Dan kan je zelfs Clasie in de spits opstellen als we daar al blij mee moeten zijn. Van Persie was gewoon bagger, zeker als je ziet wat hij wekelijks in Engeland presteert.

Tegen Argentinië krijgt hij meer ruimte, dus hopelijk laat hij daar zien wat hij kan.
Als dat zo zou zijn, zou hij Classie of Huntelaar wel in de spits zetten. Dus dat is onzin. Van Persie heeft een sublieme spelopvatting, inzicht, balvaardigheid enzv. In tegenstelling van vele andere spelers. Gek dat je hem bagger noemt, terwijl van gaal daar dus anders over dacht, net als van marwijk ook al zei. Hij speelde een hele goede wedstrijd. 1 van de betere. Alleen was hij ongelukkig in zijn afronding, maar dat waren er wel meer...

Ik kijk alle wedstrijden van Robin. IN het echie of op tv. Als soms een wedstrijd terug kijkt of een samenvatting, ook op bv het wk 2010 die ik er graag bij haal, zie je dat hij eigenlijk naar mijn mening 1 van de beste, of wel de beste speler is van oranje... Robben is ongelooflijk snel, en heeft sublieme dribbel. Er komt zo veel dreiging vanaf dat heel aantrekkelijk is om te zien. Dat heeft Robin niet dus lijkt hij al snel vaak minder goed. Maar als je dan gaat kijken naar het totaal plaatje en een lijst gaat maken met wat zoekt een coach in een speler of wanneer is iemand een wereld speler, kom je er gelijk achter dat Robin terecht wereld klasse wordt genoemd. Ook gister, als je momenten neemt waarin hij de bal slecht krijgt aangespeeld, dan toch met 1 man in zijn rug, en 2 vanuit de zijkanten druk zetten en vast zetten, met 1 lichaamsbeweging, korte maar belangrijke dribbel, en dan een pass die ook nuttig is voor rust en balbezit kun je concluderen dan hij gister heel goed heeft gespeeld.

Ik zou willen dat men eens niet de media na praat, en dat er eens een paar analyses worden gemaakt met alle actie van Van persie zonder bal, waar ook de ruimtes worden belicht die hij creëert zodat een Robben kan doen waar hij goed in is, hoe belangrijk Robin is door ipv balverlies te lijden, toch onmogelijke ballen controleert en een pass geeft waardoor oranje niet tegen een counter aan loopt en ga zo maar even door. Nu roept iedereen hij stond buitenspel. Dat klopt ook, maar dat heeft ook met timing te maken van een pass. Als hij een loopactie maakt, maar zijn medespelers (ook Robben waar ik me aan irriteer) te lang wachten met die steek pass, is het logies dat je dan buitenspel staat! En dat zag je keer op keer gebeuren.. Daarnaast geeft Robin altijd heel duidelijk aan waar hij de bal moet hebben, dus zo'n steek pass is eigenlijk makkie. maar net als op het wk 2010, zijn er een paar soms net te veel met zich zelf bezig, waardoor het inzicht en lef ontbreekt soms die pass toch te geven.

Dan nog wat, maar als Van Persie die 1-1 niet maakt tegen Spanje was het een heel ander wk geworden.. zelfde geld de (geloof 2-2 tegen Australië) Denk namelijk dat we er dan uit hadden gelegen.. Net zo belangrijk als de goal van Sneijder, maar blijkbaar alweer vergeten door vele.

(leuk te zien dat hij zoveel km's heeft afgelegd en zijn top snelheid nog zo hoog is..hij lijkt trager dan hij is..gek genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Orange2012 op 06-07-2014 15:04:39 ]
pi_141968252
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:35 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn zou hij Classie of Huntelaar wel in de spits zetten. Dit dat is onzin! Van Persie heeft een sublieme spelopvatting, inzicht, balvaardigheid enzv. In tegenstelling van vele andere spelers. Gek dat je hem bagger noemt, terwijl van gaal daar dus anders over dacht, net als van marwijk ook al zei. Hij speelde een hele goede wedstrijd. 1 van de betere. Alleen was hij ongelukkig in zijn afronding, maar dat waren er wel meer...

Ik kijk alle wedstrijden van Robin. IN het echie of op tv. Als soms een wedstrijd terug kijkt of een samenvatting, ook op bv het wk 2010 die ik er graag bij haal, zie je dat hij eigenlijk naar mijn mening de 1 van de beste, dan wel de beste speler is van oranje... Robben is ongelooflijk snel, en heeft sublieme dribbel. Er komt zo veel dreiging vanaf dat heel aantrekkelijk is om te zien. Dat heeft Robin niet dus lijkt hij al snel vaal minder goed. Maar als je dan gaat kijken naar het totaal plaatje en een lijst gaat maken met wat zoekt een coach in een speler of wanneer is iemand een wereld speler, kom je er gelijk achter dat Robin terecht wereld klasse wordt genoemd. Ook gister, als je momenten neemt waarin hij de bal slecht krijgt aangespeeld, dan toch met 1 man in zijn rug, en 2 vanuit de zijkanten druk zetten en vast zetten, met 1 lichaamsbeweging, korte maar belangrijke dribbel, en dan een pass die ook nuttig is voor rust en balbezit kun je concluderen dan hij omdat hij gister heel goed heeft gespeeld.

Ik zou willen dat men en eens niet de media na praat, en dat er eens een een paar analyses worden gemaakt met alle actie van van persie zonder bal, maar ook de ruimtes worden belicht die hij creëert zodat een Robben kan doen waar hij goed in is, hoe belangrijk Robin is door ipv balverlies te lijden, toch onmogelijke ballen controleert en een pass geeft waardoor oranje niet tegen een counter aan loopt en ga zo maar even door. Nu roept iedereen hij stond buitenspel. Dat klopt ook, maar dat heeft ook met timing te maken van een pass. Als hij een loopactie maakt, maar zijn medespelers (ook Robben waar ik me aan irriteer) te lang wachten met die steek pass, is het logies dat je dan buitenspel staat!

Dan nog wat, maar als Van Persie die 1-1 niet maakt tegen Spanje was het een heel ander wk geworden.. zelfde geld de (geloof 2-2 tegen Australië) Denk namelijk dat we er dan uit hadden gelegen.. Net zo belangrijk als de goal van Sneijder, maar blijkbaar alweer vergeten door vele.
Bedankt Hans.

Je hoeft mij/ons niet uit te leggen dan van Persie kan voetballen, dat weet iedereen wel. Ik beoordeel hem op zijn wedstrijd gister, en dat was ongelukkig. Dan vind ik dat je Huntelaar erin moet gooien omdat hij tegen Mexico wel het verschil wist te maken.

Tegen Argentinië moet hij gewoon weer van Persie opstellen.
★★★
pi_141968491
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Bedankt Hans.

Je hoeft mij/ons niet uit te leggen dan van Persie kan voetballen, dat weet iedereen wel. Ik beoordeel hem op zijn wedstrijd gister, en dat was ongelukkig. Dan vind ik dat je Huntelaar erin moet gooien omdat hij tegen Mexico wel het verschil wist te maken.

Tegen Argentinië moet hij gewoon weer van Persie opstellen.
Het lijkt erop dat vele coaches (ong 17.000.000) het beter weten. Keer op keer kiezen ze voor Robin, maar "wij" weten het zogenaamd beter. Maar Robin was te belangrijk vonden van gaal en de staf blijkbaar. Mee eens dat hij ongelukkig was (in afronding), maar des ondanks speelde hij een hele goede wedstrijd. En zijn afronding met die pen was zeker niet ongelukkig.
pi_141968531
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat vele coaches (ong 17.000.000) het beter weten. Keer op keer kiezen ze voor Robin, maar "wij" weten het zogenaamd beter. Maar Robin was te belangrijk vonden van gaal en de staf blijkbaar. Mee eens dat hij ongelukkig was (in afronding), maar des ondanks speelde hij een hele goede wedstrijd. En zijn afronding met die pen was zeker niet ongelukkig.
Huntelaar was indrukwekkender met die assist en doelpunt tegen Mexico dan Van Persie op alle eindrondes samen.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:22:46 #80
62913 Blik
The one and Only!
pi_141968693
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Huntelaar was indrukwekkender met die assist en doelpunt tegen Mexico dan Van Persie op alle eindrondes samen.
Je bent de 1-1 tegen Spanje al vergeten? Of het feit dat van Persie sowieso al 3x heeft gescoord?
pi_141968707
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Je bent de 1-1 tegen Spanje al vergeten? Of het feit dat van Persie sowieso al 3x heeft gescoord?
5 doelpunten op drie WK's, geweldenaar is het!
  Admin zondag 6 juli 2014 @ 15:36:55 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_141969027
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Mwah, beetje uit het niks kwam die hoor :'). 5,45/10.
Ik moest even lachen, mocht wel toch :o

Dit is idioter:
quote:
Daarom moet de NOS Pierre van Hooijdonk naar huis sturen, want die toont lak te hebben aan het respect dat de spelers hebben uitgedragen voordat de wedstrijd begon. Per direct en zonder pardon, weg met racisten. Racisme en racisten horen daar niet thuis en Nederland tolereert dat niet. Pierre van Hooijdonk moet een enkeltje naar huis krijgen en niet meer terug komen bij NOS.
Daarnaast moet NOS hem scholing aanbieden over de geschiedenis en een anti-racisme cursus plus een cognitieve gedragstherapie van de GGZ. Pierre van Hooijdonk heeft hulp nodig. NOS moet ingrijpen. Met spoed.
http://www.joop.nl/opinie(...)hooijdonk_naar_huis/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:40:28 #83
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141969149
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit is idioter:

[..]

joop.nl :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141969218
quote:

[..]

Dit is idioter:

[..]

Als je een racist bent was het ongetwijfeld een leuke grap.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:44:45 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_141969275
quote:

[..]

Dit is idioter:

[..]

:')_!
  zondag 6 juli 2014 @ 15:45:04 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141969286
Joop.nl :') niet geklikt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141969306
quote:

[..]

Dit is idioter:

[..]

Wat :'). Wat een onzin idd _O-.

Had 'm leuker gevonden als "Piet" daadwerkelijk trekjes had van Zwarte Piet, maar deze was wel heel makkelijk :+. Ik ben overigens, geheel terzijde, van mening dat Zwarte Piet gewoon moet blijven in zijn huidige vorm w/.
pi_141969307
Pierre is zelf zwart. Dan mag dat toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 juli 2014 @ 15:48:44 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141969377
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:45 schreef Bonkers. het volgende:
Nee. In Nederland mag anno 2014 geen enkel grapje gemaakt worden waar een getinte medemens eventueel, wellicht, misschien aanstoot aan zou KUNNEN nemen. Zelfs niet als je zelf getint ben.

Uiteraard mag je wel in het openbaar verkondigen dat een groep koppensnellers, genaamd ISIS, het land zouden moeten overnemen en alle niet moslims de strot door zouden moeten snijden. Dat is namelijk veel minder erg dan een kinderfeest met een zwart geschminkte harlekijn.
pi_141969407
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:45 schreef Bonkers. het volgende:
Hahahaha, dat mag al jaren niet meer joh. Lange tenen enzo.
pi_141969429
quote:

[..]

Dit is idioter:

[..]

Joop :') wat een enorm kanjergezwel is dat in onze maatschappij. Ik dans als van Jole een keer door een roomblanke modaal verdienende yup keihard in elkaar gemept wordt, gewoon, omdat het zo'n vieze flikker is met zijn verborgen agenda. Zum kotsen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 15:51:12 ]
pi_141969453
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uiteraard mag je wel in het openbaar verkondigen dat een groep koppensnellers, genaamd ISIS, het land zouden moeten overnemen en alle niet moslims de strot door zouden moeten snijden. Dat is namelijk veel minder erg dan een kinderfeest met een zwart geschminkte harlekijn.
Ja want als je dit op TV zou zeggen kijkt er niemand naar om inderdaad.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:54:32 #93
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_141969569
Die ophef over die zwarte piet grap. Ik vond 'm goed (en ben totaal niet racistisch). Had dat ook maar eens op twitter gemeld. Kwam er meteen reactie: "stinkhoer, een mes in je keel dat is pas adrem" :D
Maar misschien was het een troll.

Mocht het serieus zijn, ik vind het wel verbazingwekkend hoe mensen zich druk kunnen maken om één grap van iemand die zelf ook getint is.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Admin zondag 6 juli 2014 @ 15:56:50 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_141969631
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Als je een racist bent was het ongetwijfeld een leuke grap.
Uhuh, doei :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 juli 2014 @ 15:57:26 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141969648
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:51 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ja want als je dit op TV zou zeggen kijkt er niemand naar om inderdaad.
Je kijkt geen TV?
pi_141969663
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kijkt geen TV?
Jawel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 juli 2014 @ 15:58:50 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141969692
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:57 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jawel.
Gek dan dat je geen verslaggeving van pro ISIS betogingen ziet en blijkbaar wel die enorm racistische intocht van SInterklaas.
pi_141969759
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gek dan dat je geen verslaggeving van pro ISIS betogingen ziet en blijkbaar wel die enorm racistische intocht van SInterklaas.
Wat een slechte vergelijking. :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 juli 2014 @ 16:00:59 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141969772
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat een slechte vergelijking. :)
Nee :)
  zondag 6 juli 2014 @ 16:02:36 #100
211554 BlueMage