Als dat zo zou zijn, zou hij Classie of Huntelaar wel in de spits zetten. Dus dat is onzin. Van Persie heeft een sublieme spelopvatting, inzicht, balvaardigheid enzv. In tegenstelling van vele andere spelers. Gek dat je hem bagger noemt, terwijl van gaal daar dus anders over dacht, net als van marwijk ook al zei. Hij speelde een hele goede wedstrijd. 1 van de betere. Alleen was hij ongelukkig in zijn afronding, maar dat waren er wel meer...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Die loopacties leer je in de Dtjes. Dan kan je zelfs Clasie in de spits opstellen als we daar al blij mee moeten zijn. Van Persie was gewoon bagger, zeker als je ziet wat hij wekelijks in Engeland presteert.
Tegen Argentinië krijgt hij meer ruimte, dus hopelijk laat hij daar zien wat hij kan.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:35 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou hij Classie of Huntelaar wel in de spits zetten. Dit dat is onzin! Van Persie heeft een sublieme spelopvatting, inzicht, balvaardigheid enzv. In tegenstelling van vele andere spelers. Gek dat je hem bagger noemt, terwijl van gaal daar dus anders over dacht, net als van marwijk ook al zei. Hij speelde een hele goede wedstrijd. 1 van de betere. Alleen was hij ongelukkig in zijn afronding, maar dat waren er wel meer...
Ik kijk alle wedstrijden van Robin. IN het echie of op tv. Als soms een wedstrijd terug kijkt of een samenvatting, ook op bv het wk 2010 die ik er graag bij haal, zie je dat hij eigenlijk naar mijn mening de 1 van de beste, dan wel de beste speler is van oranje... Robben is ongelooflijk snel, en heeft sublieme dribbel. Er komt zo veel dreiging vanaf dat heel aantrekkelijk is om te zien. Dat heeft Robin niet dus lijkt hij al snel vaal minder goed. Maar als je dan gaat kijken naar het totaal plaatje en een lijst gaat maken met wat zoekt een coach in een speler of wanneer is iemand een wereld speler, kom je er gelijk achter dat Robin terecht wereld klasse wordt genoemd. Ook gister, als je momenten neemt waarin hij de bal slecht krijgt aangespeeld, dan toch met 1 man in zijn rug, en 2 vanuit de zijkanten druk zetten en vast zetten, met 1 lichaamsbeweging, korte maar belangrijke dribbel, en dan een pass die ook nuttig is voor rust en balbezit kun je concluderen dan hij omdat hij gister heel goed heeft gespeeld.
Ik zou willen dat men en eens niet de media na praat, en dat er eens een een paar analyses worden gemaakt met alle actie van van persie zonder bal, maar ook de ruimtes worden belicht die hij creëert zodat een Robben kan doen waar hij goed in is, hoe belangrijk Robin is door ipv balverlies te lijden, toch onmogelijke ballen controleert en een pass geeft waardoor oranje niet tegen een counter aan loopt en ga zo maar even door. Nu roept iedereen hij stond buitenspel. Dat klopt ook, maar dat heeft ook met timing te maken van een pass. Als hij een loopactie maakt, maar zijn medespelers (ook Robben waar ik me aan irriteer) te lang wachten met die steek pass, is het logies dat je dan buitenspel staat!
Dan nog wat, maar als Van Persie die 1-1 niet maakt tegen Spanje was het een heel ander wk geworden.. zelfde geld de (geloof 2-2 tegen Australië) Denk namelijk dat we er dan uit hadden gelegen.. Net zo belangrijk als de goal van Sneijder, maar blijkbaar alweer vergeten door vele.
Het lijkt erop dat vele coaches (ong 17.000.000) het beter weten. Keer op keer kiezen ze voor Robin, maar "wij" weten het zogenaamd beter. Maar Robin was te belangrijk vonden van gaal en de staf blijkbaar. Mee eens dat hij ongelukkig was (in afronding), maar des ondanks speelde hij een hele goede wedstrijd. En zijn afronding met die pen was zeker niet ongelukkig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Je hoeft mij/ons niet uit te leggen dan van Persie kan voetballen, dat weet iedereen wel. Ik beoordeel hem op zijn wedstrijd gister, en dat was ongelukkig. Dan vind ik dat je Huntelaar erin moet gooien omdat hij tegen Mexico wel het verschil wist te maken.
Tegen Argentinië moet hij gewoon weer van Persie opstellen.
Huntelaar was indrukwekkender met die assist en doelpunt tegen Mexico dan Van Persie op alle eindrondes samen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat vele coaches (ong 17.000.000) het beter weten. Keer op keer kiezen ze voor Robin, maar "wij" weten het zogenaamd beter. Maar Robin was te belangrijk vonden van gaal en de staf blijkbaar. Mee eens dat hij ongelukkig was (in afronding), maar des ondanks speelde hij een hele goede wedstrijd. En zijn afronding met die pen was zeker niet ongelukkig.
Je bent de 1-1 tegen Spanje al vergeten? Of het feit dat van Persie sowieso al 3x heeft gescoord?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Huntelaar was indrukwekkender met die assist en doelpunt tegen Mexico dan Van Persie op alle eindrondes samen.
5 doelpunten op drie WK's, geweldenaar is het!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Je bent de 1-1 tegen Spanje al vergeten? Of het feit dat van Persie sowieso al 3x heeft gescoord?
Ik moest even lachen, mocht wel tochquote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, beetje uit het niks kwam die hoor. 5,45/10.
http://www.joop.nl/opinie(...)hooijdonk_naar_huis/quote:Daarom moet de NOS Pierre van Hooijdonk naar huis sturen, want die toont lak te hebben aan het respect dat de spelers hebben uitgedragen voordat de wedstrijd begon. Per direct en zonder pardon, weg met racisten. Racisme en racisten horen daar niet thuis en Nederland tolereert dat niet. Pierre van Hooijdonk moet een enkeltje naar huis krijgen en niet meer terug komen bij NOS.
Daarnaast moet NOS hem scholing aanbieden over de geschiedenis en een anti-racisme cursus plus een cognitieve gedragstherapie van de GGZ. Pierre van Hooijdonk heeft hulp nodig. NOS moet ingrijpen. Met spoed.
joop.nlquote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, mocht wel toch
Dit is idioter:
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)hooijdonk_naar_huis/
Als je een racist bent was het ongetwijfeld een leuke grap.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is idioter:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is idioter:
[..]
Watquote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is idioter:
[..]
Nee. In Nederland mag anno 2014 geen enkel grapje gemaakt worden waar een getinte medemens eventueel, wellicht, misschien aanstoot aan zou KUNNEN nemen. Zelfs niet als je zelf getint ben.quote:
Joopquote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is idioter:
[..]
Ja want als je dit op TV zou zeggen kijkt er niemand naar om inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard mag je wel in het openbaar verkondigen dat een groep koppensnellers, genaamd ISIS, het land zouden moeten overnemen en alle niet moslims de strot door zouden moeten snijden. Dat is namelijk veel minder erg dan een kinderfeest met een zwart geschminkte harlekijn.
Uhuh, doeiquote:Op zondag 6 juli 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je een racist bent was het ongetwijfeld een leuke grap.
Je kijkt geen TV?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja want als je dit op TV zou zeggen kijkt er niemand naar om inderdaad.
Gek dan dat je geen verslaggeving van pro ISIS betogingen ziet en blijkbaar wel die enorm racistische intocht van SInterklaas.quote:
Wat een slechte vergelijking.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek dan dat je geen verslaggeving van pro ISIS betogingen ziet en blijkbaar wel die enorm racistische intocht van SInterklaas.
joop.nl idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is idioter:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |