Kan je helaas niet zien hoeveel 1 speler heeft afgelegd.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky hier denk ik
Die loopacties leer je in de Dtjes. Dan kan je zelfs Clasie in de spits opstellen als we daar al blij mee moeten zijn. Van Persie was gewoon bagger, zeker als je ziet wat hij wekelijks in Engeland presteert.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
In tegenstelling tot eigenlijk iedereen op dit forum vond ik RVP niet zo slecht.
Matig in de afronding maar wel veel goede loopacties. Maar of de bal kwam niet of te laat. Vooral Depay dribbelde net 1 a 2 stappen te lang voor dat hij de bal gaf. Maar ook Blind (iig 1 keer).
Niet de beste wedstrijd, maar ook niet zo dramatisch zoals sommige het voorstellen.
Alleen slecht in vergelijking met Robben. Maar die degradeert, in zijn huidige vorm, 90% van de spelers tot amateuristische koekenbakkers.
Volgens mij kreeg zijn rechterbeen een licht tikje op het moment dat hij zijn naar voren brengt om de bal te schoppen. Dus uit balans en timing kwijtquote:Op zondag 6 juli 2014 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja wel eens met je dat Robben de absolute leider is. Ja die ene intik kans die van Persie mistte snap ik niks van. Zou appeltje eitje moeten zijn voor een speler als hij maar op de een of andere manier ging het weer klunzig met het voetenwerk. Geen idee wat die jongen precies heeft.
Bij tactical line-up even per speler klikkenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je helaas niet zien hoeveel 1 speler heeft afgelegd.
Ik heb het niet meer terug gezien. Maar dat is dan zonde inderdaad. Ik heb verder niks tegen van Persie ik vind het alleen jammer dat het niet bij het NL elftal lukt met hem.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg zijn rechterbeen een licht tikje op het moment dat hij zijn naar voren brengt om de bal te schoppen. Dus uit balans en timing kwijt
Thanks!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij tactical line-up even per speler klikken
http://resources.fifa.com(...)d_teamstatistics.pdfquote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Die loopacties leer je in de Dtjes. Dan kan je zelfs Clasie in de spits opstellen als we daar al blij mee moeten zijn. Van Persie was gewoon bagger, zeker als je ziet wat hij wekelijks in Engeland presteert.
Tegen Argentinië krijgt hij meer ruimte, dus hopelijk laat hij daar zien wat hij kan.
We moeten gewoon eens ophouden met afzeiken en zo'n speler steunen. Dat ie het kan staat vast, heeft ie al laten zien bij Arsenal en M.united. Tegen Spanje was ie ook ongelukkig met die poeier tegen de lat, maar hij speelde wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Die loopacties leer je in de Dtjes. Dan kan je zelfs Clasie in de spits opstellen als we daar al blij mee moeten zijn. Van Persie was gewoon bagger, zeker als je ziet wat hij wekelijks in Engeland presteert.
Tegen Argentinië krijgt hij meer ruimte, dus hopelijk laat hij daar zien wat hij kan.
Hij werd uit balans gebracht.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja wel eens met je dat Robben de absolute leider is. Ja die ene intik kans die van Persie mistte snap ik niks van. Zou appeltje eitje moeten zijn voor een speler als hij maar op de een of andere manier ging het weer klunzig met het voetenwerk. Geen idee wat die jongen precies heeft.
Dan ben je ongeschikt als profvoetballer.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat soort zooi gaat bij die jongen tussen zijn oren zitten, en daar is onze NL pers mede schuldig aan.
De echte aanvoerder van de ploeg.quote:
Toch zijn het die o.a. die loopacties die Van Persie onderscheiden. Hij doet dit vaker en beter dan de meeste spelers. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat iedereen dit wel kan.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Van Persie meer gelopen dan Robben in deze wedstrijd in ieder geval. Dus kritiek van 'hij bleef maar staan' is in ieder geval onterecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:05 schreef stalybridge het volgende:
Wat is je mening over het totaal aantal afgelegde km? Ook t.o.v. de rest van het team!
Daarom.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Waarom wordt er toch steeds 'Dirk Kuyt uit Katwijk' gezegd
(Ik zit http://nos.nl/wk2014/vide(...)radiocommentaar.html te kijken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |