Geef iedereen een gastoeter... opgelost...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
en vervolgens wint oranje springt iedereen spontaan toeterend in de auto en sta je met je evenementen terrein en afgegeven vergunnig
Maar jij hebt dan ook de perfecte username...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:26 schreef Lastpost het volgende:
Kan me er niet druk om maken, beetje gezelligheid in de straat.
Ik vind het niet leuk dat mensen een gewonnen wedstrijd vieren op deze manier. Niet zo zeiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:32 schreef Greens1 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat mensen een gewonnen wedstrijd vieren. Niet zo zeiken.
Ga je nu iedereen "uitschakelen" die het niet met je eens is?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat mensen een gewonnen wedstrijd vieren op deze manier. Niet zo zeiken.
Nee dan had ik wel een ak47 aangeschaft..quote:Op zondag 6 juli 2014 12:35 schreef Greens1 het volgende:
[..]
Ga je nu iedereen "uitschakelen" die het niet met je eens is?
Mooie kerel ben je ook!quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als er wel een vergunning is aangevraagd is de overlast dan minder?
stel dat je idioten hebt die een uur na de wedstrijd nog doorgaan oke...snap ik...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat mensen een gewonnen wedstrijd vieren op deze manier. Niet zo zeiken.
Je bent hiermee net zo zuur en zielig als degenen die klagen over toeters om 18:00 uur.quote:
Klagen over overlast in de nacht en 'antivoetbal' zijn twee verschillende dingen.quote:
Ik hoop voor jou dat ze de hele nacht doortoeteren/vuurwerk afsteken als ze de halve finale winnen, en als ze de finale zouden winnen!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders maak jij weer tig topics aan over dat ze door je GTST lopen te toeteren en dat er kinderen voor je huis lopen, of dat je vriend met andere mannen omgaat en jou geen aandacht geeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze de hele nacht doortoeteren/vuurwerk afsteken als ze de halve finale winnen, en als ze de finale zouden winnen!
Puur en alleen omdat je het zo niet leuk vindt.
Ik heb in mijn omgeving nog nooit iemand horen klagen over vuurwerk/toeters. Maar goed, op Fok! zijn mensen blijkbaar heel anders.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
precies. Een beetje vuurwerk gegil en getoeter en dat een paar avondjes om de zoveel jaar. Wat een zielige kneusjes.
Ach ik vind GTST de laatste tijd toch niet veel meer aan. En de rest: nou en?!quote:Op zondag 6 juli 2014 14:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders maak jij weer tig topics aan over dat ze door je GTST lopen te toeteren en dat er kinderen voor je huis lopen, of dat je vriend met andere mannen omgaat en jou geen aandacht geeft.
Ik heb nog nooit een topic geopend over dat kinderen langs mijn huis LOPEN. Lees eens beter de volgende keer zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:04 schreef Syntos het volgende:
[..]
Anders maak je er wel iedere week een topic over aan.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb nog nooit een topic geopend over dat kinderen langs mijn huis LOPEN. Lees eens beter de volgende keer zou ik zeggen.
Zo kwam het anders niet over.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En dat mijn vriend met andere mannen omgaat maakt mij ook niet uit,
ja en dan ook nog zelf een "nu ben ik wakker geworden bericht" plaatsenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Ik heb ook zo'n wijf op Facebook. Beter block ik haar snel!!!
Check hier:
[ afbeelding ]
Ondertussen wel lekker aan de uitkering en elke ochtend zuchten over hoe druk haar leven is terwijl ze pannenkoeken aan het bakken is en wij aan het zwoegen zijn.
x1000
Dat zei je dus wel. Quote van jou:quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.Begrijpend lezen blijft lastig.
[..]
Zo kwam het anders niet over.
En zo kwam het idd niet over. De klacht toen was nml dat Pipo tijdens GTST langs kwam. Als mijn vriend naar Pipo was gegaan was er geen topic geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |