abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141961544
Ik volg zelf geen voetbal en heb er niet zoveel mee maar als oranje speelt vind ik het wel leuk om ergens te kijken met wat vrienden zoals gisteravond in Biergarten.

Je kent het wel, oranje wint en mensen rijden toeterend rond, er wordt vuurwerk afgestoken en mensen springen in de fontein op het Hofplein. Dat zal op andere plaatsen in Nederland ook zo zijn.

Enkele minuten later verschijnen de eerste topics op fok met titels als "Tokkiefestijn wederom losgebarsten" je kent het wel. Zure autisten die uitsluitend digitale vrienden hebben, nooit naar buiten durven en het raar vinden als anderen wel sociaal leven hebben en buiten plezier maken. Dit laatste begrijpen ze niet. Hoe kunnen mensen op straat plezier maken terwijl ze zelf altijd schuchter rondlopen met opgetrokken kraag naar de grond starend om oogcontact te vermijden, die enkele keren dat ze het naar buiten gaan echt niet kunnen voorkomen.

Ik ga niet toeterend rondcrossen, ik spring niet in fonteinen maar ik gun anderen dat moment van ontlading. Ik woon in een bewoonde kern dus ik accepteer ook de feestende mensen op straat.

Aan alle zure zielen die anderen geen plezier gunnen omdat zij dat zelf ook niet hebben: zeik niet zo en als je echt jezelf stoort huur dan voor de volgende wedstrijd een Siberische blokhut. Stelletje misselijke droeftoeters. Stoer op fok klaagtopics openen maar het lef niet hebben om op straat te klagen bij de mensen die je "overlast" veroorzaken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_141961574
Want over overlast klagen staat gelijk aan een zure voetbalhaters zijn. :')

Klagen over mensen die klagen. :')

Mag ik nu bij het raam van jouw kinderen vuurwerk af gaan steken en toeteren als ze slapen? :D
Is toch gezellig. *O*
pi_141961576
Voetbal :')
Vrienden hebben :')
Buiten komen :')
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_141961602
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Syntos het volgende:
Want over overlast klagen staat gelijk aan een zure voetbalhaters zijn. :')

Klagen over mensen die klagen. :')
je gaat nu toch niet beweren dat de sneue figuren die deze topics openen liefhebbers zijn?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_141961610
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

je gaat nu toch niet beweren dat de sneue figuren die deze topics openen liefhebbers zijn?
Ik ken ze niet allemaal persoonlijk, en jij denk ik ook niet.

Als het nou om 6 uur in de avond was is tot daar aan toe. Maar kom op zeg, om 1 uur in de nacht nog vuurwerk af gaan steken en met je auto toeteren.
pi_141961617
Ja leuk ts .... moraalridder... :')
nee echt niet !
pi_141961645
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:35 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik ken ze niet allemaal persoonlijk, en jij denk ik ook niet.

Als het nou om 6 uur in de avond was is tot daar aan toe.
nee dat klopt. Toch durf ik die stelling wel aan.
Ik wil ze ook niet kennen. Zulke zure misgunners wil ik niet in mijn kennissenkring.
pi_141961652
100% terechte klacht.

Al die huillies op Fok! vanwege een beetje vuurwerk en getoeter. _O- _O-
pi_141961653
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zulke zure misgunners wil ik niet in mijn kennissenkring.
:')
pi_141961674
Deze ts wil even goedkoop scoren met dit tyfustopic :')
nee echt niet !
pi_141961684
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:38 schreef Gewas het volgende:
100% terechte klacht.

Al die huillies op Fok! vanwege een beetje vuurwerk en getoeter. _O- _O-
precies. Een beetje vuurwerk gegil en getoeter en dat een paar avondjes om de zoveel jaar. Wat een zielige kneusjes.
  zondag 6 juli 2014 @ 10:40:35 #12
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141961687
In feite zeg je dus dat echte autisten zich niet zo moeten aanstellen, mooie boel.
pi_141961688
Terechte klacht

Of van die mensen die zeggen "ik hoop dat ze verliezen zodat dat domme voetbal gedoe snel weer afgelopen is!"

Echt van die mensen die het vooral heel cool vinden van zichzelf dat ze een andere mening hebben dan de rest. Kijk mij ff speciaal zijn en out of the box denken heuuujjjjjj.
pi_141961703
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

precies. Een beetje vuurwerk gegil en getoeter en dat een paar avondjes om de zoveel jaar. Wat een zielige kneusjes.
ja dat is heel leuk en stoer als je 16 bent ..... of tokkie :')
nee echt niet !
pi_141961714
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Of van die mensen die zeggen "ik hoop dat ze verliezen zodat dat domme voetbal gedoe snel weer afgelopen is!"

dit heeft wel een hoog nsb gehalte idd.
nee echt niet !
pi_141961722
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:41 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Of gewoon blij bent dat NL heeft gewonnen en je niet de hele dag druk maakt over wat anderen van je vinden (oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)
  zondag 6 juli 2014 @ 10:43:59 #17
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141961736
Ach ze mogen maandag allemaal weer in de file staan en netjes op hun werk verschijnen... net als TS..
Laten zich drijven als klapvee..

Als een echte autist naar 22 stinkende zweterige mannen loeren... :r
Veel plezier ermee.. :W
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141961745
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
(oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)
En dat is dus hetgene waar een gedeelte het moeilijk mee heeft.
pi_141961747
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Of gewoon blij bent dat NL heeft gewonnen en je niet de hele dag druk maakt over wat anderen van je vinden (oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)
dat is mijn punt.. hier waren ze om 5 uur nog aan degang... :(
nee echt niet !
pi_141961751
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef HighVolume het volgende:
Deze ts wil even goedkoop scoren met dit tyfustopic :')
ik klaag over zielige mensen, daar reken ik jou ook toe afgaande op je reacties in desbetreffende topics.

Een zielig mannetje dat anderen geen plezier gunt, het lef niet heeft te klagen op straat maar wel een held is op het net en voorstelt feestvierders een nekschot te geven. Dat moet dan wel iemand anders doen want zelf durf je alleen vanaf je zolderkamer.
pi_141961765
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik klaag over zielige mensen, daar reken ik jou ook toe afgaande op je reacties in desbetreffende topics.

Een zielig mannetje dat anderen geen plezier gunt, het lef niet heeft te klagen op straat maar wel een held is op het net en voorstelt feestvierders een nekschot te geven. Dat moet dan wel iemand anders doen want zelf durf je alleen vanaf je zolderkamer.
oh waar jij mij toe rekent maakt me niet zoveel uit :')
nee echt niet !
pi_141961771
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:41 schreef HighVolume het volgende:

[..]

inderdaad. Maar om dan op fok te klagen erover :')
pi_141961773
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:45 schreef HighVolume het volgende:

[..]

oh waar jij mij toe rekent maakt me niet zoveel uit :')
ok :')
pi_141961776
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

wat doe jij dan wijsneus :') _O-
nee echt niet !
  zondag 6 juli 2014 @ 10:46:41 #25
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141961777
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja waarom doe je dat dan..?
  zondag 6 juli 2014 @ 10:46:57 #26
417263 eend112
de echte
pi_141961778
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik volg zelf geen voetbal en heb er niet zoveel mee maar als oranje speelt vind ik het wel leuk om ergens te kijken met wat vrienden zoals gisteravond in Biergarten.

Je kent het wel, oranje wint en mensen rijden toeterend rond, er wordt vuurwerk afgestoken en mensen springen in de fontein op het Hofplein. Dat zal op andere plaatsen in Nederland ook zo zijn.

Enkele minuten later verschijnen de eerste topics op fok met titels als "Tokkiefestijn wederom losgebarsten" je kent het wel. Zure autisten die uitsluitend digitale vrienden hebben, nooit naar buiten durven en het raar vinden als anderen wel sociaal leven hebben en buiten plezier maken. Dit laatste begrijpen ze niet. Hoe kunnen mensen op straat plezier maken terwijl ze zelf altijd schuchter rondlopen met opgetrokken kraag naar de grond starend om oogcontact te vermijden, die enkele keren dat ze het naar buiten gaan echt niet kunnen voorkomen.

Ik ga niet toeterend rondcrossen, ik spring niet in fonteinen maar ik gun anderen dat moment van ontlading. Ik woon in een bewoonde kern dus ik accepteer ook de feestende mensen op straat.

Aan alle zure zielen die anderen geen plezier gunnen omdat zij dat zelf ook niet hebben: zeik niet zo en als je echt jezelf stoort huur dan voor de volgende wedstrijd een Siberische blokhut. Stelletje misselijke droeftoeters. Stoer op fok klaagtopics openen maar het lef niet hebben om op straat te klagen bij de mensen die je "overlast" veroorzaken.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_141961781
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef HighVolume het volgende:

[..]

dat is mijn punt.. hier waren ze om 5 uur nog aan degang... :(
Dat is vrij tokkie idd...maar als iemand na de wedstrijd naar huis rijdt en mensen toeteren een paar keer omdat ze blij zijn...ach, mooi toch. Iedereen is dan blij (op een paar verzuurde haters na).

Kijk zelf normaal ook nooit voetbal maar 1x in de 2 jaar WK/EK is toch altijd leuk
pi_141961795
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dat is vrij tokkie idd...maar als iemand na de wedstrijd naar huis rijdt en mensen toeteren een paar keer omdat ze blij zijn...ach, mooi toch. Iedereen is dan blij (op een paar verzuurde haters na).

Kijk zelf normaal ook nooit voetbal maar 1x in de 2 jaar WK/EK is toch altijd leuk
mee eens !
nee echt niet !
pi_141961801
Ik heb nog ook nog nooit echt een tof persoon gesproken die zegt, ik hoop dat Nederland verliest....het zijn altijd van die half gare kneuzen die zelf nergens worden uitgenodigd om voetbal te kijken
  zondag 6 juli 2014 @ 10:50:13 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141961833
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb nog ook nog nooit echt een tof persoon gesproken die zegt, ik hoop dat Nederland verliest....het zijn altijd van die half gare kneuzen die zelf nergens worden uitgenodigd om voetbal te kijken
Ik nodig jou toch ook niet uit om door viezemannen in je reet geneukt te worden als ik weet dat je dat niet leuk vind..?
pi_141961842
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:50 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik nodig jou toch ook niet uit om door viezemannen in je reet geneukt te worden als ik weet dat je dat niet leuk vind..?
_O-
  zondag 6 juli 2014 @ 10:54:30 #32
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_141961908
Lagere levensvormen die nou eenmaal graag bij de kudde horen denken dat de wet overtreden okee is als je het maar met heel veel mensen tegelijk doet :N :N
censuur :O
pi_141961921
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:46 schreef HighVolume het volgende:

[..]

wat doe jij dan wijsneus :') _O-
volgens mij klaag ik niet over feestvierende mensen....
pi_141961996
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:50 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Stel dat je weet dat het hele reetneuk verhaal eigenlijk stiekem gewoon bijzaak is en het een gezellige gelegenheid is om bier te drinken mag je me best uitnodigen hoor.
  zondag 6 juli 2014 @ 11:02:17 #35
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141962087
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Stel dat je weet dat het hele reetneuk verhaal eigenlijk stiekem gewoon bijzaak is en het een gezellige gelegenheid is om bier te drinken mag je me best uitnodigen hoor.
Waarom kies je dan het voetbal uit..? Een stel achterlijke huilende miljonairs gaat naar de armste plekken van de wereld om daar de boel even lekker verder kapot te maken...

Ja idd tijd voor een feestje.... |:(

Ga lekker naar de plaatselijke autocross ofzo...
Voetbal... prima... ergens op een trapveldje in de buurt zonder mensen die zich "publiek" noemen
pi_141962117
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom kies je dan het voetbal uit..? Een stel achterlijke huilende miljonairs gaat naar de armste plekken van de wereld om daar de boel even lekker verder kapot te maken...

Omdat alle normale mensen dat collectief een mooie gelegenheid daarvoor vinden...behalve een paar haters die dan ook meteen (liefst ongevraagd) aan iedereen kenbaar moeten maken hoe lekker "anders" ze wel niet zijn door te zeggen...ohhh, ik hoop dat ze verliezen :`)
pi_141962126
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Voetbal... prima... ergens op een trapveldje in de buurt zonder mensen die zich "publiek" noemen
Lekker bijten en ruggen kraken toch. Gezellig. w/
pi_141962145
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

volgens mij klaag ik niet over feestvierende mensen....
het gaat over het feit DAT je klaagt
nee echt niet !
  zondag 6 juli 2014 @ 11:07:05 #39
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141962170
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Omdat alle normale mensen dat collectief een mooie gelegenheid daarvoor vinden...behalve een paar haters die dan ook meteen (liefst ongevraagd) aan iedereen kenbaar moeten maken hoe lekker "anders" ze wel niet zijn door te zeggen...ohhh, ik hoop dat ze verliezen :`)
quote:

[..]

Een mooie gelegenheid... _O- :')
  zondag 6 juli 2014 @ 11:07:37 #40
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141962176
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je doet hetzelfde op internet. Trouwens ik moet altijd lachen met al die toeterende idioten. Een aantal jaren geleden klaagden Nederlanders over Turken die met hun autos lawaai maakten als Turkije won. En nu? Nu doen die Anitas en hun man hetzelfde.
Trouwens behalve voetballers en hun staf wint verder niemamd.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  zondag 6 juli 2014 @ 11:08:11 #41
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141962191
Oh FOK heeft weer eens de 2 keer quoten ziekte opgelopen....
pi_141962212
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef thom_05 het volgende:
Zolang ze maar winnen is het 'wij winnen'. En als ze verliezen dan is het opeens 'hun'.
Ook zoiets bij bepaald volk.
  zondag 6 juli 2014 @ 11:10:30 #43
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141962239
quote:

[..]

Een mooi gelegenheid om 200-300 000 mensen dakloos te maken zodat idioten als ts zich tot de winnaars kunnen voelen ook al hebben ze nooit persoonlijk iets presteerd. Nou weet je wat dan ben je pas een triest excus voor een mens.
- Henry de Jouvenel
  zondag 6 juli 2014 @ 11:13:28 #44
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141962287
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:09 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zolang ze maar winnen is het 'wij winnen'. En als ze verliezen dan is het opeens 'hun'.
Ook zoiets bij bepaald volk.
Ach ja sommige mensen schreeuwen er om voor gek te worden gehouden en maar blij worden terwijl er weee een rondje bezuinigingen wordt gepland en de toekomst van die idioten een klimopbaan is maar ja wat boeit het? WIJ hebben gewonnen!!
- Henry de Jouvenel
pi_141962365
quote:

[..]

Je doet hetzelfde op internet. Trouwens ik moet altijd lachen met al die toeterende idioten. Een aantal jaren geleden klaagden Nederlanders over Turken die met hun autos lawaai maakten als Turkije won. En nu? Nu doen die Anitas en hun man hetzelfde.
Jij bent er zo een he?
pi_141962405
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:10 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Een mooi gelegenheid om 200-300 000 mensen dakloos te maken
Dit is daarentegen ook een hele terechte klacht..walgelijk gewoon
pi_141962443
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef HighVolume het volgende:

[..]

het gaat over het feit DAT je klaagt
Nee.
  zondag 6 juli 2014 @ 11:21:50 #48
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_141962466
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voetbal an sich weinig te maken met tyfus herrie schoppen na 12'en.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_141962476
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee.
weet je wat .. leer eerst eens begrijpend te lezen dan praten we verder. TOET TOET :')
nee echt niet !
pi_141962482
quote:

[..]

dan verwar je me met iemand anders. Ik klaag niet over een spontaan volksfeest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')