quote:Op zondag 6 juli 2014 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik volg zelf geen voetbal en heb er niet zoveel mee maar als oranje speelt vind ik het wel leuk om ergens te kijken met wat vrienden zoals gisteravond in Biergarten.
Je kent het wel, oranje wint en mensen rijden toeterend rond, er wordt vuurwerk afgestoken en mensen springen in de fontein op het Hofplein. Dat zal op andere plaatsen in Nederland ook zo zijn.
Enkele minuten later verschijnen de eerste topics op fok met titels als "Tokkiefestijn wederom losgebarsten" je kent het wel. Zure autisten die uitsluitend digitale vrienden hebben, nooit naar buiten durven en het raar vinden als anderen wel sociaal leven hebben en buiten plezier maken. Dit laatste begrijpen ze niet. Hoe kunnen mensen op straat plezier maken terwijl ze zelf altijd schuchter rondlopen met opgetrokken kraag naar de grond starend om oogcontact te vermijden, die enkele keren dat ze het naar buiten gaan echt niet kunnen voorkomen.
Ik ga niet toeterend rondcrossen, ik spring niet in fonteinen maar ik gun anderen dat moment van ontlading. Ik woon in een bewoonde kern dus ik accepteer ook de feestende mensen op straat.
Aan alle zure zielen die anderen geen plezier gunnen omdat zij dat zelf ook niet hebben: zeik niet zo en als je echt jezelf stoort huur dan voor de volgende wedstrijd een Siberische blokhut. Stelletje misselijke droeftoeters. Stoer op fok klaagtopics openen maar het lef niet hebben om op straat te klagen bij de mensen die je "overlast" veroorzaken.
Dat is vrij tokkie idd...maar als iemand na de wedstrijd naar huis rijdt en mensen toeteren een paar keer omdat ze blij zijn...ach, mooi toch. Iedereen is dan blij (op een paar verzuurde haters na).quote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat is mijn punt.. hier waren ze om 5 uur nog aan degang...
mee eens !quote:Op zondag 6 juli 2014 10:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat is vrij tokkie idd...maar als iemand na de wedstrijd naar huis rijdt en mensen toeteren een paar keer omdat ze blij zijn...ach, mooi toch. Iedereen is dan blij (op een paar verzuurde haters na).
Kijk zelf normaal ook nooit voetbal maar 1x in de 2 jaar WK/EK is toch altijd leuk
Ik nodig jou toch ook niet uit om door viezemannen in je reet geneukt te worden als ik weet dat je dat niet leuk vind..?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb nog ook nog nooit echt een tof persoon gesproken die zegt, ik hoop dat Nederland verliest....het zijn altijd van die half gare kneuzen die zelf nergens worden uitgenodigd om voetbal te kijken
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit om door viezemannen in je reet geneukt te worden als ik weet dat je dat niet leuk vind..?
volgens mij klaag ik niet over feestvierende mensen....quote:
Stel dat je weet dat het hele reetneuk verhaal eigenlijk stiekem gewoon bijzaak is en het een gezellige gelegenheid is om bier te drinken mag je me best uitnodigen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit om door viezemannen in je reet geneukt te worden als ik weet dat je dat niet leuk vind..?
Waarom kies je dan het voetbal uit..? Een stel achterlijke huilende miljonairs gaat naar de armste plekken van de wereld om daar de boel even lekker verder kapot te maken...quote:Op zondag 6 juli 2014 10:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Stel dat je weet dat het hele reetneuk verhaal eigenlijk stiekem gewoon bijzaak is en het een gezellige gelegenheid is om bier te drinken mag je me best uitnodigen hoor.
Omdat alle normale mensen dat collectief een mooie gelegenheid daarvoor vinden...behalve een paar haters die dan ook meteen (liefst ongevraagd) aan iedereen kenbaar moeten maken hoe lekker "anders" ze wel niet zijn door te zeggen...ohhh, ik hoop dat ze verliezenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom kies je dan het voetbal uit..? Een stel achterlijke huilende miljonairs gaat naar de armste plekken van de wereld om daar de boel even lekker verder kapot te maken...
Ja idd tijd voor een feestje....![]()
Ga lekker naar de plaatselijke autocross ofzo...
Lekker bijten en ruggen kraken toch. Gezellig.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom kies je dan het voetbal uit..? Een stel achterlijke huilende miljonairs gaat naar de armste plekken van de wereld om daar de boel even lekker verder kapot te maken...
Ja idd tijd voor een feestje....![]()
Ga lekker naar de plaatselijke autocross ofzo...
Voetbal... prima... ergens op een trapveldje in de buurt zonder mensen die zich "publiek" noemen
het gaat over het feit DAT je klaagtquote:Op zondag 6 juli 2014 10:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
volgens mij klaag ik niet over feestvierende mensen....
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat alle normale mensen dat collectief een mooie gelegenheid daarvoor vinden...behalve een paar haters die dan ook meteen (liefst ongevraagd) aan iedereen kenbaar moeten maken hoe lekker "anders" ze wel niet zijn door te zeggen...ohhh, ik hoop dat ze verliezen
Een mooie gelegenheid...quote:Op zondag 6 juli 2014 11:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat alle normale mensen dat collectief een mooie gelegenheid daarvoor vinden...behalve een paar haters die dan ook meteen (liefst ongevraagd) aan iedereen kenbaar moeten maken hoe lekker "anders" ze wel niet zijn door te zeggen...ohhh, ik hoop dat ze verliezen
Je doet hetzelfde op internet. Trouwens ik moet altijd lachen met al die toeterende idioten. Een aantal jaren geleden klaagden Nederlanders over Turken die met hun autos lawaai maakten als Turkije won. En nu? Nu doen die Anitas en hun man hetzelfde.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik klaag over zielige mensen, daar reken ik jou ook toe afgaande op je reacties in desbetreffende topics.
Een zielig mannetje dat anderen geen plezier gunt, het lef niet heeft te klagen op straat maar wel een held is op het net en voorstelt feestvierders een nekschot te geven. Dat moet dan wel iemand anders doen want zelf durf je alleen vanaf je zolderkamer.
Zolang ze maar winnen is het 'wij winnen'. En als ze verliezen dan is het opeens 'hun'.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef thom_05 het volgende:
Trouwens behalve voetballers en hun staf wint verder niemamd.
Een mooi gelegenheid om 200-300 000 mensen dakloos te maken zodat idioten als ts zich tot de winnaars kunnen voelen ook al hebben ze nooit persoonlijk iets presteerd. Nou weet je wat dan ben je pas een triest excus voor een mens.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ach ja sommige mensen schreeuwen er om voor gek te worden gehouden en maar blij worden terwijl er weee een rondje bezuinigingen wordt gepland en de toekomst van die idioten een klimopbaan is maar ja wat boeit het? WIJ hebben gewonnen!!quote:Op zondag 6 juli 2014 11:09 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zolang ze maar winnen is het 'wij winnen'. En als ze verliezen dan is het opeens 'hun'.
Ook zoiets bij bepaald volk.
Jij bent er zo een he?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde op internet. Trouwens ik moet altijd lachen met al die toeterende idioten. Een aantal jaren geleden klaagden Nederlanders over Turken die met hun autos lawaai maakten als Turkije won. En nu? Nu doen die Anitas en hun man hetzelfde.
Dit is daarentegen ook een hele terechte klacht..walgelijk gewoonquote:Op zondag 6 juli 2014 11:10 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Een mooi gelegenheid om 200-300 000 mensen dakloos te maken
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef HighVolume het volgende:
[..]
het gaat over het feit DAT je klaagt
Voetbal an sich weinig te maken met tyfus herrie schoppen na 12'en.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je gaat nu toch niet beweren dat de sneue figuren die deze topics openen liefhebbers zijn?
weet je wat .. leer eerst eens begrijpend te lezen dan praten we verder. TOET TOETquote:
dan verwar je me met iemand anders. Ik klaag niet over een spontaan volksfeest.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde op internet. Trouwens ik moet altijd lachen met al die toeterende idioten. Een aantal jaren geleden klaagden Nederlanders over Turken die met hun autos lawaai maakten als Turkije won. En nu? Nu doen die Anitas en hun man hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |