Afgang is wat overdreven. Ik denk dat het gebrek aan ervaring is. De Belgen zat een paar keer dicht bij de gelijkmaker maar de mazzel ontbrak ook nog eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:18 schreef Old_Pal het volgende:
Tja, al jaren wordt gesproken over die 'geweldige' Belgische voetballers maar bij hun eerste wedstrijd tegen een groot voetballand falen ze hopeloos. Geen enkel moment zaten ze gisteren in de wedstrijd. Wat een afgang. Nou ja, we weten in ieder geval dat ze wel kunnen winnen van operettelandjes.
![]()
Maarja, wij zijn maar matig en de Belgen zo jong en talentvol.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:23 schreef Kikopuz het volgende:
En toen verloor Nederland met 1-0 kansloos van Argentinië...
Nou we hebben in ieder geval niet zomaar van ze gewonnen. Ik ben van huis uit een optimist maar ook een realist. Ik denk nog steeds dat WE geen wereldkampioen.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:23 schreef Kikopuz het volgende:
Nog triester zijn de Belgen die dachter verder te komen dan Nederland en nu opeens Nederland gaan afzeikenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:01 schreef Bombvis het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind: Belgen die dachten/hoopten ver te komen of Nederlanders die ze moeten afzeiken. Ik kan toch meer begrip opbrengen voor het eerste
Maar dan toch wel zeker met 100% inzet, de Belgen geloofde er helemaal niet meer in na de 30ste minuut ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:23 schreef Kikopuz het volgende:
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:01 schreef Bombvis het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind: Belgen die dachten/hoopten ver te komen of Nederlanders die ze moeten afzeiken. Ik kan toch meer begrip opbrengen voor het eerste
Deze manquote:Op zondag 6 juli 2014 11:01 schreef Bombvis het volgende:
Ja, dat mag ik hopen ja..quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan toch wel zeker met 100% inzet, de Belgen geloofde er helemaal niet meer in na de 30ste minuut ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |