goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:15 schreef KingRoland het volgende:
Hij werd goed aangepakt, mocht best wel eens gezegd worden.
Maar Van Persie moet dat doen als aanvoerder. Het is dus het succes van Robben, niemand anders.quote:
Ja, bedoelde in de negatieve zin.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed?
CR had met n9 man moeten eindigen
Wordt ze dan niet lastig gevallen door Turken?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe in de kleuren van de Koerdische vlag.
Van Persie heeft dat ook gedaan alleen Robben doet dat met meer gevoel, net geen overacting.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Van Persie moet dat doen als aanvoerder. Het is dus het succes van Robben, niemand anders.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik dacht dat 'ie het over z'n kind had toen 'ie zei ''Komt die kleine ook binnen lopen'', ging het over Sneijder
De druiven zijn daar wel heel zuurquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Volgens HLN had CR 2 strafschoppen verdiend.
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik dacht dat 'ie het over z'n kind had toen 'ie zei ''Komt die kleine ook binnen lopen'', ging het over Sneijder
Ditquote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed?
CR had met n9 man moeten eindigen
Hij moet even wachtenquote:
Eentje hadden ze er wel verdiend ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hahahah dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt ze dan niet lastig gevallen door Turken?
whehehe oke, ff gemistquote:
ik zweet hier helemaal, ik ga zou douchequote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe oke, ff gemist
Maar het waren echt een paar regelrechte aanslagen...
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.
met die ene aanval? dat is sterkquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dan moet het goed komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zie je ...Cillessen wist het niet en was pissed
gebrek aan zelfkennis dusquote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zie je ...Cillessen wist het niet en was pissed
Spannend hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zweet hier helemaal, ik ga zou douche
Foto's?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:19 schreef quirina het volgende:
Man man man wat een wedstrijd. Ik zat gewoon te zweten van de zenuwen
Hoezo? Was de makkelijkste wedstrijd die we zouden krijgen, zoals ook wel bleek.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:19 schreef quirina het volgende:
Man man man wat een wedstrijd. Ik zat gewoon te zweten van de zenuwen
Ik ooookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zweet hier helemaal, ik ga zou douche
Binnenkant paalquote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Dekatria het volgende:
Die van Kuyt kon echt niet verder de hoek in
Nou idd, ik dacht ook dat hij hem niet helemaal lekker raakte, maar goed hij zat.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Dekatria het volgende:
nog nooit een strafschop gestopt, wat denkt hij nou zelfquote:
twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 06-07-2014 om 01:19:53Netherlands 0-0 Costa RicaVan Gaal, "Tactical Genius"England 0-0 Costa RicaRoy Hodgson..... http://t.co/wIGKvnJFg2 reageer retweet
Stop nou maar met trollen Jaapquote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? Was de makkelijkste wedstrijd die we zouden krijgen, zoals ook wel bleek.
De ideale penaltyquote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Dekatria het volgende:
Nou die Tico's waren wel goed met verdedigen vond ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? Was de makkelijkste wedstrijd die we zouden krijgen, zoals ook wel bleek.
Waarom ben je dan een wizardquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Die tim krul lijkt trouwens behoorlijk op mij, alleen iets dikker gezicht.
Die grens had het -vaak- goed; niet altijd ok. Maar wel vaakquote:Op zondag 6 juli 2014 01:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou die Tico's waren wel goed met verdedigen vond ik.
En die grensrechter met z'n vlag werd ik ook niet goed van.
Zij is een aandachtshoer. Die rechter is meer een girl next door.quote:
Eens maar RVP speelde klotequote:
Dan maar goed dat ie m misschien verkeerd raakte...de keeper zat er dicht bij dacht ikquote:Op zondag 6 juli 2014 01:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht ook dat hij hem niet helemaal lekker raakte, maar goed hij zat.
Ik ga zo douchen. Heb een nieuwe shampoo. Ben bang.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:24 schreef KingRoland het volgende:
Als er mensen zometeen gaan douchen, laat me even weten dan ga ik ook mee.
En ik vond die scheids ook een irritante ... Die steeds in de weg liep en raar liep te doen met z'n gele kaartje ( geven? Nah...stop em wel weer in de broekzak)quote:Op zondag 6 juli 2014 01:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Die grens had het -vaak- goed; niet altijd ok. Maar wel vaak
(je kunt het zien aan de herhalingen: zodra hij fout zit kreeg je geen herhaling)
Ik zou ze beide doenquote:
Dat is voorkeurspelling tegenwoordig en dat is alleen voor ambtenarenquote:
Dat mag.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef quirina het volgende:
Mag je hier trouwens wel zeggen dat je de scheids een hondelul vind?
Ja. Vond ik vooraf wel een risicoquote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de penalty goed genomen, met risico maar wel goed.
Jij wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef quirina het volgende:
Vinden wij allemaal ook, Mani gaat em kapot maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef quirina het volgende:
Zo'n beetje het enige wat hij goed gedaan heeftquote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de penalty goed genomen, met risico maar wel goed.
Precies. Echter, ondanks de muur van Costa Ricanen dwongen we toch erg veel kansen af - CR had schijtveel geluk dat ze überhaupt met 11 man de penaltyserie haalden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals het hoort, we zijn er nog lang niet
Hier ook eindelijk. Wel al 4x klinisch dood verklaard door de spanning.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:24 schreef spijkerbroek het volgende:
gvd... m'n hartslag is nu pas weer een beetje normaal.
Die kegel ik zo even van de koelkast naar het fornuis.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vinden wij allemaal ook, Mani gaat em kapot maken.
Maar zowel Argentinië, als Duitsland, als Brazilië zijn van een andere orde...quote:Op zondag 6 juli 2014 01:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies. Echter, ondanks de muur van Costa Ricanen dwongen we toch erg veel kansen af - CR had schijtveel geluk dat ze überhaupt met 11 man de penaltyserie haalden.
Snap m wel. Maar gevaarlijk wel idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:27 schreef wdn het volgende:
Oh Van Gaal heeft Cillessen bewust niks gezegd
Gevaarlijk
Nee de juiste tactiekquote:
Maar na spanje ed winnen we ook van hunquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar zowel Argentinië, als Duitsland, als Brazilië zijn van een andere orde...
En CR zouden "we" ook "ff" met 4-0 wegzettenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar na spanje ed winnen we ook van hun.
Baden in belgische tranenquote:
Gaat niet om hoe je wint, maar om dát je wintquote:Op zondag 6 juli 2014 01:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En CR zouden "we" ook "ff" met 4-0 wegzetten
Ik zei 3-1 , maar okquote:Op zondag 6 juli 2014 01:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als we er vijf scoren in de finale zoals tegen Spanje maken we kans op de wereldbeker.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:30 schreef DaMook het volgende:
Argentinie winnen we van als ze zo spelen als vandaag.
Wat zei die?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Snoeks was man of the match met zijn opmerking met de Lens wissel
hij kijkt naar het resultaat en het teambelang, NIET naar hoe een speler erover denkt. Slimquote:
wij hebben 4x gescoordquote:Op zondag 6 juli 2014 01:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen kans, ik denk echt dat we die binnenhalen !quote:Op zondag 6 juli 2014 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
En als we er vijf scoren in de finale zoals tegen Spanje maken we kans op de wereldbeker.
Mwa, ik vind alleen Duitsland een klasse apart. Argentinië en Brazilië vind ik serieus matig. Ik denk dan ook dat Duitsland die kanaries gaat vernederen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaag hadden we in de wedstrijd voor de verandering ook pech.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
een paar ja >:Dquote:
Eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het commentaar trouwens echt dramatisch.
Telefoon vond ik irritant.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Snoeks is een zenuwpees, heel vermoeiend.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Hij speelt een goede wk. Leuk voor hem.quote:
Dat was zelfs op de BBC zo. Zaaddodend.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Dat heb ik juist bij Glutenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snoeks is een zenuwpees, heel vermoeiend.
Op nos.nl was het gesynchroniseerd... Radio1,quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Yep. Zat er ook een paar keer naastquote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
LOLquote:Duizenden Oranjefans die zaterdagavond naar het Museumpark in Rotterdam waren gekomen om de wedstrijd Nederland tegen Costa Rica te zien op een scherm in de open lucht, hebben het begin van de tweede helft geen voetbal maar 'sneeuw' gezien. Het grote scherm was uitgevallen, meldde een woordvoerster van Rotterdam Festivals. De fans reageerden met boegeroep; een aantal fans ging direct weg, op zoek naar een plek waar ze de wedstrijd wel konden zien.
De organisatie kreeg het scherm een kwartier na uitvallen weer aan de praat.
Op het plein kunnen 5000 mensen terecht. Hoeveel er precies zijn is niet duidelijk. Vlak voor het begin van de wedstrijd schatte de zegsvrouw dat er zeker 3000 mensen waren.
Dat buitenspel, hij zag het echt iedere keer fout.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:32 schreef GGMM het volgende:
Coach van Columbia iddquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
HIj noemde Costa Rica zelfs tot 2 keer toe Columbia
Meest vreemde was "oh Vlaar eruit voor Huntelaar" toen het bord om hoog ging met resterende tijd (2 minuten)quote:
Columbiaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was echt CHANANT.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Meest vreemde was "oh Vlaar eruit voor Huntelaar" toen het bord om hoog ging met resterende tijd (2 minuten)
No wayquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef walhallus het volgende:
met de hakken over de sloot gehaald ,,,bij de volgende wedstijd vliegt nederland eruit
Sing a song writerquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ie wel, zag je al in het juichen met Krul. Hij weet zelf ook wel dat hij geen penaltykiller is.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef Henno het volgende:
Ik wil Cillessen voor de mike, hopelijk heeft ie de wissel goed verwerkt
Prima kerel die Cillessen, die begrijpt het wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef Henno het volgende:
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Meest vreemde was "oh Vlaar eruit voor Huntelaar" toen het bord om hoog ging met resterende tijd (2 minuten)
Dat was echt beschamend.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk toen dat gebeurdequote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja die grens zat vaak goed ... helaas.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat buitenspel, hij zag het echt iedere keer fout.
Ja, want de Argentijnen waren echt indrukwekkend.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef walhallus het volgende:
met de hakken over de sloot gehaald ,,,bij de volgende wedstijd vliegt nederland eruit
Nee want hoe dan ook wedstrijd voor de 3e en 4e plaatsquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef walhallus het volgende:
Dat is toch allemaal afgesproken. Denk je echt dat die wissel voor hem onverwacht kwam?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:34 schreef Henno het volgende:
Denk 't ook wel, maar kwam wel ff als een verrassing die wissel, kan me wel voorstellen dat je helemaal in de wedstrijd zat en er dan uitgehaald wordt is dat niet leuk...quote:Op zondag 6 juli 2014 01:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heeft ie wel, zag je al in het juichen met Krul. Hij weet zelf ook wel dat hij geen penaltykiller is.
Hij zat er ook een paar keer naast. Bij twijfel vlaggen, daar kwam het op neer.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja die grens zat vaak goed ... helaas.
RVP stond echt VAAK buitenspel (ook geregeld als de bal niet zijn kant op kwam)
We zitten bij de beste 4 van de wereldquote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef walhallus het volgende:
Mweh.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:33 schreef walhallus het volgende:
nee alleen blanke mannen met een witte puntmuts en lakenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:36 schreef KingRoland het volgende:
Hij mag dat zeggen want hij is zelf ook zwart.toch ggmm
100 procent.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd stond er gewoon 1 volgens mij
Ja en onze buren moeten ook tegen de buren van onze tegenstanderquote:Op zondag 6 juli 2014 01:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
We zitten bij de beste 4 van de werelden hadden vandaag veel pech
Op Twitter? Niet zo heel veel... Gewoon uurloonquote:Op zondag 6 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zouden ze verdienen met die slechte plaatjes??
Als ze ingehuurd worden om marketing te doen voor grote bedrijven, flink veel.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zouden ze verdienen met die slechte plaatjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |