goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:15 schreef KingRoland het volgende:
Hij werd goed aangepakt, mocht best wel eens gezegd worden.
Maar Van Persie moet dat doen als aanvoerder. Het is dus het succes van Robben, niemand anders.quote:
Ja, bedoelde in de negatieve zin.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed?
CR had met n9 man moeten eindigen
Wordt ze dan niet lastig gevallen door Turken?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe in de kleuren van de Koerdische vlag.
Van Persie heeft dat ook gedaan alleen Robben doet dat met meer gevoel, net geen overacting.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Van Persie moet dat doen als aanvoerder. Het is dus het succes van Robben, niemand anders.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik dacht dat 'ie het over z'n kind had toen 'ie zei ''Komt die kleine ook binnen lopen'', ging het over Sneijder
De druiven zijn daar wel heel zuurquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Volgens HLN had CR 2 strafschoppen verdiend.
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik dacht dat 'ie het over z'n kind had toen 'ie zei ''Komt die kleine ook binnen lopen'', ging het over Sneijder
Ditquote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed?
CR had met n9 man moeten eindigen
Hij moet even wachtenquote:
Eentje hadden ze er wel verdiend ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hahahah dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Blistering het volgende:
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt ze dan niet lastig gevallen door Turken?
whehehe oke, ff gemistquote:
ik zweet hier helemaal, ik ga zou douchequote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe oke, ff gemist
Maar het waren echt een paar regelrechte aanslagen...
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.
met die ene aanval? dat is sterkquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dan moet het goed komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word haar persoonlijke bodyguard. Zij is dan mij Whitney Houston.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |