Heb ooit 24 meiden geneukt in 2 minuten.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onzin, ze doet er toch niemand kwaad mee?
Ik begrijp nog steeds de achterhaalde gedachte niet dat vrouwen die van seks houden hoeren zijn.
Als het een vent was die 20 vrouwen had geneukt daar was hij een held geweest.
En kom niet met die sleutel en slot onzin want dat is naast achterhaald ook nog eens achterlijk.
Willen dat mannen en vrouwen hetzelfde zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds de achterhaalde gedachte niet dat vrouwen die van seks houden hoeren zijn.
En kom niet met die sleutel en slot onzin want dat is naast achterhaald ook nog eens achterlijk.
Als het een vent was die publiekelijk 20 vrouwen liep te neuken was het ook een trieste mongool geweest in mijn ogen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Willen dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn.
Als het een kerel was die 24 lullen zoog om een drankje, was het ook gewoon een hoer die beter had na moeten denken.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik wil dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Willen dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn.
Nee hoor, ik ben meer van de vaste relaties en niet van de losse contacten.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het een vent was die publiekelijk 20 vrouwen liep te neuken was het ook een trieste mongool geweest in mijn ogen.
Waarom een held?
En je loopt een beetje te verbloemen dat je zelf ook wel wat piemels had af willen zuigen voor een 'holiday'
Omdat ik de reacties overtrokken vind en ik niet vind dat naam en toenaam bekend hoeven te worden gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het een kerel was die 24 lullen zoog om een drankje, was het ook gewoon een hoer die beter had na moeten denken.
Ik snap niet waarom je zo krampachtig doet.
Zo'n sletje verdiend het gewoon om publiekelijk te schande gemaakt te worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet zo om zo'n meisje te straffen door haar naam/gegevens bekend te maken. Ik vind dat echt iets voor achterbakse, bekrompen en/of jaloerse mensen die het niet kunnen hebben als een vrouw vrij omgaat met haar seksualiteit.
This is why we can't have nice things (als dat je ding is natuurlijk), de meeste mannen willen seks met vrouwen maar vrouwen mogen het niet of niet teveel willen en als ze zich daar niet netjes aan houden moeten ze maar de grond ingetrapt worden.
Kunnen de namen van al die mannen ook even bekend gemaakt worden anders ?
Waarom? Niet dat ik me zo zou gedragen, maar op zich doet ze er niemand (behalve zichzelf) kwaad mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zo'n sletje verdiend het gewoon om publiekelijk te schande gemaakt te worden.
Misschien leert ze er iets van!
Wat een simplistische redenering weerquote:Op maandag 7 juli 2014 12:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarom? Niet dat ik me zo zou gedragen, maar op zich doet ze er niemand (behalve zichzelf) kwaad mee.
Doet het kwaad iemand publiekelijk te schande te maken? Ja, dus dát is níet o.k!
Ik zou liever zien dat mensen uit eigen beweging dit soort dingen niet (meer) doen, maar indien dat blijkbaar niet mogelijk is, zouden er wat mij betreft zeker straffen op dit soort dingen mogen komen te staan. Vooral ook omdat me dit iets lijkt wat -in tegenstelling tot veel ander pestgedrag- in principe erg concreet is en daarmee ook vrij makkelijk aan te pakken (als er éénmaal een wet zou zijn).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Tomansss het volgende:
Op grote weblogs is de naam van het meisje dat 24jongens in spanje pijpt bekend gemaakt. Wat vinden jullie van het openbaar bekend maken van namen van personen?
Moet hier iets van een wet tegen komen?
Ben beniruwd naar jullie meningen hier over.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een simplistische redenering weeromdat iets 'geen kwaad' zou kunnen moet het maar goed gevonden worden
Vind ik persoonlijk een meer dan prima redenering.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een simplistische redenering weeromdat iets 'geen kwaad' zou kunnen moet het maar goed gevonden worden
Wat een bullshit. Die goedkope slet moet gewoon nadenken bij wat ze doet. Consequenties dragen voor je belachelijke gedrag!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef Tomansss het volgende:
Dit soort dingen gebeurden 20 jaar geleden ook echt wel. Alleen toen was het gevaar dat iedereen een camera bij zich had er nog niet. Alles mag maar geupload worden. 1 event van 2.5minuut die een mens zijn leven kapot kan maken. De uploader weet toch dat hij bewust ienands leven kapot maakt?
Het is dom van haar maar iedereen verdient een 2e kans.
Ze heeft bewezen dat ze minderwaardig is. Gek he, dat mensen haar dan zo behandelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het gevolg is dus wel dat ze voor de rest van haar leven als minderwaardig wordt gezien en behandeld.
[..]
Dat is geen rechtvaardiging.
Alleen maar feministische tevenquote:
Mensen, die (in dit soort gevallen) "naming and shaming" goed pratenquote:
Op camera 24 lullen zuigen en dan huilen dat het bekend wordt.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mensen, die (in dit soort gevallen) "naming and shaming" goed pratenX oneindig
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef Tomansss het volgende:
Dit soort dingen gebeurden 20 jaar geleden ook echt wel. Alleen toen was het gevaar dat iedereen een camera bij zich had er nog niet. Alles mag maar geupload worden. 1 event van 2.5minuut die een mens zijn leven kapot kan maken. De uploader weet toch dat hij bewust ienands leven kapot maakt?
Het is dom van haar maar iedereen verdient een 2e kans.
Ik schrijf nergens dat ik het geen überdomme actie vind... Nog steeds geen excuus voor nog méér achterlijk gedrag, wat in tegenstelling tot haar gedrag, wél kwaad kan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op camera 24 lullen zuigen en dan huilen dat het bekend wordt.
Nee, dan ben je gewoon 100% een retard en moet je je mond houden.
Aangezien je graag simplistisch wil redeneren zal ik een voorbeeldje geven:quote:
Het staat op film.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik schrijf nergens dat ik het geen überdomme actie vind... Nog steeds geen excuus voor nog méér achterlijk gedrag, wat in tegenstelling tot haar gedrag, wél kwaad kan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien je graag simplistisch wil redeneren zal ik een voorbeeldje geven:
Als ik tegen jouw huis aan plas kan dat ook geen kwaad, dus dat moet maar goed gevonden worden.
Als ik in jouw tuin schijt kan dat geen kwaad want het is goed voor de plantjes, dus moet het maar goed gevonden worden.
Als ik een fles drank opdrink, naar huis rij en niemand dood rij doe ik niemand kwaad, dus moet het maar goed gevonden worden.
Als jij in het openbaar aan 23 lullen zuigt, dat wordt opgenomen en verschijnt op internet kan dat ook geen kwaad en moet dat maar goed gevonden worden, maar o wee als de naam bekend wordt gemaakt, dan is het opeens niet goed.
Dat zeg ik, lekker simplistisch redeneren als het jou en je mede vrouwtjes mooi uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |