Die octopus? Is die niet al dood?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
Dat beestje heeft weer NL voorspeld he... Als winnaar.
5 min ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe lang duurt het rusten? Ik wil een smoothie maken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)om-voor-Oranje.dhtmlquote:Op zondag 6 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die octopus? Is die niet al dood?
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)om-voor-Oranje.dhtml
Die is in Rusland. Vrees je niet die Russische skinheads?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik wil een keer het WK bijwonen. Misschien over 4 jaar.
Ja wat man.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Die is in Rusland. Vrees je niet die Russische skinheads?
Ik heb Russisch bloed.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Die is in Rusland. Vrees je niet die Russische skinheads?
Het zijn daar rascisten man.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb Russisch bloed.
Ik heb daar trouwens inderdaad veel van gehoord. Een van mijn cliënten is een beetje Russisch en vooral Indonesisch, en die ging naar Moskou. Ze is daar zo smerig behandeld.
Ook tegen homoseksuelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het zijn daar rascisten man.
Ooit een bloederig skinhead filmpje gezien.. man man man..
Ja, getikt volkje is het. Genoeg filmpjes van gezien op internet.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb Russisch bloed.
Ik heb daar trouwens inderdaad veel van gehoord. Een van mijn cliënten is een beetje Russisch en vooral Indonesisch, en die ging naar Moskou. Ze is daar zo smerig behandeld.
In Turkei ben ik altijd wel tof behandeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, getikt volkje is het. Genoeg filmpjes van gezien op internet.
Waarom zou je niet tof behandeld worden daar.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Turkei ben ik altijd wel tof behandeld.
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Turkei ben ik altijd wel tof behandeld.
Omdat er landen zijn waar je als toerist/anders-uitziende, toch rare blikken krijgt.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zou je niet tof behandeld worden daar.
Turkije is een mengelmoest van alles en nog wat. Volgens mij val jij daar niet eens opquote:Op zondag 6 juli 2014 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat er landen zijn waar je als toerist/anders-uitziende, toch rare blikken krijgt.
Goed zo. Ik door de chips.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkije is een mengelmoest van alles en nog wat. Volgens mij val jij daar niet eens op
Misselijk door die kaasknabbels btw
Aaaaaiiiii. Ik doe mn ramen dicht. Mn buren verklappen alles.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goed zo. Ik door de chips.
PENALTYYYYYS
Sinds wanneer heb jij Russisch bloed?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb Russisch bloed.
Lulde maar wat.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij Russisch bloed?
Oh zo. Veel Turken uit Noord-Oost Turkije en Iraniers uit Noord-Iran hebben verhalen in de familie over het hebben van 'Russisch bloed' (Ayca bv. ook). Maar in 99% van de gevallen gaat het om Kaukasisch bloed (Azeri, Georgisch, Circassisch etc.), dacht misschien dat jij daar ook een van was.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lulde maar wat.
Ik wil die DNA gedoe nog doen. Hoelang duurde dat? 3 maanden?
Ja had ik ook verleden keer. liep 2 minuten achter. toen iedereen klaar was met juichen, zag ik de bal erin gaanquote:
Bal moest nog op de stip gelegd worden voor de penalty en ik hoorde buiten al vuurwerk. Rarara, zo hij gescoord hebben?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja kut buren die de laatste minuur moeten verpesten voor mij.
Ga hem doen. Heb twijfels namelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo. Veel Turken uit Noord-Oost Turkije en Iraniers uit Noord-Iran hebben verhalen in de familie over het hebben van 'Russisch bloed' (Ayca bv. ook). Maar in 99% van de gevallen gaat het om Kaukasisch bloed (Azeri, Georgisch, Circassisch etc.), dacht misschien dat jij daar ook een van was.
DNA test duurt normaal gesproken een maand ofzo.
Ik zal jou eens doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga hem doen. Heb twijfels namelijk
Deden ze bij Krul toch ook. Den Haag.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom moeten ze bij Kuijt altijd vermelden dat hij uit Katwijk komt?
Mocht je willen. Ik zie het wel een beetje tbh.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doen.
Wil ook zoiets. Ze zeggen dat wij uit Iran komen, but doubt it.
Welke Iraanse lijkt op mij man
Aan wat?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik zie het wel een beetje tbh.
Wat voor?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stuur mij daarna friend request; ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist dan. Maar bij Kuijt doen ze het echt regelmatig.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deden ze bij Krul toch ook. Den Haag.
Horasanli?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doen.
Wil ook zoiets. Ze zeggen dat wij uit Iran komen, but doubt it.
Welke Iraanse lijkt op mij man
Gezicht en haar.quote:
Ik ben de naam kwijt..quote:
Deal.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stuur mij daarna friend request; ben ook wel benieuwd.
[..]
O, dat heb ik gemist dan. Maar bij Kuijt doen ze het echt regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |