nog 0-0. stream via internet dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen tvvv jullie moeten mij op de hoogte houden whats going oonnn
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind extroverte mannen echt aandachtswijven.![]()
Een man die niet veel praat is perfect.
heb al op 10 sites geklikt kan niks vindenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nog 0-0. stream via internet dan?
dan moet je alles eruit trekken. vind dat ook energiezuigend.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind extroverte mannen echt aandachtswijven.![]()
Een man die niet veel praat is perfect.
nos.nlquote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
heb al op 10 sites geklikt kan niks vinden
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
heb al op 10 sites geklikt kan niks vinden
ik dacht 30..quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die verlenging is tot iemand scoort, toch?
Of eerst 15 min. Of 30 min?
Nee, alleen op Benzema.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zeg dat tegen jezelf, geilen op voetballers
2 keer 15. Of ze scoren of niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die verlenging is tot iemand scoort, toch?
Of eerst 15 min. Of 30 min?
ik heb wat tegen stomme scheids.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je wat tegen Turken/Oezbeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik heb wat tegen stomme scheids.Nou zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een egoïst die ieder team wel in de ploeg zou willen hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:12 schreef Peunage het volgende:
Is Robben de grootste egoïst in de geschiedenis van de mensheid? Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |