fuck iedereen met die ellendige naam.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fuck iedereen met die ellendige naam.
Tja, Frank Snoeks lult altijd te veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:03 schreef Basxt het volgende:
kerel niemand boeit het of het geregend heeft
FIFAquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef zoem het volgende:
Ziet eruit als een scheids die graag kaarten geeft.
Had hij kunnen geven jaquote:
Je bent in de war met Ivanov.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef zoem het volgende:
Ziet eruit als een scheids die graag kaarten geeft.
Zo was het gisteravond ook met je zusjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef Yaku het volgende:
Ik voorspel dat het weer 80 minuten kut is met 10 minuten spanning.
#rektquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo was het gisteravond ook met je zusje
"ff scheel spelen"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zeg eerst een goal tegen door Ruiz, maar daarna wordt het 4-1 voor ons.
Dat je 80 minuten hebt moeten wachten. Of waren er wat klanten voor je?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
getuigd van zelfvertrouwenquote:
We zijn pas enkele minuten bezigquote:
Kheb een broerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)quote:
De KNJB heeft ons alweer genaaid voor de start van het seizoenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu ten onrechte liggen janken om de scheids?
Word dan maar weer voor ajax.
De andere 3 halve finales waren ook zaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
We zijn pas enkele minuten bezig
Tot nu toe waren de eerste helften van alle wedstrijden die we speelden, slecht.
D4v1dquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is het begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB heeft ons alweer genaaid voor de start van het seizoen.
Absoluutquote:
Hoertje meegenomen als souvenir na een weekje all in in Fortaleza?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)
okquote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
De andere 3 halve finales waren ook zaad.
300quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie nog wat ingezet op deze wedstrijd?
dat is een ander topicquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie nog wat ingezet op deze wedstrijd?
zeg, ga iemand anders vervelenquote:
oke, tegen 1.55 oid? Ik heb 3 tientjes op nl to win met 0-1 handicapquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu ten onrechte liggen janken om de scheids?
Word dan maar weer voor ajax.
ik heb toch liever meer doelpuntenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:10 schreef RvLaak het volgende:
NL nu al meer minuten in balbezit dan zo'n beetje de hele wedstrijd tegen Spanje
ok, bedanktquote:
Of weer zo'n naakte chickquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoor de studenten hier aan de overkant juichenZal wel iemand op t toilet zitten daar
Yep.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke, tegen 1.55 oid? Ik heb 3 tientjes op nl to win met 0-1 handicap
Niet realistisch inderdaad om meteen als een dolle naar voren te rennen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die zure mensen, ik vind dat ze best aardig spelen.
Hij probeert het enthousiasme van Jack na te doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat klinkt Snoeks opgefokt, heel ergerlijk.
Gewoon even een knietje in iemands rug planten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef lisselotte88 het volgende:
zo traag...waarom niet als Brazilië keihard spelen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komt ook geen enkele pass fatsoenlijk aan
Geen Fred. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef lisselotte88 het volgende:
Die rammen de bal blind naar voren en scoren een keer uit een standaardsituatie omdat die spits er geen reet van kan, voetbal hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef lisselotte88 het volgende:
In geval van nood nu dus Huntelaar enquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef OnePlusOne het volgende:
Depay moest gewoon onze supersub blijven
En dan net als Brazilië in het laatste half uur overrompeld worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef lisselotte88 het volgende:
Dat is Klaasgod alquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef OnePlusOne het volgende:
Depay moest gewoon onze supersub blijven
reactievoetbal is beter. Balbezit heb je niets aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
NL weer als vanouds, nutteloos balbezit.. Toch zie ik het wel zitten, CR bakt er helemaal niks van
Moet je wel met kracht doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Als je een bus wil slopen met je beginnen met de ruiten en de banden
Klopt ja... Heb ze nog weinig goed zien doen. Maar ja, NL ook nog nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
NL weer als vanouds, nutteloos balbezit.. Toch zie ik het wel zitten, CR bakt er helemaal niks van
zal je zien, een leep kansje en CR is doorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Dan beter nu dan over een uurquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ze moeten eerst achter komen voordat ze beginnen te voetballen
Heb nog even over nagedacht om te spreaden, maar dan staat het 3-0 en laten ze het hangen en scoort costa rica nog een goaltje in de laatste minutenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep.
0-1 handicap is beter. Dat win je ook wel. -2 handicap ook nog wel.
Zelfs als je hem in de goal zet, moet het raar lopen wil hij niet de topscorer van het WK worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Freddie moet nu spelmaker worden
dat is ook zo dan gaan ze wel druk zetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef MagicIsland1 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef MagicIsland1 het volgende:
neequote:
precies en neit alleen een beetje dreigen met een fittingschroevendraaierquote:
Niet NLelftal waardig. Aardig spelertje hoor, maar gewoon niet genoeg kwaliteitenquote:
Dat hoeft niet in tegenspraak te zijn met wat ik zei.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee![]()
Robben >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Campbell + Depay + Iedereen op dat veld.
We hebben een kenner. Louter waarheden hierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee![]()
Robben >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Campbell + Depay + Iedereen op dat veld.
Dan is Costa Rica allang uitgeteld. Ik zet er nu 100 in op handicap -2 en 50 op -3.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb nog even over nagedacht om te spreaden, maar dan staat het 3-0 en laten ze het hangen en scoort costa rica nog een goaltje in de laatste minuten
Gelukkig is de Tour weer begonnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:20 schreef Hathor het volgende:
Al die kwartfinales tot nu toe waren allemaal draken van wedstrijden.
Met Roar Strand, Harald Brattbakk en Bent Skammelskrudquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger lekker Real en Juve in eigen huis de nek omdraaien
Mini Jakobsen , Bergdolmo , Frode Johnsonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Roar Strand, Harald Brattbakk en Bent Skammelskrud
glquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is Costa Rica allang uitgeteld. Ik zet er nu 100 in op handicap -2 en 50 op -3.
In de finale scoren we in de 10de minuut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |