Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)quote:
De KNJB heeft ons alweer genaaid voor de start van het seizoenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu ten onrechte liggen janken om de scheids?
Word dan maar weer voor ajax.
De andere 3 halve finales waren ook zaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
We zijn pas enkele minuten bezig
Tot nu toe waren de eerste helften van alle wedstrijden die we speelden, slecht.
D4v1dquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo was het gisteravond ook met je zusje
Dan is het begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB heeft ons alweer genaaid voor de start van het seizoen.
Absoluutquote:
Hoertje meegenomen als souvenir na een weekje all in in Fortaleza?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex heette zo, verrot figuur dat je wegwerpt voor een ander, dus nu kan van mij dr hele familie met een raket naar mars. (toevallig ook uit saopaolo)
okquote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
De andere 3 halve finales waren ook zaad.
300quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie nog wat ingezet op deze wedstrijd?
dat is een ander topicquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie nog wat ingezet op deze wedstrijd?
zeg, ga iemand anders vervelenquote:
oke, tegen 1.55 oid? Ik heb 3 tientjes op nl to win met 0-1 handicapquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu ten onrechte liggen janken om de scheids?
Word dan maar weer voor ajax.
ik heb toch liever meer doelpuntenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:10 schreef RvLaak het volgende:
NL nu al meer minuten in balbezit dan zo'n beetje de hele wedstrijd tegen Spanje
ok, bedanktquote:
Of weer zo'n naakte chickquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoor de studenten hier aan de overkant juichenZal wel iemand op t toilet zitten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |