abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142289203
Ik neem dezer dagen altijd een coca cola fles met water mee. Weet ik tenminste zeker dat ik genoeg heb! En als het erg heet is, dan gaat ie vaak ook nog op.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_142289272
Ik maak zo op een wijk van 2,5 uur een liter of meer op. Goed blijven drinken is belangrijk :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 14 juli 2014 @ 18:01:18 #228
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_142291183
quote:
Ze willen de mensen bij ziekte echt snel weer aan de slag hebben. Operatie gehad? Kom maar gewoon en kijk maar wat je kunt doen. Arm stuk? Met die andere kun je altijd nog wat doen
Dat is ook wel een beetje de bak. Loop op 2 krukken, maar de eerste vraag was toch wel of ik echt niet kon werken.Maar ik wil best sorteren hoor. Maar dan wel met me voet op een hoge kruk. Want een olifantenpoot is ook weer niks.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_142300752
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:42 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

En sjonge @ de webcare.. echt 'me advies is' ? Echt?! :N ze schrijven tegenwoordig ook al vaak 'kl8' :')
De mailtjes die PostNL stuurt, als je een pakje kunt afhalen zijn met een mix van uw, jouw, je en u niet veel beter.

* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_142306409
Ik neem zelf met warm weer meestal een stuk of 6 halve liter flesjes mee :)
  maandag 14 juli 2014 @ 23:24:33 #231
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_142306493
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

De mailtjes die PostNL stuurt, als je een pakje kunt afhalen zijn met een mix van uw, jouw, je en u niet veel beter.

[ afbeelding ]
Jouw bestelling, jouw bezorger, het lijkt verdomme Ikea wel. Ik heb toch niet met die kerel geknikkerd?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142306767
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:42 schreef VixenFromHell het volgende:
En sjonge @ de webcare.. echt 'me advies is' ? Echt?! :N ze schrijven tegenwoordig ook al vaak 'kl8' :')
Ze krijgen ook maar vier dagen opleiding.
Dag 1: "Ai!"
Dag 2: "Oei!"
Dag 3: "Ow Jee!"
Dag 4: "Mag ik je NAW in een DM dan maak ik een kl8 aan."
Daar moeten ze het mee doen.
pi_142308112
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Jouw bestelling, jouw bezorger, het lijkt verdomme Ikea wel. Ik heb toch niet met die kerel geknikkerd?
jaslurink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 19:18:28 Zeg @PostNL , hebben wij vroeger samen geknikkerd? Dit is wel heeel amicaal. http://t.co/pjYDavIkwa reageer retweet
Hehe _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:26:39 #234
Bijdehand mannetje
pi_142309137
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef blijevis het volgende:

[..]

Ze krijgen ook maar vier dagen opleiding.
Dag 1: "Ai!"
Dag 2: "Oei!"
Dag 3: "Ow Jee!"
Dag 4: "Mag ik je NAW in een DM dan maak ik een kl8 aan."
Daar moeten ze het mee doen.
Je vergeet nog "dat is niet de bedoeling" ;)
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:32:25 #235
Bijdehand mannetje
pi_142309363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

jaslurink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 19:18:28 Zeg @PostNL , hebben wij vroeger samen geknikkerd? Dit is wel heeel amicaal. http://t.co/pjYDavIkwa reageer retweet
Hehe _O-
Twee zielen, 1 gedachte, zullen we maar zeggen. In het bovenstaande geval viel de Twitteraar overigens niet over het jij en jou, maar over de begroeting "hej"! Het betrof hier namelijk een zending van...inderdaad... Ikea.

PostNL probeert hier kennelijk over te komen als een hip en dynamies bedrijf, helemaal van deze tijd jeweettog.
pi_142313574
Op Twitter zit je wel met maximaal 140 karakters, dus ergens is het wel een beetje te begrijpen.

Bij de rest mogen ze natuurlijk wel een beetje consequenter zijn en een keuze tussen u of je maken.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_142313796
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 04:12 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Op Twitter zit je wel met maximaal 140 karakters, dus ergens is het wel een beetje te begrijpen.

Bij de rest mogen ze natuurlijk wel een beetje consequenter zijn en een keuze tussen u of je maken.
Het nettere u, uw, is nog korter ook.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 06:30:33 #238
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_142313921
Mogguh :)

Dat ge- je-jou(w) en jij stoor ik mij ook aan..En dat is niet alleen bij PostNL.
Ik ben zowat de enige die niet aan dat nieuwerwetse onrespectvol aanspreken doet.
Als je tegen iemand 'u' zegt, dan kijken ze je aan van: ben ik zo oud??
Nee, ik heb fatsoen, ik heb niet met u geknikkerd of in de klas gezeten.
Zo zaten we hier een keer met ene verzekeringsagent aan tafel. Die man was ouder dan ik...in de 50 ergens...en begon ook al met je jou en jij, zonder ook maar eerst te vragen of we elkaar konden tutoyeren. Dus maakte ik de opmerking of we dit dan maar zouden gaan doen, want u was er al mee begonnen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 15-07-2014 08:47:47 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_142314243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 04:12 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Als ze de bavianenkreten zouden weglaten zouden ze de woorden gewoon voluit kunnen schrijven.
"Ik meld meteen een klacht" is korter dan "Oei, ik meld meteen een kl8".

[ Bericht 0% gewijzigd door blijevis op 15-07-2014 07:50:14 ]
pi_142315069
Dus wij mogen straks onze TC en/of planner ook mailen met dingen als"
"Hey, ik heb vandaag uitloop ingevuld vanwege het hoge volume"
"Hey, twee grote middag-wijken op een piekdag kan echt niet"
"Hey, is de h.a.h. planning al bekend?"

Ik moet bekennen dat ik wat het tutoyeren betreft het Engels wel een stuk makkelijker vind; daar hoef je nooit een keuze te maken, omdat ze allen "you" gebruiken. Tegen klanten zeg ik ook altijd "u" soms -uit automatisme- zelfs tegen peutertjes. Maar als ik zelf bij de kapper met "u" aangesproken word, dan is mijn antwoord " zeg maar je, anders voel ik me zo oud"
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:14:05 #241
Bijdehand mannetje
pi_142315074
PostNL lijkt niet te kunnen kiezen tussen jij en u. Misschien moeten ze de Jacques Plafond-methode maar gaan invoeren:

quote:
Vandaag, 832 oktober 1986 kon ik een pakket niet bij joe bezorgen.

............

Met vriendelijke groeten,

Joer pakketchauffeur
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:50:14 #242
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_142315612
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
PostNL lijkt niet te kunnen kiezen tussen jij en u. Misschien moeten ze de Jacques Plafond-methode maar gaan invoeren:

[..]

Ik vermoed een Nigeriaanse bende :o

:P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_142315814
Wij krijgen bij warm weer wel flesjes water op het depot. En beide depots hebben ook nog eens een koelkast staan. Ik neem wel altijd zelf wat te drinken mee, maar een extra flesje is altijd te gebruiken.
2 jaar geleden kregen we niet alleen water, maar ook cola, sinas enz. Maar daar werd 'raar genoeg' misbruik van gemaakt.

Afgelopen zaterdag meer hah dan post. Alleen karwei en ah.
Komende zaterdag blijkbaar vrij. Heb geen vrij aangevraagd, maar goed, de wijk is ingevuld, dus heb ik een extra dag vrij. Wel fijn als het echt zo heet gaat worden.
pi_142317181
Ik neem altijd wel een flesje water mee, ook als het niet warm is. Drinken is sowieso belangrijk.
En als het echt warm is neem ik natuurlijk meer mee.
pi_142318970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:13 schreef allweather het volgende:

Ik moet bekennen dat ik wat het tutoyeren betreft het Engels wel een stuk makkelijker vind; daar hoef je nooit een keuze te maken, omdat ze allen "you" gebruiken. Tegen klanten zeg ik ook altijd "u" soms -uit automatisme- zelfs tegen peutertjes. Maar als ik zelf bij de kapper met "u" aangesproken word, dan is mijn antwoord " zeg maar je, anders voel ik me zo oud"
Hm, nou, bij de TC/planner zie ik dat probleem eigenlijk niet zo. Volgens mij spreekt niemand de tc/planner hier met u aan, en mijn mailtjes zijn ook altijd erg informeel, dus zo heel gek zou ik "hey" dan ook niet vinden eigenlijk. Niet dat ik me kan herinneren dat ik het ooit gebruikt heb, maar dat is meer omdat ik "hey" sowieso nooit gebruik.
pi_142319099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:13 schreef allweather het volgende:

Heel herkenbaar dit :') Ook tegen kinderen van een jaar of 8 trouwens.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:53:26 #247
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_142319927
Ik ben blijkbaar te veel van deze tijd. Dat u is zo'n achterhaald gedoe, afschaffen die hap. Je en jij is prima.

Respect komt heus niet door 1 woordje. Dat is je hele gedrag en houding." Pakketje voor u." is in geen enkele manier beleefder of beter dan "Pakketje voor je". Echter is het veel netter om te zeggen. "Goedemiddag ik heb een pakketje voor je". 3/4 van de mensen hoort het woordje je dan niet eens meer.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:54:43 #248
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142319964
Ik mag weer na lang weekendje weg ( Londen is echt een aanrader) maar zie nu al op tegen vrijdag/zaterdag. Word een fles ijswater mee en iets van zakje zoute pinda's anders ga ik echt KO ben ik bang.
Mag je eten onderweg? Vast niet, maar handje nootjes moet toch kunnen? :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_142320312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:53 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben blijkbaar te veel van deze tijd. Dat u is zo'n achterhaald gedoe, afschaffen die hap. Je en jij is prima.

Respect komt heus niet door 1 woordje. Dat is je hele gedrag en houding." Pakketje voor u." is in geen enkele manier beleefder of beter dan "Pakketje voor je". Echter is het veel netter om te zeggen. "Goedemiddag ik heb een pakketje voor je". 3/4 van de mensen hoort het woordje je dan niet eens meer.
Vind ik ook hoor, ik zie dat hele probleem met je/jij ook totaal niet. Zolang je maar gewoon netjes/correct praat lijkt het mij toch weinig uit te maken of je "u" of "je" zegt. Dat hele "ik heb toch niet met u geknikkerd"-idee vind ik helemaal niet meer van deze tijd eigenlijk.
pi_142320340
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik mag weer na lang weekendje weg ( Londen is echt een aanrader) maar zie nu al op tegen vrijdag/zaterdag. Word een fles ijswater mee en iets van zakje zoute pinda's anders ga ik echt KO ben ik bang.
Mag je eten onderweg? Vast niet, maar handje nootjes moet toch kunnen? :Y
waarom zou dat niet mogen? Zolang je geen smerige vlekken achterlaat op de post is eten geen enkel probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')