Met je tablet ipv de controller is nog kutterigerderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Rijst het volgende:
Heavy Rain is beter maar Beyond2souls is ook wel oke. De besturing van de entity is alleen heel erg kut.
Helemaal niemandquote:Op zondag 20 juli 2014 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
Is er hier nog iemand die toevallig nog een bta code voor Desiny over heeft?
Snel het tapijt ermee schoonmakenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
WTF, mijn PS3 (super slim 250GB) kapte er net mee hij zei 'oververhit, zet hem uit en laat hem afkoelen'. Ik doe hem net weer aan klinkt ie als een stofzuiger? Wat moet ik hier mee?
Ik was aan het spelen en toen hoorde ik een piep en er stond een tekst "De console is oververhit, schakel hem uit en laat hem afkoelen" of iets in die trant. Een paar seconde later ging hij vanzelf uit. Misschien komt het wel omdat het 28 graden op mijn kamer isquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
Krijg je echt een melding te zien dat ie oververhit is dan?
Wel fijn/handig dat je dan een melding/waarschuwing krijgt, nooit geweten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was aan het spelen en toen hoorde ik een piep en er stond een tekst "De console is oververhit, schakel hem uit en laat hem afkoelen" of iets in die trant. Een paar seconde later ging hij vanzelf uit. Misschien komt het wel omdat het 28 graden op mijn kamer isMaar hij heeft het de afgelopen weken gewoon gedaan dus dat zou ik raar vinden.
Ik heb hem van het stroom afgehad en nu maakt ie geen herrie meer. Ook even latjes eronder gezet voor wat meer luchtdoorstroming.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel fijn/handig dat je dan een melding/waarschuwing krijgt, nooit geweten.
Paar uur goed af laten koelen, even stof uitblazen en na een paar uur weer aanzetten. Hopelijk doet ie het dan.
Mijn PS3 staat ook op 4 hoge rubber pootjes van een centimeter, voor een betere koeling/luchtdoorstroming. En hij staat volledig vrij, zodat alle warmte goed weg kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem van het stroom afgehad en nu maakt ie geen herrie meer. Ook even latjes eronder gezet voor wat meer luchtdoorstroming.
Die van mij staat wel in een kastje met daarboven de decoder voor mijn tv die gloeiend heet is alleen al op standby. Daar heb ik de stekker uitgetrokken dan doe ik die er wel alleen in als ik tv wil kijken. Brandde bijna m'n vingers zo heet als dat ding is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn PS3 staat ook op 4 hoge rubber pootjes van een centimeter, voor een betere koeling/luchtdoorstroming. En hij staat volledig vrij, zodat alle warmte goed weg kan.
Ik als echte KH fan weet niet of ik hier extra geld aan ga spenderen.... een artbook zou fijner zijn. Dit is meer een preorder bonus.quote:
Als je dan ziet wat Japan krijgt (1.5 + 2.5 bundel).quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik als echte KH fan weet niet of ik hier extra geld aan ga spenderen.... een artbook zou fijner zijn. Dit is meer een preorder bonus.
raar trouwens dat ze die cover gebruiken bij de marketing van europa. In amerika is het wel de al bekende cover..
ja, ik las wel dat ze aan het nadenken zijn over een apart hoesje waar de sleutelhanger in gaat ofzo. zodat er minimaal verschil is tussen de doosjes van 1.5 en 2.5quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je dan ziet wat Japan krijgt (1.5 + 2.5 bundel).
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef Catch22- het volgende:
Voor het eerst in maanden de ps3 aan voor een potje racen, eerst een half uur updates installeren
Damn nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je dan ziet wat Japan krijgt (1.5 + 2.5 bundel).
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Om deze reden ook niets meer van Telltale gekocht. Ze doen er ook niets aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:44 schreef chibibo het volgende:
Gisteren episode 4 van The Walking Dead uitgespeeld, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan het slechte programmeerwerk. Lange laadtijden, schokkerige animaties, wegvallende ondertitels, en geluid waarvan het volume plotsklaps halveert of verdubbelt. Is dat bij de andere platformen ook zo?
Het zou mooi zijn als ze voor Season 3 ook eens wat aandacht zouden besteden aan het verbeteren van de engine.
uh ja. Je verwijderd allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef NutKees het volgende:
Ik ga mijn ylod ps3 op marktplaats knallen voor een habbekrats.
Als ik de harde schijf eruit haal en formatteer op pc, zijn dan echt alle profielen en gegevens weg?
Ach, zo'n backlog bespaart je wel een hoop geld voor nieuwe consoles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat ik nog volop met Dark Souls 2 bezig ben, heb ik vanmiddag toch weer alvast 2 games van mijn backlog gekocht: Thief (Benelux edition) en Dishonored GOTY.
Langzaam maar zeker (met de nadruk op langzaam) wordt de backlog kleiner (al komen er zo nu en dan ook nog games bij
).
En ergens in het eerste kwartaal van 2015 verwacht ik dan over te stappen naar de PS4 (waar ik dan al meteen met een backlog begin).
Een van de betere games van 2013quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
Mooi Tomb Raider kunnen scoren voor mijzelf en mijn zusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |