Ik weet ook. Dat soort Arabieren mogen van mij ook een gasdood of een onthoofding krijgen, maar dat zeg ik liever niet hardop in Sunni-kringen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja dat mag zeker wel van mij.
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik zal je eerlijk zeggen als Arabier dat de meeste Arabieren in Irak-Koerdisch conflict voor de Arabische kant kiezen....en Koerden op zijn minst als "hinderlijk" ervaren die de Iraaks ("Arabisch-trotse") eenheid aan de stoelpoten zagen met hun separatisme. Als jij genoeg Arabieren kent weet jij dat dit zo is wat ik nu zeg. Voor dit soort Arabieren (en zijn er heel veel) speelt de gedeelde soennitische band toch iets minder. Ik durf zelfs te stellen dat dit ook bij Arabische "Islamisten" (deel ervan) absoluut het geval is...men heeft niet veel op met Koerdische onafhankelijkheid oftewel "nationalisme".
[..]
Dat klopt. Maar als je bij een man die duizenden onschuldigen vergast een oog dichtknijpt en als held bestempelt verdien je bijna zelf zo'n gasdood. Het zegt ook veel over Arabieren en rolmodellen die ze hanteren. Maar dat terzijde.
Welnee, over een paar jaar ben jij pro Grijze Wolven.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee Grijze Wolven zijn hoerenkinderen die allemaal een gasdood of een mooie onthoofding verdienen.
In welke sunni kringen kom jij? En waarom ben jij in kringen waar je niet durft jezelf te zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik weet ook. Dat soort Arabieren mogen van mij ook een gasdood of een onthoofding krijgen, maar dat zeg ik liever niet hardop in Sunni-kringen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee Grijze Wolven zijn hoerenkinderen die allemaal een gasdood of een mooie onthoofding verdienen.
Hoezo.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, over een paar jaar ben jij pro Grijze Wolven.
De Grijze Wolven zijn net als jij ook anti-imperialistisch ingesteld. Dat moet toch wel een sluitend raakvlak zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sunni-kringen bedoelde ik figuurlijk. Gewoon ik zeg het niet hardop als ik bij Arabische vrienden op bezoek ben.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In welke sunni kringen kom jij? En waarom ben jij in kringen waar je niet durft jezelf te zijn?
Omdat jij graag moord, verderf en verdriet ziet.quote:
Dus jij hebt vrienden die goed vinden dat jouw volk uitgemoord werden in Saddam tijd?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sunni-kringen bedoelde ik figuurlijk. Gewoon ik zeg het niet hardop als ik bij Arabische vrienden op bezoek ben.
Aiitt, waar weet ik je te vinden?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat zal je van me vinden, als ik van mijn woorden daadwerkelijk daden maak.
Terrorist in opleiding.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat zal je van me vinden, als ik van mijn woorden daadwerkelijk daden maak.
Nee, dat weet ik niet. Ik praat gewoon nooit over politiek.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij hebt vrienden die goed vinden dat jouw volk uitgemoord werden in Saddam tijd?
Dat denk je maar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Ik praat gewoon nooit over politiek.
En de meeste Saddam-aanhangers weten geeneens wat er met de Koerden gebeurd is. Ze zijn gewoon pro-Saddam omdat hij zogenaamd anti-amerika was.
Zeg gewoon hier, stoere strijder..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als ik je weer kan DM'em dan zeg ik het.
Ik gok den haag.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als ik je weer kan DM'em dan zeg ik het.
Ik lig in een deuk.quote:
Heb je zeker van IPA35.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef hafez1234 het volgende:
Foto van Baklava in Koerdische kleding:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |