Als Moslim moet je symphatie hebben en opkomen voor je Moslimbroeders.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoveel opkomt voor de Iraakse soennieten? Zij gingen net niet feest vieren toen Saddam duizenden Koerden doodde.
Je bent nog jong, het is niet erg.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als Moslim moet je symphatie hebben en opkomen voor je Moslimbroeders.
En je moet het verleden gewoon vergeten. Soennieten waren toen gehersenspoeld door Saddam.
Verleden vergeten vooruit kijken.
Maar helaas begrijp je dat niet.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
Soennieten waren toen gehersenspoeld door Saddam.
Die baardmongolen die in Syrië/Irak je geloofsgenoten aan het onthoofden zijn zullen niet veel ouders zijn dan hem...quote:
Arabische soennieten (in Irak maar zeker erbuiten) zijn nog steeds zeer positief over Saddam. Het is dus zeker niet "waren gehersenspoeld" alsof het enkel iets van het verleden was.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
Soennieten waren toen gehersenspoeld door Saddam.
En dan nog, mag ik geen symphatie hebben voor me Sunni-Broeders.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Arabische soennieten (in Irak maar zeker erbuiten) zijn nog steeds zeer positief over Saddam. Het is dus zeker niet "waren gehersenspoeld" alsof het enkel iets van het verleden was.
Nee jij begrijpt het niet. Heeft niets met het verleden te maken. Jij wilt het maar niet inzien, dat moslims Koerden graag niet willen helpen. Anders zouden er niet zoveel doden zijn gevallen door Saddam, Turkije, Iran en Syrië. Maar dat weet jij niet, omdat je geassimileerd bent.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als Moslim moet je symphatie hebben en opkomen voor je Moslimbroeders.
En je moet het verleden gewoon vergeten. Soennieten waren toen gehersenspoeld door Saddam.
Verleden vergeten vooruit kijken.
Maar helaas begrijp je dat niet.
In Syrië noemen ze Koerden duivelsaanbidders vanwege de Yezidi's...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En dan nog, mag ik geen symphatie hebben voor me Sunni-Broeders.
En de meeste Soennieten die jij bedoelt steunden/steunen Saddam vanwege dat ze denken dat hij anti-imperialist was, en niet omdat ze allemaal massaal anti-Koerdisch zijn.
Jij wilt gewoon dat ik me als Koerd ga isoleren van mijn Moslimbroeders.
PS: Niet alle Saddam-aanhangers waren/zijn anti-Koerdisch.
Gast dat zijn regeringen gene ordinaire Moslims. En nee heeft niets te maken dat ik geassimileerd ben.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet. Heeft niets met het verleden te maken. Jij wilt het maar niet inzien, dat moslims Koerden graag niet willen helpen. Anders zouden er niet zoveel doden zijn gevallen door Saddam, Turkije, Iran en Syrië. Maar dat weet jij niet, omdat je geassimileerd bent.
Maar dat maakt niets uit, want moslims helpen elkaar niet eens. Zie Palestina. KSA en Turkije hebben liegen geld, dan hun 'moslimbroeders' helpen.
Ik..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast dat zijn regeringen gene ordinaire Moslims. En nee heeft niets te maken dat ik geassimileerd ben.
Ook veel andere Moslim-Koerden denken net als mij.
Nee ze noemen alleen die Yezidi-Koerden duivelsaanbidders. En veel Moslim-Koerden mogen die yezidis eigenlijk ook niet (ik wel trouwens).quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
In Syrië noemen ze Koerden duivelsaanbidders vanwege de Yezidi's...
Erg veel sympathie hebben jullie niet.
Doe normaal. Jij weet er echt niets van he. Jij denkt dat iedereen dom is. Natuurlijk wisten ze dat Saddam duizenden Koerden en sjiieten doodde, maar dat vonden ze niet erg. Jij denkt dat wanneer je soenniet bent, automatisch goed bent.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En de meeste Soennieten die jij bedoelt steunden/steunen Saddam vanwege dat ze denken dat hij anti-imperialist was, en niet omdat ze allemaal massaal anti-Koerdisch zijn.
Jij wilt gewoon dat ik me als Koerd ga isoleren van mijn Moslimbroeders.
PS: Niet alle Saddam-aanhangers waren/zijn anti-Koerdisch.
Nee, ze noemen alle Koerden zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze noemen alleen die Yezidi-Koerden duivelsaanbidders. En veel Moslim-Koerden mogen die yezidis eigenlijk ook niet (ik wel trouwens).
Ja dat mag zeker wel van mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Baklava95 het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar ik zal je eerlijk zeggen als Arabier dat de meeste Arabieren in Irak-Koerdisch conflict voor de Arabische kant kiezen....en Koerden op zijn minst als "hinderlijk" ervaren die de Iraaks ("Arabisch-trotse") eenheid aan de stoelpoten zagen met hun separatisme. Als jij genoeg Arabieren kent weet jij dat dit zo is wat ik nu zeg. Voor dit soort Arabieren (en zijn er heel veel) speelt de gedeelde soennitische band toch iets minder. Ik durf zelfs te stellen dat dit ook bij Arabische "Islamisten" (deel ervan) absoluut het geval is...men heeft niet veel op met Koerdische onafhankelijkheid oftewel "nationalisme".quote:En de meeste Soennieten die jij bedoelt steunden/steunen Saddam vanwege dat ze denken dat hij anti-imperialist was, en niet omdat ze allemaal massaal anti-Koerdisch zijn.
Dat klopt. Maar als je bij een man die duizenden onschuldigen vergast een oog dichtknijpt en als held bestempelt verdien je bijna zelf zo'n gasdood. Het zegt ook veel over Arabieren en rolmodellen die ze hanteren. Maar dat terzijde.quote:PS: Niet alle Saddam-aanhangers waren/zijn anti-Koerdisch.
Dat is waar. Tijdens Newroz sloegen ze alleen de yezidis neer en niet alle Koerden.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze noemen alleen die Yezidi-Koerden duivelsaanbidders. En veel Moslim-Koerden mogen die yezidis eigenlijk ook niet (ik wel trouwens).
Eerder omdat het toen rustig en beter was in Irak en ze werden niet gediscrimineerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Baklava95 het volgende:
En de meeste Soennieten die jij bedoelt steunden/steunen Saddam vanwege dat ze denken dat hij anti-imperialist was,
Rustig en beter was voor hun en niet in heel Irak.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerder omdat het toen rustig en beter was in Irak en ze werden niet gediscrimineerd.
Nee Grijze Wolven zijn hoerenkinderen die allemaal een gasdood of een mooie onthoofding verdienen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
@ Baklava, ga je ook nog een keer pro grijze wolven wezen?
Weet ik, Koerdistan is er heel veel op vooruit gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig en beter was voor hun en niet in heel Irak.
Beter gewoon verbranden.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee Grijze Wolven zijn hoerenkinderen die allemaal een gasdood of een mooie onthoofding verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |