Ja goeie! Ik ben ook nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
Heb ik nu over de naam heen gelezen trouwens of niet gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1393quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
Heb ik nu over de naam heen gelezen trouwens of niet gepost?
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Beweging onder je navel kan gewoon je darm zijn, een eventuele baby is het zeker niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Bubble_ het volgende:
Hallo mama's van fok!
Ik heb een probleem en zou graag advies van mama's willen. Ik wil niemand tegen het been stoten en ik weet dat mensen zoals ik niet echt gewaardeerd worden door mama's die al heel lang zwanger willen worden, dus sorry
Om eerst maar even voorop te stellen, ik wil al heel erg lang kinderen en mijn vriend wil later ook erg graag kinderen. Nu twijfel ik heel erg of ik zwanger ben of niet. MOCHT het wel zo zijn is het kindje natuurlijk gewoon heel erg welkom.
Ik slik trouwens gewoon dagelijks de pil. We hebben eigenlijk altijd sex met condoom behalve die paar keer voor de bloeding..
Ongeveer 5 dagen tot een week na onze sex kreeg ik een bloeding, dacht er niet heel erg over na, word wel vaker ongesteld door de pil heen. Tot ik me later besefte dat ik helemaal geen krampen had, geen enkele pijn en dit heb ik altijd als ik ongesteld door de pil ben. Ook duurde deze bloeding -licht roze- maar 2 dagen..
Ik had altijd honger 's avonds maar sinds kort heb ik totaal geen trek meer in eten. Avondeten doe ik wel, ontbijt soms ook maar ik ben sowieso door maagklachten geen eter 's ochtends, altijd misselijk.
Ook ben ik nu al 2,5 week constant misselijk in de avond. Soms ook overdag al lijkt het dan wel minder.
Ook heb ik sinds een kleine week een streep onder mijn navel, die heeft er nooit gezeten en ik kan geen enkele reden verzinnen waarom die er opeens zou verschijnen.
Ook voel ik af en toe rare dingen onder mijn navel, een soort gebobbel ofzo.. Kan het niet heel goed uitleggen want het voelt zo raar.
De bloeding is nu een kleine 3 weken geleden en ik heb al twee testen gedaan, beide negatief.. Ik word er een beetje gek van. Stiekem begin je toch te hopen dat je het wel bent en ik wil na 3 weken nog niet naar de dokter voor een bloedtest.. Dus nog langer wachten ..
Maar wat is het probleem nou?quote:
Sorry dat ik het zeg Kwak, maar ik vind dat je relatief veel zeurt. Daar reageer ik niet op, althans ik probeer er dan overheen te lezen om geen rel te veroorzaken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
Lijkt me meer iets voor wachten op het tweede streepje
Overigens.
En ik maak eindelijk weer eens een bijleespost met een zwangergerelateerd verhaal erbij over mezelf... En nou sneeuwt ie onder. En nou ben ik heel hormonaal en vind ik dat stom![]()
![]()
Ja? Dat zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg Kwak, maar ik vind dat je relatief veel zeurt. Daar reageer ik niet op, althans ik probeer er dan overheen te lezen om geen rel te veroorzaken.
En ja, je bent hormonaalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
Lijkt me meer iets voor wachten op het tweede streepje
Overigens.
En ik maak eindelijk weer eens een bijleespost met een zwangergerelateerd verhaal erbij over mezelf... En nou sneeuwt ie onder. En nou ben ik heel hormonaal en vind ik dat stom![]()
![]()
Een kokosnoot in je bekken, Olequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:11 schreef marel88 het volgende:
Dyre, wat is je dochter prachtig, zo klein, zo af!![]()
Bubble, wat vervelend dat je zo onzeker bent hierover. Er zijn andere topics (zie tip Burdie en Kwakzor) waar je vraag misschien beter past? En je hebt waarschijnlijk een huisarts die je ook met dit soort vragen kunt bestoken. Succes!
Kwak, wat vervelend dat je zo naar werd tijdens de voorstelling, maar wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd is en je vandaag de tijd had om bij te komen!
En dames, succes met jullie mannen die de urgentie van het afmaken van de babykamer niet zien... Ik ben hier zelf diegene![]()
Hier steken in den doosch. Mijn eerste kind is nooit ingedaald, dus herken het niet. Zou dit kind wel indalen? Ben heel benieuwd!
Gisteren 35 weken, en dinsdag liggingsecho, maar ik heb niet het idee dat er nog gekoprold is, dus verwacht wel een goede ligging.
Ben zo benieuwd naar Blue!
Er reageert ook nooit iemand op mijn kattenfoto's. Ik heb een trauma denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:14 schreef marel88 het volgende:
[..]
En ja, je bent hormonaal, er zaten 7 posts tussen je vorige post en deze post, dus nog iets te vroeg voor de ondersneeuw-conclusie. Komt goed!
+1quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:14 schreef marel88 het volgende:
[..]
En ja, je bent hormonaal, er zaten 7 posts tussen je vorige post en deze post, dus nog iets te vroeg voor de ondersneeuw-conclusie. Komt goed!
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Er reageert ook nooit iemand op mijn kattenfoto's. Ik heb een trauma denk ik.
En ze is zo mooi!
[ afbeelding ]
Is dat dan ook daadwerkelijk indalen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohhh die steken in den doosch... Vervloekt heb ik ze!
Ja, zo voelt het ongeveerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een kokosnoot in je bekken, Oleik heb geen idee hoe het voelt overigens maar dat is mijn beeld erbij
Oke, tnx, ik nu ook ja. Een niet ingedaald kind is ook niet alles (eerste 10 uur weeén hadden alleen als resultaat dat ze ingedaald was) maar wel indalen heeft ook zo z'n nadelen blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohhh die steken in den doosch... Vervloekt heb ik ze!
Kijk, dit vind ik dan wel weer humorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Er reageert ook nooit iemand op mijn kattenfoto's. Ik heb een trauma denk ik.
En ze is zo mooi!
[ afbeelding ]
dat vind ik vrij veel hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Liggingsecho Marel88? Is dat gewoon bij VK?
Ik heb het idee dat jullie veel meer echo's krijgen. Ik heb in totaal 2 x echo bij VK gehad en 3 in zkh. Geen idee of dat een normaal aantal isOok nu de laatste weken geen echo gehad. VK voelt, meet en luistert enkomt tOT de conclusie dat alles goed is en baby is ingedaald.
Het zal misschien ook wel per praktijk verschillen?
Ik heb al gereageerd op geppie, zoals ik zei zal ik er beter op letten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Mensen lezen terug en reageren op wat ze willen, dan na 7 posts al een: " niemand leest mijn verhaal" post te plaatsen... Tja..
Ik ben een poosje terug gewezen om mijn toch vaak wat negatieve benadering van dingen, maar ik lees van jou ook idd vaak toch negatieve dingen en dan heb ik niet zo'n zin om te reageren of ik wordt bot en reageer dan maar niet...
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd op geppie, zoals ik zei zal ik er beter op letten.
Bot zijn mag overigens ook, hoe niet ik anders raden dat mensen mijn posts allemaal zo negatief vinden? Die van daarnet vond ik dat zelf in elk geval niet.
Ik was me namelijk wel bewust van mijn eigen negatieve humeur de laatste weken en heb heel vaak expres maar niets gepost. Blijkbaar is het zelfs als ik denk leuk te zijn nog steeds negatief(
voor mezelf dus he?)
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nu vier gehad: vitaliteitsecho met zeven weken in verband met bloedverlies, termijnecho met tien weken, pretecho (geslachtsbepaling) bij zeventien weken en de SEO. Ik verwacht nu verder geen echo's meer.
Over mannen die aangespoord moeten worden... Sinds mijn positieve test is mijn vriend bezig met een enorme kluslijst met dingen die per se af moeten voor de baby er is. Logisch ook wel. Welk kind wil geboren worden in een huis waar geen internetkabels naar elke ruimte lopen, of waar het houtwerk van de gevel of schuur niet in de olie staat. Of, God forbid, zonder complete zelfgemaakte steigerhouten tuinset?.
Als ik 'm niet had tegen gehouden was de babykamer drie weken geleden al klaar geweest..
Krabben, net als een kat, met dr teen aan dr oor!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Overigens vind ik de rode kitty wel echt heel tof![]()
![]()
Mn kind is aan t dansen maar af en toe denk ik dat ze spasmes heeft.. raar getril op 1 plek...
Oeh ik heb een stoomeend, en hij heeft al heel veel gestoomd bij anderen mensenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Sugarsnap het volgende:
Sunshine, dan heb je er meer gehad dan ik. Ik heb een termijnecho, SEO en liggingsecho gehad. Meer niet.
Kwak, jammer dat de avond anders verliep dan je had verwacht.
Razz, het is voor mij helaas 2,5 uur rijden naar mijn ouders in het noorden. Mijn vader heeft me verboden om te komen. Ook ivm mijn bloeddruk.
Dyre, wat een mooi popje heb je daar
Meiden, bedankt voor de sterktewensen.
Ik heb echt een baaldag vandaag. Met boodschappen wel een hoop lekkere dingen in huis gehaald. Vanavond met vriend maar lekker voetbal kijken op de bank. Ik hoop dat B. en E. lekker op tijd gaan slapen. Ik heb mezelf getrakteerd op een stoomreiniger om het poetsen wat makkelijker te maken. Want mijn poetslijstje is enorm!
Nu heb ik daar n beeld bij...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Krabben, net als een kat, met dr teen aan dr oor!
Jup, dat is mijn valkuil en zo op een rijtje vind ik t zelf ook stom gedoe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef geppie het volgende:
Nog even Kwak dan houd ik erover op; het is, denk ik, niet eens zo zeer je negativiteit maar dat je dingen veelal op jezelf betrekt.
Voorbeeld; gedoe met die pakjes met voeten eraan, dat sommige, slanke(re) meiden moeite hadden met broeken kopen noemde jij letterlijk wedstrijdje slankste zijn, dat men niet (meteen) op jou reageert etc
Dat bedoelde ik iig met 'gezeur'.
Misschien beter idd als je er even op gewezen wordt net als GM enige tijd geleden, dan kun je er wat aan doen.
maar we komen langzaam allemaal naar het babytopic!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef geppie het volgende:
Bedoel je ná de bevalling Helio? Dat ze dan niet doorstromen naar het babytopic?
Ik heb 6 jaar geleden ook in z&g gepost maar daarna vond ik op een of andere manier geen aansluiting in het volgende topic. Dit vind ik eigenlijk ook een meer betrokken, leuker groepje als toentertijd dus grotere kans dat ik nu ook blijf plakken.
Dit kan ik me wel voorstellen ja. Je bent in dit topic ook maar een klein jaar, en zelfs in die tijd zie je denk ik constant dezelfde vragen voorbij komen van zwangeren die minder ver zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:17 schreef mignonne het volgende:
het verschilt ook een beetje per zoveel tijd, een kind opvoeden is zo ontzettend persoonlijk. Het ene jaar zit er in het babytopic een hele club moeders die flesvoeding geven, of bijvoorbeeld juist moeders die van het lang doorvoeden met borstvoeding zijn. Of er zit een hele club van de rijstwafelgestapo of juist joh frietjes zijn gewoon aardappels. En dat zijn nog randzaken, het wordt pas echt wat als je als streng/oude stempel type tussen de UP'ers zit of juist andersom. Er vallen altijd mensen weg omdat je gewoon geen aansluiting hebt.
En als het je tweede is merk je gewoon (althans ik wel) dat de aansluiting op een ander vlak er niet meer is. Je maakt je wat minder snel druk over dingen wellicht. De hele wel of geen pyjamapapje discussie heb je al een keer gevoerd en die tandjes en stapjes en sprongetjes heb je ook al wel n keer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |