quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd op geppie, zoals ik zei zal ik er beter op letten.
Bot zijn mag overigens ook, hoe niet ik anders raden dat mensen mijn posts allemaal zo negatief vinden? Die van daarnet vond ik dat zelf in elk geval niet.
Ik was me namelijk wel bewust van mijn eigen negatieve humeur de laatste weken en heb heel vaak expres maar niets gepost. Blijkbaar is het zelfs als ik denk leuk te zijn nog steeds negatief(
voor mezelf dus he?)
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nu vier gehad: vitaliteitsecho met zeven weken in verband met bloedverlies, termijnecho met tien weken, pretecho (geslachtsbepaling) bij zeventien weken en de SEO. Ik verwacht nu verder geen echo's meer.
Over mannen die aangespoord moeten worden... Sinds mijn positieve test is mijn vriend bezig met een enorme kluslijst met dingen die per se af moeten voor de baby er is. Logisch ook wel. Welk kind wil geboren worden in een huis waar geen internetkabels naar elke ruimte lopen, of waar het houtwerk van de gevel of schuur niet in de olie staat. Of, God forbid, zonder complete zelfgemaakte steigerhouten tuinset?.
Als ik 'm niet had tegen gehouden was de babykamer drie weken geleden al klaar geweest..
Krabben, net als een kat, met dr teen aan dr oor!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Overigens vind ik de rode kitty wel echt heel tof![]()
![]()
Mn kind is aan t dansen maar af en toe denk ik dat ze spasmes heeft.. raar getril op 1 plek...
Oeh ik heb een stoomeend, en hij heeft al heel veel gestoomd bij anderen mensenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Sugarsnap het volgende:
Sunshine, dan heb je er meer gehad dan ik. Ik heb een termijnecho, SEO en liggingsecho gehad. Meer niet.
Kwak, jammer dat de avond anders verliep dan je had verwacht.
Razz, het is voor mij helaas 2,5 uur rijden naar mijn ouders in het noorden. Mijn vader heeft me verboden om te komen. Ook ivm mijn bloeddruk.
Dyre, wat een mooi popje heb je daar
Meiden, bedankt voor de sterktewensen.
Ik heb echt een baaldag vandaag. Met boodschappen wel een hoop lekkere dingen in huis gehaald. Vanavond met vriend maar lekker voetbal kijken op de bank. Ik hoop dat B. en E. lekker op tijd gaan slapen. Ik heb mezelf getrakteerd op een stoomreiniger om het poetsen wat makkelijker te maken. Want mijn poetslijstje is enorm!
Nu heb ik daar n beeld bij...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Krabben, net als een kat, met dr teen aan dr oor!
Jup, dat is mijn valkuil en zo op een rijtje vind ik t zelf ook stom gedoe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef geppie het volgende:
Nog even Kwak dan houd ik erover op; het is, denk ik, niet eens zo zeer je negativiteit maar dat je dingen veelal op jezelf betrekt.
Voorbeeld; gedoe met die pakjes met voeten eraan, dat sommige, slanke(re) meiden moeite hadden met broeken kopen noemde jij letterlijk wedstrijdje slankste zijn, dat men niet (meteen) op jou reageert etc
Dat bedoelde ik iig met 'gezeur'.
Misschien beter idd als je er even op gewezen wordt net als GM enige tijd geleden, dan kun je er wat aan doen.
maar we komen langzaam allemaal naar het babytopic!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef geppie het volgende:
Bedoel je ná de bevalling Helio? Dat ze dan niet doorstromen naar het babytopic?
Ik heb 6 jaar geleden ook in z&g gepost maar daarna vond ik op een of andere manier geen aansluiting in het volgende topic. Dit vind ik eigenlijk ook een meer betrokken, leuker groepje als toentertijd dus grotere kans dat ik nu ook blijf plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |