Ik ook. Het is een en al corruptie en bevooroordeling door de FIFA. Schwalbes maken, nog eens schwalbes. Die schijnheilige Luiz na afloop bij James, om te kotsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben die Brazilianen echt kotsbeu.
Lullig voor hem maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een en al corruptie en bevooroordeling door de FIFA. Schwalbes maken, nog eens schwalbes. Die schijnheilige Luiz na afloop bij James, om te kotsen.
Ik moet bekennen dat ik stiekem het wel goed vind dat die Neymar eens een blessure heeft. Zijn beloning voor de miljoenen schwalbes en matennaaierij.
Duitsland moet t maar doen dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een en al corruptie en bevooroordeling door de FIFA. Schwalbes maken, nog eens schwalbes. Die schijnheilige Luiz na afloop bij James, om te kotsen.
Ik moet bekennen dat ik stiekem het wel goed vind dat die Neymar eens een blessure heeft. Zijn beloning voor de miljoenen schwalbes en matennaaierij.
Normaal gesproken gaat Brazilië er keihard af tegen dit Duitsland en zonder Neymar en Thiago Silva.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland moet t maar doen dan.
Shit, gelukkig genoeg sport ter afleiding, ga zelf ook nog maar een rondje fietsenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb t hele weekend schoonouders in huis.
Leef hier met me mee.
Maar die Rodriguez liet met vlagen zijn genialiteit zien. Dat Colombia pas zo laat aan het voetballen sloeg was natuurlijk vooral de verdienste van de Brazilianen aangezien die heel vroeg druk zetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Colombia pas de laatste minuten in haar spel kwam.
Zeg dat, wel kut want van Duitsland wint NL niet mocht het de finale halenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat Brazilië er keihard af tegen dit Duitsland en zonder Neymar en Thiago Silva.
Met de nadruk op normaal gesproken.
Wel opvallend dat ze het dit keer wel goed konden belopen terwijl ze tegen Chili helemaal leeg waren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar die Rodriguez liet met vlagen zijn genialiteit zien. Dat Colombia pas zo laat aan het voetballen sloeg was natuurlijk vooral de verdienste van de Brazilianen aangezien die heel vroeg druk zetten.
Zullen wel een Afrikaanse scheids vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat Brazilië er keihard af tegen dit Duitsland en zonder Neymar en Thiago Silva.
Met de nadruk op normaal gesproken.
Heb je je schoonmoeder wel eens naakt gezien?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb t hele weekend schoonouders in huis.
Leef hier met me mee.
Portemonnees met geld zijn leeggeschud en langzaam onder de deurposten doorgeschoven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen wel een Afrikaanse scheids vinden
Dat is eigenlijk heel logisch. Door zo vroeg druk te zetten, verloren die Colombianen heel snel de bal waardoor Brazilië in balbezit kon komen. Tegen Chili hebben ze het grootste deel van de pot achter die Chileenstjes aan gerend.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze het dit keer wel goed konden belopen terwijl ze tegen Chili helemaal leeg waren.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je je schoonmoeder wel eens naakt gezien?
Colombia speelde ook niet zo slim moet ik zeggen, jammer, die 1e goal was een cadeautje en ze gingen mee in het vechtvoetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze het dit keer wel goed konden belopen terwijl ze tegen Chili helemaal leeg waren.
Die #6 dekte hem ook totaal niet bij die 1-0quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Colombia speelde ook niet zo slim moet ik zeggen, jammer, die 1e goal was een cadeautje en ze gingen mee in het vechtvoetbal
quote:
Cav ook thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste meters zijn meer in het voordeel voor een Cavendish en Greipel joh
heb dit team gekozenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cav ook thuisvoordeel.
Toch zet ik m'n geld op kittel. Die is gewoon t snelst. Zelfs een Duitse panzer houdt m niet bij.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cav ook thuisvoordeel.
Toch zet ik m'n geld op kittel. Die is gewoon t snelst. Zelfs een Duitse panzer houdt m niet bij.
Ik ook niet. Hij heeft niet gescholden, alleen soms wat plaagstootjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
HMF weer een ban.
Kan me niet herinneren dat ik hem ergens vervelend heb zien doen.
#FREEHMF
Kutzooi. Vanavond laatste wedstrijd. Jammer, maar het was een leuk toernooi.twitter:Adri_hdezv twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 04:04:54Si mańana #BEL gana temprano... Yo no podré aguantar los nervios 😱 http://t.co/IHcABlW399 reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Kutzooi. Vanavond laatste wedstrijd. Jammer, maar het was een leuk toernooi.twitter:Adri_hdezv twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 04:04:54Si mańana #BEL gana temprano... Yo no podré aguantar los nervios 😱 http://t.co/IHcABlW399 reageer retweet
Met Silva en Neymar gaan die Braziliaantjes er ook af. In de reguliere speeltijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland moet t maar doen dan.
Het wordt steeds aanvallender hč. Op papier staat 1-5-3-2, maar ik mag aannemen dat Depay doorschuift in balbezit en dat het gewoon 1-4-4-3 wordt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]ik las dat Depay gaat beginnen, Dirkie op rechts, dus ik vrees dat de papegaai afgemaakt moet worden
1-4-4-3? Wat illegaal, zeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het wordt steeds aanvallender hč. Op papier staat 1-5-3-2, maar ik mag aannemen dat Depay doorschuift in balbezit en dat het gewoon 1-4-4-3 wordt.
Sinaasappelsmaakritalin?quote:
Oplosmedicijnen voor darmen. Maar het heeft inderdaad de smaak van versgeperste sinaasappelsap.quote:
Enige jammere vind ik Blind op het middenveld al zal dat vandaag nog wel goed uit kunnen pakkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het wordt steeds aanvallender hč. Op papier staat 1-5-3-2, maar ik mag aannemen dat Depay doorschuift in balbezit en dat het gewoon 1-4-4-3 wordt.
Ik sluit niet uit dat je met De Jong en Strootman gewoon een gooi naar de wereldtitel had kunnen doen. Al had ik je dan op voorhand ook gewoon voor gek verklaard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige jammere vind ik Blind op het middenveld al zal dat vandaag nog wel goed uit kunnen pakken
Ik denk dat de Belgjes daar toch wat te kort komen. Nu gaat Argentinië, normaal gezien, eindelijk eens wat ruimte krijgen. Dan staan er een aantal voorin die het verschil kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Argentinië v België, eigenlijk een lastig te voorspellen wedstrijd.
Inderdaad, dat heb je toch nodig, zie je ook gisteren bij Brasil, die hadden er voetballend gewoon af gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat je met De Jong en Strootman gewoon een gooi naar de wereldtitel had kunnen doen. Al had ik je dan op voorhand ook gewoon voor gek verklaard.
Vreemde keus vind ik hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het probleem, is gewoon een begin opstelling
Laten we het hopen. Ik speel liever tegen Argentinie dan tegen Belgie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat de Belgjes daar toch wat te kort komen. Nu gaat Argentinië, normaal gezien, eindelijk eens wat ruimte krijgen. Dan staan er een aantal voorin die het verschil kunnen maken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik speel liever tegen Argentinie dan tegen Belgie.
Overigens droomde ik vannacht dat ik de 1-0 maakte in een 4-0 overwinning van het Nederlands elftal. Weet niet meer tegen wie we moesten maar ik zei nog tegen van Gaal dat ze er niks van konden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |