Brazilië moet gewoon raus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schweini is een vieze speler. Ik had Messi het tot begin dit jaar juist gegund, ik heb nog 2 Argentinië-shirts met zijn naam. Maar er zijn 2 redenen waarom ik niet wil dat Messi wint:
1. Geilende NOS-commentatoren.
2. Dat gegeil vanuit Barcelona op een mannetje dat een jaar lang alleen maar branie en herrie heeft geschopt en zich heel erg heeft laten kennen.
Given, ik denk dat ik me niet zo zal storen aan een winnend Argentinië, same voor België, die kneusjes kom ik wel overheen. Zelfs Schweini zal wel te doen zijn, maar Brazilië is hatelijk. Die bal van Luiz zat er wel koekoek in trouwens. Al is het extra vervelend dat de antivoetballer van de eeuw zo'n bal erin kan knallen. Alex da Costa had dat ook wel een beetje, maar die kon nog IETS in de opbouw.
Nooit gekoesterd overigens. Toch juich ik voor de underdog. De FOK!-poule is toch serious business geworden inmiddels en er zullen genoeg mensen voor Duitsland als wereldkampioen zijn gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon verliezen van Duitsland. Dan is de Duitsland-haat weer terug in heel Nederland.
Ik denk dat de Belgen overmoedig zijn en er vandaag al uitgaan tegen Argentinië. Dan verslaan zij weer Nederland, die voor het eerst een achterstand niet te boven komt. En dan Duitsland-Argentinië waar ik vooral hoop op veel spektakel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het een finale tussen zwart-geel-rood x2 wordt.
Meer voor Brazilië denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gekoesterd overigens. Toch juich ik voor de underdog. De FOK!-poule is toch serious business geworden inmiddels en er zullen genoeg mensen voor Duitsland als wereldkampioen zijn gegaan.
Dit jaar begin ik ze een béétje ok te vinden. Afgelopen jaren was Schweini wat prominenter, Ballack een klootzakje en had je nog van die spelers als Bernd fucking Schneider en speelde de innig ergerende Podolski altijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gekoesterd overigens. Toch juich ik voor de underdog. De FOK!-poule is toch serious business geworden inmiddels en er zullen genoeg mensen voor Duitsland als wereldkampioen zijn gegaan.
JODUHH JODUHHquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga verder lezen in Ik, Zlatan. Hij heeft nu net gescoord tegen Utrecht in de bekerfinale.
Hoe definieer jij vies eigenlijk bij Schweini?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar begin ik ze een béétje ok te vinden. Afgelopen jaren was Schweini wat prominenter, Ballack een klootzakje en had je nog van die spelers als Bernd fucking Schneider en speelde de innig ergerende Podolski altijd.
Het is grappig hoe ik me aan veel specifieke Duitsertjes ergerde. Nu alleen Schweini en Podolski. Hummels is een baas, Reus ook, Götze kan ik wel hebben ondanks z'n BVB > Bayern move, de rest is allerminst vervelend. Mijn ergerlanden wat betreft spelers zijn toch wel Portugal en Brazilië met de heren Alves (B en D), Neymar, Hulk, Luiz, Ronaldo en Meireiles.
Als Duitsland met mooi voetbal 3-0 wint heb ik geen groter probleem met Duitsland.
Qua overtredingen en maniertjes. Maar hij doet het toch wat subtieler, maar het ergert mij juist meer bij die man als hij weer een stiekeme rotschop of enorme beuk geeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe definieer jij vies eigenlijk bij Schweini?
Bij Ballack kan/kon ik het dan nog begrijpen. Al vond ik hem eigenlijk wel een baas. Een Van Bommel die wel daadwerkelijk kon voetballen.
Vandaag toch niet gedaan? Zijn haken met twee benen was redelijk duidelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua overtredingen en maniertjes. Maar hij doet het toch wat subtieler, maar het ergert mij juist meer bij die man als hij weer een stiekeme rotschop of enorme beuk geeft.
Hoort ook wel een beetje bij die verdedigende middenvelders natuurlijk, de echt hatelijke zijn de beste. Ik kan sowieso geen goede VM noemen waar ik zelf iets mee heb, buiten die voor 'mijn' club hebben gespeeld (PSV, Real Madrid of RBK)
Zeker omdat hij het eigenlijk al heeft, maar goed Ronaldo is Braziliaan en dan tellen ed's tegenstander ook blijkbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Klose was wel altijd één baas. Die gun ik het record nog steeds.
wat een scheids, kut Spanjoolquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren had ook weer niets met voetbal te maken.
Alleen jammer dat Colombia pas de laatste minuten in haar spel kwamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Rodriguez is me toch een partij goed zeg.
Dat had Piet de Visser toch goed gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |