quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wij hebben een kat thuis en die wil helemaal geen brokken alleen van dat vieze natte stinkende voer
Kattenquote:
Haha, bazenbeestquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Katten. Mijn kat ging vannacht om 4:00 op mijn hoofd staan. Door de adrenalinerush van schrik niet meer kunnen slapen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Studiotje het volgende:
Lol, mijn kat weigert zijn brokken te eten omdat er een nieuwe doos met brokken staat die die lekkerder vind.
Niet allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. Alleergisch voor die kutbeesten. Ondankbaar zijn ze.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Mijne is een beetje een mongooltjetoen die 3/4 weken was is die afgestoten door moeder poes. Toen kreeg ik 'm, voeden met een spuit in z'n giegel
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Mijne is een beetje een mongooltjetoen die 3/4 weken was is die afgestoten door moeder poes. Toen kreeg ik 'm, voeden met een spuit in z'n giegel
![]()
ik heb een konijn die voorspelt wanneer je gaat bloedenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een konijn, die trouwens ook wedstrijden voorspelt.
Mijn truck kan trouwens wedstrijden voorspellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
quote:
Jij elke maand tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een konijn die voorspelt wanneer je gaat bloeden
Konijnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
Niet allemaal tegelijkquote:
ik heb een konijn gehad die is dood gegaan nadat ze een kat zagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Lieffffff
Ik heb ook een hamster gehad
Daarna kreeg ik m'n kat, die heeft die hamster dood gekeken zodat die opeens dood in z'n voerbak lag. Helemaal vierkant dat beest
Ahw.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een konijn gehad die is dood gegaan nadat ze een kat zag
Konijnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een konijn die voorspelt wanneer je gaat bloeden
Geloof ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ahw.
Ik had een konijn ooit, die heb ik niet goed verzorgt (gelukkig andere familieleden die opletten), toen kwamen er 2 nieuwe konijnen later en die deden foekiefokie en opeens hadden we kleine konijnen.
We hebben goed gegeten die kerst
Geen reet te doen, in de GCquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KABAM
Grtd? Sorry. Die afkortingen zitten er nog niet helemaal in
Zou ik ook niet doenquote:
ik heb 2 konijnen waarvan er 1 bijt, afrikaanse dwergrelmuizen en gewone muizenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Konijnen![]()
Die van mij is heel eigenwijs maar wel echt heel leuk
Geen bips te doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KABAM
Grtd? Sorry. Die afkortingen zitten er nog niet helemaal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |