quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wij hebben een kat thuis en die wil helemaal geen brokken alleen van dat vieze natte stinkende voer
Kattenquote:
Haha, bazenbeestquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Katten. Mijn kat ging vannacht om 4:00 op mijn hoofd staan. Door de adrenalinerush van schrik niet meer kunnen slapen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Studiotje het volgende:
Lol, mijn kat weigert zijn brokken te eten omdat er een nieuwe doos met brokken staat die die lekkerder vind.
Niet allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. Alleergisch voor die kutbeesten. Ondankbaar zijn ze.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Mijne is een beetje een mongooltjetoen die 3/4 weken was is die afgestoten door moeder poes. Toen kreeg ik 'm, voeden met een spuit in z'n giegel
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Mijne is een beetje een mongooltjetoen die 3/4 weken was is die afgestoten door moeder poes. Toen kreeg ik 'm, voeden met een spuit in z'n giegel
![]()
ik heb een konijn die voorspelt wanneer je gaat bloedenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een konijn, die trouwens ook wedstrijden voorspelt.
Mijn truck kan trouwens wedstrijden voorspellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
quote:
Jij elke maand tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een konijn die voorspelt wanneer je gaat bloeden
Konijnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
Niet allemaal tegelijkquote:
ik heb een konijn gehad die is dood gegaan nadat ze een kat zagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Lieffffff
Ik heb ook een hamster gehad
Daarna kreeg ik m'n kat, die heeft die hamster dood gekeken zodat die opeens dood in z'n voerbak lag. Helemaal vierkant dat beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |