quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat zo'n walgelijke speler. Alles is irritant aan dat kutventje.
Was weinig aan de hand. Huppelt morgen weer vrolijk rond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:08 schreef Koenani het volgende:
Neymar werd goed op een dwarslaesie getrakteerd door Zunige
Vraag het me af, maar had zeker wel harder gekunnen/gemoeten jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:13 schreef Ruif het volgende:
[..]
Was weinig aan de hand. Huppelt morgen weer vrolijk rond.
Lijkt me ook. Neymar ademde immers nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Koenani het volgende:
[..]
Vraag het me af, maar had zeker wel harder gekunnen/gemoeten ja
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat zo'n walgelijke speler. Alles is irritant aan dat kutventje.
Ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:13 schreef Ruif het volgende:
[..]
Was weinig aan de hand. Huppelt morgen weer vrolijk rond.
Niet meer dus....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:23 schreef Koenani het volgende:
Gebroken rugwervel volgens NU, dus mocht dit waar zijn dan speelt hij dit WK niet meer
Ik zei ook na de 1-0 dat als Colombia aan het eind van de wedstrijd nog achter staat die Neymar van Zuniga een aanslag te verwerken krijgt, en zie het resultaatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:56 schreef antfukker het volgende:
Als een speler niet als een mager speenvarkentje ligt te schreeuwen en heen en weer te rollen, dan is er echt wat aan de hand..
En zie daar, die teringmongool heeft eindelijk echt wat
Mooi toch :-)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:00 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik zei ook na de 1-0 dat als Colombia aan het eind van de wedstrijd nog achter staat die Neymar van Zuniga een aanslag te verwerken krijgt, en zie het resultaat
Het verbaast me hoe ze hem van het veld afhalen dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, voor het eerst geen theater. Die Zuniga moet hem wel goed geraakt hebben zeg, je breekt niet zomaar een ruggenwervel.
Was toen nog niet bekend denk ik, hoewel je inderdaad van het ergste uit moet gaan. Ik verbaasde me er ook over hoe ze renden met die brancard. Neymar stuiterde haast in dat ding.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het verbaast me hoe ze hem van het veld afhalen dan.
Ik had hem toch minstens op een echte brancard gelegd met nekkraag en alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |