Dat ik zo nog helemaal weer terug naar het station moet lopenquote:
quote:
esquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik zo nog helemaal weer terug naar het station moet lopen
[..]
Ik dacht dat het een verkapte 'Ik zit hier samen met Miniem te flikflooien dus jullie mogen ons best voorzichtig feliciteren met onze prille nog niet uitgesproken relatie' post wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik zo nog helemaal weer terug naar het station moet lopen
Ja heej, heb je die lel van een TT gezien?quote:
Hoiquote:
Waarschijnlijk Mario Gomezquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het shirt even bekeken; Gomez 8
Welke Gomez weet ik niet
Whehehequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verkapte 'Ik zit hier samen met Miniem te flikflooien dus jullie mogen ons best voorzichtig feliciteren met onze prille nog niet uitgesproken relatie' post was
Wel een goede TT, dat welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja heej, heb je die lel van een TT gezien?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
Oke tot zo even miniem op het station afzetten
Als mannetje en vrouwtje gevoelens voor elkaar hebben en samen (leuke) dingen ondernemen heet dat gewoon date hoor, ongeacht welk labeltje jij eraan wilt hangenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ondanks jullie implicaties was het geen date
Laat je hem nog wat geld overhouden voor zijn terugreis?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
Oke tot zo even miniem op het station afzetten
Dus het was al van te voren aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ondanks jullie implicaties was het geen date
Geen idee, ik leef nog in het verleden.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat jij daar ook achteraan zat
Als ik gewoon met een vriend iets leuks ga doen maakt het niet uit of dat een jongen of een meisje is, dan is het gewoon iets leuks doen, geen datequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als mannetje en vrouwtje gevoelens voor elkaar hebben en samen (leuke) dingen ondernemen heet dat gewoon date hoor, ongeacht welk labeltje jij eraan wilt hangen
Hij had een papieren kaartjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je hem nog wat geld overhouden voor zijn terugreis?
Ik ook nietquote:
Wie, jij?quote:
ik heb hele saaie ouwe liefdequote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb hele saaie ouwe liefde
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik gewoon met een vriend iets leuks ga doen maakt het niet uit of dat een jongen of een meisje is, dan is het gewoon iets leuks doen, geen date
Ik heb heul geen lijstjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'
Of houd je hem aan het lijstje?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'
Of houd je hem aan het lijstje?
Geen ideequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef D. het volgende:
Ow, lijntje bedoelde ik
hoe kom ik nu aan een lijstje in mijn hoofd![]()
Wellicht heb je zelf een lijstje met potentiële slachtoffers? Dat je daar mee in de war was?quote:
Nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht heb je zelf een lijstje met potentiële slachtoffers? Dat je daar mee in de war was?
quote:
Ander lijstje wellicht?quote:
Leuk hè dat treininternet?quote:
Je moet opschieten met je keuze.quote:
Ik laat het nu maar staanquote:
Whehe, ben je zo van slag dat je aan de drank gaat?quote:
Misschien zie ik dadelijk dan weer alles helderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe, ben je zo van slag dat je aan de drank gaat?
Men kan altijd hopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zie ik dadelijk dan weer alles helder
quote:
quote:
Ja! En tof dat hij zijn collega inseinde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
We hadden wel een toffe buschauffeur
En dat die ook wachttequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja! En tof dat hij zijn collega inseinde.
quote:
Ik hoop het.quote:
Ik hoop dat Brazilië eruit gaatquote:
Ik denk dat we niet de enigen zijn.quote:
Jup.quote:
Ik denk het ook jaquote:
Het lef!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ben ik weer, ik werd gestoordwerk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ben ik weer, ik werd gestoordwerk
je verdommequote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je verdommehet is weekend hoor!
Hoe kan ik ooit goed met je makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog steeds trek in de vanmiddag besproken bamihap
als je een bezorgboer hier nu een bamihap laat bezorgenquote:
Dat gaat dus niet lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je een bezorgboer hier nu een bamihap laat bezorgen
quote:
Omdat ik je privacy waardeer en niet hoef te weten waar je werkt. Ik kan wel geld overmaken, je rek. nr heb ik nogquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik je privacy waardeer en niet hoef te weten waar je werkt. Ik kan wel geld overmaken, je rek. nr heb ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |