Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat jij daar ook achteraan zat
Als ik gewoon met een vriend iets leuks ga doen maakt het niet uit of dat een jongen of een meisje is, dan is het gewoon iets leuks doen, geen datequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als mannetje en vrouwtje gevoelens voor elkaar hebben en samen (leuke) dingen ondernemen heet dat gewoon date hoor, ongeacht welk labeltje jij eraan wilt hangen
Hij had een papieren kaartjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je hem nog wat geld overhouden voor zijn terugreis?
Ik ook nietquote:
Wie, jij?quote:
ik heb hele saaie ouwe liefdequote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb hele saaie ouwe liefde
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik gewoon met een vriend iets leuks ga doen maakt het niet uit of dat een jongen of een meisje is, dan is het gewoon iets leuks doen, geen date
Ik heb heul geen lijstjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'
Of houd je hem aan het lijstje?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die jongen kwijlt al zolang over jou heen, dat is niet zomaar 'een vriend'
Of houd je hem aan het lijstje?
Geen ideequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef D. het volgende:
Ow, lijntje bedoelde ik
hoe kom ik nu aan een lijstje in mijn hoofd![]()
Wellicht heb je zelf een lijstje met potentiële slachtoffers? Dat je daar mee in de war was?quote:
Nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht heb je zelf een lijstje met potentiële slachtoffers? Dat je daar mee in de war was?
quote:
Ander lijstje wellicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |