Ja maar dat kriebelt zo. Ik scheer ze altijd af na 3 dagen. Lekker gefietst en gegeten met Gripper vandaag, het was een leuke dag.quote:
Ik moet er altijd ff aan wennen maar vind de warmte verder heerlijk. Geen last van spieren of gewrichten en slapen gaat best oke na een dag of 2 en de fan aan naast het bed.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Patroon het volgende:
Over benauwdheid gesproken, dat is het hier momenteel ook... slaap er slecht van
http://app.strava.com/activities/162425044
Ik vind het fietsen in de warmte ook lekker. Maar helaas blijft het zo in huis hangen, hebben geen fan. Al paar nachten op de bank geslapen en dat was niet omdat ik mij heb misdragenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet er altijd ff aan wennen maar vind de warmte verder heerlijk. Geen last van spieren of gewrichten en slapen gaat best oke na een dag of 2 en de fan aan naast het bed.
800 euro, dat kan bijna niet. Ff wachten en je hebt altijd een ticket voor 650 euro. Gewoon dagelijks even op Kayak.com kijken en je krijgt inzicht in de prijs ontwikkelingen. Ook via Dubai met Emirates is geen slechte hoor. Wij gaan nu weer in het super hoogseizoen in Europa en zelfs in augustus betaal ik minder dan 700 voor een directe vlucht retour. Met KLM. Gewoon goed blijven kijken en niet te vroeg boeken. Etihad heen van Amsterdam en terug op Dusseldorf is vaak belachelijk goedkoop met < 500 per ticket. Succesquote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedankt! Wij willen 10 december gaan en dan op oudjaarsdag terug. Dat scheelt in totaal wel 800 euro!
Nee, ging wat te snel af op mijn vriendin. Die zei; als we na oudjaarsdag terugkomen betalen we 900 pp en op oudjaarsdag 500pp. Bleek na oudjaarsdag 800pp en op oudjaarsdag 550 pp. Voor die 500 verschil reis ik graag op oudjaarsdag. Is idd met Emirates.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
800 euro, dat kan bijna niet. Ff wachten en je hebt altijd een ticket voor 650 euro. Gewoon dagelijks even op Kayak.com kijken en je krijgt inzicht in de prijs ontwikkelingen. Ook via Dubai met Emirates is geen slechte hoor. Wij gaan nu weer in het super hoogseizoen in Europa en zelfs in augustus betaal ik minder dan 700 voor een directe vlucht retour. Met KLM. Gewoon goed blijven kijken en niet te vroeg boeken. Etihad heen van Amsterdam en terug op Dusseldorf is vaak belachelijk goedkoop met < 500 per ticket. Succes
Ok,, dat is een goede prijs, mits de stopover niet meer dan iets van 3,5 uur in totaal is. Blijft netto echt maar 1,5 uur van over. Maar heb je een 9 uur stopover dan lopen je zakken leeg in Dubai.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, ging wat te snel af op mijn vriendin. Die zei; als we na oudjaarsdag terugkomen betalen we 900 pp en op oudjaarsdag 500pp. Bleek na oudjaarsdag 800pp en op oudjaarsdag 550 pp. Voor die 500 verschil reis ik graag op oudjaarsdag. Is idd met Emirates.
Ene kost 540 met lange tussenstop (6u ofzo). De ander kost 570 met tussenstop van 1-2u. Dus die nemen we. Plannen moeten we nog uitstippelen. Iig backpacken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ok,, dat is een goede prijs, mits de stopover niet meer dan iets van 3,5 uur in totaal is. Blijft netto echt maar 1,5 uur van over. Maar heb je een 9 uur stopover dan lopen je zakken leeg in Dubai.
En hoe zien de reisplannen er uit? Oh dat moet natuurlijk in TRV.
Zelfs als die er in valt kan je nog op oude cassette rijden, mits je niet te lang met versleten ketting hebt doorgereden. Als ie niet overslaat is goed, anders vervangen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag m'n ketting vervangen en meteen maar even de hele aandrijftrein gereinigd. Was wel even nodig. Het werkte en schakelde super, maar een vieze fiets houd ik niet van.
Overigens had ik even een kettingslijtagemeter op m'n oude ketting gelegd en de kant van 0,75 viel er nog niet helemaal in. Dan kan ik wel zo doorgaan met m'n huidige cassettes toch?
Ok thnx. Wou dat ff horenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zelfs als die er in valt kan je nog op oude cassette rijden, mits je niet te lang met versleten ketting hebt doorgereden. Als ie niet overslaat is goed, anders vervangen.
ah, cool. De nieuwe muzas is erquote:Op zondag 6 juli 2014 23:42 schreef Loekoe het volgende:
Zo, dat fietsen valt me weer goed tegen. Voor het eerst sinds 4 jaar, na een langslepende knieblessure, deze week een paar tochtjes gemaakt. De ervaring leert dat je pas na ca. 500 km een beetje lekker gaat fietsen. Ik ga me voorbereiden op veel duurtrainingen in de lage D1/D2 zones en hoop dan dat ik in het voorjaar, in combinatie met wat intervaltrainingen, wat mooie toertochten kan rijden. Op dit moment kom ik in de D1 werkelijk waar niet vooruit, maar we hebben de tijd.Topic zal ik in de gaten houden!
kan je wel nog goed in de beugels rijden?quote:Op maandag 7 juli 2014 02:37 schreef Andyy het volgende:
Kut..Heb nu alle spacers onder weggehaald en het kan eigenlijk nog wel lager na een tijdje denk ik
Wel kutweer deze week om te fietsen
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof! Goed bevallen, heb je een goede tijd gehaald ook nog?
Tevreden, zal nog wel even een verslagje typenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van tempobeul naar klimgeit!
Ging het goed? La Marmotte staat ook op mijn lijstje.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
[..]
Tevreden, zal nog wel even een verslagje typen
Bangkok moet je iig niet meer dan wat je nu hebt betalen. Gaat vaak eerder richting de 400 dan 600..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef Patroon het volgende:
Als die gaat schommelen, hoe weet je dan dat hij terug gaat? Waaraan kan ik dat zien? Proberen morgen te boeken, als vriendin def toestemming heeft.
Wil je een band die matcht met je fiets qua kleur?quote:Op maandag 7 juli 2014 08:56 schreef Fretwork het volgende:
Hallo, ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik moet een nieuwe buitenband hebben voor mijn racefiets. Welke merken en of types zijn aan te raden (en welke absoluut niet)?
Die gebruik ik alleen voor sprinten en afdalingen tot nu toe, gaat wel voor iets kortere periodesquote:Op maandag 7 juli 2014 04:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kan je wel nog goed in de beugels rijden?
Zoiets is dus prima voor de amateur?quote:Op maandag 7 juli 2014 08:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wil je een band die matcht met je fiets qua kleur?
Schwalbe, Vittoria, Continental, Michelin, Bontrager en ik vergeet vast nog wel wat merken zijn allemaal wel oke, het is ook maar net welke uit de serie je koopt van de merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |