Ja, wat een eikel! Brengt Gerrans en anderen enorm in gevaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:26 schreef Oksel het volgende:
Ik ook, want bier gisteren.
Overigens genoten van de val van Cavendish, na die docu (Nieuwe Helden) vind ik dat echt een enorme klootzak, en nu liep 'ie weer te duwen als een idioot. Vol op z'n smoel, prachtig. Wat een lul.
taartjes, wafels, extra bidon, reepje.... allemaal snelle suikers..quote:Op zondag 6 juli 2014 10:28 schreef Andyy het volgende:
Wat zit er eigenlijk in de eat bags die renners krijgen? Ziet er interessant uit
ik houd er wel van als renners in de sprint een beetje de grenzen opzoeken. Helaas gaan sommigen er te ver overheen. Beetje duwen en beetje van je lijn afwijken.. hoort er wel bij, geblokte sprinters, beetje sprintersgeweld... Maar dit was inderdaad gewoon onnodig en dom...quote:Op zondag 6 juli 2014 10:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, wat een eikel! Brengt Gerrans en anderen enorm in gevaar.
Overigens is fietsen met deze temperaturen en dan regen heerlijk!
Medicijnencocktailsquote:Op zondag 6 juli 2014 11:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik houd er wel van als renners in de sprint een beetje de grenzen opzoeken. Helaas gaan sommigen er te ver overheen. Beetje duwen en beetje van je lijn afwijken.. hoort er wel bij, geblokte sprinters, beetje sprintersgeweld... Maar dit was inderdaad gewoon onnodig en dom...
plaatje overtrekken op je zool?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand een gouden tip om schoenplaatjes op exact dezelfde manier over te zetten op andere schoen?
Op drie punten aftekenen met een kraspen. Maar of het nodig is? Als je ze los maakt zie je toch wel de "vuil" afdruk. Eerste montage bij nieuwe schoenen doe ik altijd, nou ja altijd..... met een duimstok over de lengte van de zool en dat komt met die gele Shimano plaatjes wel goed uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand een gouden tip om schoenplaatjes op exact dezelfde manier over te zetten op andere schoen?
Zelfde merk ja. Ik volg je uitleg niet helemaalquote:Op zondag 6 juli 2014 11:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
plaatje overtrekken op je zool?
edit: laat maar.... op andere schoen zie ik al..
wel zelfde merk, zelfde maat etc? Dan even op plaatje aanstrepen waar de schroefjes zaten (in midden van soort kruis. Dus zowel links-rechts als hoog-laag streepje zetten... en dan moet je aardig in de buurt komen..
markeren waar het boutje zit tov het gat.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde merk ja. Ik volg je uitleg niet helemaal
wat kano zegt.. op je plaatje even aftekenen waar schroef zit tov gat. Zit ie in het midden, helemaal linksonder, rechts boven, etc.. Dus zowel hoogte als links-rechts even aftekenen...quote:Op zondag 6 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde merk ja. Ik volg je uitleg niet helemaal
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
markeren waar het boutje zit tov het gat.
Dank.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
wat kano zegt.. op je plaatje even aftekenen waar schroef zit tov gat. Zit ie in het midden, helemaal linksonder, rechts boven, etc.. Dus zowel hoogte als links-rechts even aftekenen...
Buzz, hoe is het klimaat in Thailand in december? Volgens deze site, wel goed http://www.klimaatinfo.nl/thailand/ maar ik hoor graag jouw ervaring.quote:
Het is een perfecte periode. Zelfs in Bangkok is het dan vaak niet drukkend en klam. Allerbeste maand is januari wanneer het zelfs koud kan zijn. Maar weet wel dat als je in december bv. naar Singapore gaat het daar nog regenseizoen is. December dus perfect, en dat gezegd terwijl ik op weer een vlucht zit te wachten naar Turkije deze week.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Buzz, hoe is het klimaat in Thailand in december? Volgens deze site, wel goed http://www.klimaatinfo.nl/thailand/ maar ik hoor graag jouw ervaring.
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:28 schreef Andyy het volgende:
Wat zit er eigenlijk in de eat bags die renners krijgen? Ziet er interessant uit
Leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Yankee het volgende:
Weekje in de Alpen geweest. Gisteren de marmotte gereden, fantastischvolgend jaar weer
Tof! Goed bevallen, heb je een goede tijd gehaald ook nog?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Yankee het volgende:
Weekje in de Alpen geweest. Gisteren de marmotte gereden, fantastischvolgend jaar weer
Bedankt! Wij willen 10 december gaan en dan op oudjaarsdag terug. Dat scheelt in totaal wel 800 euro!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is een perfecte periode. Zelfs in Bangkok is het dan vaak niet drukkend en klam. Allerbeste maand is januari wanneer het zelfs koud kan zijn. Maar weet wel dat als je in december bv. naar Singapore gaat het daar nog regenseizoen is. December dus perfect, en dat gezegd terwijl ik op weer een vlucht zit te wachten naar Turkije deze week.
Van tempobeul naar klimgeit!quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Yankee het volgende:
Je moet ook niet slapen op de fiets.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Patroon het volgende:
Over benauwdheid gesproken, dat is het hier momenteel ook... slaap er slecht van
http://app.strava.com/activities/162425044
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |