quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Zou je ook eens moeten doen. Niet meer op Fok! komen en andere mensen lastig gaan vallen
vind ik niet erg gun hem de wereld maar heb liever dat hij niet anders wordquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef Roellie80 het volgende:
Tot je broertje ineens jou voorbij streeft in het leven..
klopt welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef zovty het volgende:
Het lijkt me normaal dat mensen veranderen en juist die verandering is al wel interessant om te volgen en zeker niet saai al gaat het natuurlijk wel langzaam hehehe kan soms wel jaren duren voordat mensen uitveranderd zijn net als een vlinder die in een rups verandert dat is ook wel saai om te volgen eigenlijk ik wou eigenlijk zeggen onterechte klacht maar als ik er wat beter over nadenk dan is je klacht wel terecht eigenlijk maar psychologie kan ook wel handig zijn want hij weet dan precies hoe hij meisjes moet bedienen staat allemaal in zijn algebra boeken nou rugdopoey ik hoop dat je er toch wat aan hebt ik ga een algebra boek bestellen bij bol
Zover is het alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef Roellie80 het volgende:
doet hij expresquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef ProFlamer het volgende:
Interpunctie vriend, Interpunctie.
Maakt het leesbaar, echt.
meesten worden werkeloos inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:35 schreef A-mineur het volgende:
Alsof iedereen die psychologie studeert psycholoog wordt...
54, doet zich voor als 11quote:
12.quote:
Aan die aids in de OP te zien is dat allang gebeurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef Roellie80 het volgende:
Wat doet die hoofdletter aan het begin?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef zovty het volgende:
Het lijkt me normaal dat mensen veranderen en juist die verandering is al wel interessant om te volgen en zeker niet saai al gaat het natuurlijk wel langzaam hehehe kan soms wel jaren duren voordat mensen uitveranderd zijn net als een vlinder die in een rups verandert dat is ook wel saai om te volgen eigenlijk ik wou eigenlijk zeggen onterechte klacht maar als ik er wat beter over nadenk dan is je klacht wel terecht eigenlijk maar psychologie kan ook wel handig zijn want hij weet dan precies hoe hij meisjes moet bedienen staat allemaal in zijn algebra boeken nou rugdopoey ik hoop dat je er toch wat aan hebt ik ga een algebra boek bestellen bij bol
Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd van FOKers zijn...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef Rugdopey het volgende:
mijn broertje was altijd van het voetbal en gamen enzo en buiten spelen. tegenwoordig zit hij aleen maar in boeken te turen algebra dit dat allemaal formules enzo ik snap er niks van maar goed als hij er gelukig van word en hij zegt dat hij psychologie wil studeren vind ik jamer lijkt me echt een studie voor saaien mensen en zie hem al voor me zitten op kantoor met zn benem over elkaar en dan vragen hoe voelt u zich vandaag hehe terwijl hij altijd zo druk was en tekenen enzo
klacht mensen worden saai als ze ouder zjin
Dat ook, maar mensen dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef ProFlamer het volgende:
Interpunctie vriend, Interpunctie.
Maakt het leesbaar, echt.
Je druk maken om één fout terwijl de tekst er vol mee staatquote:
TR gemachtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
weet ik maar mag geen mensen die topic openen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
weet ik maar mag geen mensen die topic openen
hehehe zeker zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niet haten hoertjes, Wouter Wouter klapt jullie.
ja sorry datisjouwmening hehe geintje maar mijn mening is het ook niet snapje precies op het moment dat ik die reaktie naar dopey typte springde mijn poes op het toetsenbord zo precies met zijn poot op het toetsenbord dus vandaar die grote letter aan het begin ik had het wel gezien voor ik op invoeren drukte maak ik had geen zin om alles te backspacen en weer opnieuw te typen ik zeg altijd maar zo ik ben dol op spacen behalve backspacen als je begrijpt wat ik bedoel maar dat denk ik welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doet die hoofdletter aan het begin?
Als een wereld vol Rugdopeysquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef appelepent het volgende:
Als iedereen in zijn of haar kleutertijd zou blijven hangen... Hoe zou de wereld er dan uitzien?
Als FOK!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef appelepent het volgende:
Als iedereen in zijn of haar kleutertijd zou blijven hangen... Hoe zou de wereld er dan uitzien?
is ook zo maar beetje kind blijven niks mis mee enquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef appelepent het volgende:
Nou?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:15 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
is ook zo maar beetje kind blijven niks mis mee en
En wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:15 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
is ook zo maar beetje kind blijven niks mis mee en
nou ja dat vind ik gewoon je moet wel beetje leven in de brouwenrij heben stel je voor hele wereld vol kantoorklerkenquote:
Een wereld vol kleuters is ook niet alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
nou ja dat vind ik gewoon je moet wel beetje leven in de brouwenrij heben stel je voor hele wereld vol kantoorklerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |