Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef Yreal het volgende:
Ja, ik wil niet dood. Zelf beunen is een nono
Ik heb een grote van een halve meter die van 28Nm tot 210Nm gaat, en sinds afgelopen jaar heb ik er ook een kleine bij, voor alle kleinere boutjes die juist moeten worden vastgedraaid. Die gaat van 3Nm tot 15Nm, en kan tot 0.2Nm nauwkeurig worden afgesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:24 schreef mennes2000 het volgende:
Gebruiken jullie altijd een momentsleutel en zo ja welke heb je dan? Ik ben nu een beetje aan het oriënteren, maar vanwege de grote range heb je er wss altijd meerdere nodig. Bijvoorbeeld 5-30 Nm en 30-150 Nm. Wat is jullie ervaring?
Inderdaad een boutje wat op 6.5Nm moet niet met een sleutel voor 5-210Nm gaan aanhalen. Ik heb er één voor 4-24 en één voor 20-210. Die laatste komt trouwens bij de Aldi vandaan. Is gewoon een rebranded Gedore sleutel. Kost dan maar 19 euro. Prima handel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:24 schreef mennes2000 het volgende:
Gebruiken jullie altijd een momentsleutel en zo ja welke heb je dan? Ik ben nu een beetje aan het oriënteren, maar vanwege de grote range heb je er wss altijd meerdere nodig. Bijvoorbeeld 5-30 Nm en 30-150 Nm. Wat is jullie ervaring?
Er bestaan mensen met twee linkerhandenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenGewoon klein beginnen (bijvoorbeeld accu vervangen ofzo), de tijd nemen, en dan steeds een tikkie verder gaan. Als je vantevoren de Haynes bestudeert en niet het idee hebt dat het regelrechte hokuspokus is moet het wel lukken.
Goed, dat kan natuurlijk. Maar het beginnen aan iets wat je nog nooit gedaan hebt is vaak de grootste horde denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Er bestaan mensen met twee linkerhanden.
Ik zou ook nooit zelf aan mijn eigen motor knutselen, al staat er wel zoiets op mijn 101-doelenlijstje:
073. Pleeg zelf onderhoud aan je motor (onder toezicht)
En dat laatste staat er dus niet voor niks bij.
DO WANT!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:15 schreef OuweBaas het volgende:
zo ff een tweetal foto's van mijn brommert:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Content unavailablequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet niet of jullie dit kunnen zien, het het net geupload op facebook:
Wie van de Fok!kers is dit zootje ongeregeld?
https://www.facebook.com/(...)t=vb.100002645288359
vanaf 00:40s
Probeer nog eensquote:
't Is geen Rusland, maar erg sjiek is het niet. Snap sowieso niet waarom je zo zou gaan lopen slingeren met een passagier achterop.quote:
Nja en verderop dus ook nog ff met een gangetje van veel te snel tussen auto's doorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
't Is geen Rusland, maar erg sjiek is het niet. Snap sowieso niet waarom je zo zou gaan lopen slingeren met een passagier achterop.
Respect. Deze knutselkneus kan niet eens een IKEA kast in elkaar schroeven zonder planken verkeerd om erin te douwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de koppeling is eruit.
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de koppeling is eruit. Er was een gigantische momentsleutel (ligt op de grond @ foto) + stofzuigerbuis als extra hefboom voor nodig, maar uiteindelijk was de centrale slotmoer los.
Het was sowieso al een hele toer om de koppelingsdeksel eraf te krijgen - ding is er waarschijnlijk sinds de fabriek niet af geweest, dus zelfs na alle bouten eruit te hebben gehaald zattie nog muurvast. Paar klappen met een rubberen hamer deed wonderen.
De platen waren toch aardig ver heen, goeie beslissing geweest om ze te vervangen. Morgen nog de laatste pakkingsresten wegschrapen, en dan kan de boel weer in elkaar gezet worden.
Jup, performance pakket en dus de Akraquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
DO WANT!
Is dit nou het performance pack en dus Akra?![]()
Whehe, ik zeg niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:09 schreef Maegrim het volgende:
CBtje gaat maandag voor een grote beurt
Uhmzz volgens mij kost dat onderhoud meer dan die waard is?? Kun je dat niet zelf doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zitten er een zooi kappen op etc?Ik zwaai naar dieren.
Ohw ik dacht een oude cb500 ofzo weet ik veelquote:Op zondag 6 juli 2014 01:26 schreef Maegrim het volgende:
Meer dan dat ie waard is? Kocht em voor 5k vorig jaar
Ehm, wat is er mee dan? grote beurt kost niet zoveel toch? Heeft 'ie meer circuitschade als je dacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hmm, dan kom je wat te kortquote:Op zondag 6 juli 2014 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik dacht een oude cb500 ofzo weet ik veel
kleppen stellen er ook bij denk ik, iig speling controleren, goedkoop is het dan nooitquote:Op zondag 6 juli 2014 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, wat is er mee dan? grote beurt kost niet zoveel toch? Heeft 'ie meer circuitschade als je dacht?![]()
Filters en vloeistoffen horen daar toch ook bij? Kan wel veel schelen als je die zelf doet denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Astie kleppen moet tsjekke moeten zij ook de tank eraf halen, dus die pitten zijn dan 5 minuten werk..quote:Op zondag 6 juli 2014 02:30 schreef Dekatria het volgende:
Pitjes, vloeistoffen en filters zou toch wel moeten kunnen, zelfzeker als je die andere dingen erbij hebt zal het een slok op een borrel schelen lijkt me.
Je hebt toch zo'n brandstofselectiehendeldingetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Astie kleppen moet tsjekke moeten zij ook de tank eraf halen, dus die pitten zijn dan 5 minuten werk..
Ik zit net te kijkuh, maar die tank erafrukken is nog wel effe een klussie; moet goffedomme leeg want er zit geen kraantje op
of desnoods slangetje afklemmen lijkt me?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n brandstofselectiehendeldingetje?
Of een plugje erin.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:53 schreef kepler het volgende:
[..]
of desnoods slangetje afklemmen lijkt me?
nopequote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n brandstofselectiehendeldingetje?
Boutje erin en afknelleb met slangenklemquote:Op zondag 6 juli 2014 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Astie kleppen moet tsjekke moeten zij ook de tank eraf halen, dus die pitten zijn dan 5 minuten werk..
Ik zit net te kijkuh, maar die tank erafrukken is nog wel effe een klussie; moet goffedomme leeg want er zit geen kraantje op
Waar is die kabel voor dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:44 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
En ik me maar afvragen waar die stukkies staaldraad in m'n voeten vandaan kwamen
Koppelingskabel. Moest los voor het vervangen van de koppeling... en toen zag ik ineens ditquote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar is die kabel voor dan?
[ afbeelding ]
Dat zou hier verboden zijn...quote:Op zondag 6 juli 2014 15:30 schreef Nero22 het volgende:
Ik kom dit nu tegen op het internet. Goeie rondonte wel
![]()
Logisch wel.quote:
Wat dacht je van de rotondes waar van rechtskomend verkeer voorrang heeft...quote:Op zondag 6 juli 2014 15:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Logisch wel.
Wat ook verboden moet worden zijn ovale rotondes. Zwaar irritant.
Een verkeersplein is geen rotonde.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat dacht je van de rotondes waar van rechtskomend verkeer voorrang heeft...
Ah ja.. dat wou ik ook nog als tip geven: vervang gelijk de koppelingskabelquote:Op zondag 6 juli 2014 12:44 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
En ik me maar afvragen waar die stukkies staaldraad in m'n voeten vandaan kwamen
Voor de tractor?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:05 schreef Salatrel het volgende:
Moet je nog een ingereden tourance achterband deka?
Zit met banjo's. Het zit niet altijd op de wefiksenhetindewoestijnmeteenscherpezakdoek-methodequote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Boutje erin en afknelleb met slangenklem
Burnouts machen, filmen, en postenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:05 schreef Salatrel het volgende:
Moet je nog een ingereden tourance achterband deka?
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:30 schreef Nero22 het volgende:
Ik kom dit nu tegen op het internet. Goeie rondonte wel
![]()
ja joh merk goedkoopie ding van de gammaquote:Op zondag 6 juli 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat las ik trouwens, tent weggeflikkert? Ding nu alweer kapoet?
Dat krijg je ervan als je zo'n dikke kop in zo'n klein tentje probeert te proppenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat las ik trouwens, tent weggeflikkert? Ding nu alweer kapoet?
Volgens mij probeerde Sala gewoon zijn Ten mee in de tent te zetten.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je zo'n dikke kop in zo'n klein tentje probeert te proppen
Komtie nu meequote:Op zondag 6 juli 2014 17:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ah ja.. dat wou ik ook nog als tip geven: vervang gelijk de koppelingskabel
"nooit buiten gestaan"quote:Op zondag 6 juli 2014 19:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Sala gewoon zijn Ten mee in de tent te zetten.
Dat os idd iet moeilijker om effe te stoppen dan zou ik hem idd effe leegrijdenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit met banjo's. Het zit niet altijd op de wefiksenhetindewoestijnmeteenscherpezakdoek-methode![]()
Carbfietsen zijn easydepeasy, injectie zit vaak nét iets geciviliseerder, wat niet altijd praktisch betekent.. meestal zelfs juist niet.
Tentje bij de Obelink halen, kun je gelijk andere bende kopen en daarna bij mij een bakkie doenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja joh merk goedkoopie ding van de gammade rits van de binnentent is verrot en sommige naden zag je al scheuren
dat ding is overduidelijk niet gemaakt om elke dag opgebouwd en afgebroken te worden...
Gaat niet. tankmeter doettut niet, brommer rijdt momenteel niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat os idd iet moeilijker om effe te stoppen dan zou ik hem idd effe leegrijden
Nee, ik heb een compleet andere vers gespoten set gekocht. Andere tank, andere kappen, andere kont. Mijn kontje wordt ingeruild, mijn kappen in de originele kleuren houd ik om te kijken of dat mooier staat bij het matte spul.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef Maegrim het volgende:
Is dit dan een voorbeeldfoto?
[ afbeelding ]
* Maegrim snapt niet
ben je inmiddels al achter wat het probleem is met je tellerunit?quote:Op maandag 7 juli 2014 05:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een compleet andere vers gespoten set gekocht. Andere tank, andere kappen, andere kont. Mijn kontje wordt ingeruild, mijn kappen in de originele kleuren houd ik om te kijken of dat mooier staat bij het matte spul.
jep, hij doet het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je inmiddels al achter wat het probleem is met je tellerunit?
quote:
Scherpe analyse.quote:
Geen Gixxer, Geen ervaring meequote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand bekend met dit soort dingen?
[ afbeelding ]
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Ik had de SJ4000 onderweg maar die gare chinezen hebben het verkloot.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:56 schreef kawa4 het volgende:
deze week ff naar de kijk shop, voor dit dingetje
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ctie-camera-ac5000w/
prijs is goed, en de beelden zijn vallen ook echt niet tegen moet ik zeggen.
Kneep je van schrik niet de koppeling in?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Nero22 het volgende:
Ninja op een provinciale weg met tegenwind:
Ik rij daar met een gangetje van 120, en er komt een vrachtwagen me tegemoet gereden. BOTS. Ineens 20 km/u langzamer aan het rijden. Ik denk: wut?
Kon de versnellingsbak al die winddruk niet aan blijkbaar en schoot de de rev limiter erin.
Neen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand bekend met dit soort dingen?
[ afbeelding ]
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Wat doe je dan ook met een brommer op de grote boze weg?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Nero22 het volgende:
Ninja op een provinciale weg met tegenwind:
Ik rij daar met een gangetje van 120, en er komt een vrachtwagen me tegemoet gereden. BOTS. Ineens 20 km/u langzamer aan het rijden. Ik denk: wut?
Kon de versnellingsbak al die winddruk niet aan blijkbaar en schoot de de rev limiter erin.
Walgelijk volkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Hier is t trouwens rustig. Alpje staat in de schuur bij te komen van een verkrachting. Een onverlaat heeft in de gezamelijke ruimte, waar ik de Alp effe had neergezet, zijn vingers niet thuis kunnen laten.
Alle bougiekabels losgetrokken en diverse dingetjes gejat, waaronder een el cheapo horloge van ¤3![]()
Ik sta ook niet voor mijzelf in als ik dat toevallig had gezien. De dader zal daarna moeten eten via een rietje.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta ook niet voor mijzelf in als ik dat toevallig had gezien. De dader zal daarna moeten eten via een rietje.
Mja, laat jij zo jouw motor verkrachten dan? Laat je het maar over je heengaan en ga je braaf alles maken wat kapot is?quote:
Wat hebben ze allemaal meegenomen?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta ook niet voor mijzelf in als ik dat toevallig had gezien. De dader zal daarna moeten eten via een rietje.
Potverquote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Hier is t trouwens rustig. Alpje staat in de schuur bij te komen van een verkrachting. Een onverlaat heeft in de gezamelijke ruimte, waar ik de Alp effe had neergezet, zijn vingers niet thuis kunnen laten.
Alle bougiekabels losgetrokken en diverse dingetjes gejat, waaronder een el cheapo horloge van ¤3![]()
Maar sindsdien loopt de Alp niet lekker, knalt al bij het starten en ben wat vermogen kwijt. Aankomend weekend maar eens lostrekken en kijken wat ik tegenkom. Kan ik gelijk effe die ene klep goed stellen als ik er toch mee bezig ben.
en natuurlijk hopen dat ik een lullo tegenkom met mijn horloge om, frustratie op botvieren dan..![]()
Een el cheapo horloge en mijn geliefde mascotte. Daarnaast dus gerommeld met de bougiekabels, spiegel doorgedraaid (tapdraad doorgedraaid) oliedopje lag ook los, achterband ventiel uitgedraaid (valt me nog mee dat ze niet de band hebben lekgestoken, al eens eerder gebeurd!). Op zich valt het mee, maar toch, ze hebben er gewoon met de poten af te zitten!quote:
Mja, ook iets mijn eigen fout. Ik had de Alp in de gezamelijke afgesloten (!) ruimte bij de schuren gestald terwijl ik een eigen schuur heb. Het hok stond dus pal voor mijn eigen schuurdeur. De intentie was omdat ik de motor de volgende dag weer nodig had en ik dacht dus, dat kan wel effe voor 1 nachtje..quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef mjan het volgende:
[..]
Potver
Maar geen afgesloten gezamenlijke ruimte waar alleen een select gezelschap kan komen?
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mja, laat jij zo jouw motor verkrachten dan? Laat je het maar over je heengaan en ga je braaf alles maken wat kapot is?
Het is natuurlijk triest, maar dat kan dus niet ;-)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mja, ook iets mijn eigen fout. Ik had de Alp in de gezamelijke afgesloten (!) ruimte bij de schuren gestald terwijl ik een eigen schuur heb. Het hok stond dus pal voor mijn eigen schuurdeur. De intentie was omdat ik de motor de volgende dag weer nodig had en ik dacht dus, dat kan wel effe voor 1 nachtje..
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn karakter is echter meer van dit kaliber:
[ afbeelding ]
Daar sta ik nog steeds achter =)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Maegrim het volgende:
ik heb de CB één keer buiten laten staan....![]()
... liep goed af
[..]
Ik ook niet met mijn 65 kilo. Maar als men aan mijn motor komt kan ik nogal vreemd uit de hoek komen. Wordt gewoon pissig als men aan andermans spul komt en de boel sloopt/jat. Heb er hard genoeg voor gewerkt en dan zal er zo'n achterlijke klapjosti de boel lopen te verneuken, meh..quote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen last van...
Los daarvan, ik beschik nou niet echt over het vermogen om een willekeurig persoon door een rietje te laten eten... In mijn eigen gewichtsklasse wordt het al snel een ander verhaal ;-).
Al begrijp ik best jouw frustratie en dat je dit op deze manier uit.
[..]
Het is natuurlijk triest, maar dat kan dus niet ;-)
Kan 'ie zich prima achter verstoppen. Niemand die hem ziet op die manier.quote:
Wellicht een idee?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ook niet met mijn 65 kilo. Maar als men aan mijn motor komt kan ik nogal vreemd uit de hoek komen. Wordt gewoon pissig als men aan andermans spul komt en de boel sloopt/jat. Heb er hard genoeg voor gewerkt en dan zal er zo'n achterlijke klapjosti de boel lopen te verneuken, meh..
Zal altijd een discussie blijven. Ik moet dingen aanschaffen om te voorkomen of bewijzen dat iemand iets jat of met de tengels aanzit waar die niet aan hoort te zitten. Het idee is verder goed maar liever geef ik het geld ergens anders aan uit. ktm superduke 1290quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wellicht een idee?
Uiteraard zijn er ook andere versies etc.. die worden regelmatig hier besproken.
Natuurlijk moeten er mensen van andermans spullen afblijven, helaas doen ze dat niet.
Praten is stap 1, weglopen is stap 2, en als er echt geen andere keuze is dan is stap 3 om 9 jaren training uit te proberen
Materiële zaken kan je altijd vervangen... het is knullig en ik zou zelf ook ontzettend over de zeik raken maar objectief als ik in deze kan zijn zou ik zeggen: "Die zwerver heeft het blijkbaar harder nodig dan jij"
Dan nog moeten ze er gewoon afblijven natuurlijk. Achterlijke figurenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mja, ook iets mijn eigen fout. Ik had de Alp in de gezamelijke afgesloten (!) ruimte bij de schuren gestald terwijl ik een eigen schuur heb. Het hok stond dus pal voor mijn eigen schuurdeur. De intentie was omdat ik de motor de volgende dag weer nodig had en ik dacht dus, dat kan wel effe voor 1 nachtje..
Was je anders voor 70 euro op vakantie gegaan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Nero22 het volgende:
¤70 voor een dagje MT-07 (35 kw) raggen... Twijfel, twijfel... Ik ga toch niet op vakantie dit jaar.![]()
Ik wilde niet teveel uitgeven deze zomer.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was je anders voor 70 euro op vakantie gegaan?
Als 70 euro al een issue voor je is dan zou ik het niet doen en kijken wat de zomer je nog brengt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Nero22 het volgende:
¤70 voor een dagje MT-07 (35 kw) raggen... Twijfel, twijfel... Ik ga toch niet op vakantie dit jaar.![]()
Prima beginnersfiets.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef pindaplukker het volgende:
Ik verkoop mijn motor! Dik 2 cilinder geweld! Wil graag overstappen naar een 600 die lichter weegt.
V&A / [TK] Suzuki TL1000S ¤1500,-
Ik heb nog wel een 600, ruilen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef pindaplukker het volgende:
Ik verkoop mijn motor! Dik 2 cilinder geweld! Wil graag overstappen naar een 600 die lichter weegt.
V&A / [TK] Suzuki TL1000S ¤1400,-
Sowieso elke GSXquote:
Ninja 250Rrrr kopen? Weegt niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Sowieso elke GSXkan met de TL1000 helaas niet gooien en smijten in bochten. Zon gsxje weegt amper wat, dus daarmee kan dat wel
daar kun je ook niet mee omgaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef KneusTeun het volgende:
wel mijn budget, maar mot geen liter fiets.
oh jawel hoor. Maar je hebt er zo weinig aan in NLquote:Op woensdag 9 juli 2014 06:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
daar kun je ook niet mee omgaan.![]()
mooie fiets,quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef pindaplukker het volgende:
V&A / [TK] Suzuki TL1000S ¤1400,-
Hebben jullie mooie tweedelige dames lederen pakken voor een leuk prijsje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
Oh en mochten er mensen nog motor kleding of een helm nodig hebben, kom gerust eens langs bij Zone 212 in Waalwijk op een zaterdag als ik aan het werk ben![]()
Mag dat, sluikreclame?![]()
Mooi zeker, pakkies van Dainese voornamelijk, maar voordelig niet helaas.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hebben jullie mooie tweedelige dames lederen pakken voor een leuk prijsje?
korting or gtfoquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
Oh en mochten er mensen nog motor kleding of een helm nodig hebben, kom gerust eens langs bij Zone 212 in Waalwijk op een zaterdag als ik aan het werk ben![]()
Mag dat, sluikreclame?![]()
Jij hebt wel lef man met die regen, spekglad leek het!quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef kawa4 het volgende:
vandaag voor het eerst mee mn nieuwe cameraatje rond gereden
eerste filmpje
2de filmpje
en nou mee een dikke bakkes op de bank ( kreeg op het eind een steek beest in mn helm)
da valt echt wel mee, en ik reed ook echt rustiger ( vooral in de bochtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef man met die regen, spekglad leek het!
Waarom staand formaat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef kawa4 het volgende:
vandaag voor het eerst mee mn nieuwe cameraatje rond gereden
eerste filmpje
2de filmpje
en nou mee een dikke bakkes op de bank ( kreeg op het eind een steek beest in mn helm)
Omdat liggen met een motor doorgaans vrij pijnlijk is.quote:
ow ik ben nog een beetje aan het klooien met de juiste camera instellingen enzo, en ook waar en hoe ik hem op de motort vast maak,quote:
Dan ben ik dus niet de eerste van juli...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren voor het eerst op m'n bek gegaan
godver. Nog heel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de eerste van juli...
[ afbeelding ]
Een uur voor thuiskomst door een auto onderuit geveegd die naar links kwam...
geen breuken oid wel lastig lopen want onderbenen zullen wel flink beurs worden.quote:
Damn, wat een afsluiting ofniet dan?!?!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen breuken oid wel lastig lopen want onderbenen zullen wel flink beurs worden.
Pak, helm en boots naar de klote en ruit, handkap rechts, spiegel rechts voetsteun rempedaal en ook krasschade aan voorvork rechts. Waarschijnlijk heb ik ontzettend veel geluk gehad dat de kisten erop zaten want die hebben de klap opgevangen en tegelijkertijd ruimte gehouden tussen motor en asfalt voor been
100km voor huis...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn, wat een afsluiting ofniet dan?!?!
En dan ook nog door een up.....quote:
nope.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef Dekatria het volgende:
In het zicht van de finish ook echthebbie de boel op tape staan overigens?
de andere partij is schuldig en netjes gestopt samen met getuigen. Politie Rijkswaterstaat en ambulance alles ter plaatsequote:
Ben je nu thuis of in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de andere partij is schuldig en netjes gestopt samen met getuigen. Politie Rijkswaterstaat en ambulance alles ter plaatse
Stal jij je motor eigenlijk altijd zonder hoes etc. voor de deur?quote:
ik hoefde niet mee. Ik ben door mijn pa ter plaatse opgehaald die werkt daar in de buurt. Zitten nu te lunchen op zijn werk en zo naar huis.quote:
Die zal ook wel geschrokken zijn dan.. sterktequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoefde niet mee. Ik ben door mijn pa ter plaatse opgehaald die werkt daar in de buurt. Zitten nu te lunchen op zijn werk en zo naar huis.
Niet duurquote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Nero22 het volgende:
Si, hij past nog steeds niet door de tuindeurquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stal jij je motor eigenlijk altijd zonder hoes etc. voor de deur?
30 seconden werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Tunafish het volgende:
Hoes moet er eigenlijk wel eens voor komen, maar dan zit ik iedere ochtend en avond met het gekloot van dat ding eraf en erom doen, ook weinig zin in.
Waar ik heul geen zin in hebquote:
zat leuker spul dat je voor dat geld een dagje mee krijgtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet duur
Kan, maar vind de MT-reeks best leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
zat leuker spul dat je voor dat geld een dagje mee krijgt
nou, doen dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan, maar vind de MT-reeks best leuk
Omdat budget, kuip en droom.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:23 schreef KneusTeun het volgende:
Als je 35kw mag rijden, waarom die groene pijl dan nog?
Maar je rijdt nu een veredelde brommer, gemiddelde trapfiets is sneller.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Omdat budget, kuip en droom.
Nog geen spijt van, maar ja... Raak er op deze manier wel snel op uitgekeken.
Is ook jammer, en niet gek veel duurder, maar ik had het geld toen (¤+1200 incl. 35 kw denk ik) niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar je rijdt nu een veredelde brommer, gemiddelde trapfiets is sneller.
Dan is het toch jammer? Die ER6-N zoveel duurder?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat liggen met een motor doorgaans vrij pijnlijk is.
Ook geen slechte motor kwa uiterlijk hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:13 schreef Nero22 het volgende:
Over leuk spul gesproken:
[ afbeelding ]
Heb ik vandaag meegekregen van mijn dealer. Mijn Ninja hield er mee op, op de snelweg... Gewoon pats boem motor uit. Vluchtstrook was er niet en ik heb hem maar net in een vluchthaven kunnen parkeren. Daar heb ik hem weer aan de praat gekregen... Flikkert dat ding op de afrit weer uit. Goddomme.![]()
Ik heb het uiteindelijk voor elkaar weten te krijgen dat ding bij de Ninja boer neer te zetten en die zegt dat het het "fall down" sensordingetje is. Brommer dacht dus dat 'ie ondersteboven lag. Het was een terugroepactiedingetje en dat is ook gefixt door mijn vorige dealer, zeggen ze. Nou niet dus. Ben benieuwd hoe en wat nu verder.
Nu dus een ER6-N. Lekker geluidje en 35 kw. Scheelt toch best een hoop, die 10 extra pony's.
Ik denk uiteindelijk dat je van een ninja (250?) uiteindelijk toch meer lol hebtquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is ook jammer, en niet gek veel duurder, maar ik had het geld toen (¤+1200 incl. 35 kw denk ik) niet.
En nu ook niet trouwens. Als ik hem 1-op-1 ik kan ruilen doe ik het ja.
Effe nieuwe bandjes eronder over 1000 km en dan is het inderdaad weer dikke lol. Merk nu goed dat ronde banden beter en makkelijker rijden dan die snelwegbanden die ik er nu onder heb liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk dat je van een ninja (250?) uiteindelijk toch meer lol hebt
ik was net ook op pad op mijn 25kw brommer, lekker met 10k rpm doorjakkerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Effe nieuwe bandjes eronder over 1000 km en dan is het inderdaad weer dikke lol. Merk nu goed dat ronde banden beter en makkelijker rijden dan die snelwegbanden die ik er nu onder heb liggen.Over 1k moet die voorband dus, maar ik neem de achterband ook maar meteen mee. Die ziet er niet uit.
En... Altijd vol gas gaan heeft zijn charme.
een band moet je vervangen als die aan vervanging toe is en niet na een vooraf vastgestelde km stand omdat iemand anders dat ermee gereden heeftquote:
Weet ik. Over 1000 km is 'ie wel op hoor. Het is ook niet omdat 'ie er dan zoveel km op zit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een band moet je vervangen als die aan vervanging toe is en niet na een vooraf vastgestelde km stand omdat iemand anders dat ermee gereden heeft
Ik weet vrij zeker dat je been er iets anders uit had gezien zonder die kist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Salatrel het volgende:
dag 0 van de schade... het zal nog wel blauw worden maar vooralsnog is dit het enige zichtbare letsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de kist die er hoogstwaarschijnlijk voor gezorgd heeft dat mijn been niet klem gezeten heeft en grootste klap heeft opgevangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoezo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt jouw pa toevallig bij Cadac?
Hm, wa voor 'ne brommer is da?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik was net ook op pad op mijn 25kw brommer, lekker met 10k rpm doorjakkeren
Dus daarom rijden die GS-rijders standaard met lege zijkoffers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Salatrel het volgende:
dag 0 van de schade... het zal nog wel blauw worden maar vooralsnog is dit het enige zichtbare letsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de kist die er hoogstwaarschijnlijk voor gezorgd heeft dat mijn been niet klem gezeten heeft en grootste klap heeft opgevangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah die hebben dat boxerblok om die redenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus daarom rijden die GS-rijders standaard met lege zijkoffers.
Joh je bent er ff klaar mee omdat ie je in de steek heeft gelaten. Jij rijdt toch veel in de stad? Dan is zo'n kleine Ninja just ideaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Omdat budget, kuip en droom.
Nog geen spijt van, maar ja... Raak er op deze manier wel snel op uitgekeken.
Dit. Zo'n 1000cc v-twin is niks in de stadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh je bent er ff klaar mee omdat ie je in de steek heeft gelaten. Jij rijdt toch veel in de stad? Dan is zo'n kleine Ninja just ideaal.
je moet je camera ff een kwartslag draaienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef kawa4 het volgende:
vandaag weer een stukje gereden over de dijkjes bij tiel,
en ook op een R1 gereden, dat is wel een heel stukje sneller als mijn 600tje ( is dan maar een brommer vergeleken met dat apparaat)
ik weet het, maar op mn helm kan het voorlopig ff niet anders. ik moet dan eerst ff een hoek dingetje halen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet je camera ff een kwartslag draaiendit is geen porum
Spinnen of spanbanden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vrienden,
Voor degene die geen koffers heeft.
Hoe maken jullie de tas vast op de motor? Wat gebruiken jullie om het vast te snoeren?
(achterop)
mooi rijden daaro, het ziet er alleen wel een beetje koud uit.quote:
b-e-utifull!!!quote:
ach wat is koud.... onder mijn motorjack droeg ik een thermoshirt en tijdens de dagen in het noorden een softshell. Zomerhandschoenen met goretexvoering en handvatverwarming en je bent klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
mooi rijden daaro, het ziet er alleen wel een beetje koud uit.
en was da een tolpoortje in de midden of fucking nergens??
Dan heb je iets niet goed gedaan. Wij hebben hetzelfde SACS600 blok en de mijne is bij een dubbele (!) kilometerstand nog prima in orde wat betreft interne slijtage.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef lipjes het volgende:
Zo ik kom hier ook weer eens langs.
Bijgekomen van de 500 euro challenge en eindelijk rust in de tent, hoewel, ben nog op jacht naar een andere motor.
Zo een BMW K100 blijft het doen verdomme
Dat kan je helaas van een Suzuki GSX 600 F niet zeggen
Daarvan is het blok na 66.000km op.... Nokkenassen ingesleten en zuigers 2x teveel speling.....
Natuurlijk, zelfs nog vlotter volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan heb je iets niet goed gedaan. Wij hebben hetzelfde SACS600 blok en de mijne is bij een dubbele (!) kilometerstand nog prima in orde wat betreft interne slijtage.
Wel netjes aan de klepstellingsinterval gehouden?
Een bmw k100 gebruiken in zo'n challenge is bijna valsspelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef lipjes het volgende:
Zo ik kom hier ook weer eens langs.
Bijgekomen van de 500 euro challenge en eindelijk rust in de tent, hoewel, ben nog op jacht naar een andere motor.
Zo een BMW K100 blijft het doen verdomme
Dat kan je helaas van een Suzuki GSX 600 F niet zeggen
Daarvan is het blok na 66.000km op.... Nokkenassen ingesleten en zuigers 2x teveel speling.....
Mooie video's uit Noorwegen, gaaf hoor! Hoelang ben je nou weg geweest? En hoe is het ondertussen met je?quote:
Ninja 250 grondgebied.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef kawa4 het volgende:
vandaag weer een stukje gereden over de dijkjes bij tiel,
en ook op een R1 gereden, dat is wel een heel stukje sneller als mijn 600tje ( is dan maar een brommer vergeleken met dat apparaat)
20 dagen. Inmiddels 48 uur verder. Ik loop alweer makkelijker als gisteren. Gisteren met mijn pa ff naar de motorzaak geweest om de helm en kleding van de crash te brengen voor de schade expert maar de motor was er nog niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mooie video's uit Noorwegen, gaaf hoor! Hoelang ben je nou weg geweest? En hoe is het ondertussen met je?
Niet als dat ding een jaar buiten heeft gestaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:02 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Een bmw k100 gebruiken in zo'n challenge is bijna valsspelen
hoerAquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:46 schreef Dekatria het volgende:
Het Beest brult weer
Boel moet nog even worden afgesteld (hij wil erg lastig in z'n vrij), maar er zijn vooralsnog geen lekken of geratel. Uitlaat lekte wat bij het starten, maar na een rondje rijden was ook dat verdwenen.
[ afbeelding ]
Heb je geen grote opvangbak?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:46 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het Beest brult weer
Boel moet nog even worden afgesteld (hij wil erg lastig in z'n vrij), maar er zijn vooralsnog geen lekken of geratel. Uitlaat lekte wat bij het starten, maar na een rondje rijden was ook dat verdwenen.
[ afbeelding ]
Kon jij niet alle documenten online inzien?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je geen grote opvangbak?
Heb trouwens antwoord no1. binnen van de ochtend boete op die zwarte julizondag
Nee moet helaas met een WOB-verzoek. Ben nu aan het wachten op de data van het korps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon jij niet alle documenten online inzien?
Apart,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee moet helaas met een WOB-verzoek. Ben nu aan het wachten op de data van het korps.
Voor de olie gebruik ik een teiltje, dit was de bak waar ik het nieuwe koppelingshuis al in elkaar had gezetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Erasmo het volgende:
Heb je geen grote opvangbak?
Heb trouwens antwoord no1. binnen van de ochtend boete op die zwarte julizondag
Morgen nieuwe maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie bewogen is, maar verder vind ik dit een hele mooi foto
heb je rekening gehouden met evt. bpm? weet niet hoe oud ie is?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:16 schreef lipjes het volgende:
Zo van de week eens kijken hoe het gaat werken met het importeren van een motor.
Als ik goed heb gerekend, 1500 euro verschil met dezelfde in NL, en die uit belgie is zelfs nog een jaar nieuwer
kut man... was die opleiding die je deed nou specifiek voor die sector?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo, einde werk in de chemie.![]()
Zit alweer 4 dagen ziek thuis met opgezette keel en flinke koorts. Ook hele arm onder de bultjes door die rotzooi.![]()
Naja, nu wel alle tijd om aan de motor te sleutelen als ik me weer beter voel.
Nee, dat was weer totaal wat anders, dat was voor de metaalsector. Ik hoopte ook op een werkplek in de metaal maar uwv gooit mij in de chemiequote:Op maandag 14 juli 2014 10:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kut man... was die opleiding die je deed nou specifiek voor die sector?
oh naja iig geen weggegooide tijd die opleiding danquote:Op maandag 14 juli 2014 10:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, dat was weer totaal wat anders, dat was voor de metaalsector. Ik hoopte ook op een werkplek in de metaal maar uwv gooit mij in de chemie
Daarom, en gelukkig heeft het ook geen geld gekost voor de belastingbetaler..quote:Op maandag 14 juli 2014 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh naja iig geen weggegooide tijd die opleiding dan
Yep, BPM is 146 euro.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je rekening gehouden met evt. bpm? weet niet hoe oud ie is?
Serieus, waar je met je zweet ballen in hebt gezeten?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:35 schreef Skv het volgende:
Mag ik even spammen?![]()
Ik verkoop mijn broek nu ook. Wil er een die mij beter zit.
Wellicht iemand hier met interesse
V&A / [TR/GEZ] Esquad strong jeans
Waar ben je geweest en krijgen we meer foto's te zien?quote:
Ik was in Elsas in Frankrijk en Parijs. Ik heb wel wat foto's, maar moet ze nog even uitzoekenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Waar ben je geweest en krijgen we meer foto's te zien?
Gij ben goe bezigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef Salatrel het volgende:
nou na een uurtje zitten de eerste 24 seconden aan elkaartijd om ff wat anders te doen want elke keer hetzelfde stukje muziek aanhoren is het ook niet helemaal
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Salatrel het volgende:
This looks shopped... i can tell from the missing pixels and having seen many shops in my lifetime....
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil weer naar ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Salatrel het volgende:
This looks shopped... i can tell from the missing pixels and having seen many shops in my lifetime....
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
mooi ding, maar zit je niet erg voorover op dat ding?quote:
Valt behoorlijk mee, ik ben vrij lang dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi ding, maar zit je niet erg voorover op dat ding?
Beste machine !! Lekker hoor, waarom 4 cil?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef lipjes het volgende:
Donderdag
Nu nog van de onderdelen van de Suzuki af zien te komen
[ afbeelding ]
omdat ze die fazert niet met minder cilinders makenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beste machine !! Lekker hoor, waarom 4 cil?
de advertentie is niet meer. wat zit er onder de tank?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Valt behoorlijk mee, ik ben vrij lang dat scheelt.
In verhouding met de XTZ is het wel echt een brommertje, alhoewel die behoorlijk wat pit heeft!
Zocht iets met wat meer power als m'n suzukiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beste machine !! Lekker hoor, waarom 4 cil?
Joe dont see,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ze die fazert niet met minder cilinders maken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef KneusTeun het volgende:
Was wel prachtig terug rijden ondanks de regen.
Het rijd allemaal redelijk relaxed en kalm, maar als je hem door trekt naar 7-8k toeren dan zit er best wat pit in en is het geluid prachtig!
Wel op een klinkerweg even schrikken hoe dat gaat in verhouding tot de XTZ, daar voelde je niks en hier tril je helemaal los... wel te verachten natuurlijk maar hield ik op dat moment even geen rekening mee.
Oh en ook meteen in het donker nog even een ree die een mooie sprong voor me langs maakte.
Zou ook geen gek idee zijn, maar deze heeft pas 28.500 gelopen, dus de komende paar jaar ben ik weer voorzienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zou me overigens niet verbazen als er een fazert komt met het nieuwe 3cil blok
nou na 28 rendieren op 1 dag gezien te hebben in finland kan ik een ree ook nog aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
reeën las ik laatst nog iets over. dat de kans groter wordt om er een te raken (niet alleen met de motor)
oow, dan valt het hier nog mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou na 28 rendieren op 1 dag gezien te hebben in finland kan ik een ree ook nog aan
ik kan het van harte aanradenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, dan valt het hier nog mee.
zo'n trip wat jij hebt gemaakt lijkt mij ook wel donders gaaf.
ja, dat was een beetje een bummer. na zoveel km's de laatste 100km nog een ongeluk. ontzettend balen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kan het van harte aanradenbehalve het einde dan
Tis een XJ550 528cc 4 cilinder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de advertentie is niet meer. wat zit er onder de tank?
Op het dak van de wereld rijden ze met brommertjes en een zooi monteurs erachter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat was een beetje een bummer. na zoveel km's de laatste 100km nog een ongeluk. ontzettend balen.
maakt het trouwens nog veel uit of je een alp-achtige brommer hebt of kun je zoiets in scandinavië ook wel af met een cb?
je kan daar met alles naartoe hoor. maar een rechte zithouding is wel prettig voor lange dagen rijden elke dagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat was een beetje een bummer. na zoveel km's de laatste 100km nog een ongeluk. ontzettend balen.
maakt het trouwens nog veel uit of je een alp-achtige brommer hebt of kun je zoiets in scandinavië ook wel af met een cb?
ja, dat klinkt best leuk. maar ik ga toch liever met een (voor mijn gevoel) betrouwbare motor op pad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op het dak van de wereld rijden ze met brommertjes en een zooi monteurs erachter.
Soort toer de france.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan daar met alles naartoe hoor. maar een rechte zithouding is wel prettig voor lange dagen rijden elke dag
dat klinkt wel redelijk aannemelijk. dan moet ik nog even doorsparen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Dekatria het volgende:
Punt is dat met een rechte zithouding je je polsen ontziet, en daar heb je bij meerdere uren per dag zeker profijt van.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je met zo'n standaard alp eigenlijk ook zo van scandinavië door naar dakar?
dan kan ik tussendoor wel even thuis de olie vervangenquote:
Mwja olie gaat 10 a 15 k mee.Voor vertrek even vervangen klaar Is maar 7,5 k vanaf midden Zweden naar Dekar dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kan ik tussendoor wel even thuis de olie vervangen
Dit gaat wel alleen op als je een fiets met stevige windbescherming hebt he. Op een naked bike wil je juist iets naar voren hangen, anders kost je dat je schouders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Dekatria het volgende:
Punt is dat met een rechte zithouding je je polsen ontziet, en daar heb je bij meerdere uren per dag zeker profijt van.
Op een lange reis wil je ook wel wat windbeschermingquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit gaat wel alleen op als je een fiets met stevige windbescherming hebt he. Op een naked bike wil je juist iets naar voren hangen, anders kost je dat je schouders.
Moooi, die aanschouw ik graag met de ritquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis een XJ550 528cc 4 cilinder.
Mooie is dat deze een bellypan (zo heet dat volgens mij) heeft, wat niet origineel is maar hem wel lijpe look geeft!
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis een XJ550 528cc 4 cilinder.
Mooie is dat deze een bellypan (zo heet dat volgens mij) heeft, wat niet origineel is maar hem wel lijpe look geeft!
[ afbeelding ]
Luxepaardjequote:Op woensdag 16 juli 2014 09:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op een lange reis wil je ook wel wat windbescherming
de koffersquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi wat schade
zijn er nog dingen krom?
lijkt er wel opquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Op zich lijkt de schade nog wel mee te vallen toch..?![]()
Vorkpoten nog recht?
ik heb nog wel een boxerhelm voor je. Mocht je interesse hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
Zit er rond den haag nog iets groots qua motorkleding?
Zit ff te chillen met lau in huisje en dacht misschien zit er shop mogelijkheden! moet nog open helm
Wateringen heeft een Motoport.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
Zit ff te chillen met lau in huisje en dacht misschien zit er shop mogelijkheden! moet nog open helm
Wil echt iets in de richting van bell of biltwell. Beetje old skool look.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een boxerhelm voor je. Mocht je interesse hebben
Hans van wijk in zoetermeerquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
Goede zaak is dat ja.quote:
Je haalt toch wel die sissybar eraf?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef sanger het volgende:
Zondag gekocht:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is wel een oudje (1985) maar lijkt me leuk om op te beginnenNu rijbewijs nog halen later deze maand
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
Weet nog niet. Zal af en toe ook wel 1 van de kids achterop gaan gok ik zomaar. Dan is ie weer wel handigquote:
Je hebt de verkeerde kleur gekocht. Groen is sneller bij Kawasaki.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef sanger het volgende:
Zondag gekocht:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is wel een oudje (1985) maar lijkt me leuk om op te beginnenNu rijbewijs nog halen later deze maand
Rood über allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde kleur gekocht. Groen is sneller bij Kawasaki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |