Zou ik prima vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou genot zijn als een Marussia Q3 haalt.
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Goed geredeneerd
[ afbeelding ]
Een 3 dagen aangestelde teambaas verantwoordelijk stellen, moet ie misschien ook maar even gaan sleutelen aan de wagen in de garage
Die zal toch echt eerst moeten inwerken, want denk jij dat Matiacci die Dominicali vervangen heeft direct wél resultaten kan boeken? Die heeft 3 á 4 races de tijd gekregen van de Di Montezemelo (en de aandeelhouders) om zich te nestelen in zijn positie en een goede kijk op de zaak te hebben van wát er eigenlijk moet veranderen. Zal Albers ook wel hebben, die moet zich ook maar laten adviseren door mensen om hem heen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.
Dat kan ik soberzo hequote:
Kerel, ik wens Caterham het beste toe joh. Ik vind het leuk om een 'half' Nederlands team te hebben op de grid. Maar in situaties als vandaag, met regen in de kwalificatie, hoort een achterhoede-team hier gewoon op in te spelen, kijk naar Marrussia.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zal toch echt eerst moeten inwerken, want denk jij dat Matiacci die Dominicali vervangen heeft direct wél resultaten kan boeken? Die heeft 3 á 4 races de tijd gekregen van de Di Montezemelo (en de aandeelhouders) om zich te nestelen in zijn positie en een goede kijk op de zaak te hebben van wát er eigenlijk moet veranderen. Zal Albers ook wel hebben, die moet zich ook maar laten adviseren door mensen om hem heen.
Of denk je dat een nieuwe CEO ook zomaar van een willekeurig verlieslijdend bedrijf miljoenen kan gaan verdienen op 72 uur tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |