De eerste sessie waren er ook al genoeg problemen! Kan nog een leuk weekend worden zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas zijn bodywork er spontaan vanaf, Vergne zijn linker voorvelg gaf er spontaan de brui aan, Hamiltons wagen hield er ineens mee op. Lekkere sessie
Nee hoor en Ricardo ook niet.quote:
Moeten ze er nog een pijp afzagen? Wat een afzichtelijk dingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag hebben ze in het paddock van Silverstone een sculptuur afgeleverd:
[ afbeelding ]
Mag ik eventjes ''''-en?
Ow en FP3 is bezig op BBC2![]()
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 12:24:07Teams have had official warning from Charlie Whiting of 'zero tolerance' for drivers going wide at Turns 9 and 18 during qualifying reageer retweet
ja, was wel kort..quote:
Zijn altijd leuke items inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Button en Coulthard bijeen is toch altijd goud waard
Hmm, lees dit nu ook voor het eersttwitter:JennieGow twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:56:19Sad to see Airbus Group and GE sponsor stickers being peeled off the Caterham trucks and cars. #f1 reageer retweet
Dat hoeft toch niet, was wel logisch dat dit Tony Fernandes Air Asia connecties warenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmm, lees dit nu ook voor het eersttwitter:JennieGow twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:56:19Sad to see Airbus Group and GE sponsor stickers being peeled off the Caterham trucks and cars. #f1 reageer retweet
Ziet er niet goed uit imo.....
En welke zou dat dan moeten zijn? GE is Amerikaans, en Airbus is Frans....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:53 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer, weer een Nederlandse sponsor weg...
Logisch wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook per direct een deel van dat geld zouden verliezen (want daar ga ik dan vanuit als ze van de wagen gehaald worden).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, was wel logisch dat dit Tony Fernandes Air Asia connecties waren
Ze zijn dan ook buiten.....quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En welke zou dat dan moeten zijn? GE is Amerikaans, en Airbus is Frans....
[..]
Logisch wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook per direct een deel van dat geld zouden verliezen (want daar ga ik dan vanuit als ze van de wagen gehaald worden).
Net zo Nederlands als de Ikeaquote:The Airbus Group is a European multinational aerospace and defence corporation registered in the Netherlands and a defence and military contractor worldwide
quote:De Stichting INGKA Foundation is een Nederlandse stichting die in 1982 door IKEA-oprichter Ingvar Kamprad werd opgezet. Kamprad is nog steeds de voorzitter van de stichting. De stichting is de eigenaar van de INGKA Holding in Leiden, die de houdstermaatschappij is van IKEA Group, die de meeste IKEA-vestigingen in de wereld bezit en exploiteert. Zij is echter niet de eigenaar van het IKEA-concept en zijn rechten: die zijn eigendom van Inter IKEA Systems B.V. uit Delft.
quote:The Airbus Group is a European multinational aerospace and defence corporation registered in the Netherlands and a defence and military contractor worldwide. The group consists of the three business divisions Airbus, Airbus Defence and Space, and Airbus Helicopters.
Als je zo gaat redeneren kun je elk bedrijf wat geregistreerd staat in het buitenland om belastingvoordeel een nationaal bedrijf noemen, ondanks dat het hoofdkantoor ergens anders in de EU staatquote:
Zeker gemaakt door The Stig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag hebben ze in het paddock van Silverstone een sculptuur afgeleverd:
[ afbeelding ]
Mag ik eventjes ''''-en?
Ow en FP3 is bezig op BBC2![]()
Gele vlag, die kan zijn tijd niet verbeteren.....quote:
Dit dus, wat een idioten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat het weer harder is gaan regenen. Enorme falers bij Ferrari en Williams.
Ze wilden natuurlijk banden sparen. Mission accomplished.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ferrari en Williams hebben hier enorm gefaald door te laat naar buiten te gaan. 2 teams die ALTIJD falen op strategie. Compleet terecht.
Mwah, Caterham had gewoon autoproblemen. Die zijn gewoon echt te zwak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
Ferrari, Williams, Caterham, Red Bull godsklere zelden zo een stel falers bij elkaar gezien.
Hoeveel geld gaat bij die teams bij elkaar er wel niet doorheen elke GP puur voor de mensen die beslissingen nemen op strategisch vlak.
Die kunnen wmb ALLEMAAL naar huis gestuurd worden.
Godverdomme man![]()
![]()
![]()
Gelukkig kunnen ze nu banden sparenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef M.Melandri het volgende:
Williams strategisch ook weer erg sterk door steeds lang te wachten.
Ongelofelijk he, je ziet aan de sectortijden al dat de mannen op slicks veel sneller waren en nog bleven ze wachten in de pit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ferrari en Williams hebben hier enorm gefaald door te laat naar buiten te gaan. 2 teams die ALTIJD falen op strategie. Compleet terecht.
Die hadden hier best Q2 kunnen halen. Zeker als Marussia dat ook makkelijk kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Caterham had gewoon autoproblemen. Die zijn gewoon echt te zwak.
Goeie GP gaan we dan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
Die kunnen wmb ALLEMAAL naar huis gestuurd worden.
De mensen die de strategie bepalen en de calls maken bij die teams heb ik het over.quote:
Idd zeg, dat gezaag elke week over die managerquote:
Kan je wel weer alle races kijken!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Geralt het volgende:
Als ik er zo een puinhoop van maak op mn werk dan flikkeren ze me ook (terecht) buiten.
Als de auto goed was, want ze stonden vroeg zat op de slicks. Alleen de auto was gewoon echt TE slecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hadden hier best Q2 kunnen halen. Zeker als Marussia dat ook makkelijk kan.
Met zo veel falers was dat prima mogelijk geweest. Nee we gaan eerst te vroeg op slicks en dan komen we binnen en zetten er regenbanden onder op het moment dat iedereen naar slicks gaat.
Dan heb je het toch echt niet begrepen.
Nee ze spinden van de baan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de auto goed was, want ze stonden vroeg zat op de slicks. Alleen de auto was gewoon echt TE slecht.
Dit baseer je op het gedrag op de baan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Twieki het volgende:
Webber! Ik vind het fantastisch om hem nog te zien in de Formule-1 paddock. Tuurlijk, hij heeft het af moeten leggen tegenover Vettel, maar volgens mij is Webber een vele aardigere gast om een biertje mee te drinken, dan Vettel.
Ericsson is zelf een faler ja. Koba had autoproblemen.quote:
Albers heeft niets overgenomen, Zwitserse en Arabische investeerders hebben het overgenomen. Met advies en begeleiding van Collin Kolles, en hij heeft Albers als teambaas voorgesteld aan de investeerders....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:28 schreef Twieki het volgende:
Trouwens enorm gefaal van Caterham. Tijdens dit soort weekenden moet je er staan, zoals Marrussia doet. Ik vind het geheel terecht dat Marrussia boven Caterham staat, ook al heeft Albers de hele zeut overgenomen.
Of Mansellquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Fer het volgende:
Gooi een paar bakkies Vodka in Vettel en hij zal de hele avond Raikonnen imitaties geven.
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Albers heeft niets overgenomen, Zwitserse en Arabische investeerders hebben het overgenomen. Met advies en begeleiding van Collin Kolles, en hij heeft Albers als teambaas voorgesteld aan de investeerders....
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?
Nee. Ik ben al jaren fan van Hamilton, al sinds 2007 toen hij in de F1 kwam. Webber lijkt me gewoon een fantastische gast, zoals hij omgaat met tegenslagen, interviews, en nu dus 't commentaar. Ik gun hem het beste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dit baseer je op het gedrag op de baan?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?
Zou ik prima vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou genot zijn als een Marussia Q3 haalt.
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Goed geredeneerd
[ afbeelding ]
Een 3 dagen aangestelde teambaas verantwoordelijk stellen, moet ie misschien ook maar even gaan sleutelen aan de wagen in de garage
Die zal toch echt eerst moeten inwerken, want denk jij dat Matiacci die Dominicali vervangen heeft direct wél resultaten kan boeken? Die heeft 3 á 4 races de tijd gekregen van de Di Montezemelo (en de aandeelhouders) om zich te nestelen in zijn positie en een goede kijk op de zaak te hebben van wát er eigenlijk moet veranderen. Zal Albers ook wel hebben, die moet zich ook maar laten adviseren door mensen om hem heen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |