Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Stiekemerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een chaostopic was dat.
Hallo vanaf de werkvloer.
jij bent haramquote:
Ik heb alle rapporten al geschreven. Nu chillings.quote:
What happens with Weiss, stays with Weiss.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als zelfs JFM zoiets zegt... Wtf heb je gedaan/gezegd Weiss?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink geen kraantjeswater.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zwager is harig. Komt uit jullie kant.
Dus wie is jullie?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
What happens with Weiss, stays with Weiss.
Doe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet op ingaan.
Jij zegt turkse koerden zijn behaard, ik zeg komt door ermeni bloed in jullie, jij zegt wie is julliequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zwager is harig. Komt uit jullie kant.
Dus wie is jullie?
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.quote:
Heb je een glazen bol? Zoja, zou je eens kunnen kijken of 'zij' blij zal zijn om mij binnenkort te zien?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.
Misschien als je bloemen blijft bezorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol? Zoja, zou je eens kunnen kijken of 'zij' blij zal zijn om mij binnenkort te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien als je bloemen blijft bezorgen.Wtf? Lees je mee ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doubt it.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.
Oh okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij zegt turkse koerden zijn behaard, ik zeg komt door ermeni bloed in jullie, jij zegt wie is jullie
De liefde kent geen gierigheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Shit, bloemen laten bezorgen is duur...Dat moet geen gewoonte worden.
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Shit, bloemen laten bezorgen is duur...Dat moet geen gewoonte worden.
Jazekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .
Ja toch Stim.
Moet ik haar zo nu en dan slaan en/of tegen haar gaan schreeuwen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .
Ja toch Stim.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik haar zo nu en dan slaan en/of tegen haar gaan schreeuwen?
Het mag. Staat in de Koranquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
Geweld is altijd een oplossing zei een agressieve wijze man ooit.
Ah, op die fiets. Wel logisch ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.
Wat ik bedoel...is dat je niet op alles "ja schat, is goed schat" moet zeggen. Dan kan ze alles bij je maken. Af en toe gewoon "my way or the highway."
is ze turrekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Soort van. Ik denk het. Ik hoop het.
Iemand heeft m'n hart gestolen en is ermee weggevlogen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ritse-toeriste.dhtmlquote:Wereldwijd is geschokt gereageerd op een filmpje van een Brits meisje in het Spaanse vakantieoord Magaluf. Te zien is hoe zij kortstondig seksueel contact heeft met maar liefst 25 mannen, in ruil voor een goedkope cocktail. De politie stelt een onderzoek in naar de video die vermoedelijk een paar weken geleden is opgenomen...
Hoe is dat schokkend?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
Ik snap wel dat Bami zich druk maakt om de dames hier hoor.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ritse-toeriste.dhtml
Dat is slechts het topje van de ijsberg...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet dom meer te noemen. Als je op die manier denkt dat is je eigenwaarde gewoon compleet naar de vernieling.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is slechts het topje van de ijsberg...
Dat heeft overigens niets met alcohol te maken.Domme meiden die denken iets te krijgen in ruil voor seks.
Tell me more tell me morequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Soort van. Ik denk het. Ik hoop het.
Iemand heeft m'n hart gestolen en is ermee weggevlogen.
Vieze hoerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dat Turkse dames een leuke uitstraling kúnnen hebben. Verder is hun lieve lach ook priceless.quote:
ik kijk niet naar turkse chicks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat Turkse dames een leuke uitstraling kúnnen hebben. Verder is hun lieve lach ook priceless.
tssquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kijk niet naar turkse chicks.
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan seks. Jij kan vinden dat ze geen eigenwaarde heeft, maar zij hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet dom meer te noemen. Als je op die manier denkt dat is je eigenwaarde gewoon compleet naar de vernieling.
Ze vindt een cocktail belangrijker dan haar eigen lichaam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan seks. Jij kan vinden dat ze geen eigenwaarde heeft, maar zij hoeft het er niet mee eens te zijn.
Gelukkig maar, minder concurrentie voor mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, het is Ramadanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
Ik discrimineer niet, ik kijk naar alle 'chicks'
Bij mij vallen de Turkse chicks wel op. In positieve zin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
Ik discrimineer niet, ik kijk naar alle 'chicks'
wat zeg jij. WAT ZEG JIJ.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof je dan niet naar vrouwelijk schoon mag kijken.
zij kookt overdag, werkt s'nachts. ik pas op kids.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij en Borte zouden wel een leuk stel vormen denk ik.
Aferinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij mij vallen de Turkse chicks wel op. In positieve zin.
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Migado.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
Het is Ramadan mag niet toont wel de huichelaars aan.
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.quote:
En zeg tegen de mannen dat zij hun ogen neerslaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.Met kijken bedoel ik overigens hooguit de dames die langs je lopen enzo bewonderen. Niet staren (en verder..).
Het is biologisch gezien volstrekt normaal voor een man om een knappe vrouw te bewonderen .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.Met kijken bedoel ik overigens hooguit de dames die langs je lopen enzo bewonderen. Niet staren (en verder..).
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Migado.
Maar je vindt haar dus echt leuk, ja?
Zo ben jij ook. En dan stiekem DM en en lachen om de chaos.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.
waarom bouw je spanning op en zeg je niet direct wat je dan gaat doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Anders zou ik niet doen wat ik over een paar weken ga doen.
SOWIESO. SOWIESO.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo ben jij ook. En dan stiekem DM en en lachen om de chaos.
Geheim. Er zijn op dit moment slechts 3 mensen die weten wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom bouw je spanning op en zeg je niet direct wat je dan gaat doen.
Onwaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.
Na 3-4 afleveringen ben ik ermee gestopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heeft iemand hier Hannibal gezien? Ik hoorde dat het een toffe serie en overweeg te kijken.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na 3-4 afleveringen ben ik ermee gestopt.
Leuk en aardig dat we eindelijk een gemeenschappelijk punt hebben ontdekt, maar dit is nou niet iets om trots op te zijn.quote:
Damn, wat een aanstellerij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Je blijft olie op het vuur gooien.
Waarom moet je dingen zo hinderlijk vaak herhalen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat we eindelijk een gemeenschappelijk punt hebben ontdekt, maar dit is nou niet iets om trots op te zijn.
Damn, wat voel jij je aangesproken zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn, wat een aanstellerij.
Die opmerking was niet serieus.
Ik ben een kapotte platenspeler.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom moet je dingen zo hinderlijk vaak herhalen.
korte broekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:39 schreef Peunage het volgende:
Wat is business casual? Mag je dan een spijkerbroek aan?
Een nette (spijker)broek + overhemd (dat bedoel je met shirt neem ik aan?) + jasje is business casual. Als je met shirt een t-shirt bedoelt, dan vraag ik me echt af waarom je een jasje aan wil...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee maar net shirt en jasje, maar niet zo'n zwarte broek die je er normaal aan hebt.
Spijkerbroek/jas en v hals shirtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:39 schreef Peunage het volgende:
Wat is business casual? Mag je dan een spijkerbroek aan?
waar? Hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je me gezelschap houdt tot 17u ik jou ook.
geen idee chickiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of had je iets anders in gedachten. -winkwink-
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me opgelaten
Alsof ik iets kwijt ben geraakt, maar ook tegelijkertijd een last van me afgevallen is.
Morgen: familiebezoekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shoppink. Neefje dood knuffelen. Verslag afmaken.
Zo geen 31 jarige agenda.
Sen napcan?
Gewoon doen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Na een dipje van enkele maanden (en 10kg verder...) heb ik het 3,5 maand geleden ook weer opgepakt.
De Dam tot Damloop en de Zevenheuvelenloop staan op de planning.
Ik zit nu op de 10km. Als ik mijn schema braaf volg kan ik over 4 weken 15km lopen. Dan heb ik nog iets meer dan een maand de tijd om er nog eens 1,1km achteraan te plakken (Dam tot Damloop is 10EM = 16,1km).quote:
Zo snel?! Nice..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 10km. Als ik mijn schema braaf volg kan ik over 4 weken 15km lopen. Dan heb ik nog iets meer dan een maand de tijd om er nog eens 1,1km achteraan te plakken (Dam tot Damloop is 10EM = 16,1km).
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Yum, net achter de kiezen.
Kijken moslims ook WK tijdens de Ramadan?
Nee. Voetbal is Haram en ondeugdelijk genot.Kijkers zullen branden in hel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Yum, net achter de kiezen.
Kijken moslims ook WK tijdens de Ramadan?
0-5km heb ik versneld gedaan (5-6 weken ofzo). Het schema van 5-15km duurt 12 weken en dit schema probeer ik wel braaf te volgen. Ik loop eigenlijk zelfs 2-3 weken achter vanwege lichte blessures.quote:
Had tijd last van chronische hyperventilatie. Fijn met rennenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
0-5km heb ik versneld gedaan (5-6 weken ofzo). Het schema van 5-15km duurt 12 weken en dit schema probeer ik wel braaf te volgen. Ik loop eigenlijk zelfs 2-3 weken achter vanwege lichte blessures.
Nee joh, dat is de sambal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Voetbal is Haram en ondeugdelijk genot.Kijkers zullen branden in hel.
Na een traumatische ervaring in 2000 heb ik ook jarenlang (bijna 10 jaar) last gehad van hyperventilatie. Ik heb het gelukkig onder controle kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had tijd last van chronische hyperventilatie. Fijn met rennen
En ben blessure gevoelig. Ik ren te snel.
Nee, niet voor mijquote:
Je moet even wennen... ik denk dat je lichaam kapot is door slaaptekort.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontzettend
Je zou denken je heb vakantie alles lekker uitslapen, valt vies tegen zo![]()
mja mensen in dit huis altijd zo achterlijk veel lawaai maken 's nachts. Woon met olifanten samenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet even wennen... ik denk dat je lichaam kapot is door slaaptekort.
Olifanten en een panda in huis... Volgens mij kan je geld verdienen door er een dierentuin van te maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja mensen in dit huis altijd zo achterlijk veel lawaai maken 's nachts. Woon met olifanten samen![]()
![]()
En ik ben een panda geworden, zo zieke zwarte kringen rondom mn ogen he jongeeeen
een camera plaatsen en stream maken ja, kijken naar gekkemquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Olifanten en een panda in huis... Volgens mij kan je geld verdienen door er een dierentuin van te maken.
Big Brother - Zoo Editionquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een camera plaatsen en stream maken ja, kijken naar gekkem
My niggaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn niets meer dan geschoren gorillas hoor.
concealer schat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja mensen in dit huis altijd zo achterlijk veel lawaai maken 's nachts. Woon met olifanten samen![]()
![]()
En ik ben een panda geworden, zo zieke zwarte kringen rondom mn ogen he jongeeeen
Jazeker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:25 schreef Aloulou het volgende:
Ben ik de enige die al zit af te tellen naar Brazilie Colombia later vanavond?
koop goeiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof dat de hele dag goed blijft zittten, vervaagt altijd
Daarom bestaat dit http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/sleepsoftplus/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
miss vallen jouw zwarte kringen wel meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
koop goeiemijne blijft hele dag.
ja oke.. beter water drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
miss vallen jouw zwarte kringen wel meemn ogen zijn sowieso ingevallen in mn gezicht
Nee!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:25 schreef Aloulou het volgende:
Ikke ook !quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:25 schreef Aloulou het volgende:
Frankrijk was helemaal niets...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:57 schreef Aloulou het volgende:
teveel tatta's bij de Franse ploeg...duidelijke zaak.
Heb alleen tweede helft gezien en hoe saai Duitsland ook was Frankrijk had meer kansjes en initiatief. Maarja Duitsers he...ben benieuwd hoe het ze tegen Colombia gaan doen. Hoop dat Brazilie vnavond eruit getrapt gaat wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Frankrijk was helemaal niets...
En Duitsland speelde gewoon resultaatvoetbal. Kutwedstrijd.
1: Van Duitsland valt gewoon bijna niet te winnen. Saai voetbal betekent namelijk niet direct slecht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Heb alleen tweede helft gezien en hoe saai Duitsland ook was Frankrijk had meer kansjes en initiatief. Maarja Duitsers he...ben benieuwd hoe het ze tegen Colombia gaan doen. Hoop dat Brazilie vnavond eruit getrapt gaat worden![]()
Als de scheids maar geen thuisfluiter is dan komt het goed.
Klopt, maar toch is Duitsland niet sterk zoals afgelopen jaren. We kunnen dus met een gerust hart gaan slapen dat ze geen wereldkampioen worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Van Duitsland valt gewoon bijna niet te winnen. Saai voetbal betekent namelijk niet direct slecht.
Ze kwamen de tweede helft nauwelijks meer in actie, maar zorgde er ook voor dat Frankrijk nauwelijks echte kansen kon creëren.
Ja, alleen door thuisvoordeel + scheids die de druk niet aankan. Maar dit Brazilie als team is een drama, schande gewoon. Hoop dat ze koek krijgen dus, 2-0! Laat hele land maar gelijk ontploffen dan erna van woedequote:2: Ik ben bang dat Brazilië gewoon van Columbia gaat winnen.
1: Ik denk dat ze een erg goede kans maken op de wereldtitel, ze hebben veel lopende mensen en zijn gewoon ontzettend sterk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Duitsland niet sterk zoals afgelopen jaren. We kunnen dus met een gerust hart gaan slapen dat ze geen wereldkampioen worden.
[..]
Ja, alleen door thuisvoordeel + scheids die de druk niet aankan. Maar dit Brazilie als team is een drama, schande gewoon. Hoop dat ze koek krijgen dus, 2-0! Laat hele land maar gelijk ontploffen dan erna van woede
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
1: Ik denk dat ze een erg goede kans maken op de wereldtitel, ze hebben veel lopende mensen en zijn gewoon ontzettend sterk.
Maja, ik hoop het ook gewoon.
Ze hebben een matig team. Met strijden kunnen ze wat verbloemen maar fucking Fred die basis staat is een schande, als spits nog welquote:2: Het klinkt misschien heel gek, maar ik heb ergens het gevoel dat Brazilië deze wedstrijd wel goed gaat voetballen.
Ze moeten nu wel. Het land gaat echt op zijn kop staan (op een zeer negatieve manier) als Brazilië er nu uit gaat
1: Wat is er?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een matig team. Met strijden kunnen ze wat verbloemen maar fucking Fred die basis staat is een schande, als spits nog wel
Een Nederlander die hoopt dat Duitsland wint...quote:
Robben is baziger dit WKquote:Neymar..Hoe erg ik hem ook haat om zijn aanstellerij altijd, zijn individuele kwaliteiten zijn zwaar baas.
1: Boehoe, een stukje grond en een papiertje (paspoort)..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Een Nederlander die hoopt dat Duitsland wint...
[..]
Robben is baziger dit WK
Kinderbueno!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Zojuist ijs gehad.
Smaken: kinderbueno, oreo en praline.
Gewoon ter info. Nu wat water
Ik zou echt niet naar een bbq gaan tijdens de ramadan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Peunage het volgende:
En toen was de BBQ voorbij. Fokking heet om in pak rond te lopen.
Nee maar wel handig om contacten te leggen. Voor mij was het vooral om een afstudeeropdracht te vinden, wat gelukt is. En ik weet bijna zeker dat ik hier later ga werkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou echt niet naar een bbq gaan tijdens de ramadan.Was het verplicht?
lekkerquote:
goed bezig! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee maar wel handig om contacten te leggen. Voor mij was het vooral om een afstudeeropdracht te vinden, wat gelukt is. En ik weet bijna zeker dat ik hier later ga werken
Ah zo. Maar dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee maar wel handig om contacten te leggen. Voor mij was het vooral om een afstudeeropdracht te vinden, wat gelukt is. En ik weet bijna zeker dat ik hier later ga werken
Vandaag heb ik eten besteldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging net naar de super, heb bijna alleen maar drinken ingeslagen.
waar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Hehehehe, niks is leuker dan geïrriteerde discriminerende tatta's te trollen.
Ik had gewoon ongelofelijk zin in chips en koekjes.quote:
Ik ken maar 1 soort sla, en dat is ijsbergsla.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had gewoon ongelofelijk zin in chips en koekjes.
Maar de salade was wel redelijk, hoor. Verschillende soorten sla, tomaten, uit, komkommer, olijven en witte kaas. Niet super vullend maar er zaten wel wat vitaminetjes in.
Tozzzquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 soort sla, en dat is ijsbergsla.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb de hele week niet kunnen eten wat ik wou, laat mij nou.
jojoquote:
Klinkt Hindu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag? Biryani. En daarvoor sorbetijsen daarvoor bagels & beans.
Qua calorieen zit ik goed, hoor. Ik heb niet voor niks een salade gehad als avondeten. Het was alleen niet zo gezond wat ik daarna at, maar dat is een ander verhaald.quote:
Wat? Ijsbergsla is lekker knapperig en heel lekker in combinatie met çiğ köfte. Shit, ik heb opeens zin in çiğ köfte.quote:
Botersla is the best.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat? Ijsbergsla is lekker knapperig en heel lekker in combinatie met çiğ köfte. Shit, ik heb opeens zin in çiğ köfte.
ligt er aan wat je definitie van utrecht isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil çiğ köfte. Iemand een adres in Utrecht voor me?
Kan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klinkt Hindu.
BEN JE NIET AAN HET VASTEN OF ZO
http://www.cigkoftem-utrecht.nl/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
ligt er aan wat je definitie van utrecht is
Waarom niet? Is basisprincipe hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan.
NEE ANDERS AT IK TOCH NIET OF WeL DAN!!!!
Wat is met jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Is basisprincipe hoor.![]()
![]()
![]()
Dat je jezelf moslim noemt. Doe een zak over je hoofd ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds!?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat je jezelf moslim noemt. Doe een zak over je hoofd ofzo.
/bami mode offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op jezelf en eet niet meer dan nodig is
Fastfood en veel. Wil watermeloen eten maar lukt nog niet. Heb ook maar liter water gedronken en dat is te weinigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
^Wat heb je gegeten?
Vandaag een paar kilo blauwe bessen geplukt. Zometeen eten.
Borte loves blue.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
^Wat heb je gegeten?
Vandaag een paar kilo blauwe bessen geplukt. Zometeen eten.
Wat heb je nou precies gegeten.quote:
IJsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heb je nou precies gegeten.
Ik wil cheeseburgers.
Je bent gewoon preggie.quote:
kan niet wachten tot het zover isquote:
iemand vertelde me hoe haar bekken waren verbrijzeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan niet wachten tot het zover is
Elke maandag een update van hoe groot de spruit in mn buik wordt en hoe de misselijkheid me killt en alles
Leukleuk
borekquote:
-zonder pitquote:
Na de ramadan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk. Jullie.![]()
![]()
![]()
Wanneer olijvenmeet houden dan?
Sureeeequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
September? September vind ik een olijvenmaaand.
sucksquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen krijg ik mijn ontslagbrief. Moet een nieuwe baan zoeken.
oh wat klote manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen krijg ik mijn ontslagbrief. Moet een nieuwe baan zoeken.
Oh. Ze willen Polen zeker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje lang verhaal maar het is niet echt persoonlijk. Iets van 80% moet weg.
Ja, erg he. Nou heb ik sowieso geen droombaan of iets, maar toch wel een van de beste in de sector en omgeving.quote:
Haha ik hoef er pas in Oktober uit maar ik werk alleen met hem samrn in de nacht, de volgende nachtdienst ben ik er niet en daarna is er een maand lang geen nachtdienst. Ik zie hem waarschijnlijk pas over een maand of twee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Ze willen Polen zeker.
Daarom vroeg die Koerd jouw nmr. Ze mag niet zomaar weg dusunmustur.
Heeft ie al geappt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik hoef er pas in Oktober uit maar ik werk alleen met hem samrn in de nacht, de volgende nachtdienst ben ik er niet en daarna is er een maand lang geen nachtdienst. Ik zie hem waarschijnlijk pas over een maand of twee.
+1quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
-zonder pit
-met peper
-met feta/beyaz peynirli.
geen zin in aankleden enzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de cafetaria?
Dan moet ik minimaal iets van 15 euro uitgeven om te laten bezorgen.quote:
De rest eet je wel met sahur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet ik minimaal iets van 15 euro uitgeven om te laten bezorgen.
Ga wel tosti maken.
Ho ho ho ik eet gewoon mijn pot overnight oats heur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dat is waarpapzakjes united.
ofcourse you do babyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ho ho ho ik eet gewoon mijn pot overnight oats heur.
ik wil amandelmelk-bananen chia smoothie maken maar iedereen slaapt.quote:
Doe in de garage. Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wil amandelmelk-bananen chia smoothie maken maar iedereen slaapt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef Peunage het volgende:
Eindelijk die appel gegeten die ik maandag al wilde eten.
Heb je lang mee gewacht dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef Peunage het volgende:
Eindelijk die appel gegeten die ik maandag al wilde eten.
don't have a garage.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe in de garage. Doe ik ook altijd.
Succes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
don't have a garage.
ga prakken
Natuurwinkel. Maar die is nu even op, dus ik heb die van de supermarkt gekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
jfm, welke amandelmelk gebruik jij btw?
Iewhhhh die is zoooo goor omgg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Natuurwinkel. Maar die is nu even op, dus ik heb die van de supermarkt gekocht
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gedronken. Vond ik lekker. Vooral gekoeldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewhhhh die is zoooo goor omgg.
Je moet deze hebben:
[ afbeelding ]
Maar zelf gebruik ik nu kokosnoot/rijst melk.:9
Nee, kokoswater vind ik vies, terwijl ik kokosnoot super lekker vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedronken. Vond ik lekker. Vooral gekoeld.
Drink je kokoswater?
Hoe zit het met de voedingsstoffen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, kokoswater vind ik vies, terwijl ik kokosnoot super lekker vind.
Maar die rijst/kokosmelk die ik nu heb smaakt een beetje als die almond melk maar dan met een hele lichte kokosgeur.
Van die rijst/kokosmelk? Dunnow. Het is voor mij gewoon een melkvervanger die goed smaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe zit het met de voedingsstoffen?
Kokoswater is zo belachelijk lekker en dorstlessend.![]()
Ik geloof trouwens dat koeienmelk echt niet voor ons is gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die rijst/kokosmelk? Dunnow. Het is voor mij gewoon een melkvervanger die goed smaakt.
http://www.mydairyfreedream.com/products/coconut-dream
maar hier staat alles btw
Hmm geen idee, heb daar verder geen verstand van behalve dat de meningen heeeel erg verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens dat koeienmelk echt niet voor ons is gemaakt.
Het is voor kalfjes. niet voor mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm geen idee, heb daar verder geen verstand van behalve dat de meningen heeeel erg verdeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |