Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Stiekemerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een chaostopic was dat.
Hallo vanaf de werkvloer.
jij bent haramquote:
Ik heb alle rapporten al geschreven. Nu chillings.quote:
What happens with Weiss, stays with Weiss.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als zelfs JFM zoiets zegt... Wtf heb je gedaan/gezegd Weiss?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink geen kraantjeswater.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zwager is harig. Komt uit jullie kant.
Dus wie is jullie?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
What happens with Weiss, stays with Weiss.
Doe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet op ingaan.
Jij zegt turkse koerden zijn behaard, ik zeg komt door ermeni bloed in jullie, jij zegt wie is julliequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zwager is harig. Komt uit jullie kant.
Dus wie is jullie?
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.quote:
Heb je een glazen bol? Zoja, zou je eens kunnen kijken of 'zij' blij zal zijn om mij binnenkort te zien?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.
Misschien als je bloemen blijft bezorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol? Zoja, zou je eens kunnen kijken of 'zij' blij zal zijn om mij binnenkort te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien als je bloemen blijft bezorgen.Wtf? Lees je mee ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doubt it.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je binnenkort een soortgelijke zal tegenkomen.
Oh okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij zegt turkse koerden zijn behaard, ik zeg komt door ermeni bloed in jullie, jij zegt wie is jullie
De liefde kent geen gierigheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Shit, bloemen laten bezorgen is duur...Dat moet geen gewoonte worden.
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Shit, bloemen laten bezorgen is duur...Dat moet geen gewoonte worden.
Jazekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .
Ja toch Stim.
Moet ik haar zo nu en dan slaan en/of tegen haar gaan schreeuwen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees gewoon lief voor der, maar niet te lief. Je moet der kunnen 'handelen' .
Ja toch Stim.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik haar zo nu en dan slaan en/of tegen haar gaan schreeuwen?
Het mag. Staat in de Koranquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
Geweld is altijd een oplossing zei een agressieve wijze man ooit.
Ah, op die fiets. Wel logisch ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.
Wat ik bedoel...is dat je niet op alles "ja schat, is goed schat" moet zeggen. Dan kan ze alles bij je maken. Af en toe gewoon "my way or the highway."
is ze turrekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Soort van. Ik denk het. Ik hoop het.
Iemand heeft m'n hart gestolen en is ermee weggevlogen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ritse-toeriste.dhtmlquote:Wereldwijd is geschokt gereageerd op een filmpje van een Brits meisje in het Spaanse vakantieoord Magaluf. Te zien is hoe zij kortstondig seksueel contact heeft met maar liefst 25 mannen, in ruil voor een goedkope cocktail. De politie stelt een onderzoek in naar de video die vermoedelijk een paar weken geleden is opgenomen...
Hoe is dat schokkend?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
Ik snap wel dat Bami zich druk maakt om de dames hier hoor.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ritse-toeriste.dhtml
Dat is slechts het topje van de ijsberg...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet dom meer te noemen. Als je op die manier denkt dat is je eigenwaarde gewoon compleet naar de vernieling.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is slechts het topje van de ijsberg...
Dat heeft overigens niets met alcohol te maken.Domme meiden die denken iets te krijgen in ruil voor seks.
Tell me more tell me morequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Soort van. Ik denk het. Ik hoop het.
Iemand heeft m'n hart gestolen en is ermee weggevlogen.
Vieze hoerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dat Turkse dames een leuke uitstraling kúnnen hebben. Verder is hun lieve lach ook priceless.quote:
ik kijk niet naar turkse chicks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat Turkse dames een leuke uitstraling kúnnen hebben. Verder is hun lieve lach ook priceless.
tssquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kijk niet naar turkse chicks.
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan seks. Jij kan vinden dat ze geen eigenwaarde heeft, maar zij hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet dom meer te noemen. Als je op die manier denkt dat is je eigenwaarde gewoon compleet naar de vernieling.
Ze vindt een cocktail belangrijker dan haar eigen lichaam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan seks. Jij kan vinden dat ze geen eigenwaarde heeft, maar zij hoeft het er niet mee eens te zijn.
Gelukkig maar, minder concurrentie voor mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, het is Ramadanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
Ik discrimineer niet, ik kijk naar alle 'chicks'
Bij mij vallen de Turkse chicks wel op. In positieve zin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
Ik discrimineer niet, ik kijk naar alle 'chicks'
wat zeg jij. WAT ZEG JIJ.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof je dan niet naar vrouwelijk schoon mag kijken.
zij kookt overdag, werkt s'nachts. ik pas op kids.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij en Borte zouden wel een leuk stel vormen denk ik.
Aferinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij mij vallen de Turkse chicks wel op. In positieve zin.
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Migado.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
Het is Ramadan mag niet toont wel de huichelaars aan.
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.quote:
En zeg tegen de mannen dat zij hun ogen neerslaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.Met kijken bedoel ik overigens hooguit de dames die langs je lopen enzo bewonderen. Niet staren (en verder..).
Het is biologisch gezien volstrekt normaal voor een man om een knappe vrouw te bewonderen .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag je niet kijken? Dat kan ik me haast niet voorstellen.Met kijken bedoel ik overigens hooguit de dames die langs je lopen enzo bewonderen. Niet staren (en verder..).
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Migado.
Maar je vindt haar dus echt leuk, ja?
Zo ben jij ook. En dan stiekem DM en en lachen om de chaos.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.
waarom bouw je spanning op en zeg je niet direct wat je dan gaat doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Anders zou ik niet doen wat ik over een paar weken ga doen.
SOWIESO. SOWIESO.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo ben jij ook. En dan stiekem DM en en lachen om de chaos.
Geheim. Er zijn op dit moment slechts 3 mensen die weten wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom bouw je spanning op en zeg je niet direct wat je dan gaat doen.
Onwaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt chaos en sluipt dan weg, waarna je toekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |