Het is bij jou wel zwart of wit hé?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef corehype het volgende:
[..]
In Thailand heb je voor ieder man 7 en half vrouw. Dus enorm veel aanbod.
Je hebt ze in alle maten. Waarom geen goed opgeleide dame uit daarhuwen ipv versleten dweil uit Nederland. Die op haar versleten hakken van jongen naar jongen slettert.
Hij lult uit zijn nek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/157922[quote][/quote]]fathank[/url] het volgende:
[..]
Want dat is echte liefde
Bovendien val ik niet op Aziaten. En doe ff een fatsoenlijke bron voor die man/vrouw verhouding van 1:7.5
http://www.thailandblog.nl/maatschappij/thaise-mannen/quote:Het gaat in Thailand om een verhouding van 50,5 vrouwen tot 49,5 mannen. Dat wil zeggen: een vrijwel evenwichtige opbouw.
De meeste wijven die ik ken zouden nooit met een maagd kunnen trouwen, voor jullie is het weer een eis dat een man seksueel ervaren is, niks mis mee.quote:
Hij lult uit zijn nek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
]fathank[/url] het volgende:[/b]
[..]
Want dat is echte liefde
Bovendien val ik niet op Aziaten. En doe ff een fatsoenlijke bron voor die man/vrouw verhouding van 1:7.5
Ohja want als je geen maagd meer bent geef je je kut ineens aan iedere mongool weg. Net een of andere dichtgetikte moslim.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef corehype het volgende:
[..]
Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om je kinderen op te voeden. We zeggen, de appel valt niet ver van de boom. Het zou mij als pa pijn doen als me dochter haar kutje aan elk mongool weggeeft.
Jullie? ik ben hier maar alleen hoor, ik ben een eigen persoon en ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking net als jij dat niet staat voor de gehele mannelijke bevolking.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef corehype het volgende:
[..]
De meeste wijven die ik ken zouden nooit met een maagd kunnen trouwen, voor jullie is het weer een eis dat een man seksueel ervaren is, niks mis mee.
Vrouwen vallen nou eenmaal op ervaren mannen en mannen op schone maagdelijke vrouwen. In plaats van 't bestrijden van 'hypocrisie', kun je je bijvoorbeeld ook inzetten voor behoud van vrouwelijk maagdelijkheid. Succes.
Mannen die op maagden vallenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef corehype het volgende:
[..]
De meeste wijven die ik ken zouden nooit met een maagd kunnen trouwen, voor jullie is het weer een eis dat een man seksueel ervaren is, niks mis mee.
Vrouwen vallen nou eenmaal op ervaren mannen en mannen op schone maagdelijke vrouwen. In plaats van 't bestrijden van 'hypocrisie', kun je je bijvoorbeeld ook inzetten voor behoud van vrouwelijk maagdelijkheid. Succes.
Laten we eerlijk wezen, een niet-maagd zal nooit het respect kunnen opbrengen voor een man die niet haar eerste is. Hoeveel van die wijven zijn gehoorzaam aan hun partner? Lees maar die Viva-blaadjes, al die hoéren met een grote bek omdat ze weten dat hun man gewoon een sukkeltje is die genoegen neemt met tweedehandse shit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jullie? ik ben hier maar alleen hoor, ik ben een eigen persoon en ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking net als jij dat niet staat voor de gehele mannelijke bevolking.
En ik heb geen een van mijn bedpartners ooit horen klagen dat ik geen maagd meer was, maar ik val dan ook op zelfverzekerde mannen.
Dat is misschien jouw probleem, niet dat je bang bent dat ze een slet is maar dat je niet mans genoeg bent om haar bij je te houden.
Je praat over respect terwijl je vrouwen wijven en hoeren noemt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, een niet-maagd zal nooit het respect kunnen opbrengen voor een man die niet haar eerste is. Hoeveel van die wijven zijn gehoorzaam aan hun partner? Lees maar die Viva-blaadjes, al die hoéren met een grote bek omdat ze weten dat hun man gewoon een sukkeltje is die genoegen neemt met tweedehandse shit.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef corehype het volgende:
[..]
. Die op haar versleten hakken van jongen naar jongen slettert.
Niet-maagden brengen meer dan alleen andermans sperma met zich mee. Ze dragen vaak enorme emotionele bagages met zich mee. Plus ze kunnen ook ziektes hebben waar je niet op kan testen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Yreal het volgende:
Als we nou als mannen minder gaan zeiken om maagden, worden vrouwen niet zo moeilijk meer uit sletvrees.
win win !
Gokje;quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet-maagden brengen meer dan alleen andermans sperma met zich mee. Ze dragen vaak enorme emotionele bagages met zich mee. Plus ze kunnen ook ziektes hebben waar je niet op kan testen.
In andere woorden, ze kunnen ook nog eens minder vruchtbaar zijn.
Plus ik vind haar automatisch geen geschikte moeder voor mijn kinderen.
Enige waar ze goed voor zijn is als neukvoer. Ze zijn vooral te vinden hier in deze topic, koopavonden, straat (herkenbaar door haar te strakke kleding), bars en vooral bij clubs erg populair onder die wijven.
Wat voor ziektes? Of is dit wederom een verzinsel van je? En sperma blijft niet voor altijd in haar lichaam zitten hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet-maagden brengen meer dan alleen andermans sperma met zich mee. Ze dragen vaak enorme emotionele bagages met zich mee. Plus ze kunnen ook ziektes hebben waar je niet op kan testen.
Ik denk dat jij eeuwig vrijgezel gaat blijven.quote:Enige waar ze goed voor zijn is als neukvoer. Ze zijn vooral te vinden hier in deze topic, koopavonden, straat (herkenbaar door haar te strakke kleding), bars en vooral bij clubs erg populair onder die wijven.
Vraagje, als jij in je vriendin bent klaar gekomen, raak je dat deel dan dus ook nooit meer aan? Geen orale sex en geen zoenen meer? Je wil tenslotte niet "zaad oplikken?"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Enige waar ze goed voor zijn is als neukvoer. Ze zijn vooral te vinden hier in deze topic, koopavonden, straat (herkenbaar door haar te strakke kleding), bars en vooral bij clubs erg populair onder die wijven.
De enige "vriendin"die hij ooit heeft gehad waren vrouwen die je moet betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vraagje, als jij in je vriendin bent klaar gekomen, raak je dat deel dan dus ook nooit meer aan? Geen orale sex en geen zoenen meer? Je wil tenslotte niet "zaad oplikken?"
Waarom zou ik GODVERDOMME een verrot vlees van 30 jaar oud willenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wat nou als de keuze helemaal niks of een niet maagd wordt...want zoveel maagden zijn er denk ik niet van jouw leeftijd
Maar het gaat puur om seks?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom zou ik GODVERDOMME een verrot vlees van 30 jaar oud willen
Mannen houden van jeugd, lekker 16-19 jaar en maagd
Of een klein meisje uit Thailand
Jij vraagt of ik een 30-jarige maagd wil.quote:
Pedofiel gespot. Frank, kom er maar in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom zou ik GODVERDOMME een verrot vlees van 30 jaar oud willen
Mannen houden van jeugd, lekker 16-19 jaar en maagd
Of een klein meisje uit Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |