Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.quote:
Fuck...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat ja! Ik heb het sinds ik aan de anti-epileptica ben begonnen paar maanden terug eens per twee weken ofzo.
Vandaag droomde ik dat ik ontvoerd was door een vies mannetje in de omgeving waar ik een paar jaar geleden woonde (achterbuurt), dat hij me gevangen hield in het van de Valk hotel daar, me regelmatig verkrachtte, een zender in mijn arm had ingebracht en mijn telefoon zo had ingesteld dat ik alleen hem kon bellen. Ik droomde dat ik een paar keer ontsnapte maar hij vond me telkens terug. Hij vermoordde me en toen werd ik wakker.
Echt bizar specifiek.
O, kun je daar ook breinaalden insteken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Als je maar hard genoeg wilt wel hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, kun je daar ook breinaalden insteken?
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuck...![]()
Kan me voorstellen dat je dan niet lekker wakker wordt
Het principe ''kat'' doet hier vrijwel alles zelf, alleen eten pakken en de deur bedienen heeft hij hulp bij nodig. Ideaal beest voor de luie eigenaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Doe mij maar kattenAlhoewel honden ook leuk zijn hoor.
Gewoon conditioneren met een blafband.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Ik struikel regelmatig over stoepjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Now that's just nastyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon conditioneren met een blafband.
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Flink aan het schoonmaken geweest![]()
Oftewel, m'n ma komt binnenkort op bezoek
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjes
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan héquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik struikel regelmatig over stoepjes
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel kut dat die medicatie dat veroorzaakt Sin
Welke gebruikt hij? Ik heb nu Lamotrigine. Depakine ook geprobeerd, maar dat was een ramp.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa slaapwandelt sinds'ie aan de anti-epileptica zit
Bijwerkingen suck!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan hé
[..]
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.
Ik droom vaker over onbekenden dan bekenden volgens mij..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens over kerels gedroomd die ik niet ken
Hehehe, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dat ik terug moet naar de fabriek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonder.
Het is veel erger te dromen over mannen die ik ken, en die dan allemaal enge dingen doen. Zelfs lief een keerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dan schrik ik wakkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan hé
[..]
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.
Leuke verpakking, slechte inhoudquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehehe, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dat ik terug moet naar de fabriek.
Maar dan ben ik stapelverliefd op iemand in de droom en dan word ik wakkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik droom vaker over onbekenden dan bekenden volgens mij..
Form over functionquote:
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan met bekenden. Dat ik dan in mijn droom stapelverliefd was op iemand die IRL niet eens aantrekkelijk vind. En dan wakker worden met WTF gevoel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik stapelverliefd op iemand in de droom en dan word ik wakker
Wat droom jij dan zoal?quote:
Oh dat zijn altijd leuke dromen tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik moet nog stofzuigen en opruimen en de vloer doen![]()
Al heb ik wel het balkon net gedaan
Beetje vreemde prioriteiten enzo
ah was ik bij jou verdwaald geraaktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan met bekenden. Dat ik dan in mijn droom stapelverliefd was op iemand die IRL niet eens aantrekkelijk vind. En dan wakker worden met WTF gevoel.
Maar als je dan wakker wordt begint er een soort rouwverwerkingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat zijn altijd leuke dromen toch
+1quote:
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.
Mijn moeder moet als ze langs komt ook eerst altijd even een kwartier zeiken over het huishouden, maakt niet uit wat ik doe.
Weet ik niet, heb je de gewoonte in andermans dromen te verdwalen?quote:
Echt? Wat naar zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.
Mijn moeder moet als ze langs komt ook eerst altijd even een kwartier zeiken over het huishouden, maakt niet uit wat ik doe.
Dat ik wisky drink en duetten zing met Frank Sinatra.quote:
Dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook. Met een beetje mazzel gaat ze ook opruimen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welke gebruikt hij? Ik heb nu Lamotrigine. Depakine ook geprobeerd, maar dat was een ramp.
Ach, ik heb er wel mee leren leven. Mijn moeder is sowieso een geval apart dus ik weet dat ik sommige dingen met een korrel zout moet nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel klote
mijn ma is verder wel relaxed. Die zegt er niets over en die vindt dit vast een stuk beter dan toen ik nog in m'n studententijd zatMaar wil het vooral zelf wel beetje op orde hebben.
Maar fijn is het toch niet. Soms doe je dan nog zo je best en dan zien ze nog steeds wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel mee leren leven. Mijn moeder is sowieso een geval apart dus ik weet dat ik sommige dingen met een korrel zout moet nemen.
Kijk, dat is een voordeel van een teringzooi maken van je huis in je studentenhuis.
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook. Met een beetje mazzel gaat ze ook opruimen.
Zeker!! Ik doe het toch altijd net wat meer dan puur voor mezelf.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is wel een mooie gelegenheid om wat op te ruimen
Jaloers. Ruilen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik wisky drink en duetten zing met Frank Sinatra.
Probeert 'ie ook naar buiten te lopen?quote:
ouch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.
Heb wel een ex-schoonmoeder die ik een keer toen ik de gordijnen opendeed recht in de ogen keek. Stond ze ongevraagd de ramen te zemen. Om 7 uur in de ochtend in de afgesloten achtertuin.
Dat heeft ie al opgegeten denk ikquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.
Heb wel een ex-schoonmoeder die ik een keer toen ik de gordijnen opendeed recht in de ogen keek. Stond ze ongevraagd de ramen te zemen. Om 7 uur in de ochtend in de afgesloten achtertuin.
Ach, ik ruim nu niet meer op dan strikt noodzakelijk (lees; dingen waarvan ik niet wil dat ze ze ziet) omdat ik weet dat het toch geen verschil uitmaakt. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar fijn is het toch niet. Soms doe je dan nog zo je best en dan zien ze nog steeds wat.![]()
Haha jazeker.
Heeft dus ook z'n voordelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik ruim nu niet meer op dan strikt noodzakelijk (lees; dingen waarvan ik niet wil dat ze ze ziet) omdat ik weet dat het toch geen verschil uitmaakt. Dus dat scheelt.
Mijn moeder komt hier ook maar eens in het jaar. Mijn vader nog minder.
Nee. Tenzij het wisky drinken en duetten zingen met Billie Holiday of Edith Piaf is. Alhoewel ik denk dat mijn lever die droom niet zal overleven...quote:
Ach, je moet rien regretten hoor! Zuipen dus!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Tenzij het wisky drinken en duetten zingen met Billie Holiday of Edith Piaf is. Alhoewel ik denk dat mijn lever die droom niet zal overleven...
Die vent naast hem is zijn dessertquote:
OMG.quote:
Ze was al erg opdringerig, haar jongste zoon op 30 jarige leeftijd (quote:
Ja meneerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je moet rien regretten hoor! Zuipen dus!
I.p.v. overdag wordt ie nu wakker "geschud". Badum-tsssjjj!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa slaapwandelt sinds'ie aan de anti-epileptica zit
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenenquote:
That's a nice and sweet and obedient straight-boy *aai over de bol*quote:
Kijk, die is goed getraind.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenen.
Ja duh. Pools.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenen.
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepyquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Pools.
De eerste woorden die ze had geleerd als baby waren ook *klop klop klop* Housekeeping!
Dat, en vodka.
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Pools.
De eerste woorden die ze had geleerd als baby waren ook *klop klop klop* Housekeeping!
Dat, en vodka.
Het is ook wel bizar om mee te maken, als grap is het leuk maar in de werkelijkheid lijkt het me ook bijzonder vreemd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepy.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's a nice and sweet and obedient straight-boy *aai over de bol*
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]2!
Ik stel op dat gebied altijd teleur, gezien mijn genen. Gelukkig altijd mannen getroffen die dat compenseerden met hun netheid. Kleding netjes opvouwen voordat je naar bed gaat en zulks, waar ik het gewoon in een hoek tief, zeker als er uitzicht op sexytimes is.
Ik las dit en hoorde direct het Twilight Zone melodietje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je zeker jong mee beginnen?quote:
quote:
Ik wist het wel!quote:
Hmmmz, dit brengt me op een idee. Volgende keer als mijn moeder over het huishouden zeikt zeg ik gewoon dat ze gefaald heeft in het ouderschap door het mij niet goed te leren.quote:
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepy.
yw.. zelftwijfel zaaien door mensen als niet goed voorbeeld te beschouwen werkt wel vaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmz, dit brengt me op een idee. Volgende keer als mijn moeder over het huishouden zeikt zeg ik gewoon dat ze gefaald heeft in het ouderschap door het mij niet goed te leren.
Nee sorry, sommige maken heerlijke spareribs heb ik gehoord!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.
Grindr. Duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, op welke OCD-meet hosselen jullie de scharrels?
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!
Precies! En dan vast niet op de goede manier opgevouwen enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!Blijf met je handen van mijn spullen af
Wat? Das nog engerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!
Ja. Blijf uit m'n kasten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!Blijf met je handen van mijn spullen af
Dat opvouwen mag ie best doen. Maar niet verplaatsen! Daarvoor ben ik een te grote autistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! En dan vast niet op de goede manier opgevouwen enzo
Met als bij-effect dat ze je niet kunnen vinden, mocht je stalkerneigingen aantreffen tussen de lakens.quote:
Was geen ONS, was 3 maanden aan de gang of zo. Maar dan nog!quote:
Ja nou dat dus.. Ik ben zo ongeveer the world's worst housewife, maar o wee als je het niet op mijn manier doetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat opvouwen mag ie best doen. Maar niet verplaatsen! Daarvoor ben ik een te grote autist
Hij probeert best gekke dingen te doen soms. Hij is een keer mijn kamer in gelopen op zoek naar een handdoek terwijl ik daar lag te slapen. Mijn ma heeft 'm een keer beneden gevonden met ingetrokken buik verstopt achter een kast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Probeert 'ie ook naar buiten te lopen?
Ook alleen maar omdat ik t ff druk heb met roze zaterdag en zo hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, nog een paar uurtjes en ik heb mijn lief een HELE WEEK voor mezelf!![]()
Godzijdank woon jij niet in Utrecht, dan was ik 'm allang kwijt geweest!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik t ff druk heb met roze zaterdag en zo hoor![]()
Maar ik gun t je. Have fun!
Haha. Qua schoonmaken en alles mag je het doen zoals je wilt. Geen probleem. Doet diegene vast beter dan ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou dat dus.. Ik ben zo ongeveer the world's worst housewife, maar o wee als je het niet op mijn manier doet
Ik ga verhuizen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank woon jij niet in Utrecht, dan was ik 'm allang kwijt geweest!
Sommige mensen vinden dat soort dingen doodnormaal kennelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Blijf uit m'n kasten.
Vast lief bedoeld, maar ik vond t een enorme inbreuk.
Dan ook, nog steeds engquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was geen ONS, was 3 maanden aan de gang of zo. Maar dan nog!
Je bent te gast. Blijf uit m'n kasten.
vind de naam van t feest van zondag nogal vreemd..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ketelhuis heeft hun BBQ en WK feestje morgen "Worst & Dorst" genoemd
I love that name!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ketelhuis heeft hun BBQ en WK feestje morgen "Worst & Dorst" genoemd
I love that name!
Bizar lijkt me dat zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij probeert best gekke dingen te doen soms. Hij is een keer mijn kamer in gelopen op zoek naar een handdoek terwijl ik daar lag te slapen. Mijn ma heeft 'm een keer beneden gevonden met ingetrokken buik verstopt achter een kast.
Wat is die dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:18 schreef clevy het volgende:
[..]
vind de naam van t feest van zondag nogal vreemd..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, nog een paar uurtjes en ik heb mijn lief een HELE WEEK voor mezelf!![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja hij had ook een keer de hele ontbijttafel klaargezet en broodjes gesmeerd.
"Versche Vangst"quote:
quote:
Ik zat ook al te denken dat het ook Versche Vis had kunnen zijn en dit nog wel mee viel.quote:
Fijn joh, geniet ervan!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Wiehoooo, ik kan de kantoordeur voor 3 weken achter me sluiten, heerlijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Wiehoooo, ik kan de kantoordeur voor 3 weken achter me sluiten, heerlijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kun je nu je been in je nek leggen ja?
#FlauweGrapVanDeDag
Ik zou liever een auto willen als ik de keuze had. Lekker droog en warm en je kan allemaal rotzooi meenemen. Het is net een extra leefruimte. Nu ik er zo over nadenk, ik zou eigenlijk best in een camper willen wonen. Dan heb ik meteen een goed excuus om de hele dag Schültenbrau te tanken tijdens het koekeloeren naar voorbijgangers.
Als je kamper bent mag je altijd drinken, onder elke omstandigheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dat kan je helemaal niet, je mag niet drinken.
Q gaat binnenkort een campertje kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je kamper bent mag je altijd drinken, onder elke omstandigheid.
Ja, maar jij bent gewoon een klein onschuldig meisje uit haarlem met nette ouders die een zaak hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je kamper bent mag je altijd drinken, onder elke omstandigheid.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q gaat binnenkort een campertje kopen
Het was leuk je gekend te hebben, veel plezier met je verdere levenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Ik zou trouwens inmiddels wel af en toe een biertje mogen in principe,Mag alleen niet meer strontlazerus worden.
Fixed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een klein onschuldig meisje stuk vreten uit haarlem hoofddorp met nette inadequate ouders die een zaak hebben.
Naah. Een plastic stoeltje voor bij de voordeur is genoeg. En een paar traytjes schultenbrau natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q gaat binnenkort een campertje kopen
Neuh, je bent opzich best een leuk kindquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben, veel plezier met je verdere leven.
Een leven zonder bier? Dat is als een Marokkaan zonder strafblad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben, veel plezier met je verdere leven.
Je realiseert je dat ik bijna dertig ben inmiddels?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je bent opzich best een leuk kind.
Yeps, kind is ook geen referentie naar leeftijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ik bijna dertig ben inmiddels?
Dus lekker een biertje pakken vanavond!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Ik zou trouwens inmiddels wel af en toe een biertje mogen in principe,Mag alleen niet meer strontlazerus worden.
Niet eens een kratje om op te zitten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Een plastic stoeltje voor bij de voordeur is genoeg. En een paar traytjes schultenbrau natuurlijk.
Meubels bouwen van lege bierkratten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga me natuurlijk ook schromelijk misdragen in mijn leenwoning.
tokkiemodus ON!
als het vriendelijk gebruikt wordt mag de term 'meisje' toch ongeacht de leeftijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Dat zou me een leuke vrouw maken.
Vrouw. Dat klinkt zo... verkeerd.
Stoeltje? Patser, doe maar duur. Ik zit gewoon op een leeg kratje hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Een plastic stoeltje voor bij de voordeur is genoeg. En een paar traytjes schultenbrau natuurlijk.
Ik bedenk me wel eens dat als ik een ongeluk krijg of zo dat er dan staat 'vrouw van 28 aangereden op kruising blabla'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Daarom, ik hou het op kind, meisje kan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Jezus! Waar is de tijd gebleven?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ik bijna dertig ben inmiddels?
Champagnekisten dan he, ik ben wel een tokkie met geldquote:
Gelukkig. Ik moet nog even wennen aan de term ''vrouw'' geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef clevy het volgende:
[..]
als het vriendelijk gebruikt wordt mag de term 'meisje' toch ongeacht de leeftijd
Halve literblikken zitten niet in kratten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoeltje? Patser, doe maar duur. Ik zit gewoon op een leeg kratje hoor.
Ja, daar zat ik dus ook net aan te denken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel eens dat als ik een ongeluk krijg of zo dat er dan staat 'vrouw van 28 aangereden op kruising blabla'
Zo raar
Ik ben nu echt wel een man inmiddels. Ouwe vent zelfs.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik moet nog even wennen aan de term ''vrouw'' geloof ik.
Hoe denken jullie trouwens over jezelf; man, gast, jongen? En vrouw, meid of meisje voor de dames?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jezus! Waar is de tijd gebleven?
*kijkt naar eigen bierbuik*
Oh, daar.
"Snotkind"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe denken jullie trouwens over jezelf; man, gast, jongen? En vrouw, meid of meisje voor de dames?
Q praat teveel met HW, al die gadgets en Q wil mee doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoeltje? Patser, doe maar duur. Ik zit gewoon op een leeg kratje hoor.
Wel zo'n plastic tuinstoeltje van de Action he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q praat teveel met HW, al die gadgets en Q wil mee doen.
bij t betalen van rekeningen man, op stap jongen, geconfronteerd met berg ellende t liefst als jochie die gaat kleuren in z'n zelfgebouwde fort.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ooit had ik eens een kratje gekregen als dank voor het zwart bijklussen bij iemand. Goede tijd was dat.quote:
Ik zie jou denk ik nog steeds gewoon als meisjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De elitaire graaiers!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q praat teveel met HW, al die gadgets en Q wil mee doen.
pssst pssst.. hey meisje.. heyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind mezelf echt nog een meisje
Hooguit jong volwassen maar dat is zo'n zakelijke term
Verwissel de bierbuik met grijze haren in mijn baard en dan ben je er wel zo'n beetjequote:
Een volgroeide man die constant weigert volwassen te worden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zie:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel zo'n plastic tuinstoeltje van de Action he?
quote:
Die heb ik ook, vooral op mijn kin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verwissel de bierbuik met grijze haren in mijn baard en dan ben je er wel zo'n beetje
"In Tilburg is een jurkje van een 28 jarige vrouw om het leven gekomen tijdens een aanrijding. De vrouw verloor het jurkje toen ze na een shopping spree huiswaarts keerde uit een overvolle tas. De vrouw krijgt slachtofferhulp."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel eens dat als ik een ongeluk krijg of zo dat er dan staat 'vrouw van 28 aangereden op kruising blabla'
Zo raar
Ja als ik mezelf af zet tegen mijn mede studenten voel ik me echt antiekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
Ik denk nog niet over mezelf als vrouw, maar ook niet meer als meisje. Daarvoor heb ik het afgelopen jaar al te vaak moeten herhalen wat mijn leeftijd is (medestudenten die aan me vragen of ik al ''op mezelf'' woon).
Het is een begin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verwissel de bierbuik met grijze haren in mijn baard en dan ben je er wel zo'n beetje
Komt ook gewoon omdat je klein bentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
Ik denk nog niet over mezelf als vrouw, maar ook niet meer als meisje. Daarvoor heb ik het afgelopen jaar al te vaak moeten herhalen wat mijn leeftijd is (medestudenten die aan me vragen of ik al ''op mezelf'' woon).
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Tilburg is een jurkje van een 28 jarige vrouw om het leven gekomen tijdens een aanrijding. De vrouw verloor het jurkje toen ze na een shopping spree huiswaarts keerde uit een overvolle tas. De vrouw krijgt slachtofferhulp."
Ik moest laatst mijn ID laten zien bij het kopen van bier in de AH.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
Slachtofferhulp als ze al overleden is lijkt me vrij zinloos. Tenzij ze haar trauma's moet verwerken voordat ze de hemel in mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Tilburg is een jurkje van een 28 jarige vrouw om het leven gekomen tijdens een aanrijding. De vrouw verloor het jurkje toen ze na een shopping spree huiswaarts keerde uit een overvolle tas. De vrouw krijgt slachtofferhulp."
Dat lukt mij niet meer inmiddels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moest laatst mijn ID laten zien bij het kopen van bier in de AH.
Eerst moest ik lachen, naderhand was ik best trots
Nee het jurkje is doodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Slachtofferhulp als ze al overleden is lijkt me vrij zinloos. Tenzij ze haar trauma's moet verwerken voordat ze de hemel in mag.
Alleen het jurkje is overleden hè! Dan heeft Rhu echt wel minstens een paar praatsessies nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Slachtofferhulp als ze al overleden is lijkt me vrij zinloos. Tenzij ze haar trauma's moet verwerken voordat ze de hemel in mag.
Mij bijnaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x12359854
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Dat is gewoon het standaard alcoholisten-alarm.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij bijna.
Als een cassiere bij de Jumbo alcohol scant komt er bij haar een waarschuwing in beeld, iets van "pas op, vraag bij twijfel om legitimatie".
Ik verwacht op zijn minst dat het een massa zelfmoord triggertquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Rhu dood zou zijn heeft de hele SC slachtofferhulp nodig.
Van het eindequote:
dat is meer iets voor kuddedieren, de echte massochist houdt vast aan t doelloos bestaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst dat het een massa zelfmoord triggert
fok is toch gewoon een en al kuddedierenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is meer iets voor kuddedieren, de echte massochist houdt vast aan t doelloos bestaan
Gewoon laten zien, en bij het afrekenen zeggen dat het voor je vader is.quote:
Sorry.. ik blijf dan nog even levenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Allemaal een glas spiked koolaid weg werken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same. Ik kan inmiddels ook met over weinig dingen meepraten. Als ze het over een kamer vinden hebben of over hun ouders klagen zou ik hoogstens een soort van betweterig advies kunnen geven, maar ik kan moeilijk mee gaan klagen ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja als ik mezelf af zet tegen mijn mede studenten voel ik me echt antiek
Oh, verkeerd gelezen.quote:
Ze praten niet eens tegen mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same. Ik kan inmiddels ook met over weinig dingen meepraten. Als ze het over een kamer vinden hebben of over hun ouders klagen zou ik hoogstens een soort van betweterig advies kunnen geven, maar ik kan moeilijk mee gaan klagen ofzo.
Laatst waar ik bijstond werd er geklaagd over een medestudent die een paar jaar jonger is dan ik. Dat hij al zo oud is en dat ze het ''echt niet meer vinden kunnen'' dat hij nog studeert op zijn leeftijd. Heb maar wijselijk mijn mond gehouden.
zelfs in een een en al heb je die paar dappere (domme?) galliers...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok is toch gewoon een en al kuddedieren
vooral SC's
Wat is dat voor een debiele instelling? Je bent nooit te oud om te studeren. Hell, mijn oom is na zijn pensioen weer begonnen aan een nieuwe studiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same. Ik kan inmiddels ook met over weinig dingen meepraten. Als ze het over een kamer vinden hebben of over hun ouders klagen zou ik hoogstens een soort van betweterig advies kunnen geven, maar ik kan moeilijk mee gaan klagen ofzo.
Laatst waar ik bijstond werd er geklaagd over een medestudent die een paar jaar jonger is dan ik. Dat hij al zo oud is en dat ze het ''echt niet meer vinden kunnen'' dat hij nog studeert op zijn leeftijd. Heb maar wijselijk mijn mond gehouden.
Ze zijn jong.. 30 is uberoud enzo. Dan ben je al bijna doodquote:
Natuurlijk wel. Als je 24 bent namelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor een debiele instelling? Je bent nooit te oud om te studeren.
Bijna dood!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn jong.. 30 is uberoud enzo. Dan ben je al bijna doodLaat staan dat je dan nog wil / kan /mag studeren
Terecht, achterlijke eeuwige studenten, draag toch eens je steentje bijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst hier vertellen wat je van plan bent te doen, zodat we je kunnen helpen als je het vergeet. Opaatjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Q. het volgende:
En nu heb ik mn schoenen aangetrokken omdat ik nog naar het winkelcentrum moet maar geen flauw idee meer wat ik daar moet doen.
Lastig ja. Ik ga straks ook tegen dat probleem aanlopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus als ik zo afgestudeerd ben en werkloos ben zou ik best in een kledingwinkel willen werken
Maar die nemen natuurlijk niemand aan zonder ervaring? Vooral niet van mijn leeftijd
Bier halenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Q. het volgende:
En nu heb ik mn schoenen aangetrokken omdat ik nog naar het winkelcentrum moet maar geen flauw idee meer wat ik daar moet doen.
Dat heeft niks met jong zijn te maken, ik had die instelling niet op m'n 20equote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn jong.. 30 is uberoud enzo. Dan ben je al bijna doodLaat staan dat je dan nog wil / kan /mag studeren
Had je maar eerder aan het werk moeten gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lastig ja. Ik ga straks ook tegen dat probleem aanlopen.
Laatst nog bij een scriptie presentatie gezeten over ''onze'' generatie. Dat wij de verloren generatie zijn die het moeilijkst werk kan vinden. Tegen de tijd dat de mensen die nu een baan hebben met pensioen gaan staan er jongere mensen dan wij klaar om ze te vervangen (want goedkoper) en worden wij overgeslagen.
hmm.. ben ik dan een zombie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh, ik val er inmiddels ook wel buiten hoor. Ik sta wel eens met ze te wachten tot een college begint en ik hoor dan wel eens wat. Maar ik word nergens meer bij betrokken (gelukkig, heb echt geen zin om nog lekker te gaan feesten met twintigers ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze praten niet eens tegen mij
Echt maar 3 doen dat of zo
Echt een oude vent!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Q. het volgende:
90% van de jongeren wel schijnbaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
Dat heeft niks met jong zijn te maken, ik had die instelling niet op m'n 20e
Goeie. Ik noteer het even.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst hier vertellen wat je van plan bent te doen, zodat we je kunnen helpen als je het vergeet. Opaatje
Jij bent dan ook gewoon in de wieg gelegd om verzorgd te wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lastig ja. Ik ga straks ook tegen dat probleem aanlopen.
Laatst nog bij een scriptie presentatie gezeten over ''onze'' generatie. Dat wij de verloren generatie zijn die het moeilijkst werk kan vinden. Tegen de tijd dat de mensen die nu een baan hebben met pensioen gaan staan er jongere mensen dan wij klaar om ze te vervangen (want goedkoper) en worden wij overgeslagen.
gewone doden typen geen onzin meer.. die zijn meestal best wel stilquote:
ON-MO-GE-LIJK!quote:
ik wil ook niet gaan maar ik wil verdorie wel gevraagd wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, ik val er inmiddels ook wel buiten hoor. Ik sta wel eens met ze te wachten tot een college begint en ik hoor dan wel eens wat. Maar ik word nergens meer bij betrokken (gelukkig, heb echt geen zin om nog lekker te gaan feesten met twintigers ofzo)
Nog drie kratten. Moet ik de dag wel mee doorkomen. Zeker ook omdat ik zometeen ga varen op een boot met onbeperkt zuipen.quote:
Het valt me de laatste tijd op dat de studenten van een jaar of twintig die ik tegenkom verrassend snel over dat soort dingen veroordelen. Een jaar studievertraging kan ook echt niet meer, waar het vroeger vrij normaal was een jaartje extra over je studie te doen. Universiteiten zijn bedrijven geworden en alles gaat om zo snel mogelijk afstuderen. Studenten nemen die houding over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft niks met jong zijn te maken, ik had die instelling niet op m'n 20e
Dat wil zeggen dat je nog steeds niet verder bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik word nog elke callcentreborrel meegevraagd en als ik er dan niet ben gaan ze whatsappen waar ik blijf, ik ben echt gewoon nog infantiel en onvolwassen.
En dat is vast geen goed iets.
Ga ik ook nooit meer worden ook, dat is me inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je nog steeds niet verder bent.
Wie moeten dan je nagedachtenis eren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook wel mee levenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie moeten dan je nagedachtenis eren?
We richten een sekte op om je te aanbidden! Gebaseerd op jurkjes en jetsers! En dan word ik hoge priester!
Stomme jongerenquote:
Neen, je mist de grijze haartjes.quote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ik ook nooit meer worden ook, dat is me inmiddels wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had bij mijn vorige baan al geen aansluiting bij het groepje jonge mensen
Ik ging wel braaf mee op de borrels maar dan gingen ze 'doen durf of waarheid' spelen
Dus dan ging ik altijd maar naar huis
Sja, wellicht, wellicht nietquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wellicht, wellicht niet.
Inmiddels vind ik er niet zoveel meer aan.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je maar eerder aan het werk moeten gaan
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging wel braaf mee op de borrels maar dan gingen ze 'doen durf of waarheid' spelen
quote:
Idem. Maar daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ik ook nooit meer worden ook, dat is me inmiddels wel duidelijk.
Ehhhh...oke...quote:
Het zet ook geen zoden aan de dijk en laten we eerlijk wezen, de tijd dat ik daardoor jonge frisse deernes oppikte is ook alweer een tijd geleden.quote:
Precies. Jij begrijpt het, broeder in bier.quote:
Ja een meisje was ook verlieft op 1 van de jongens dus dan gingen ze allemaal vragen stellen als 'wie zou je wel willen zoenen van je collega's'quote:
Neenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dan nog ben jij bejaard
quote:
Op een borrel? Men.. waar gaat het heen met de jeugdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
"waar gaat het heen met de jeugd"?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een borrel? Men.. waar gaat het heen met de jeugd
Die gesprekken hebben we zelfs nog als het geen callcentreborrel isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja een meisje was ook verlieft op 1 van de jongens dus dan gingen ze allemaal vragen stellen als 'wie zou je wel willen zoenen van je collega's'x 100
Dan maar zelfmoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zet ook geen zoden aan de dijk en laten we eerlijk wezen, de tijd dat ik daardoor jonge frisse deernes oppikte is ook alweer een tijd geleden.
Het is gewoon wel voorbij zo'n beetje.
Als je dat echt dwars zit zou je kunnen overwegen je leven radicaal om te gooien. Andere baan, verhuizen, wereldreis ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zet ook geen zoden aan de dijk en laten we eerlijk wezen, de tijd dat ik daardoor jonge frisse deernes oppikte is ook alweer een tijd geleden.
Het is gewoon wel voorbij zo'n beetje.
Neuh, dit heet gewoon midlifecrisis, niets bijzonders.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je dat echt dwars zit zou je kunnen overwegen je leven radicaal om te gooien. Andere baan, verhuizen, wereldreis ofzo.
Hoeveel ouder was je ook alweer dan ik? Weet ik wanneer ik het kan verwachten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heet gewoon midlifecrisis, niets bijzonders.
Gewoon lekker meedoen en doen alsof je een hevige crush op een 17 jarige stagaire hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja een meisje was ook verlieft op 1 van de jongens dus dan gingen ze allemaal vragen stellen als 'wie zou je wel willen zoenen van je collega's'x 100
Mannen zijn als goede wijn als het op ouder worden aankomt. Ikzelf ben een Saint Emillion grand cru classee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij al niet bejaard ben, dan ben ik nog maar een baby joh
Veel plezier.quote:
Maakt je niet minder opaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannen zijn als goede wijn als het op ouder worden aankomt. Ikzelf ben een Saint Emillion grand cru classee.
"IEUW!"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon lekker meedoen en doen alsof je een hevige crush op een 17 jarige stagaire hebt.
Dan een motor kopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit heet gewoon midlifecrisis, niets bijzonders.
Ik zou er een heel drama van maken, paar dagen later ''in vertrouwen'' vertellen dat je zo hevig verliefd bent dat je overweegt te scheiden maar dat je niet weet of het wel zou klikken tussen je nieuwe 17 jarige vriendje en je puberzoons.quote:
Ik heb net de scooters weggedaanquote:
Ik heb geen kinderen voor zover ik weet, laat staan kleinkinderenquote:
Alvast wat geld voor motor dus.quote:
Indeed what, woman?quote:
Ja, want dat heb ik ook nodig als ik iets wil kopenquote:
Koop je er zeven, eentje voor elke dag van de week.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat heb ik ook nodig als ik iets wil kopen.
Mwah, 1 is wel genoeg denk ik, of een cabrio, dat hoort ook min of meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Koop je er zeven, eentje voor elke dag van de week.
Heb je al eens een rijbewijs?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, 1 is wel genoeg denk ik, of een cabrio, dat hoort ook min of meer.
bewuste dakloosheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, 1 is wel genoeg denk ik, of een cabrio, dat hoort ook min of meer.
Nu ik dit gelezen heb ga ik me bij iedereen die ik tegenkom de aankomende tijd afvragen of ze wat in hun kont hebben.quote:Buttplugs zijn heerlijk tijdens seks. Maar ook om soms gewoon overdag te dragen naar school of tijdens uitgaan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nu ik dit gelezen heb ga ik me bij iedereen die ik tegenkom de aankomende tijd afvragen of ze wat in hun kont hebben.
Ja, echt fantastisch. Het gaat hier om anderhalve week.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Het heerlijke systeem in de zorgverzekering...
Ordnung muss sein, jongedame!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, echt fantastisch. Het gaat hier om anderhalve week.![]()
Jawohl!quote:
Oh, en tieten natuurlijk.quote:
Op de BBQ? Met van die grillstrepen?quote:
Neeheequote:
Mocht je me tegenkomen: nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nu ik dit gelezen heb ga ik me bij iedereen die ik tegenkom de aankomende tijd afvragen of ze wat in hun kont hebben.
Je stellige ontkenning doet het tegengestelde vermoeden...quote:
Schattigquote:
Gevlogen weer?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben verbrand als een kreeft
Maar wel een heerlijk weekend gehad
Nicequote:Op maandag 7 juli 2014 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Neuh, met een stuk of 20 Nederlanders met oranje vlaggen door een Duitse stad gestruind en moeilijk veel bier gezopen. Srsly, lang geleden dat ik zoveel gezopen heb.
En gisteren lekker met 30 graden in de zon gelegen bij een open lucht zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |