Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.quote:
Fuck...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat ja! Ik heb het sinds ik aan de anti-epileptica ben begonnen paar maanden terug eens per twee weken ofzo.
Vandaag droomde ik dat ik ontvoerd was door een vies mannetje in de omgeving waar ik een paar jaar geleden woonde (achterbuurt), dat hij me gevangen hield in het van de Valk hotel daar, me regelmatig verkrachtte, een zender in mijn arm had ingebracht en mijn telefoon zo had ingesteld dat ik alleen hem kon bellen. Ik droomde dat ik een paar keer ontsnapte maar hij vond me telkens terug. Hij vermoordde me en toen werd ik wakker.
Echt bizar specifiek.
O, kun je daar ook breinaalden insteken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Als je maar hard genoeg wilt wel hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, kun je daar ook breinaalden insteken?
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuck...![]()
Kan me voorstellen dat je dan niet lekker wakker wordt
Het principe ''kat'' doet hier vrijwel alles zelf, alleen eten pakken en de deur bedienen heeft hij hulp bij nodig. Ideaal beest voor de luie eigenaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Doe mij maar kattenAlhoewel honden ook leuk zijn hoor.
Gewoon conditioneren met een blafband.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Ik struikel regelmatig over stoepjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Now that's just nastyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon conditioneren met een blafband.
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Flink aan het schoonmaken geweest![]()
Oftewel, m'n ma komt binnenkort op bezoek
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjes
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan héquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik struikel regelmatig over stoepjes
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel kut dat die medicatie dat veroorzaakt Sin
Welke gebruikt hij? Ik heb nu Lamotrigine. Depakine ook geprobeerd, maar dat was een ramp.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa slaapwandelt sinds'ie aan de anti-epileptica zit
Bijwerkingen suck!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan hé
[..]
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.
Ik droom vaker over onbekenden dan bekenden volgens mij..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens over kerels gedroomd die ik niet ken
Hehehe, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dat ik terug moet naar de fabriek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonder.
Het is veel erger te dromen over mannen die ik ken, en die dan allemaal enge dingen doen. Zelfs lief een keerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dan schrik ik wakkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan hé
[..]
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.
Leuke verpakking, slechte inhoudquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehehe, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dat ik terug moet naar de fabriek.
Maar dan ben ik stapelverliefd op iemand in de droom en dan word ik wakkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik droom vaker over onbekenden dan bekenden volgens mij..
Form over functionquote:
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan met bekenden. Dat ik dan in mijn droom stapelverliefd was op iemand die IRL niet eens aantrekkelijk vind. En dan wakker worden met WTF gevoel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik stapelverliefd op iemand in de droom en dan word ik wakker
Wat droom jij dan zoal?quote:
Oh dat zijn altijd leuke dromen tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik moet nog stofzuigen en opruimen en de vloer doen![]()
Al heb ik wel het balkon net gedaan
Beetje vreemde prioriteiten enzo
ah was ik bij jou verdwaald geraaktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan met bekenden. Dat ik dan in mijn droom stapelverliefd was op iemand die IRL niet eens aantrekkelijk vind. En dan wakker worden met WTF gevoel.
Maar als je dan wakker wordt begint er een soort rouwverwerkingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat zijn altijd leuke dromen toch
+1quote:
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.
Mijn moeder moet als ze langs komt ook eerst altijd even een kwartier zeiken over het huishouden, maakt niet uit wat ik doe.
Weet ik niet, heb je de gewoonte in andermans dromen te verdwalen?quote:
Echt? Wat naar zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zet 'er op het balkon met als smoes dat het weer zo lekker is.
Mijn moeder moet als ze langs komt ook eerst altijd even een kwartier zeiken over het huishouden, maakt niet uit wat ik doe.
Dat ik wisky drink en duetten zing met Frank Sinatra.quote:
Dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook. Met een beetje mazzel gaat ze ook opruimen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welke gebruikt hij? Ik heb nu Lamotrigine. Depakine ook geprobeerd, maar dat was een ramp.
Ach, ik heb er wel mee leren leven. Mijn moeder is sowieso een geval apart dus ik weet dat ik sommige dingen met een korrel zout moet nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel klote
mijn ma is verder wel relaxed. Die zegt er niets over en die vindt dit vast een stuk beter dan toen ik nog in m'n studententijd zatMaar wil het vooral zelf wel beetje op orde hebben.
Maar fijn is het toch niet. Soms doe je dan nog zo je best en dan zien ze nog steeds wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel mee leren leven. Mijn moeder is sowieso een geval apart dus ik weet dat ik sommige dingen met een korrel zout moet nemen.
Kijk, dat is een voordeel van een teringzooi maken van je huis in je studentenhuis.
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij doet dat ook. Met een beetje mazzel gaat ze ook opruimen.
Zeker!! Ik doe het toch altijd net wat meer dan puur voor mezelf.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is wel een mooie gelegenheid om wat op te ruimen
Jaloers. Ruilen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik wisky drink en duetten zing met Frank Sinatra.
Probeert 'ie ook naar buiten te lopen?quote:
ouch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.
Heb wel een ex-schoonmoeder die ik een keer toen ik de gordijnen opendeed recht in de ogen keek. Stond ze ongevraagd de ramen te zemen. Om 7 uur in de ochtend in de afgesloten achtertuin.
Dat heeft ie al opgegeten denk ikquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig dan weer niet.
Heb wel een ex-schoonmoeder die ik een keer toen ik de gordijnen opendeed recht in de ogen keek. Stond ze ongevraagd de ramen te zemen. Om 7 uur in de ochtend in de afgesloten achtertuin.
Ach, ik ruim nu niet meer op dan strikt noodzakelijk (lees; dingen waarvan ik niet wil dat ze ze ziet) omdat ik weet dat het toch geen verschil uitmaakt. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar fijn is het toch niet. Soms doe je dan nog zo je best en dan zien ze nog steeds wat.![]()
Haha jazeker.
Heeft dus ook z'n voordelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik ruim nu niet meer op dan strikt noodzakelijk (lees; dingen waarvan ik niet wil dat ze ze ziet) omdat ik weet dat het toch geen verschil uitmaakt. Dus dat scheelt.
Mijn moeder komt hier ook maar eens in het jaar. Mijn vader nog minder.
Nee. Tenzij het wisky drinken en duetten zingen met Billie Holiday of Edith Piaf is. Alhoewel ik denk dat mijn lever die droom niet zal overleven...quote:
Ach, je moet rien regretten hoor! Zuipen dus!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Tenzij het wisky drinken en duetten zingen met Billie Holiday of Edith Piaf is. Alhoewel ik denk dat mijn lever die droom niet zal overleven...
Die vent naast hem is zijn dessertquote:
OMG.quote:
Ze was al erg opdringerig, haar jongste zoon op 30 jarige leeftijd (quote:
Ja meneerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je moet rien regretten hoor! Zuipen dus!
I.p.v. overdag wordt ie nu wakker "geschud". Badum-tsssjjj!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa slaapwandelt sinds'ie aan de anti-epileptica zit
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenenquote:
That's a nice and sweet and obedient straight-boy *aai over de bol*quote:
Kijk, die is goed getraind.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenen.
Ja duh. Pools.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik 1 keer met een ONS (poolse) gehad, die was ik 's ochtend kwijt in bed, zat ze op dr knieen de keuken te boenen.
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepyquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Pools.
De eerste woorden die ze had geleerd als baby waren ook *klop klop klop* Housekeeping!
Dat, en vodka.
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Pools.
De eerste woorden die ze had geleerd als baby waren ook *klop klop klop* Housekeeping!
Dat, en vodka.
Het is ook wel bizar om mee te maken, als grap is het leuk maar in de werkelijkheid lijkt het me ook bijzonder vreemd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepy.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's a nice and sweet and obedient straight-boy *aai over de bol*
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]2!
Ik stel op dat gebied altijd teleur, gezien mijn genen. Gelukkig altijd mannen getroffen die dat compenseerden met hun netheid. Kleding netjes opvouwen voordat je naar bed gaat en zulks, waar ik het gewoon in een hoek tief, zeker als er uitzicht op sexytimes is.
Ik las dit en hoorde direct het Twilight Zone melodietje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je zeker jong mee beginnen?quote:
quote:
Ik wist het wel!quote:
Hmmmz, dit brengt me op een idee. Volgende keer als mijn moeder over het huishouden zeikt zeg ik gewoon dat ze gefaald heeft in het ouderschap door het mij niet goed te leren.quote:
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, ik vond het een beetje creepy.
yw.. zelftwijfel zaaien door mensen als niet goed voorbeeld te beschouwen werkt wel vaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmz, dit brengt me op een idee. Volgende keer als mijn moeder over het huishouden zeikt zeg ik gewoon dat ze gefaald heeft in het ouderschap door het mij niet goed te leren.
Nee sorry, sommige maken heerlijke spareribs heb ik gehoord!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoorde een Spaanse vrouw 'housekeeping!' roepen toen ik dat las.
Grindr. Duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, op welke OCD-meet hosselen jullie de scharrels?
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!
Precies! En dan vast niet op de goede manier opgevouwen enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!Blijf met je handen van mijn spullen af
Wat? Das nog engerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een scharrel gehad die was blijven liggen slape. Mocht, was ook geen ONS of zo. "Trek de deur maar dicht als je weggaat". Ik kwam thuis en alles was geboend, geschrobt en zelfs m'n kledingkast was uitgeruimd en opnieuw terug ingedeeld. O hell to the no you didn't!!
Ja. Blijf uit m'n kasten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso doodeng natuurlijk. Beetje boenen en schrobben.. nou vooruit, dat kan handig zijn. Maar opnieuw ingedeeld!!Blijf met je handen van mijn spullen af
Dat opvouwen mag ie best doen. Maar niet verplaatsen! Daarvoor ben ik een te grote autistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! En dan vast niet op de goede manier opgevouwen enzo
Met als bij-effect dat ze je niet kunnen vinden, mocht je stalkerneigingen aantreffen tussen de lakens.quote:
Was geen ONS, was 3 maanden aan de gang of zo. Maar dan nog!quote:
Ja nou dat dus.. Ik ben zo ongeveer the world's worst housewife, maar o wee als je het niet op mijn manier doetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat opvouwen mag ie best doen. Maar niet verplaatsen! Daarvoor ben ik een te grote autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |