Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef Papabear het volgende:
Zo, die is gevuld en er zijn weer 3 dozen onderweg![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. Koel opslaan, uit de zon, in een kelder bv.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....
Als je van je wijn houd dan haal je dat rekje daar weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef Papabear het volgende:
Zo, die is gevuld en er zijn weer 3 dozen onderweg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....
Oh, bedankt voor de tip! Ik zal ze een donkerder plekje gevenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je van je wijn houd dan haal je dat rekje daar weg.
Eerdaags ook nog maar een set dozen bestellen. Is het niet voor mijzelf dan wel voor mijn moeder o.i.d.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Koel opslaan, uit de zon, in een kelder bv.
Als je geen ruimte hebt, dan kun je onaangebroken dozen prima in je kruipruimte zetten (kunstmatige wijnkelder)quote:
Ideal of op factuur is ook een optie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat je niet met PayPal kan betalen, was een leuk cadeau voor mijn ouders geweest.
Inderdaad, je kan de factuur naar je eigen adres laten sturenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ideal of op factuur is ook een optie?
Ik heb wel een koele berging (ondergronds), dus die zet ik daar dan wel neer inderdaad. Thnx!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je geen ruimte hebt, dan kun je onaangebroken dozen prima in je kruipruimte zetten (kunstmatige wijnkelder)
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef koekii het volgende:
De rode wijn van Cabernet Sauvignon Merlot.
Wat krijg je voor melding?quote:
Dat is het dus.. Ik krijg helemaal geen melding.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het dus.. Ik krijg helemaal geen melding.
Heb nu per ongeluk die 15¤ kortingscode ingevoerd en krijg nu die korting de hele tijd terug. Even cookies wissen.
Oh wat stom. Ik moest ook cookies wissen, of ik gebruikte mijn IE browser (ingesteld dat ie na elke keer dat ik hem afsluit de cookies automatisch wist)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het dus.. Ik krijg helemaal geen melding.
Heb nu per ongeluk die 15¤ kortingscode ingevoerd en krijg nu die korting de hele tijd terug. Even cookies wissen.
Gelukt! Besteld!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Oh wat stom. Ik moest ook cookies wissen, of ik gebruikte mijn IE browser (ingesteld dat ie na elke keer dat ik hem afsluit de cookies automatisch wist)
Is zeker waar, mijn moeder is nu bezig met een betaling van 10 euro.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:14 schreef hottentot het volgende:
Waarom bestellen zovelen de allergoedkoopste wijnen, is het zo erg om 6,- of 9,- meer te betalen voor een wijntje met betere recensies?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is zeker waar, mijn moeder is nu bezig met een betaling van 10 euro.
Ah super! Hoelang zou die actie nog duren, denk je?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:28 schreef Skaai het volgende:
[..]!
De drie dozen die ik als cadeau heb laten versturen zijn allemaal bezorgd, zelfs bij de buren! Nice
Een uur, een maand.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ah super! Hoelang zou die actie nog duren, denk je?
Mja inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een uur, een maand.
Niemand behalve wijnvoordeel zelf die het kan zeggen.
Het is een tijdelijke guerrilla tactiek om een groter marktaandeel te krijgen.quote:
Ik koop zelf nooit wijn, dus dat is al een grote vooruitgang! Ben benieuwd of die fles een beetje te pruimen is, dan bestel ik nog wel een paar dozen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke guerrilla tactiek om een groter marktaandeel te krijgen.
Gezien de aandacht overal werkt dat goed. Als ik de volgende keer een wijntje bestel zal ik zeker even kijken wat ze in de aanbieding hebben, en dan misschien een ander doosje voor de normale prijs erbij.
Keurige zaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:22 schreef APK het volgende:
Keurig mailtje van wijnvoordeel.nl ontvangen dat ze de terugestuurde doos nogmaals versturen
Mooi, de Fok BBQ is bij jou dit keerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:27 schreef hottentot het volgende:
O.k. nog even "een" flesje bijbesteld, in September hopelijk beginnen met een nieuwe opleiding, en bij thuis studeren is een glaasje wijn wel erg lekker.
1x Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc 2013 ¤ 3,94
2x Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo 2012 ¤ 3,94
1x Reggio Piëmonte DOC Barbera 2013 ¤ 6,94
1x Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007 ¤ 9,94
1x Bodegas Campiña - Sabor Real Toro DO Tinto 2008 ¤ 15,94
1x Schitterende Wijnpakket met 6 zomerwijnen ¤ 9,99
1x Castillata Ribera del Duero DO Crianza ¤ 21,94
1x Picadora Reserva Carmenère ¤ 15,94
En van eerder had ik 2x Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO ¤ 9,94
Ik had eerder ook een doosje ik weet niet meer wat besteld maar zal fout gegaan zijn, i.p.v. daarvan heb ik het 2e doosje Casa Safra Gran Reserva gekregen, prima deal
Normale prijs totaal: ¤ 598,94,- nu met aanbieding en actie alles in huis voor: ¤ 112,39
Gemiddeld per fles van ¤ 9,07 voor ¤ 1,70
U is welkom.quote:
quote:De Rosado is vandaag geleverd hebben we van PostNL begrepen. De Verdejo kan eind volgende week verzoonden worden, we wachten op een nieuwe partij. Ter compensatie van het lange wachten zullen we een mooie magnumfles meesturen.
Misschien had ik ook ontevredener moeten zijn in mijn mailtjequote:
En ik nu maar hopen dat mijn wijntjes langer durenquote:
Heb je die Goldish Noir ook al geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:01 schreef Skaai het volgende:
Binnen! 3 Soorten, van elk eentje koud gelegd!
[ afbeelding ]
Ik moest er een mailtje achteraan sturen. Heb na mijn orderbevestiging van vorige week zondag niks meer gehoord. Kreeg wel een creditnota waar alleen m'n korting op stond. Gisteren een mailtje gestuurd, vandaag een antwoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ook, maar ik kreeg hem vandaag al binnen.
Nog niet, die trek ik vanavond tijdens de wedstrijd open denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je die Goldish Noir ook al geprobeerd?
Ik had hem gisteravond open getrokken maar had iets langer moeten wachten/laten rusten (was ~7 uur daarvoor bezorgt). Halve fles spoot eruit tegen me muur en plafondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nog niet, die trek ik vanavond tijdens de wedstrijd open denk ik
Ik heb er meteen wat witte wijn (handig zoveel dozenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Skaai het volgende:
Dus nu een rode muur en plafond? Heb nu trouwens een glaasje van die Seqoia Mountain Chardonnay, best te hachelen
Hij gaat vanavond open. Ik zal het laten weten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest er een mailtje achteraan sturen. Heb na mijn orderbevestiging van vorige week zondag niks meer gehoord. Kreeg wel een creditnota waar alleen m'n korting op stond. Gisteren een mailtje gestuurd, vandaag een antwoord.
Heb je m ook al geprobeerd, trouwens?
Fijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij gaat vanavond open. Ik zal het laten weten.
Was ie lekker? Ik zit er over te denken m nog te bestellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik had hem gisteravond open getrokken maar had iets langer moeten wachten/laten rusten (was ~7 uur daarvoor bezorgt). Halve fles spoot eruit tegen me muur en plafondDing was door PostNL flink geschud
Oh really?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Playin-g het volgende:
Er is een nieuwsbericht dat deze actie een grote marketingtruc was, voor diegene die dachten sneakyte zijn en echt dachten met een dom bedrijf te maken te hebben.
Bedankt voor deze nieuwe info.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Playin-g het volgende:
Er is een nieuwsbericht dat deze actie een grote marketingtruc was, voor diegene die dachten sneakyte zijn en echt dachten met een dom bedrijf te maken te hebben.
Goede actie, ik heb voor anderhalf jaar wijn liggen nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Playin-g het volgende:
En dan fulltime alcoholist?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede actie, ik heb voor anderhalf jaar wijn liggen nu
Nu de drankgigant nog met zoiets op zijn Whisky en ik neem ontslag en ga de bijstand in
Alcoholisten hoor je hier alleen over klagen als ze nuchter zijn. Dat moet je dan dus voorkomen.quote:
Oud nieuws, de link staat al in dit topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Playin-g het volgende:
Dankzij de media (editie nl afgelopen donderdag) ben ik lekker gebruik gaan maken van die grote marketingtruc. En zie de link in het topic. We waren al op de hoogtequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Playin-g het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |