Een hoop van die prijzen moet je dan ook niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik ook en hiervan 3 dozenMaar ja opzich niet heel vies, maar snap niet dat ze al die prijzen hebben gewonnen.
Zoals al zo vaak in dit topic vermeld moet je dan even een andere code proberen.quote:
Bizar eigenlijk...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een hoop van die prijzen moet je dan ook niet al te serieus nemen.
De Challenge had naast deze wijn nog 367 andere goud winnaars.
En Lyon had voor groot goud alleen al 201 wijnen en goud voor 251 wijnen.
Een hoop van dit soort wijn concoursen is volgens mij weinig anders dan big business, als je wijn daar een prijs krijgt dan kun je medailles kopen die je om de flessenhals kunt doen.
Voor in de rugzak.quote:
Vanmiddag werkte die nog toen ik testte. Hij werkt nu helemaal niet meer, dit is een eerste keer bestellen voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak in dit topic vermeld moet je dan even een andere code proberen.
Ahquote:Op maandag 7 juli 2014 22:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Vanmiddag werkte die nog toen ik testte. Hij werkt nu helemaal niet meer, dit is een eerste keer bestellen voor mij.
De 15 euro werkt in ieder geval nogquote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah
Elke code werkt één keer. Maar gelukkig voor je zijn er een hele hoop
In de eerste posting in dit topic staat een lijst, en ergens in dit topic staat een nog langere lijst.
Veel drinkplezier
Dat dus. Als je iets anders gebruikt om je wijn open te maken moet je gewoon Dubbel Fris gaan drinken.quote:
Via google kan je er nog wel een vinden voor 4,49.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 01:49:27 ]
Uh, bij deze opener hoef je helemaal niet te trekkenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zal vast beter gaan met een trekker met knap handvat
Ik heb er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar moet ik zoveel kracht zetten om te kunnen trekken dat me hand blauwe tinten krijgt..
Nou, ik had hem er zover ingedraait tot de kurk begon mee te draaien. Toen ingeknepen. Daarna zat hij er nog voor de helft in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Uh, bij deze opener hoef je helemaal niet te trekken
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Via google kan je er nog wel een vinden voor 4,49.
De Baron d'Embleme - Pays d'Oc IGP Sauvignon BlancSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Gelijk afgemeldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
En daar was de eerste nieuwsbrief. Sites die je automatisch aanmelden voor hun nieuwsbrief![]()
Sites die niet eens een optie hebben om het vooraf uit te vinken![]()
![]()
Het hoort gewoon standaard uit te staan, als ik het interessant vind kies ik er zelf wel voor.
Mag ook niet eens via de nieuwe consumentenregels. Vinkjes mogen niet meer vooraf worden aangevinkt zonder dat de consument dit uitdrukkelijk zelf doet. Melding maken bij ACM.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelijk afgemeldVolgens mij had ik het überhaupt niet aangevinkt, maar dan zal het dus wel automatisch gaan ja
Hier ook opeens een nieuwsbriefquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
En daar was de eerste nieuwsbrief. Sites die je automatisch aanmelden voor hun nieuwsbrief![]()
Sites die niet eens een optie hebben om het vooraf uit te vinken![]()
![]()
Het hoort gewoon standaard uit te staan, als ik het interessant vind kies ik er zelf wel voor.
Idd hier ook zojuist besteld... kunnen we de gasten ook wat oranje-drinken aanbieden morgen (als het beetje optijd binnen is)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef UncleSam het volgende:
Doosje Canei voor 2.74
https://www.wijnvoordeel.(...)-Edition::26453.html
Subtotaal:¤ 22,74
incl. BTW 21%:¤ 3,95
Verzendkosten:¤ 0,00
Alstublieft 20 korting via Try-Out: ¤ -20,00
Totaal:¤ 2,74
Mijn order van vroeg gistermiddag staat nog steeds 'in behandeling' dus vrees dat 't m morgen niet gaat worden.. en dan nog maar hopen dat oranje door is want anders is het al niet meer zo feestelijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef madco het volgende:
[..]
Idd hier ook zojuist besteld... kunnen we de gasten ook wat oranje-drinken aanbieden morgen (als het beetje optijd binnen is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |