Ik heb nooit problemen met post.nl. Altijd keurig een mail wanneer ze bezorgen en tot nu toe altijd correct.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja meerderen hier, postnl is helaas een kut bedrijf geworden.
Stuur even een mailtje naar wijnvoordeel, is geen probleem ze versturen gewoon opnieuw.
Ik ben wel benieuwd hoeveel dozen er in totaal doorgaan met deze actie.
Heb ze gemaild met het verzoek het naar een ander adres te sturen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja meerderen hier, postnl is helaas een kut bedrijf geworden.
Stuur even een mailtje naar wijnvoordeel, is geen probleem ze versturen gewoon opnieuw.
Ik ben wel benieuwd hoeveel dozen er in totaal doorgaan met deze actie.
Ik kreeg een mail dat ze zaterdag niet konden bezorgen (klopt, ik was niet thuis). En dat ze het vandaag aan zouden bieden in het tijdvak (let op:) 8.30 - 21.30.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met post.nl. Altijd keurig een mail wanneer ze bezorgen en tot nu toe altijd correct.
Tijdvak is bij mij nooit langer dan 4 uur en meestal na 16:00. Perfect altijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail dat ze zaterdag niet konden bezorgen (klopt, ik was niet thuis). En dat ze het vandaag aan zouden bieden in het tijdvak (let op:) 8.30 - 21.30.![]()
Hele dag thuisgeweest maar om 17.30 zag ik in de MijnPakket-app dat hij retour was gegaan.
Zeker! Kreeg de melding dat ik al een keer mee had gedaan aan de actie. Dus nieuwe code invoeren, maar je kan de oude niet weg halen waardoor je geen nieuwe kan invoeren. Moet ik weer heel mijn adres invoeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet toch voordat je gaat betalen het bedrag. Ik ben ook een keer de fout ingegaan en zag pas in de mail het bedrag.
Geregeld hier dat het fout gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met post.nl. Altijd keurig een mail wanneer ze bezorgen en tot nu toe altijd correct.
Codes zijn maar één keer te gebruiken per adres.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zeker! Kreeg de melding dat ik al een keer mee had gedaan aan de actie. Dus nieuwe code invoeren, maar je kan de oude niet weg halen waardoor je geen nieuwe kan invoeren. Moet ik weer heel mijn adres invoeren.
Krijg nu bij bijna alle code's in de OP de melding. Kan ik op een manier een code toch vaker gebruiken?
Gewoon een andere code? Of dat werkt als je al besteld heb weet ik nietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zeker! Kreeg de melding dat ik al een keer mee had gedaan aan de actie. Dus nieuwe code invoeren, maar je kan de oude niet weg halen waardoor je geen nieuwe kan invoeren. Moet ik weer heel mijn adres invoeren.
Krijg nu bij bijna alle code's in de OP de melding. Kan ik op een manier een code toch vaker gebruiken?
Ja je kan het per adres dus maar één keer de code gebruiken. Hebben ze aangepast, want heb op het begin heel vaak Allsafe gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een andere code? Of dat werkt als je al besteld heb weet ik niet
Oh ik pak elke keer een anderequote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja je kan het per adres dus maar één keer de code gebruiken. Hebben ze aangepast, want heb op het begin heel vaak Allsafe gebruikt.
Maar ik kan nu dus bijna niet meer met korting bestellen....
https://www.wijnvoordeel.(...)-DO-Tinto::1246.htmlquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik heb geen kut verstand van rode wijn. Ik zit wel te denken om een doosje te kopen voor verjaardagen e.d. en om mee te koken, wat koop ik?
Tussen dezelfde flessen in een doos bedoel je? Lijkt me sterk dat ze slecht zijn geworden?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn fles wilde niet openHij wil me iets zeggen denk ik...
Wijn smaakt toch minder lekker dan ik dacht... Veel verschil tussen de fles.
Welke?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn fles wilde niet openHij wil me iets zeggen denk ik...
Wijn smaakt toch minder lekker dan ik dacht... Veel verschil tussen de fles.
Nee dat niet, maar de eerste fles was toch echt lekkerder qua smaak...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Tussen dezelfde flessen in een doos bedoel je? Lijkt me sterk dat ze slecht zijn geworden?
Daar heb ik de sauvignon blanc van besteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar de eerste fles was toch echt lekkerder qua smaak...
Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo
Ik ook en hiervan 3 dozenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb ik de sauvignon blanc van besteld.
Ja kreeg mijn fles ook niet open net hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef CrashO het volgende:
Een paar van die wijnen van 3,94 per doos hebben trouwens wel ontzettende KUT nep kurken Breek zowat met hand bij het openen ervan
Zal vast beter gaan met een trekker met knap handvatquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja kreeg mijn fles ook niet open net haha
Nou ik had er zo één en dat lukte ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zal vast beter gaan met een trekker met knap handvat
Ik heb er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar moet ik zoveel kracht zetten om te kunnen trekken dat me hand blauwe tinten krijgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |