Leuk me een leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef Kiid het volgende:
Leuk me een leuk idee tot ik het prijskaartje zag; 450 euro
Doe niet zo elitairquote:
Inderdaad, YVONNE!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders allemaal even kanker zeggen tegen ts? Gewoon, voor de leuk, origineel enzo
Ja! Mensen moeten stoppen met schellen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Je zou maar een familielid hebben die kermend van de pijn is gestorven aan kanker. Ik zou graag een ban zien op iedereen die schelt met het woord kanker.
Ik zou graag zien dat jij gewoon je mond dicht houdt. Je zou een uitzondering zijn in Nederland als je niemand in je familie hebt gehad die is gestorven aan kanker. Er is geen reden om er huilie huilie over te doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Je zou maar een familielid hebben die kermend van de pijn is gestorven aan kanker. Ik zou graag een ban zien op iedereen die schelt met het woord kanker.
Inb4 dat verhaaltje over mijn oma is van de trap gekankerd.quote:
Wacht maar ventje tot jij ervoor staat ...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij gewoon je mond dicht houdt. Je zou een uitzondering zijn in Nederland als je niemand in je familie hebt gehad die is gestorven aan kanker. Er is geen reden om er huilie huilie over te doen
Heb ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Je zou maar een familielid hebben die kermend van de pijn is gestorven aan kanker.
Ik niet.quote:Ik zou graag een ban zien op iedereen die schelt met het woord kanker.
Tegen het eind zit je zo strak aan de pillen dat het kermen een uitzondering is, lijkt me. In ieder geval: iedereen heeft tegenwoordig to h wel iemand in zijn nabije omgeving die het heeft of gehad heeft? Dat vind ik dus nauwelijks een graadmeter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Wat zei ik nou net? Je moet goed zoeken wil je iemand vinden die geen sterfgeval in de familie heeft door kanker. Ik stel me alleen niet zo aan zoals jij dat doetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:51 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Wacht maar ventje tot jij ervoor staat ...
Maar dan niet gaan janken als je over een aantal jaar zelf kanker hebt, hè?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij gewoon je mond dicht houdt. Je zou een uitzondering zijn in Nederland als je niemand in je familie hebt gehad die is gestorven aan kanker. Er is geen reden om er huilie huilie over te doen
Daarom mag dat ook niet van de kerk want die geloven dat iedereen linksom of rechtsom door god is gestorven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, je zou maar mensen kennen die door god gestorven zijn, of zeg je ook nooit godverdomme?
Jij scheldt dagelijks met auto?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
AUTO!
Zou je dan ook niet meer mogen zeggen. Want daar gaan ook best veel mensen dood van.
Schieten, daar gaan ook mensen dood vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij scheldt dagelijks met auto?doe je nou je best om deze slechte vergelijkingen te verzinnen of schiet dergelijke onzin je gewoon vanzelf te binne ?
Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik zou er juist van genietenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar dan niet gaan janken als je over een aantal jaar zelf kanker hebt, hè?
Heerlijk, lekker aan de chemo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik zou er juist van genieten
Nou, eerlijk he, weet je hoe fijn het is je zak niet meer te hoeven scheren. Je hebt pas door wat een gedoe dat is als je het een tijd niet hebt hoeven doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geld besparen op de kapper. Living the good life
Inderdaad. Mensen zien altijd gelijk het glas halfleeg, maar ik zie het glad halfvol. Als je kanker hebt dan hoef je je niet meer te scheren, je hoeft niet te werken, hele dag FOK!-en en je krijgt iedere avond een warme hap van het ziekenhuis. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, eerlijk he, weet je hoe fijn het is je zak niet meer te hoeven scheren. Je hebt pas door wat een gedoe dat is als je het een tijd niet hebt hoeven doen
Wat lees ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:18 schreef yvonne het volgende:
Joh krijg de ebolaaidskanker aan je vingernagel, pieperd.
Dit idd. Zonde om dat woord zijn kracht te ontnemen door belangrijke delen weg te laten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef banapples het volgende:
Mensen die niet beseffen dat het niet zomaar een kankerkachel is maar dat het een "stervende-hoeren-kankerkachel" is
Als je familie letterlijk neemt, dan ben ik die uitzondering. Nog nooit (sinds ik leef) is er in mijn familie iemand gestorven aan kanker, zelfs nog nooit iemand aan een ongeluk. Alleen opa's en oma's aan ouderdom.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzonderingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Als je familie letterlijk neemt, dan ben ik die uitzondering. Nog nooit (sinds ik leef) is er in mijn familie iemand gestorven aan kanker, zelfs nog nooit iemand aan een ongeluk. Alleen opa's en oma's aan ouderdom.
ebolaaidskankerquote:
ONZ / [PAINT] FOK!BORDquote:
Gelukk heb ik alleen de laatste twee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |