Leuk me een leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef Kiid het volgende:
Leuk me een leuk idee tot ik het prijskaartje zag; 450 euro
Doe niet zo elitairquote:
Inderdaad, YVONNE!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders allemaal even kanker zeggen tegen ts? Gewoon, voor de leuk, origineel enzo
Ja! Mensen moeten stoppen met schellen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Je zou maar een familielid hebben die kermend van de pijn is gestorven aan kanker. Ik zou graag een ban zien op iedereen die schelt met het woord kanker.
Ik zou graag zien dat jij gewoon je mond dicht houdt. Je zou een uitzondering zijn in Nederland als je niemand in je familie hebt gehad die is gestorven aan kanker. Er is geen reden om er huilie huilie over te doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Vlad_Benet het volgende:
Je zou maar een familielid hebben die kermend van de pijn is gestorven aan kanker. Ik zou graag een ban zien op iedereen die schelt met het woord kanker.
Inb4 dat verhaaltje over mijn oma is van de trap gekankerd.quote:
Wacht maar ventje tot jij ervoor staat ...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij gewoon je mond dicht houdt. Je zou een uitzondering zijn in Nederland als je niemand in je familie hebt gehad die is gestorven aan kanker. Er is geen reden om er huilie huilie over te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |