abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141879044
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker (schade gereden: II) regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
pi_141879057
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Hey daar moet ik morgen nog heen als laatste rit! :7

'Wassen indien nodig'... :')

Lekker breed begrip, ik kijk wel ff.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh jawel? Auto op de handrem en de antenne eraf. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Grappig, Bij de Seat wouden ze graag dat ik de antenne eraf deed, maar volgens de handleiding van de Seat mocht dat niet. :P
Maar we kregen de antenne er toch niet af(losdraaien werkte niet, zat nog een of andere beveiliging in), dus gewoon met de antenne omhoog door de wasstraat gereden. :P
Auto op handrem hangt van de wasstraat af. ene wel, andere absoluut niet!
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Als het een kleine carwash is waar je je auto in stil moet zetten wel, maar je hebt ook grote wasstraten waar je je linkervoorwiel achter een steun op een band plaatst en je auto op de lopende band door een lange wasstraat rijdt. Daar hoef je dus niet uit te stappen omdat personeel de knoppen bedient en je vanuit de auto betaald. Je word dus voortbewogen door die band, maar je wielen moeten wel kunnen draaien. Zoals dit:

[ afbeelding ]

[..]

Ik heb wel eens gehad dat ik de antenne wilde afdraaien, komt er iemand van het wasstraat personeel op me af om te zeggen dat dat niet hoeft. Vervolgens komt dat ding totaal verwrongen uit de wasstraat :') Maar goed, was personeel van de vestiging van de auto, dus dat was niet mijn probleem.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 05:20 schreef Sjouveur het volgende:
Mooi dat er gewoon al een krantje op het station ligt rond dit uur. :)
pi_141879069
Ik had het gisteren echt chill voor elkaar in Meerkerk *O*

Er waren veel andere hikers, zegt iemand achter de balie misschien kan je wel met hem meerijden, andere hiker die daar weer een auto op moest halen. Maar hij moest nog wel even wachten daar i.v.m. aflevertijd. Dus ik vroeg waar hij naar toe moest, en dat was Den Haag. En ik moest naar Zoetermeer, naast de snelweg. Dus ik met hem meegereden, samen met een uur in de kantine zitten nog steeds sneller dan met het OV naar Zoetermeer :')

Ook nog wat mensen afgezet bij de bushalte, zaten met vier hiker in die Clio :+
pi_141879514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef Viezze het volgende:

Er waren veel andere hikers, zegt iemand achter de balie misschien kan je wel met hem meerijden, andere hiker die daar weer een auto op moest halen. Maar hij moest nog wel even wachten daar i.v.m. aflevertijd. Dus ik vroeg waar hij naar toe moest, en dat was Den Haag. En ik moest naar Zoetermeer, naast de snelweg. Dus ik met hem meegereden, samen met een uur in de kantine zitten nog steeds sneller dan met het OV naar Zoetermeer :')

Dit was jij dus :D moet je ff via pm spreken :)
Zie!
pi_141879634
Spoedje gefixed van Zwolle naar Utrecht, waar ik officieel vanuit regio Leeuwarden werk ^O^

Stond een bericht op FB dat ze nog mensen zochten uit o.a. Groningen/Zwolle. Dus heb ze gewoon maar gebeld dat ik wel één van die ritten wou doen :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_141879710
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Dit was jij dus :D moet je ff via pm spreken :)
Ben ik met jou meegereden of stapte jij bij de Mac uit? :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:38:07 #7
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141879767
Eerste boete op de taxi is ook binnen. ¤27 + ¤7 administratiekosten en ¤5 extra omdat ze mij moesten opzoeken in de administratie van het uitzendbureau. Betaal meer administratiekosten als boete bijna :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141879864
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben ik met jou meegereden of stapte jij bij de Mac uit? :P
Meegereden man hehe nog hele gedoe gehad op aflever plek :')
Zie!
pi_141879874
Op deze dag wil je toch gewoon met je slippers en zwembroek gaan hiken. :P
pi_141879933
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:44 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Meegereden man hehe nog hele gedoe gehad op aflever plek :')
_O- Mooi dit.

Hoe dat dan? Bij mij ging het wel prima en de Nemo had gewoon airco ^O^
pi_141880117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O- Mooi dit.

Hoe dat dan? Bij mij ging het wel prima en de Nemo had gewoon airco ^O^
Bleek veel schade niet genoteerd te zijn door die gozer, dus die dame helemaal ja dit kan toch niet enzo :') maar er was wel een opvallende schade ( die ik niet heb gereden :D) helemaal bellen enzo
Zie!
pi_141880183
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:57 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Bleek veel schade niet genoteerd te zijn door die gozer, dus die dame helemaal ja dit kan toch niet enzo :') maar er was wel een opvallende schade ( die ik niet heb gereden :D) helemaal bellen enzo
Ja dat is heel guur. Maar goed niet jouw schuld aangezien zij dat formulier invullen.
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:38 schreef Fiorano het volgende:
Eerste boete op de taxi is ook binnen. ¤27 + ¤7 administratiekosten en ¤5 extra omdat ze mij moesten opzoeken in de administratie van het uitzendbureau. Betaal meer administratiekosten als boete bijna :')
Die 5 euro is ook echt zo kansloos. Als jij een fatsoenlijke ritadministratie bijhoudt hebben ze binnen een minuut gevonden wie er reed en binnen een minuut dat op de loon ingehouden. Goed uurloon daar op de administratie :+
pi_141880205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat is heel guur. Maar goed niet jouw schuld aangezien zij dat formulier invullen.

[..]

Die 5 euro is ook echt zo kansloos. Als jij een fatsoenlijke ritadministratie bijhoudt hebben ze binnen een minuut gevonden wie er reed en binnen een minuut dat op de loon ingehouden. Goed uurloon daar op de administratie :+
taxibedrijf hoeft alleen maar even het kenteken en de datum in te vullen en ze kunnen dan zo zien wie er toen op die auto hebben gereden. Nog geen minuut werk. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141880234
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Marco001 het volgende:

[..]

taxibedrijf hoeft alleen maar even het kenteken en de datum in te vullen en ze kunnen dan zo zien wie er toen op die auto hebben gereden. Nog geen minuut werk. :')
Ja inderdaad. En buiten dit vind ik het ook nog eens een onvermijdbaar risico als chauffeur. Het is wel terecht dat je de boete zelf moet betalen, maar het werk wat ze er aan hebben is gewoon voor het bedrijf.
pi_141880428
quote:

[..]

[..]

Ja wel guur maar ze proberen t wel direct op jou af te schuiven.

Onze The other side, nummer geregeld van de klant, bleek een dame van 24! :D :')
Zie!
pi_141880540
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:13 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ja wel guur maar ze proberen t wel direct op jou af te schuiven.

Onze The other side, nummer geregeld van de klant, bleek een dame van 24! :D :')
Pics.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:50:10 #17
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_141881289
Ik zit precies op randje internet in Belgenland, dit scheelt zo veel om de tijd te doden :p Ook wel een prima auto mee vandaag, A5 sportback 1.8TFSI. Bij deze auto klopt dat hele Audi design.
pi_141881742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef Sjouveur het volgende:
Ik zit precies op randje internet in Belgenland, dit scheelt zo veel om de tijd te doden :p Ook wel een prima auto mee vandaag, A5 sportback 1.8TFSI. Bij deze auto klopt dat hele Audi design.
Die heb ik ook al eens moeten hiken, maar vind wel jammer dat je het mooie geluid pas bij de 4000+ toeren krijgt, maar verder wel prima inderdaad.
Bij een A6 2.7 TDI krijg je het geluid al boven de 2000+ volgens mij
Nee, toch niet
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:14:22 #19
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_141881945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die heb ik ook al eens moeten hiken, maar vind wel jammer dat je het mooie geluid pas bij de 4000+ toeren krijgt, maar verder wel prima inderdaad.
Bij een A6 2.7 TDI krijg je het geluid al boven de 2000+ volgens mij
Dat is dan ook een diesel natuurlijk, deze kan je tenminste doortrekken tot 7000 tpm :)
pi_141882098
Iemand al last gehad van die vrachtwagen op het spoor?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:47:03 #21
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141882985
quote:

[..]

[..]

Ja en nee, het gaat eigenlijk als volgt:

CJIB --> Lease maatschappij --> Taxibedrijf --> Studentenuitzendbureau --> Fiorano

Dus dat er iets administratie achter zit dat klopt wel, die ¤5 is dan wel weer jammer.

Trouwens ook nog steeds geen rooster voor volgende week....
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141888538
Pff wat een dag om te werken zeg, met deze temperaturen. De stukken dat ik moest lopen van/naar bushalte en station vroeg ik me hardop af waarom ik zelf ook alweer gebeld had voor een ritje vanochtend :')

Nu in de trein terug van Utrecht naar Heerenveen, waar railcatering aanwezig is met bier! _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:32:15 #23
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141888641
Ik ben nu ff mee oud papier ophalen voor de muziekvereniging. Beetje in de vrachtwagen zitten en af en toe een bakje rechtop zetten. Airco op 19 graadjes, mij hoor je niet klagen...
pi_141889117
Ik ga kapot van de hitte, ben aan het inpakken voor de verhuizing. Maandag ff met een bakwagen op en neer scheuren.
pi_141889508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef Viezze het volgende:

Volgensmij hebben wij nog wel een tijd met elkaar gesproken. Vanaf Waalwijk tot aan Eindhoven?
pi_141889790
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Volgensmij hebben wij nog wel een tijd met elkaar gesproken. Vanaf Waalwijk tot aan Eindhoven?
Ja :D Haha nog nooit meegemaakt dit. Ik heb namelijk (op de heenreis 's ochtends na) constant met collega's gepraat wat al nooit voorkomt, en ze zitten ook nog op fok :')
pi_141889991
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja :D Haha nog nooit meegemaakt dit. Ik heb namelijk (op de heenreis 's ochtends na) constant met collega's gepraat wat al nooit voorkomt, en ze zitten ook nog op fok :')
Ach, dan klopt het stereotype FOK!er/hiker dat vaak hier geschetst wordt niet ;) Maar ik herkende je verhaal. En aangezien ik hier al drie jaar meeloop wist ik toevallig ook dat je eerst regio Grunn deed.

Maarja, dan weet jij iig wie ik ben!
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:37:42 #28
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_141890837
Wat een heerlijk dagje zo. Vanmorgen vroeg A'dam - Alkmaar, Alkmaar - Joure en Heerenveen - Lisserbroek.

2e ritje was een gloednieuwe Seat Leon, meneer wilde me wel even bij m'n volgende rit afzetten in Heerenveen, gelijk word je dag dan een stuk chiller.

Ondanks een uur in de file staan natuurlijk.. :')
pi_141890945
Uitgerkend vandaag weer een auto met kapotte airco, ook nog een halfuur mee in de file gestaan, niet te doen :')
Wel een man met knappe dochter geholpen met de auto inpakken, ze gingen meteen met de huurauto op vakantie en zetten me nog even af op het volgende ophaaladres, dikke prima :)
pi_141890970
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef CruisinDen het volgende:
Wat een heerlijk dagje zo. Vanmorgen vroeg A'dam - Alkmaar, Alkmaar - Joure en Heerenveen - Lisserbroek.

2e ritje was een gloednieuwe Seat Leon, meneer wilde me wel even bij m'n volgende rit afzetten in Heerenveen, gelijk word je dag dan een stuk chiller.

Ondanks een uur in de file staan natuurlijk.. :')
Waar in Joure moest je die auto afleveren? :)

Ik heb voor maandag ook een monsterrit gekregen! Heerenveen - Groningen in een Peugeot Expert, ophalen OM 08:00 uur. :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:05:41 #31
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141891770
Leuke verrassing vandaag: de Toyota Prius die ik moest ophalen bleek een Golf GTI te zijn! :D :D :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:25:30 #32
404753 CruisinDen
pi_141892447
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Waar in Joure moest je die auto afleveren? :)

Ik heb voor maandag ook een monsterrit gekregen! Heerenveen - Groningen in een Peugeot Expert, ophalen OM 08:00 uur. :')
Privéadres! Vandaar die gloednieuwe auto, nam hem mee met 4km op de teller.
pi_141893362
Zowaar eens werken op een zaterdag! :o

Morgen een ritje van Wieuwerd naar Volendam in een XC90. Prima voor een zaterdag! *O*

Gaat wel lekker bij mij de laatste tijd, in juli alweer voor 5 dagen werk gehad (inclusief morgen en maandag) ^O^
pi_141893611
Waarom moest ik juist nu mijn portemonnee verliezen ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef Schaafkaas het volgende:
Leuke verrassing vandaag: de Toyota Prius die ik moest ophalen bleek een Golf GTI te zijn! :D :D :D
Vet :o Hoe oud was die?
Nee, toch niet
pi_141893632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef trolley het volgende:

Morgen een ritje van Wieuwerd naar Volendam in een XC90. Prima voor een zaterdag! *O*

Gaat wel lekker bij mij de laatste tijd, in juli alweer voor 5 dagen werk gehad (inclusief morgen en maandag) ^O^
Boks. Morgen naar Amsterdam met een XC60.

Volvo _O_
pi_141893748
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Amoeba het volgende:
Volvo _O_
Dit inderdaad! :D

Het is alleen wel een optocht om vanuit Volendam terug te komen naar de bewoonde wereld :')
Terug naar Joure gaat per bus, en 4x overstappen :+
pi_141893834
Joure de bewoonde wereld noemen. :')
pi_141894168
quote:

Succes met toeristen van 65+ ontwijken en manoeuvreren in de kleine straatjes daar als je in het centrum moet zijn. Vandaag met een Kia Sportage door Edam (ligt ernaast). Pastte allemaal maar net :+ Wel echt oer-Hollandsch in die regio.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:22:28 #39
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141894298
Dagje locatiewerk bij in Duiven gehad. Locatiewerk is veel chiller dan die losse ritten, vind ik.
pi_141894403
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso iets buiten regio Rotterdam de bewoonde wereld noemen :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:27:29 #41
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141894465
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso iets buiten regio Rotterdam de bewoonde wereld noemen :')
Niet van het Platteland komen :')
pi_141895074
Vanavond weer een thuisbrengservice, taxi geregeld vanaf het station naar het ophaaladres! Ideaal.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:08:12 #43
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141895901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]

Vet :o Hoe oud was die?
3 jaartjes oud, vorige model dus. 211 trappelende paardjes en een DSG-bak. O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:08:28 #44
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141895908
Weet iemand toevallig hoeveel cent je per kilometer vergoed krijgt bij AR?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:11:37 #45
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141896016
quote:
Hier gaat het ook lekker, heb deze week 36 uur gewerkt over 4 dagen. :9

En ook voor maandag weer werk, maar dat worden hooguit 4 uurtjes.
pi_141897065
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Amoeba het volgende:
:6

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:18 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Succes met toeristen van 65+ ontwijken en manoeuvreren in de kleine straatjes daar als je in het centrum moet zijn. Vandaag met een Kia Sportage door Edam (ligt ernaast). Pastte allemaal maar net :+ Wel echt oer-Hollandsch in die regio.
Ach, ik kan daar altijd wel om lachen om dat oer-Hollandsche gebeuren :P
pi_141898870
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet van het Platteland komen :')
Ik heb tenminste geen reistijd van een uur naar de dichtstbijzijnde supermarkt :7
pi_141899511
Platteland _O_
Nee, toch niet
pi_141901543
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb tenminste geen reistijd van een uur naar de dichtstbijzijnde supermarkt :7
:')

Albert Heijn, Jumbo (2), Poiesz, Lidl en Aldi hebben we hier in Joure :')
pi_141901702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Albert Heijn, Jumbo (2), Poiesz, Lidl en Aldi hebben we hier in Joure :')
Trots zijn op die hoeveelheid :')

Albert Heijn (3), Lidl (3), Dirk (2), Aldi (2), Jumbo, Hoogvliet, MCD hier in Vlaardingen :7
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:40:56 #51
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141902298
Kut collega's beantwoord m'n vraag is. :*

quote:
Weet iemand toevallig hoeveel cent je per kilometer vergoed krijgt bij AR?
pi_141903334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Albert Heijn (3), Lidl (3), Dirk (2), Aldi (2), Jumbo, Hoogvliet, MCD hier in Vlaardingen :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Trots zijn op die hoeveelheid :')
pi_141903432
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Het is al een stuk meer dan in dat Joure van jou :{w

Met je kutrotonde :r
pi_141903572
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die kutrotonde heb ik daar ook niet neergelegd :')

Maar eind dit jaar gaat 'ie op de schop! En dat moet dan medio 2016 gereed zijn :')

Kortom, dat wordt de komende twee jaar alleen nog maar meer ellende bij knooppunt Joure :N

Zo komt het er straks uiteindelijk bij te liggen, halverwege 2016.
pi_141904051
Hier is het dikke pret met het verlengen van de A4 _O_
pi_141906949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:40 schreef wtr12 het volgende:
Kut collega's beantwoord m'n vraag is. :*

[..]

18 cent
pi_141908521
Al die faggots hier pochen met het aantal supermarkten in hun kutdorp. :')
pi_141908558
Supermarkten ja1!1!!1!! _O- :')
pi_141909080
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Nee dan Eindhoven :')_________!!!
pi_141909105
Alleen psv al :r
pi_141909127
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Lampie :')
pi_141910972
Godver ga heel gauw SupermarktManager spelen jullie. :W
pi_141911541
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Snap niet wat mensen zo kut aan die rotonde vinden :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_141912345
Overal liggen FATSOENLIJKE knooppunten, en daar flikkeren ze dan zo'n rotonde neer. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 23:40:58 ]
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:03:28 #65
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141913948
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik hoefde bij ew nooit vanuit m'n woonplaats te beginnen :7
pi_141914364
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik hoefde bij ew nooit vanuit m'n woonplaats te beginnen :7
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:14:47 #67
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141914545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef yosander het volgende:

[..]

Snap niet wat mensen zo kut aan die rotonde vinden :')
Omdat er altijd file staat misschien?

Ook zijn er regelmatig (bijna) ongelukken doordat de automobilisten zich op de verkeerde rijstrook bevinden en op het laatste moment terugvoegen in de juiste rijbaan. :|W

Oja: en de snelheid is ook max 50 km/h, maar iedereen rijdt hier 80/90, omdat ze net van een 130 weg komen, waardoor het verkeer uit Joure en Sneek niet in durft te voegen --> File!
pi_141916596
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:14 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Ook zijn er regelmatig (bijna) ongelukken doordat de automobilisten zich op de verkeerde rijstrook bevinden en op het laatste moment terugvoegen in de juiste rijbaan. :|W

Oja: en de snelheid is ook max 50 km/h, maar iedereen rijdt hier 80/90, omdat ze net van een 130 weg komen, waardoor het verkeer uit Joure en Sneek niet in durft te voegen --> File!
Nooit last van, net zoals gister :P
pi_141917471
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:14 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Jullie zijn niks gewend in het Noorden. Meer dan drie auto's bij elkaar, paniek! :')
pi_141917925
Vanaf wanneer mag je bij AR een taxi bestellen? Moet maandag 40 minuten lopen, kut Oldenzaal :').
Als het niet mag bestel ik wel een regiotaxi _O_
pi_141921050
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:45 schreef yosander het volgende:
Vanaf wanneer mag je bij AR een taxi bestellen? Moet maandag 40 minuten lopen, kut Oldenzaal :').
40 minuten is niks man :')
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:09:42 #72
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141921636
Sta al 5 minuten stil voor een spoorweg overgang waar tot nu toe 2 treinen voorbij gekomen zijn... Vertraging op lijn 72 mensen...
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:36:33 #73
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141922676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:30 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Jullie zijn niks gewend in het Noorden. Meer dan drie auto's bij elkaar, paniek! :')
Ik woon d'r zelf niet gelukkig :')
pi_141922920
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 07:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

40 minuten is niks man :')
Heb wel betere dingen te doen :')
pi_141923099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Die kutrotonde heb ik daar ook niet neergelegd :')

Maar eind dit jaar gaat 'ie op de schop! En dat moet dan medio 2016 gereed zijn :')

Kortom, dat wordt de komende twee jaar alleen nog maar meer ellende bij knooppunt Joure :N

[ afbeelding ]

Zo komt het er straks uiteindelijk bij te liggen, halverwege 2016.
Wordt dat stukje A7 langs Joure dan niet meer gebruikt of lees ik het verkeerd?
pi_141925125
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:45 schreef yosander het volgende:
Hee ik moet ook naar Oldenzaal maandag :P

Alleen ga ik het nooit halen, heb maar tussen 11 en 12 om 2,5 uur in de trein te zitten :')
pi_141929442
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wordt dat stukje A7 langs Joure dan niet meer gebruikt of lees ik het verkeerd?
Klopt. Dat stuk snelweg heeft na de aanpassing van het knooppunt geen functie meer en daar zal dan ook een stukje prachtig Fries landschap voor terugkomen :P

Dus wanneer je vanuit Sneek naar Heerenveen wil moet je eerst een stukje de A6 op bij Scharsterbrug, en vervolgens weer de A7 opdraaien richting Heerenveen :P
pi_141973458
Ik moest vrijdag een auto afleveren in Breukelen, loop ik daar dat hokje in gaat het brandalarm af. Nergens een brand te bekennen natuurlijk, dus die gasten daar hadden de grootste lol. Toen ik het terrein af liep kwam zelfs de brandweer met sirene aanrijden, al die kerels juichen en joelen :)

Overigens daarna nog behoorlijk wat last gehad van de problemen met schiphol, flink wat uren kunnen maken.

Voor morgen 3 ritjes, Oirschot-Waalwijk, Waalwijk-Nieuw Vennep en Breukelen- Eindhoven. Hoef dus mooi niet met die buurtbus in Waalwijk en het laatste afleveradres is een kwartiertje lopen van mijn huis :)
pi_141976548
Fuck.

Ik zou dus net die ritbon gaan invullen van de rit die ik gister heb gereden, van Wieuwerd naar Volendam. Dus ik zou zo'n overzicht van de OV kosten opvragen via mijn account .. blijkt dat mijn OV chipkaart niet is gekoppeld aan mijn account :X

En dat klopt ook wel, want ik heb afgelopen winter een nieuwe moeten aanvragen omdat die oude toen stuk was gegaan. Maar nooit meer bij stilgestaan om die nieuwe OV chipkaart te koppelen aan mijn account. Nu heb ik dat dus alsnog gedaan alleen staat er het volgende:

''Vanaf de dag nadat u het online transactieoverzicht heeft aangevraagd, worden transacties getoond. U ziet dus geen transacties van reizen die u gemaakt heeft voordat u het overzicht heeft aangevraagd.

Tip: stel ook uw privacyinstelling in zodat u haltes, stations en productnamen ziet bij uw transacties.''

Dus die kosten die ik gister heb gemaakt kan ik niet opvragen via mijn account, omdat ik pas zojuist mijn 'nieuwe' OV chipkaart heb gekoppeld :'(

Iemand enig idee of ik op een andere manier zo'n overzicht kan krijgen?
pi_141976666
Bij zo'n gele paal kan je je laatste 10 transacties printen
pi_141976763
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij zo'n gele paal kan je je laatste 10 transacties printen
Ah, chill. Thanks! _O_

Zou toch zuur zijn, ¤18 OV kosten dat wordt ingehouden op m'n salaris omdat je nergens zo'n overzicht zou kunnen terugvinden :+
pi_141977325
Bij AR hoef je niet eens een specificatie bij te voegen. Maar je bent een rund als je fraudeert, ze zullen je maar een keer vragen om dat op te sturen.

Net als die benzinedief laatst. Ooit val je door de mand. :)
pi_141977774
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:31 schreef Amoeba het volgende:
Net als die benzinedief laatst.
Huh, iemand van AR? :o
pi_141979677
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Huh, iemand van AR? :o
Dit onderkruipsel. Geen idee voor wie/wat hij werkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:00 schreef examens14vwo het volgende:
Bij het tanken altijd even een eigen jerrycan bijtanken en de bon laten declareren :D :D :D
pi_141979740
Natuurlijk is dat iemand van AR, daarom moet je juist diensten van EW afnemen ipv AR :Y
Nee, toch niet
pi_141981365
quote:
15s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Ik zie hem al aankomen bij een klant. Converse rugtasje, en in de linker/rechterhand een lege jerrycan :')
pi_141983893
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Solidberg het volgende:
Natuurlijk is dat iemand van AR, daarom moet je juist diensten van EW afnemen ipv AR :Y
Ik zal vast de enige zijn die dit geintje niet kan waarderen.

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zie hem al aankomen bij een klant. Converse rugtasje, en in de linker/rechterhand een lege jerrycan :')
Je kan dat heus wel flikken als je lokatiewerk moet doen voor een LM in je woonplaats. Ik woon aan de rondweg in Eindhoven, dus ik kom nog wel eens naast m'n huis gereden tijdens lokatiewerk voor De Vogel. Aftanken deed ik dan vaak 100m verderop.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 21:42:29 ]
pi_141984731
quote:
15s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je kan dat heus wel flikken als je lokatiewerk moet doen voor een LM in je woonplaats. Ik woon aan de rondweg in Eindhoven, dus ik kom nog wel eens naast m'n huis gereden tijdens lokatiewerk voor De Vogel. Aftanken deed ik dan vaak 100m verderop.

Maar waarom zou je zoiets überhaupt flikken. Die gedachte alleen al :N
pi_141985173
quote:

[..]

[..]

Wnr je dacht dat t niet erger kon :D
Zie!
  zondag 6 juli 2014 @ 22:15:01 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141985761
quote:

[..]

[..]

Kan me niet voorstellen dat die gast serieus is.
#26 || Luciano da Silva
pi_141986129
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat die gast serieus is.
Op FOK! gebruiken we meestal de PI 10.gif of 7.gif als we een onzinpost fabriceren, maar dat terzijde.
Het zou me niets verbazen als iemand dat doet. Ik zie ook niet in waarom je zo'n post op een forum plaatst. Die post zal zijn reputatie vast niet beter maken.
Ik kan me niet herinneren hem eerder gezien te hebben hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 22:21:01 ]
pi_141986280
Nog beetje aan het puberen gewoon, rebelletje spelen
Nee, toch niet
  zondag 6 juli 2014 @ 22:24:49 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141986393
quote:
2s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op FOK! gebruiken we meestal de PI [ afbeelding ] of [ afbeelding ] als we een onzinpost fabriceren, maar dat terzijde.
Het zou me niets verbazen als iemand dat doet. Ik zie ook niet in waarom je zo'n post op een forum plaatst. Die post zal zijn reputatie vast niet beter maken.
Ik kan me niet herinneren hem eerder gezien te hebben hier.
Als Easyway hier mee zou lezen, had ik geen 2,5 jaar maar 2,5 dag gewerkt voor ze.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 6 juli 2014 @ 22:25:27 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141986423
Mits ze alles serieus namen natuurlijk :7
#26 || Luciano da Silva
pi_141986438
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als Easyway hier mee zou lezen, had ik geen 2,5 jaar maar 2,5 dag gewerkt voor ze.
_O-

Ze schieten er ook niks mee op, als ze hier zouden meelezen. Dan zouden ze pagina's, zo niet reeksen, door moeten lezen met vooral een hoop onzin, voor die paar werkgerelateerde opmerkingen waar ze dan heel misschien eventueel een hiker op zouden kunnen aanspreken :')
pi_141986599
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Mits ze alles serieus namen natuurlijk :7
Als je benzine zou stelen, zou jij dat op een forum plaatsen?
pi_141986704
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je hebt van die mensen .. Die in het echte leven geen woord tegen je durven te zeggen, en autistisch voor zich uitkijken wanneer ze bij een bushalte staan en te beroerd zijn om je te groeten/praatje te maken, maar wanneer ze achter hun toetsenbord zitten, ze ineens de grootste praatjes hebben .. }:|
  zondag 6 juli 2014 @ 22:31:09 #98
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141986742
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Ik zou wel plaatsen dat ik met een volle jerrycan onder de arm bij een klant een auto afgeleverd heb, die afgetankt moest worden. Gewoon om de boel te fucken. Daarom geloof ik ook niet dat die knakker dat echt gedaan heeft.
#26 || Luciano da Silva
pi_141987019
Ik werk inmiddels al twee volle jaren voor AR. Na een maandje had ik al door dat het goed mogelijk was om een keer in de zoveel tijd een jerrycannetje benzine te ontvreemden en deze te deponeren in mijn eigen Golf GTI. Ik denk dat ik inmiddels al aardig wat gratis kilometertjes privé heb kunnen rijden.
pi_141987162
Matige troll.
pi_141987248
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef examens14vwo het volgende:
Ik werk inmiddels al twee volle jaren voor AR. Na een maandje had ik al door dat het goed mogelijk was om een keer in de zoveel tijd een jerrycannetje benzine te ontvreemden en deze te deponeren in mijn eigen Golf GTI. Ik denk dat ik inmiddels al aardig wat gratis kilometertjes privé heb kunnen rijden.
:') :') :') :') :') :')

Obvious troll is obvious.

Niks persoonlijks trouwens hoor, maar ben je toevallig homo? Met je verkleinwoordjes als ''jerrycannetje, maandje, kilometertjes'' .. :r
pi_141987361
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Matige troll.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zijn username nu pas lees. In combinatie met
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef examens14vwo het volgende:
Ik werk inmiddels al twee volle jaren voor AR.
gingen alle alarmbellen af.

quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee. Ik zou wel plaatsen dat ik met een volle jerrycan onder de arm bij een klant een auto afgeleverd heb, die afgetankt moest worden. Gewoon om de boel te fucken. Daarom geloof ik ook niet dat die knakker dat echt gedaan heeft.
En daarmee denk ik dat je gelijk hebt. :)
pi_141987458
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef trolley het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')

Obvious troll is obvious.

Niks persoonlijks trouwens hoor, maar ben je toevallig homo? Met je verkleinwoordjes als ''jerrycannetje, maandje, kilometertjes'' .. :r
Ik wel. Krijg ik nu een beurtje van je? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 22:45:41 ]
pi_141987466
Gewoon laten gaan man, niemand is zo dom om een strafblad te riskeren voor een paar liter euro 95.
pi_141987494
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon laten gaan man, niemand is zo dom om een strafblad te riskeren voor een paar liter euro 95.
Denken dat je hiervoor een strafblad krijgt :')
pi_141987505
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Probeer het eens bij die 'collega' van je .. :')
pi_141987577
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kom je vrijwillig uit de kast of is 'ie omvergereden?
pi_141987680
Anders geloven jullie me niet :')

Kan het iedereen aanraden, pakkans is nihil en het levert aardig wat op.
Dat jullie te dom zijn om met zo'n idee te komen kan ik niks aan doen.

Ik gebruik altijd een soort van campingdouchezak om de benzine in te doen en verstop deze op loopafstand van de bestemming.
pi_141987701
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Pffrrrrttt hahahhaa _O- _O- _O-

Daar gaat m'n bier :P
pi_141987722
quote:

[..]

Okay deze vond ik leuk. :')
pi_141988036
Pff, wekker op 6:15 morgenochtend om vervolgens om 08:00 uur een auto op te halen in Heerenveen en af te leveren in Groningen, zo rond de klok van 9 uur :')

En als ik er geen ritje achteraan krijg, ben ik om 11:15 weer thuis :') 8)7
pi_141988421
1000 strafregels voor Amoeba

pi_141990996
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:30 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Hee ik moet ook naar Oldenzaal maandag :P

Alleen ga ik het nooit halen, heb maar tussen 11 en 12 om 2,5 uur in de trein te zitten :')
Als je een jongeman in een donkerblauwe polo met een grijze tas over een industrieterrein ziet lopen, geef hem alsjeblieft een lift :D :P
  maandag 7 juli 2014 @ 00:13:00 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141991023
quote:

[..]

Godtyfus. Wat briljant.
#26 || Luciano da Silva
pi_141995338
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef yosander het volgende:

[..]

Als je een jongeman in een donkerblauwe polo met een grijze tas over een industrieterrein ziet lopen, geef hem alsjeblieft een lift :D :P
Geef maar een gil als je iets blonds in een witte up voorbij ziet komen haha
  maandag 7 juli 2014 @ 09:18:39 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141996612
Kaaaaaater kom der maar in! Typisch Duits feestje gehad gisteren, 0,3l voor ¤2 en op een gegeven moment vrij zuipen. Paar bosberen schnapps erbij...
  maandag 7 juli 2014 @ 09:31:58 #117
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_141996834
quote:

[..]

:D :D :D :D :D :D
  maandag 7 juli 2014 @ 10:08:26 #118
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_141997463
Ik denk, misschien is die jongen echt serieus en heeft ie 6 jaar geleden een rare username gekozen, maar het is gewoon een troll:
quote:
maandag 2 juni 2014 @ 19:17 • 1
examens14vwo
Omdat ik 24 juni 18 word, ben ik op zoek naar een zorgverzekering.

Ik verwacht dit jaar geen medische kosten meer te hebben (van boven de ¤360,-) en hoef dit jaar niet meer naar de tandarts.

Omdat ik onder behandeling sta in het UMC ziekenhuis van Maastricht en ik daar niet weg wil, is het voor mij wel belangrijk dat mijn nieuwe zorgverzekering ook contracten heeft met dit ziekenhuis.

Ik zoek dus de goedkoopste zorgverzekering, met het hoogste eigen risico, wat een contract heeft met het UMC.

Via Independer kom ik uit op AnderZorg voor ¤62,25.

Omdat dit mijn eerste verzekering is die ik afsluit, wil ik aan jullie vragen of dit een goede deal is.
Jammer, anders was ikverder gaan zoeken naar zijn naw gegevens om bepaalde werkgevers een tip te geven. :)
  maandag 7 juli 2014 @ 10:36:14 #119
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_141998012
Damn die Range Rover op FB is lekkerrrr!!
Echt jaloers! :'(
pi_141998474
Die tweede WK actie van EW :')

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Argentinië en win vijf pizza's!!!!11!11!!! :') to the max :')

Wat de neuk moet je met vijf pizza's :')

Die kartvast was al sneu, maar dit overtreft alles :')
pi_141998532
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef trolley het volgende:

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Argentinië en win vijf pizza's!!!!11!11!!! :') to the max :')

Eten?
  maandag 7 juli 2014 @ 11:07:12 #122
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_141998653
quote:

Zo heel gek vind ik de actie niet. Ik heb liever 5 warme pizza's die even bezorgd worden dan ik met een stuk plastic op de fiets zit om kratje bier te halen.
pi_141999413
Gino deed nog even een belletje. Eindhoven Airport - Groningen.

Lekker lang in de trein zoeven. :)
pi_141999426
Ik krijg wel zo'n lelijk A1 barrel mee
pi_141999885
quote:

Haha, paas mij die Pizza's maar hoor. Vindt het best een geinige actie ;)
  maandag 7 juli 2014 @ 12:07:31 #126
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142000344
Ik heb ook wel zin in pizza! :D

2-1 voor Nederland
pi_142000400
1-3
pi_142000462
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef QuiCk01 het volgende:
Damn die Range Rover op FB is lekkerrrr!!
Echt jaloers! :'(
Was erg fijn inderdaad :)
pi_142000566
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Was een erg fijn inderdaad :)
Dat had ik niet achter je username gezocht. :P
  maandag 7 juli 2014 @ 12:28:26 #130
404753 CruisinDen
pi_142000942
Vanaf de grote in Almere naar Amstelhoek.. 2 uur met OV reizen om vervolgens weer bij de grote in Almere af te leveren.

Wat is nu eigenlijk de snelste bus om naar het station te komen vanaf daar? Zit telkens maar te kloten. :')
pi_142001120
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:28 schreef CruisinDen het volgende:
Vanaf de grote in Almere naar Amstelhoek.. 2 uur met OV reizen om vervolgens weer bij de grote in Almere af te leveren.

Wat is nu eigenlijk de snelste bus om naar het station te komen vanaf daar? Zit telkens maar te kloten. :')
Ik liep altijd naar Walt Disney-plantsoen, elke 6 minuten een bus naar Almere Centrum.
pi_142001424
Ja lijn 6 vanaf Walt Disney-Plantsoen idd. Als je geluk hebt komt er net een 156 aan, die stopt bij de halte veluwsekant, maar meestal is dat niet het geval, en kun je het beste doorlopen naar Walt Disney-Plantsoen
pi_142001566
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, paas mij die Pizza's maar hoor. Vindt het best een geinige actie ;)
:P

Ik denk 2-1 voor Nederland, dus mail dat maar naar EW dan :P
  maandag 7 juli 2014 @ 12:58:14 #134
404753 CruisinDen
pi_142001721
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik liep altijd naar Walt Disney-plantsoen, elke 6 minuten een bus naar Almere Centrum.
Oh oké! Ja dat doe ik ook telkens, maar omdat er naast de LM 3 bushaltes staan dacht ik dat het wel makkelijker kon! Blijkbaar dus alleen met die 156 vanaf daar.

Thanks!
  maandag 7 juli 2014 @ 13:02:50 #135
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142001856
Dit kan toch haast geen zuivere koffie zijn?

http://denver.craigslist.org/cto/4554644587.html
  maandag 7 juli 2014 @ 13:03:43 #136
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142001882
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Was erg fijn inderdaad :)
Ik wilde je naam niet koppelen, maar dat moet vast geweldig rijden?
Het was een diesel zeker?

Deze bak staat zo hoog van m'n lijstje met auto's die ik snel wil rijden O+
pi_142001946
Vandaag een echte Amerikaanse mustang gezien! :D Damn daar wil ik ook weleens een ritje in maken. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_142002539
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:02 schreef Sjouveur het volgende:

Sowieso craigslist :')

En voor 2,5k, lijkt me niet nee.
pi_142003111
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:02 schreef Sjouveur het volgende:

Er staat wel previous theft recovery? Geen idee wat dat betekent
Zie!
  maandag 7 juli 2014 @ 13:51:54 #140
404753 CruisinDen
pi_142003432
quote:
4s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Er staat wel previous theft recovery? Geen idee wat dat betekent
Auto die gestolen is, gevonden en gerepareerd is. (Geloof ik en neem ik aan)

Niet heel gek dat die wat minder kost, maar 2,5k is wel erg weinig.
  maandag 7 juli 2014 @ 13:56:16 #141
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142003580
Volgens "het boekje" zou de auto in deze staat met deze mileage 10.000 dollar waard moeten zijn, deze advertentie is natuurlijk veel te mooi om waar te zijn :P

Over Mustang gesproken, die staan er genoeg te koop onder de 3000 dollar met acceptabele kilometerstanden. Benzine kost daar momenteel 65-70 eurocent per liter, dus een V6 of V8 is betaalbaar.
pi_142003947
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:03 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik wilde je naam niet koppelen, maar dat moet vast geweldig rijden?
Het was een diesel zeker?

Deze bak staat zo hoog van m'n lijstje met auto's die ik snel wil rijden O+
Ja, de TDV8. Rijd geweldig, op de A2 nog even kunnen intrappen.
pi_142008590
Helaas, mijn tweede rit van Waalwijk naar Nieuw Vennep is een wisselrit geworden. De beste man had een station nodig en ook besteld bij de LM, dus de A4 Sedan had ie niks aan omdat er ook geen dakkoffer op zou kunnen. Mocht die auto dus weer terug brengen naar Waalwijk, en dus uiteindelijk alsnog op de buurtbus moeten wachten. Tot overmaat van ramp kwam er ook nog een stinkwalm van die dierenvoedselfabriek }:|

Mijn laatste rit Breukelen-Eindhoven kon ik dus ook niet meer doen. Iemand van hier die misschien gekregen?
pi_142009148
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Ordinateur het volgende:
Helaas, mijn tweede rit van Waalwijk naar Nieuw Vennep is een wisselrit geworden. De beste man had een station nodig en ook besteld bij de LM, dus de A4 Sedan had ie niks aan omdat er ook geen dakkoffer op zou kunnen. Mocht die auto dus weer terug brengen naar Waalwijk, en dus uiteindelijk alsnog op de buurtbus moeten wachten. Tot overmaat van ramp kwam er ook nog een stinkwalm van die dierenvoedselfabriek }:|

Mijn laatste rit Breukelen-Eindhoven kon ik dus ook niet meer doen. Iemand van hier die misschien gekregen?
Die had ik wel gewild. Maar ik ben nu pas in Zwolle met de trein. :N
pi_142009224
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij moest ook voor 5 uur worden afgeleverd. Ik had hem zelf misschien ook nog wel krap gehaald, maar ze kunnen dat risico natuurlijk niet nemen.
pi_142009296
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook :o maar ga de andere kant op :P

CP was vanmiddag zo aardig om me een lift te geven, scheelde 40 minuten!
pi_142009392
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:42 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Hij moest ook voor 5 uur worden afgeleverd. Ik had hem zelf misschien ook nog wel krap gehaald, maar ze kunnen dat risico natuurlijk niet nemen.
Ja ik mocht pas om 12u vertrekken naar Groningen, dus ging ik dus sowieso niet redden. :P
pi_142011773
Duss waarom krijg ik een mailtje dat ik de km-standen moet doorgeven als ik de ritbonnen gewoon heb ingevuld?

Of moet je én ritbonnen én ander formulier én bij gekke bedrijven ook nog op de post doen? :?
pi_142012135
quote:
5s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef Schaapje96 het volgende:
Duss waarom krijg ik een mailtje dat ik de km-standen moet doorgeven als ik de ritbonnen gewoon heb ingevuld?

Of moet je én ritbonnen én ander formulier én bij gekke bedrijven ook nog op de post doen? :?
Ja.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:52:07 #150
414827 Wave103
It's not pop music
pi_142012137
quote:
5s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef Schaapje96 het volgende:

Je moet even de ritinfo bekijken. Soms moet je én een ritbon én nog los daarvan iets invullen via de autotransport-link. Om het overzichtelijk te houden.
pi_142012252
Oke thanks allebei, dan ga ik dat nu wel even uitzoeken van vandaag en vrijdag :s)
  maandag 7 juli 2014 @ 18:13:49 #152
430791 SjoefSjoefWeg
Sjoef en Sjoef en Weg is hij!
pi_142012841
Ik volg al een tijdje dit topic en heb me pas geleden ook ingeschreven bij EasyWay als Hiker :)
Gisteren hadden ze me al gebeld en nu hebben we een sollicitatiegesprek ingepland.
Ik woon in Nijmegen en ben een eerstejaarsstudent met een week-ov. Ik heb al bijna een jaar mijn rijbewijs maar heb alleen ervaring met kleine auto's. Ik lees dat het rij-examen van EasyWay niet veel voorstelt, dus waarschijnlijk maak ik me te veel zorgen, nietwaar?

Hoe zit het eigenlijk precies met de betaling; wat wordt wel betaald en wat niet?
De tijd die ik er aan kwijt ben om de auto op te halen? De tijd die ik er aan kwijt ben om weer thuis te komen nadat ik de auto heb afgezet?
  maandag 7 juli 2014 @ 18:16:25 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142012956
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:13 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:
Ik volg al een tijdje dit topic en heb me pas geleden ook ingeschreven bij EasyWay als Hiker :)
Gisteren hadden ze me al gebeld en nu hebben we een sollicitatiegesprek ingepland.
Ik woon in Nijmegen en ben een eerstejaarsstudent met een week-ov. Ik heb al bijna een jaar mijn rijbewijs maar heb alleen ervaring met kleine auto's. Ik lees dat het rij-examen van EasyWay niet veel voorstelt, dus waarschijnlijk maak ik me te veel zorgen, nietwaar?

Hoe zit het eigenlijk precies met de betaling; wat wordt wel betaald en wat niet?
De tijd die ik er aan kwijt ben om de auto op te halen? De tijd die ik er aan kwijt ben om weer thuis te komen nadat ik de auto heb afgezet?
Sjoefsjoef OP lezen mijn vriend
  maandag 7 juli 2014 @ 18:20:54 #154
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142013089
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sjoefsjoef OP lezen mijn vriend
Heb ik gedaan. Zeker de Meest Gestelde Vragen is een erg nuttig stukje.
Ik twijfel over het wel/niet doorbetalen omdat ik laatst in deze reeks iets zag staan dat iemand maar de helft van de reistijd vergoed kreeg. Dat begreep ik dus niet helemaal.
pi_142013183
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:20 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:

[..]

Ik twijfel over het wel/niet doorbetalen omdat ik laatst in deze reeks iets zag staan dat iemand maar de helft van de reistijd vergoed kreeg. Dat begreep ik dus niet helemaal.
Dat is bij lokatiewerk, verhaal apart.

Additie voor de OP:

Lokatiewerk

Af en toe zul je gevraagd worden om bij een LM op lokatie te komen werken als hiker. Afhankelijk van de LM zullen je werkzaamheden bestaan uit auto's ophalen, afleveren, aftanken en wassen. Meestal krijg je een tankpas mee en zul je gedurende de dag niet in het OV zitten.

Let op: Reistijd van/naar de LM wordt niet vergoed!!!
  maandag 7 juli 2014 @ 18:24:47 #156
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142013195
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is bij lokatiewerk, verhaal apart.

Additie voor de OP:

Lokatiewerk

Af en toe zul je gevraagd worden om bij een LM op lokatie te komen werken als hiker. Afhankelijk van de LM zullen je werkzaamheden bestaan uit auto's ophalen, afleveren, aftanken en wassen. Meestal krijg je een tankpas mee en zul je gedurende de dag niet in het OV zitten.

Let op: Reistijd van/naar de LM wordt niet vergoed!!!
Oooh oke! Duidelijk!
pi_142013263
Lees sinds tijden de OP weer eens. Wat kinderachtig godverdomme. :')
pi_142013308
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:24 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:

[..]

Oooh oke! Duidelijk!
Bij normale hikerdagen word je dus gewoon betaald vanaf dat je thuis weg loopt tot je de deur weer opendoet.

EW had dan iets met startpunt een trein/busstation en AR trekt altijd 30 min van je reistijd af naar het eerste adres.
pi_142013316
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:20 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:

[..]

En je wordt pas betaald vanaf een station. Nou woon ik 20 minuten enkele busreis vanaf het station, dus elke dag 40 minuten onbetaald.

Hoewel ik er altijd wel voor zorgde dat dat goed kwam hoor :+
  maandag 7 juli 2014 @ 18:29:13 #160
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142013340
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En je wordt pas betaald vanaf een station. Nou woon ik 20 minuten enkele busreis vanaf het station, dus elke dag 40 minuten onbetaald.

Ik woon 1 minuut lopen vanaf het station :D
Hoe deed jij dat dan?
pi_142013368
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:o
pi_142013378
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:

[..]

Ik woon 1 minuut lopen vanaf het station :D
Hoe deed jij dat dan?
Meestal door met m'n pa mee te rijden naar het eerste adres en dan OV-tijd op te geven.
pi_142013412
En als het met de ophaal- en aflevertijden een beetje goed uitkwam nam ik ook altijd minimaal een uur pauze per dag.
  maandag 7 juli 2014 @ 18:33:12 #164
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142013479
Heb nu al zin in de eerste rit :)
Ben wel een beetje bang voor de grootte van de auto's waar ik in moet gaan rijden, maar dit zal wel goed komen denk ik.

Hoe vinden de Overheid en de NS het eigenlijk dat dit soort bedrijven de OV-kaarten van studenten misbruiken? Is daar nooit kritiek op?
pi_142013614
Ik heb me wel eens afgevraagd wat zo'n conducteur denkt als ie m'n chipkaart uitleest en dan 's ochtends een treinritje Vlaardingen - Rotterdam ziet en hij me 2 uur daarna in Groningen controleert _O-

Verder nooit kritiek gehoord nee. 1 keer een klant waar ik een beetje mee stond te kletsen en toen hij mijn uitleg hoorde werd ie boos omdat "de studentenkaart die van mijn belastingcenten betaald wordt voor doeleinden wordt gebruikt waar ze ten zeerste niet voor bedoeld zijn!!!" :') Hij voegde er ook nog aan toe dat ie een brief naar de overheid zou sturen ofzo :')
pi_142013692
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:
Ben wel een beetje bang voor de grootte van de auto's waar ik in moet gaan rijden, maar dit zal wel goed komen denk ik.

Hoe vinden de Overheid en de NS het eigenlijk dat dit soort bedrijven de OV-kaarten van studenten misbruiken? Is daar nooit kritiek op?
En ik vind kleine auto's juist eng :9 Zeker als ze opeens naar een vrachtwagen toe worden gezogen ofzo
pi_142013762
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd wat zo'n conducteur denkt als ie m'n chipkaart uitleest en dan 's ochtends een treinritje Vlaardingen - Rotterdam ziet en hij me 2 uur daarna in Groningen controleert _O-

Verder nooit kritiek gehoord nee. 1 keer een klant waar ik een beetje mee stond te kletsen en toen hij mijn uitleg hoorde werd ie boos omdat "de studentenkaart die van mijn belastingcenten betaald wordt voor doeleinden wordt gebruikt waar ze ten zeerste niet voor bedoeld zijn!!!" :') Hij voegde er ook nog aan toe dat ie een brief naar de overheid zou sturen ofzo :')
Dat was het moment waar ik onbeheerst hard zou gaan lachen. :D
pi_142013856
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat was het moment waar ik onbeheerst hard zou gaan lachen. :D
Ik ben toen maar snel in de auto gestapt en weggereden idd :')
  maandag 7 juli 2014 @ 18:51:46 #169
404753 CruisinDen
pi_142014185
quote:

Grote auto's zijn ook eng. Helemaal als je een UP! of een Aygo-formaat gewend bent is een Nissan Qashqai al eng.

Het is ook niet zeldzaam om een wagen met Mercedes Sprinter/Peugeot Boxer-formaat te krijgen, wen je dus vanzelf aan. Gewoon rustig rijden en dan komt alles (meestal) wel goed. :9
pi_142014547
Nou, met een Aygo de snelweg op gaan is toch wel een van de engere dingen die ik gedaan heb hoor.
pi_142014779
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, met een Aygo de snelweg op gaan is toch wel een van de engere dingen die ik gedaan heb hoor.
Met een hoogwerker de snelweg op. Net een tank. _O_
pi_142014803
Gewoon niet proberen vooruit in te parkeren op een hele smalle parkeerplaats met zo'n bak, dan komt alles goed.

Laatst nog even getest met de Volvo, je komt echt niet meer weg als iemand te strak naast je gaat staan ;(
  maandag 7 juli 2014 @ 19:14:52 #173
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142015232
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:06 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ja, de TDV8. Rijd geweldig, op de A2 nog even kunnen intrappen.
Godver dat moet genieten zijn geweest! _O_

Nogmaals; dik jaloers! :D
pi_142015736
quote:

Mijn eerste rit was een transit net dubbele cabine en laadbak. Oooh dat was echt alles behalve fijn. Maar gelukkig geen problemen mee gehad :D dus komt goed!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:30:16 #175
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142015792
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Lolish het volgende:

[..]

Mijn eerste rit was een transit net dubbele cabine en laadbak. Oooh dat was echt alles behalve fijn. Maar gelukkig geen problemen mee gehad :D dus komt goed!
Klinkt goed!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:30:48 #176
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142015824
Nog algemene tips die erg handig zijn als je net begint als Hiker bij EasyWay? :)
pi_142016092
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:

Volgens mij zien ze op de standaardpagina die ze krijgen bij het scannen alleen het incheckstation, dus ze kunnen verder niet zien wat je eerder gedaan hebt zonder verder te klikken. Niet dat ze daar wat mee te maken hebben überhaupt.
pi_142016169
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Met een hoogwerker de snelweg op. Net een tank. _O_
Over tanks gesproken, afgelopen vrijdag hier in mogen rijden:
SPOILER
Niet voor EW, maar als uitzendkracht voor een veiling. Op eigen terrein mag het schijnbaar allemaal met een b rijbewijs :). Was best tof werk
pi_142016510
Wellicht al voorbij gekomen, maar met de zoek-functie niet kunnen vinden:

Hoe zit het eigenlijk met het hiken (bij AR) tussen 16 juli en 16 augustus, aangezien het week OV dan een kortingskaart is?
pi_142017136
Vandaag even 400 km in een Mercedes Sprinter bakwagen van Stern afgelegd, was prima te doen.

Automaatje, wat natuurlijk heerlijk is. Alleen ik maakte een catastrofale fout. Normaal gaat het wisselen tussen automaat / handbak me foutloos af, maar ik zei aan het einde van de dag tegen een vriend van me "toch wel lekker zo'n automaat, jammer dat we op de auto voor roadtrip een handbak hebben". Schijnbaar ging er mentaal een knop bij me om toen ik dat zei, want moest 10 seconden later afslaan en stap met volle overtuiging met mijn linkervoet op de rem :') :') Met piepende banden en alle lading die naar voren schoof. Vriend van me piste natuurlijk in zijn broek van het lachen :+
pi_142018897
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Godver dat moet genieten zijn geweest! _O_

Nogmaals; dik jaloers! :D
Zeker! ^O^
  maandag 7 juli 2014 @ 20:37:20 #182
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_142019282
Heerlijk ritje gehad vandaag. Alphen-Meerkerk in een Dacia Duster, wat een leijk hok joh...ding was nog leeg ook. Dus even 6 litertjes erin geplempt.

Toen Utrecht-Haarlem in een Mercedes E klasse. Vervelend die A2 met 100 km/h :'( . Wat een bak, regelmatig met een lekkere gang bij de stoplichten weggereden O+
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  maandag 7 juli 2014 @ 21:02:03 #183
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142021194
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:
Nog algemene tips die erg handig zijn als je net begint als Hiker bij EasyWay? :)
Je telefoon is je maatje tijdens het werk, dus zorg ervoor dat je de nodige apps erop hebt staan (zie de OP), en zorg dat je telefoon is opgeladen en neem desnoods een autolader mee.
Neem sowieso iets mee voor onderweg, ik heb standaard muziek en een ipad/laptop bij me.

Rij NIET te hard, je krijgt per uur betaald en boetes zijn voor jezelf, dus het is nergens voor nodig om te hard te rijden.

Mocht je nooit automaat hebben gereden, gebruik NOOIT (zoals hierboven is gebeurd), je linkervoet. Dat ding is ingesteld om een pedaal helemaal in te trappen.
pi_142021276
Ik ben sinds vandaag ook werknemer van EW. :D
  maandag 7 juli 2014 @ 21:04:30 #185
430791 SjoefSjoefWeg
pi_142021341
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je telefoon is je maatje tijdens het werk, dus zorg ervoor dat je de nodige apps erop hebt staan (zie de OP), en zorg dat je telefoon is opgeladen en neem desnoods een autolader mee.
Neem sowieso iets mee voor onderweg, ik heb standaard muziek en een ipad/laptop bij me.

Rij NIET te hard, je krijgt per uur betaald en boetes zijn voor jezelf, dus het is nergens voor nodig om te hard te rijden.

Mocht je nooit automaat hebben gereden, gebruik NOOIT (zoals hierboven is gebeurd), je linkervoet. Dat ding is ingesteld om een pedaal helemaal in te trappen.
Bedankt voor de tips! Verheug me er echt al op...
Die tip voor rijden in een automaat zal ik de eerste keer vergeten ben ik bang :(

Ga ik regelmatig in luxe auto's rijden of hoef ik daar niet op te rekenen?
En mag je trouwens om de zoveel tijd even stoppen bij een tankstation om wat koffie te halen? Of zijn ze zeer streng met de tijden?
pi_142021634
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:

[..]

Die tip voor rijden in een automaat zal ik de eerste keer vergeten ben ik bang :(

Wat is luxe?

Meestal normaal segment. Ik denk dat je veel Meganes en Focus gaat rijden. :)

Maar ik had laatst een Audi A7, BlackLining mocht een ritje in een A8 maken, die Range Rover hierboven was ook wel nice.

En in een VW Caddy naar Groningen is ook geen uitzondering. :)
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:03 schreef jurgenov het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook werknemer van EW. :D
Welkom. Regio?

quote:

[..]

Ik heb dat ook ooit geprobeerd ja, met mijn linkervoet remmen in een automaat. Ik probeerde het nog zo voorzichtig en toch zat ik al met m'n neus tegen de voorruit. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Over tanks gesproken, afgelopen vrijdag hier in mogen rijden:
SPOILER
Niet voor EW, maar als uitzendkracht voor een veiling. Op eigen terrein mag het schijnbaar allemaal met een b rijbewijs :). Was best tof werk
Op eigen terrein mag je zelf je kind in een Tiger Tank laten rijden.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:09:04 #187
404753 CruisinDen
pi_142021681
quote:

[..]

En mag je trouwens om de zoveel tijd even stoppen bij een tankstation om wat koffie te halen? Of zijn ze zeer streng met de tijden?
Heel verschillende auto's. Van gore leasebakken met ruim 2 ton op de teller tot gloednieuwe auto's waar maar 5km in gereden is. Van dus die enorme bussen tot Up!'jes..

Range rovers en Audi A7's die je wel eens voorbij ziet komen zijn niet echt standaard. Reken er vooral niet op, eigenlijk. Je hebt er ongetwijfeld wel een keer een pareltje tussen zitten.
pi_142021922
Ik wil een fucking Tesla Model S rijden man. Ik ben al tijden verliefd op die godenbak.

Ik ken ook echt helemaal niemand met zo'n ding die ik een keer met mijn mooie bruine ogen aan kan kijken. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 21:12:17 ]
  maandag 7 juli 2014 @ 21:23:49 #189
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142022775
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een fucking Tesla Model S rijden man. Ik ben al tijden verliefd op die godenbak.

Ik ken ook echt helemaal niemand met zo'n ding die ik een keer met mijn mooie bruine ogen aan kan kijken. :r
In Zevenaar hebben ze een stuk of 6 oplaadpalen van Tesla langs de snelweg geplaatst en iets verder terug staat er tegenwoordig ook een Tesla dealer. Misschien dat ik daar eens een keer binnen ga stappen, een Tesla staat ook nog hoog op mijn lijstje. :)
  maandag 7 juli 2014 @ 21:25:20 #190
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142022866
Edit: dubbel, goed voor de aantal posts en zulks. :')
pi_142022893
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welkom. Regio?

Regio Utrecht, kom uit regio Amersfoort.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:26:13 #192
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142022908
quote:

[..]

Als hiker heb je volgens mij wel meer met een strakke planning te maken, maar mocht je geen tijdsplanning hebben dan kan je gewoon een pauze bij een tankstation houden.
pi_142022919
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als hiker heb je volgens mij wel meer met een strakke planning te maken, maar anders kan je gewoon een pauze bij een tankstation houden.
Ach joh valt wel mee. Alsof iedereen zich altijd aan die tijden houdt :')

Vaak maakt het geen fuck uit of je nu om 14.00 binnen komt vallen of om 14.30
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

In Zevenaar hebben ze een stuk of 6 oplaadpalen van Tesla langs de snelweg geplaatst en iets verder terug staat er tegenwoordig ook een Tesla dealer. Misschien dat ik daar eens een keer binnen ga stappen, een Tesla staat ook nog hoog op mijn lijstje. :)
Ja, mag je gewoon zomaar een proefritje maken? :P
pi_142023077
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bij normale hikerdagen word je dus gewoon betaald vanaf dat je thuis weg loopt tot je de deur weer opendoet.

EW had dan iets met startpunt een trein/busstation en AR trekt altijd 30 min van je reistijd af naar het eerste adres.
onzin je wordt niet betaald vanaf dat je je deur achter je dicht doet totdat je mn weer opendoet 8)7
tweede stukje klopt dat eerste is onzin
Zie!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:30:28 #195
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142023174
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ach joh valt wel mee. Alsof iedereen zich altijd aan die tijden houdt :')

Vaak maakt het geen fuck uit of je nu om 14.00 binnen komt vallen of om 14.30

[..]

Ja, mag je gewoon zomaar een proefritje maken? :P
Ah ok, ik dacht dat namelijk omdat je vaak hier hoort dat ze dat nooit gaan halen om voor een bepaalde tijd bij de bestemming aan te komen.

En nee, waarschijnlijk niet, maar misschien met een mooi verhaal kunnen ze iets regelen. *doet alvast hopen*
pi_142023400
quote:
4s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef johnson555 het volgende:

[..]

onzin je wordt niet betaald vanaf dat je je deur achter je dicht doet totdat je mn weer opendoet 8)7
tweede stukje klopt dat eerste is onzin
In principe wel. Dat EW zo'n klotevage regeling heeft met dat busstation kan ik ook niet helpen.

quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat namelijk omdat je vaak hier hoort dat ze dat nooit gaan halen om voor een bepaalde tijd bij de bestemming aan te komen.

En nee, waarschijnlijk niet, maar misschien met een mooi verhaal kunnen ze iets regelen. *doet alvast hopen*
Gewoon met je oom heen gaan en hem laten vertellen dat hij graag zo'n ding wil rijden. Natuurlijk ga jij mee. :)

Ach, ik zit nooit op een P uitgebreid te lunchen, maar tijd om een bak koffie te halen heb je wel hoor. :P
pi_142024382
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:
Gewoon met je oom heen gaan en hem laten vertellen dat hij graag zo'n ding wil rijden. Natuurlijk ga jij mee. :)

Ach, ik zit nooit op een P uitgebreid te lunchen, maar tijd om een bak koffie te halen heb je wel hoor. :P
Ik neem vaak op de eerste rit altijd een koffiepauze van 15 - 20 minuten. Puur omdat ochtend en koffie dan gewoon chill is c_/

Of ik tijdens m'n tweede rit nog stop, is afhankelijk van hoeveel tijd ik over heb om van het afleveradres naar de bushalte/station te komen. Als ik daar bijvoorbeeld om xx:05 aankom, en de bus vertrekt pas om xx:30 dan neem ik op die rit ook nog een pauze van ongeveer 15 minuten, zodat ik niet dat kwartier bij de bushalte hoef te wachten ^O^

En ik stop ook altijd op dagen als ik minder dan 6 uur werk totaal, is toch weer een halfuurtje extra vaak dan :@
  maandag 7 juli 2014 @ 21:55:09 #198
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_142024862
quote:

[..]

Hoezo zou ik mijn linkervoet gebruiken in een automaat? Die ligt altijd naast de pedalen...
[..]
pi_142024897
In de zomer altijd minstens een uur pauze per dag :7

Uiteraard alleen als het in het schema paste en ik nergens te laat zou komen, wat in mijn geval eigenlijk wel in 90% van de ritten zo was :D
Verder ook nooit wat gehoord dat ik te lang over ritten heb gedaan ofzo.
  maandag 7 juli 2014 @ 22:00:16 #200
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_142025181
Dus je mag gewoon pauze houden? Mij werd altijd verteld dat je daar problemen mee kan krijgen...

Vanmiddag moest de auto er om 15.00 zijn, om 13.30 was alles al getekend...
[..]
pi_142025369
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef ManScat het volgende:
Wellicht al voorbij gekomen, maar met de zoek-functie niet kunnen vinden:

Hoe zit het eigenlijk met het hiken (bij AR) tussen 16 juli en 16 augustus, aangezien het week OV dan een kortingskaart is?
Volgens mij heeft nog niemand antwoord gegeven op je vraag.

Het werkt gaat gewoon door, wel in iets mindere mate (maar dat kan natuurlijk verschillen per regio). Je moet gewoon zorgen dat je voldoende saldo op je chip kaart hebt staan, de kosten kan je gewoon declareren. Makkelijkste is om bij je eerste incheck van de dag even je saldo te noteren, en bij je laatste uitcheck weer.

Ohja, en vergeet niet dat transactieoverzicht van 'mijnovchipkaart' aan te zetten, dan kan je indien gevraagd je kosten verantwoorden.
pi_142026337
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Volgens mij heeft nog niemand antwoord gegeven op je vraag.

Het werkt gaat gewoon door, wel in iets mindere mate (maar dat kan natuurlijk verschillen per regio). Je moet gewoon zorgen dat je voldoende saldo op je chip kaart hebt staan, de kosten kan je gewoon declareren. Makkelijkste is om bij je eerste incheck van de dag even je saldo te noteren, en bij je laatste uitcheck weer.

Ohja, en vergeet niet dat transactieoverzicht van 'mijnovchipkaart' aan te zetten, dan kan je indien gevraagd je kosten verantwoorden.
Ah zodoende, dank je voor je antwoord :)
pi_142026565
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef GrumpyCat het volgende:
Dus je mag gewoon pauze houden? Mij werd altijd verteld dat je daar problemen mee kan krijgen...

Vanmiddag moest de auto er om 15.00 zijn, om 13.30 was alles al getekend...
Jij rent zeker ook voor de trein? :D _O-

Gewoon rustig aandoen. Als AR ons belt dan is het altijd chill, regelen we, komt goed. Zal bij EW niet anders wezen.
  maandag 7 juli 2014 @ 22:32:14 #204
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142027109
Als de auto er om 15.00 moet zijn, en volgens navi ben ik er om 13:30, dan neem ik zeker wel even 30 min pauze als ik er zin in heb. Zou altijd wel beetje speelruimte over laten als er file oid is.
Nee, toch niet
pi_142027147
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Amoeba het volgende:
En in een VW Caddy naar Groningen is ook geen uitzondering. :)
Ik had laatst een VW Crafter :P Was wel even omschakelen om daarna in een Twingo te stappen.
  maandag 7 juli 2014 @ 22:33:59 #206
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_142027227
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij rent zeker ook voor de trein? :D _O-

Gewoon rustig aandoen. Als AR ons belt dan is het altijd chill, regelen we, komt goed. Zal bij EW niet anders wezen.
Jij wilt niet weten hoe warm het is in je pantalon :P . Dan ga ik echt niet rennen, behalve als zo'n pestbus 1x per uur rijdt...
[..]
  maandag 7 juli 2014 @ 22:37:02 #207
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142027446
Ik heb altijd heeeel rustig aan gedaan in m'n tijd bij EW.
pi_142027820
Ik wist niet wat AR betekende dus ik bekeek de OP even, blijkbaar Autoreset.

Maar wauw, wat een knullig filmpje hebben ze op hun website/YouTube staan:

Ook briljant dat de chauffeur al een goede 6 seconden de telefoon opgenomen en wel aan zijn oor heeft voordat het gesprek begint.
pi_142027957
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef RacerDKB het volgende:

Ook briljant dat de chauffeur al een goede 6 seconden de telefoon opgenomen en wel aan zijn oor heeft voordat het gesprek begint.
Leuk dat je er weer over begint :)

Goed voor een tweemaandelijkse lach sessie op dit forum
pi_142028025
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Leuk dat je er weer over begint :)

Goed voor een tweemaandelijkse lach sessie op dit forum
Ja had al een vermoeden dat dit vaker gepost zou zijn.
pi_142028202
quote:

Wauw. :')
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142028430
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In principe wel. Dat EW zo'n klotevage regeling heeft met dat busstation kan ik ook niet helpen.

[..]

Je had t over dat ar een half uur eraf haalt, als dit klopt komt t ongeveer op t zelfde neer. Ik bereik locaties binnen mn woonplaats meestal binnen een half uur. Zal dus enkele minuten schelen

Wie is eigelijk groter ar of Ew?
Zie!
pi_142028492
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Wie is eigelijk groter ar of Ew?
Qua studenten volgens mij EW, maar AR heeft ook nog veel seniors in dienst.
Staat ook in de OP :P

Edit: nu ik toch de OP lees, misschien is het een idee om de MKB Brandstof App toe te voegen aan het lijstje met apps. Overzicht/kaart van veel tankstations.
pi_142028772
Het leukste aan in een dorp wonen is dat ik never nooit begin in m'n eigen woonplaats, vrijwel altijd op het station hier in de buurt. Scheelt toch weer geld :P
pi_142028941
quote:
Nu 24 jaar later is Easy Way met meer dan 1600 chauffeurs marktleider in Nederland.
quote:
Autoreset is sinds 1998 met haar 2600 chauffeurs marktleider op het gebied van transporteren van auto’s, vrachtwagens, bussen en het leveren van oproepchauffeurs.
pi_142029161
quote:

[..]

Dat geldt ook gewoon als je wel eerder automaat hebt gereden hoor
pi_142029168
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

[..]

Lekker duidelijk ja :')
Zie!
pi_142029356
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

[..]

Denk dat AR wel de grootst is qua bussen/vrachtauto's maar dat autotransporten niet veel scheelt. Daarnaast ben je met de meeste mensen in dienst niet direct marktleider, zou meer om het aantal transporten gaan en daar kom je toch nooit achter.
pi_142029399
quote:

Hahaha, ik ben wel eens bij die vent geweest :D moest ik een auto afleveren die ik door een file niet meer op tijd in Haarlem kreeg waar die man woont :+ was een Golfje meen ik wat uit Heerlen kwam.

Hij was al allemaal aan het vertellen dat hij in een filmpje speelde voor AR. Had alleen nooit gezien welk filmpje :') maar erg herkenbaar die man.

Aardige vent. Koffie en een liftje naar het station gehad :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_142029597
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hahaha, ik ben wel eens bij die vent geweest :D moest ik een auto afleveren die ik door een file niet meer op tijd in Haarlem kreeg waar die man woont :+ was een Golfje meen ik wat uit Heerlen kwam.

Hij was al allemaal aan het vertellen dat hij in een filmpje speelde voor AR. Had alleen nooit gezien welk filmpje :') maar erg herkenbaar die man.

Aardige vent. Koffie en een liftje naar het station gehad :)
Jij hebt deze koning ontmoet? _O_
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:37:49 #221
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142032237
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat geldt ook gewoon als je wel eerder automaat hebt gereden hoor
Scherp... Of zoals de hippe AR in het filmpje: "sharp" :')
  dinsdag 8 juli 2014 @ 02:03:26 #222
414827 Wave103
It's not pop music
pi_142033902
Hij gaat de ritten uitvoeren :D :D
pi_142038746
Maar eerlijk is eerlijk, voor de niet zo moderne senioren is dit natuurlijk wel een bruikbare impressie van wat het werk inhoudt.
pi_142038906
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij hebt deze koning ontmoet? _O_
Ja _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_142039207
''Dit is de mooiste rit'' :+

In other news, vandaag voor het eerst in drie weken fulltime beschikbaarheid niet gebeld :(
pi_142039916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:25 schreef DukeJan het volgende:
In other news, vandaag voor het eerst in drie weken fulltime beschikbaarheid niet gebeld :(
Dus je hebt krap aan drie weken fulltime gewerkt? Dan moet je niet zeuren :+

Als ik één week fulltime beschikbaar heb staan, mag ik in m'n handjes knijpen als ik dan voor drie dagen werk heb :')
pi_142040441
Ik werd zojuist gebeld voor de meest lullige rit in mijn 'carrière' tot nu toe: Om half 5 ophalen in Son(zuid) en afleveren in Eindhoven(noord). Een rit van maarliefst 6 kilometer, oftewel 10 minuten rijden. De auto in kwestie is een Polo uit 2001(! :s) ) waarvoor ik zelfs nog de schades moet noteren op het innameformulier.

Het is dat bij een werkdag van minder dan 3 uur het eerste half uur ook gewoon betaald wordt, anders was dit helemaal de moeite niet.
pi_142040759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Dus je hebt krap aan drie weken fulltime gewerkt? Dan moet je niet zeuren :+

Als ik één week fulltime beschikbaar heb staan, mag ik in m'n handjes knijpen als ik dan voor drie dagen werk heb :')
Ja afgelopen drie weken wel tussen de 20-30 uur gewerkt telkens. Niet full-time, maar als je je eigen beschikbaarheid mag regelen is het vaak te verleidelijk even een dagje vrij te nemen :P. Maar je hebt gelijk hoor, begon er alleen al aan gewend te raken dat ze me elke keer belden als ik wilde werken.
pi_142040842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Ja afgelopen drie weken wel tussen de 20-30 uur gewerkt telkens. Niet full-time, maar als je je eigen beschikbaarheid mag regelen is het vaak te verleidelijk even een dagje vrij te nemen :P. Maar je hebt gelijk hoor, begon er alleen al aan gewend te raken dat ze me elke keer belden als ik wilde werken.

Haha, ik snap je wel :P

Ik zet gewoon altijd voor 5 dagen open, omdat ik weet dat ik toch nooit voor 5 dagen gebeld word. Dus ik heb altijd wel één of meerdere 'vrije dagen' per week :P

Heb alleen voor donderdag pas beschikbaar staan vanaf 12:00 uur, voor het geval Nederland het woensdagavond weer op penalty's aan laat komen :+
pi_142041161
Ben nu onderweg naar Oldemarkt om een auto op te halen, 4 bussen en 3 verschillende vervoerders. Heerlijk :')
pi_142042704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef trolley het volgende:

[..]
Ik zet gewoon altijd voor 5 dagen open, omdat ik weet dat ik toch nooit voor 5 dagen gebeld word. Dus ik heb altijd wel één of meerdere 'vrije dagen' per week :P
Dan weet ik liever zeker dat ik vrij ben, anders zit je toch nog de hele dag stiekem op een telefoontje voor een spoedje te wachten.
pi_142042961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Dan weet ik liever zeker dat ik vrij ben, anders zit je toch nog de hele dag stiekem op een telefoontje voor een spoedje te wachten.
Meestal ga ik slapen tot ze me opbellen.
Deze keer tot 1 uur liggen slapen. :')

Maarr, Eindhoven - Schiedam it is. Slechts een Scenic vandaag. Afleveren tussen 4 en half 5. En eventjes aftanken. :P

Meestal heb ik ook wel altijd werk, maar ik leef nu al 2 dagen op spoedjes. Hoop dat ik voor morgen wel weer een serie ritten krijg. :)
pi_142044311
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Meestal ga ik slapen tot ze me opbellen.
Deze keer tot 1 uur liggen slapen. :')

Maarr, Eindhoven - Schiedam it is. Slechts een Scenic vandaag. Afleveren tussen 4 en half 5. En eventjes aftanken. :P

Meestal heb ik ook wel altijd werk, maar ik leef nu al 2 dagen op spoedjes. Hoop dat ik voor morgen wel weer een serie ritten krijg. :)
Zwaai je als je langs m'n werk rijdt? :D
pi_142044984
Toch maar even het wisseltje Breda-Midwoud aangenomen. Nooit van gehoord, dus we gaan eens kijken wat dat voor gehucht is. Jetta en polo, lekker 2 keer 160km touren (:
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:55:48 #235
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142045124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef qua111 het volgende:
Toch maar even het wisseltje Breda-Midwoud aangenomen. Nooit van gehoord, dus we gaan eens kijken wat dat voor gehucht is. Jetta en polo, lekker 2 keer 160km touren (:
WTF ik dacht die accepteren ze nooit voor regio Leiden, wel dus. |:(
pi_142045544
Naar Oosterhout voor een projectje. Met 10 EW'ers in de bus, best gezellig 😊
pi_142045768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:55 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

WTF ik dacht die accepteren ze nooit voor regio Leiden, wel dus. |:(
Tegenwoordig regio Rotterdam, op kamers gegaan ;p en zelfs dat accepteerden ze met moeite. Nu uiterlijk 3 uur ophalen, red ik precies
pi_142047694
Gadverdamme, vanaf woensdag elke dag beschikbaar geweest, vrijdag een spoedje wat geannuleerd werd toen ik bij het ophaaladres op de stoep stond. En gisteren een spoedje. Geef me gewoon normaal werk zeg...
pi_142050132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Geef me gewoon normaal werk zeg...
Ja, ik wil morgen ook wel weer eens een dag van 8+ uren maken .. die spoedjes en enkele ritjes schieten niet echt op nee .. ;(
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:10:21 #240
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142050257
Ik wil wel graag uberhaupt beschikbaar kunnen staan, nog steeds geen pinpas binnen terwijl ik inmiddels wel brief binnen heb van Duitse instantie die bewijst dat ik een rijbewijs heb
Nee, toch niet
pi_142050647
Morgen Eindje - Capelle ad IJssel en Roffa - Tokkiestad Almere

Tweede Scenicje van het weekje en een Fordje Mondeotje

Ach, dit klusje kan ik wel klaren. :)
pi_142050676
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:10 schreef Solidberg het volgende:
Ik wil wel graag uberhaupt beschikbaar kunnen staan, nog steeds geen pinpas binnen terwijl ik inmiddels wel brief binnen heb van Duitse instantie die bewijst dat ik een rijbewijs heb
Pin dan gewoon 200 euro bij de bank als je zo nodig ergens moet tanken?
pi_142050871
Nou morgen ook weer werk: Breukelen-Hengelo in een Golf, Enschede-Noordwijk in een hoogwerker (best lange rit in een tamelijk ongenakkelijke wagen, da's dan weer jammer) en Leiden-Breukelen.
pi_142051118
Weet iemand nog goede adressen voor de verhuur van 6-persoons bussen?

Had met een groep gehuurd voor vakantie, bellen ze vandaag op dat die bus ergens kapot in het buitenland staat en ze niks meer hebben :( ze willen ons wel tegemoet komen dus we zijn opzoek naar alternatieven.
pi_142051142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:25 schreef DukeJan het volgende:
Nou morgen ook weer werk: Breukelen-Hengelo in een Golf, Enschede-Noordwijk in een hoogwerker (best lange rit in een tamelijk ongenakkelijke wagen, da's dan weer jammer) en Leiden-Breukelen.
Dude, die hoogwerker is je leukste wagen man. _O_
pi_142051180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef Viezze het volgende:

Had met een groep gehuurd voor vakantie, bellen ze vandaag op dat die bus ergens kapot in het buitenland staat en ze niks meer hebben :( ze willen ons wel tegemoet komen dus we zijn opzoek naar alternatieven.
Stern?
pi_142051226
Staan we met 14 chauffeurs om nieuwe postbussen op te halen, mogen ze pas om 4 uur weg omdat we anders bij het afleveradres moesten wachten op de andere auto.

Om kwart voor 4 kwamen ze dat er een fout zat in de nieuwe busjes, dus dat we maar even bij de mc moesten gaan eten op hun kosten. Rond 6 uur zouden ze klaar moeten zijn. Er zit er hier iemand die van Oosterhout naar Born naar Groningen en dan weer terug naar Breda moet😂. Intussen ben ik ook al vanaf 1 uur bezig en heb nog geen stuur aangeraakt.
pi_142051452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:34 schreef kweenie1 het volgende:
Staan we met 14 chauffeurs om nieuwe postbussen op te halen, mogen ze pas om 4 uur weg omdat we anders bij het afleveradres moesten wachten op de andere auto.

Om kwart voor 4 kwamen ze dat er een fout zat in de nieuwe busjes, dus dat we maar even bij de mc moesten gaan eten op hun kosten. Rond 6 uur zouden ze klaar moeten zijn. Er zit er hier iemand die van Oosterhout naar Born naar Groningen en dan weer terug naar Breda moet😂. Intussen ben ik ook al vanaf 1 uur bezig en heb nog geen stuur aangeraakt.
Die gaat de match missen. :D
pi_142052492
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die gaat de match missen. :D
Mwoah, het is al de tweede helft bij FC Banants - FC Santa Coloma, dus hij zou de match sowieso wel gemist hebben.
pi_142053141
Morgen Groningen - Pernis en Schiedam - Groningen. Golf 6 en een Fiesta. Vroeg ophalen, dus ik sta morgenavond lekker op de Grote Markt :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:23:41 #251
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142053202
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pin dan gewoon 200 euro bij de bank als je zo nodig ergens moet tanken?
Heb shell tankpas ook alweer binnen, maar bedoel juist pas van m'n banken. Zonder die kan ik geen nieuw ID-kaart en rijbewijs aanvragen bij de gemeente, en dus niet werken

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dude, die hoogwerker is je leukste wagen man. _O_
Die bakken zijn idd het leukst ;)
Nee, toch niet
pi_142053964
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:23 schreef Solidberg het volgende:

Die bakken zijn idd het leukst ;)
Ja vind het ook altijd wel leuk hoor, je voelt je wel machtig op de weg :) Alleen twee uur is misschien net iets te lang, dan zit ik toch liever in een chille station.
pi_142055051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef Viezze het volgende:

Op wat voor manier willen ze je tegemoet komen?

Zij betalen een deel van de extra kosten die je maakt door ergens anders te huren? Of je kan zonder toeslag een duurdere klasse kiezen?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:17:05 #254
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142055075
Anders neem je even pauze, als de tijd je het toelaat.
Nee, toch niet
pi_142055108
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:16 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Op wat voor manier willen ze je tegemoet komen?

Zij betalen een deel van de extra kosten die je maakt door ergens anders te huren? Of je kan zonder toeslag een duurdere klasse kiezen?
Ze bieden ons twee auto's aan, maar dat wordt erg duur met tol en diesel. Ze willen ons ook wel tegemoet komen als we ergens anders huren, en dat gaat waarschijnlijk lukken.

Amoeba; stern heeft alles verhuurd.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:54:02 #256
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142056304
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ze bieden ons twee auto's aan, maar dat wordt erg duur met tol en diesel. Ze willen ons ook wel tegemoet komen als we ergens anders huren, en dat gaat waarschijnlijk lukken.

Amoeba; stern heeft alles verhuurd.
Lokale dealert van elk willekeurig merk met busje gebeld?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:54:59 #257
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142056345
Was er niet iemand hier die een goedkoop verhuurbedrijf wist? Ik dacht dat het in Apeldoorn zat.

Edit: http://www.autoverhuurapeldoorn.nl/ het zou deze kunnen zijn, het ziet er iig niet duur uit. :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:13:12 #258
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_142059880
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Was er niet iemand hier die een goedkoop verhuurbedrijf wist? Ik dacht dat het in Apeldoorn zat.

Edit: http://www.autoverhuurapeldoorn.nl/ het zou deze kunnen zijn, het ziet er iig niet duur uit. :)
Daar krijg je hele oude en versleten sprinters (ervaring). Andere bussen weet ik niet.
pi_142061219
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Lokale dealert van elk willekeurig merk met busje gebeld?
Nee nog niet, wel heel veel verhuurmaatschappijen. Is nog wel een optie.

Die uit Apeldoorn lijkt idd heel goedkoop maar onderaan de streep met extra bestuuurders enzo heel erg duur.
pi_142061890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee nog niet, wel heel veel verhuurmaatschappijen. Is nog wel een optie.

Die uit Apeldoorn lijkt idd heel goedkoop maar onderaan de streep met extra bestuuurders enzo heel erg duur.
Wanneer gaan jullie weg en met hoeveel man? Wij verkopen onze wagen na de roadtrip :P
pi_142064144
Aanstaande zondag met z'n zessen. Vandaar de we behoorlijk aan het stressen zijn :+
pi_142064391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Viezze het volgende:
Aanstaande zondag met z'n zessen. Vandaar de we behoorlijk aan het stressen zijn :+
Begrijpelijk, wij gaan woensdag weg :P
pi_142064916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Viezze het volgende:
Autorent.nl al bekeken?
pi_142065453
Gewoon op Marktplaats een Multipla halen :7
pi_142065514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Autorent.nl al bekeken?
Thanks ^O^ Ga morgen weer een ronde bellen wie er nog wat heeft staan.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:19:31 #266
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142067309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon op Marktplaats een Multipla halen :7
Wel krapjes ben ik bang, al kan je wel met z'n 3en voorin zitten.

Blijft wel een bazenbak. :D
pi_142070616
Brazilië - Duitsland 0-5 :o
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:45:23 #268
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142070652
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef trolley het volgende:
Brazilië - Duitsland 0-5 :o
Echt bizar potje
pi_142070798
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Echt bizar potje
Zeg dat. 4 doelpunten in 7 minuten tijd .. Je zou toch bijna denken dat de wedstrijd is omgekocht. Al verdedigt Brazilië wel echt als een natte krant vandaag -O-

Wel een mooie finale pot, Duitsland - Nederland w/
pi_142070949
Ik denk niet dat die wedstrijd is omgekocht hoor? _O-

Mooi dat Duitsland of Nederland wereldkampioen wordt. :)
pi_142071191
Doe maar Nederland dan. Die Duitsers gun ik het niet :r
pi_142071234
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk niet dat die wedstrijd is omgekocht hoor? _O-

Mooi dat Duitsland of Nederland wereldkampioen wordt. :)
Kun je even uitleggen waarom het mooi zou zijn als Duitsland wereldkampioen wordt?
pi_142071744
Mja, het is veel, maar alsof Brazilië überhaupt was doorgegaan zonder Silva en Neymar. De rest van die gasten zit ook gewoon bij clubs in Oekraïne, Brazilië en Canada, goed niveau hoor :')

Alleen David Luiz en Marcelo dan niet, maar dat zijn eigenlijk ook maar ordinaire schoppers.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:57:51 #274
404753 CruisinDen
pi_142071771
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:19 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wel krapjes ben ik bang, al kan je wel met z'n 3en voorin zitten.

Blijft wel een bazenbak. :D
Zag er pas 1 op marktplaats met een koelkast ipv die middelste stoel voorin. Ideale roadtripbak. Goedkoop, niemand wil hem stelen en als die kapot gaat laat je hem lekker staan. En die ene dus met koud bier! :7
pi_142071892
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:51 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kun je even uitleggen waarom het mooi zou zijn als Duitsland wereldkampioen wordt?
:o

Rampscenario inderdaad. :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:25:07 #276
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142074053
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Zag er pas 1 op marktplaats met een koelkast ipv die middelste stoel voorin. Ideale roadtripbak. Goedkoop, niemand wil hem stelen en als die kapot gaat laat je hem lekker staan. En die ene dus met koud bier! :7
Zwaar ondergewaardeerde auto's...

(6-0)
pi_142075231
7-0 .. -O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:39:23 #278
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142075516
Het Braziliaanse volk zal waarschijnlijk wel voor NL zijn tijdens de finale :+
Nee, toch niet
pi_142075873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Solidberg het volgende:
Het Braziliaanse volk zal waarschijnlijk wel voor NL zijn tijdens de finale :+
Maar wat nu als Argentinië van ons wint morgen, voor wie zouden ze dan zijn? :+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:44:28 #280
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_142075926
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Maar wat nu als Argentinië van ons wint morgen, voor wie zouden ze dan zijn? :+
Nederland.

Zag net reclame voor Golf Sportsvan, wat een lelijk ding zeg :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Solidberg op 08-07-2014 23:58:53 ]
Nee, toch niet
pi_142077214
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nederland.

Zag net reclame voor Golf Sportsvan, wat een lelijk ding zeg :')
Die nieuwe Citroën is ook spuuglelijk :')
pi_142077291
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef yosander het volgende:

[..]

Die nieuwe Citroën is ook spuuglelijk :')
Maar daar kunnen geen krassen aan de deur komen :o
Nee, toch niet
pi_142084200
Wat is Rotterdam toch ook een grafstad, en doe dat Capelle a/d IJssel er dan maar bij. :')
pi_142084408
quote:
13s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef Amoeba het volgende:
Wat is Rotterdam toch ook een grafstad, en doe dat Capelle a/d IJssel er dan maar bij. :')
inb4: Irritatie100 in 3, 2, 1 ... :')
pi_142085202
quote:
Daarom Vlaardingen
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:06:09 #286
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_142087103
quote:
Je hoofd ook.
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:28:11 #287
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142087833
Sowieso Rotterdam > Eindhoven, maar ik vind het beide maar grafsteden.

Kom maar haten op Arnhem. :D
pi_142088042
Vlaardingen > Rotterdam >>>>>>>>>>>>>>>> welke Nederlandse stad dan ook
pi_142088933
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:06 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Je hoofd ook.
Ad hominem.

Eindhoven > Rotterdam sowieso. En nee, ik vind Eindje echt geen mooie stad, maar Rotterdam doet mij gewoon braken.
pi_142088941
Maar ik hoorde dat er een A6 gesloopt was?
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:14:01 #291
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142089389
Beschikbaarheid voor morgen maar even uitgezet, zie het al voor me dat ik wéér ergens OM 0800 een auto moet ophalen en om 6 uur het bed uit moet. Dat gaat 'm dus niet worden morgen. :+
pi_142089509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:14 schreef Schaafkaas het volgende:
Beschikbaarheid voor morgen maar even uitgezet, zie het al voor me dat ik wéér ergens OM 0800 een auto moet ophalen en om 6 uur het bed uit moet. Dat gaat 'm dus niet worden morgen. :+
Mooi, meer werk voor mij.
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:19:05 #293
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142089572
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mooi, meer werk voor mij.
Werk jij tegenwoordig ook voor EW? :o
pi_142089747
Ik heb alleen de ochtend eruit gehaald, morgenmiddag wil ik best wel een ritje rijden :P

Al verwacht ik niet dat ze me voor een middagritje zullen bellen, dus waarschijnlijk heel de dag gewoon vrij :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:30:41 #295
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142089955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:24 schreef trolley het volgende:
Ik heb alleen de ochtend eruit gehaald, morgenmiddag wil ik best wel een ritje rijden :P

Al verwacht ik niet dat ze me voor een middagritje zullen bellen, dus waarschijnlijk heel de dag gewoon vrij :')
Ik ben eigenlijk van plan om rond een uur of 9 de beschikbaarheid weer aan te zetten voor een eventueel spoedje. :)
Of misschien ook niet, ik zie wel. Dat is juist het fijne aan dit werk, zelf plannen. :P
pi_142091036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk van plan om rond een uur of 9 de beschikbaarheid weer aan te zetten voor een eventueel spoedje. :)
Hmm, dat idee is zo gek nog niet inderdaad! 8-)

Eerst maar eens kijken in wat voor staat ik wakker word morgenochtend :+
pi_142091050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Of misschien ook niet, ik zie wel. Dat is juist het fijne aan dit werk, zelf plannen. :P
Komop niet zo laf allemaal.
Morgen om 9 uur ophalen, rotterdam-meerkerk en daarna nijmegen-haastrecht
pi_142091376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef qua111 het volgende:

[..]

Baas.

Trouwens net bijna iemand z'n kofferbak gesloopt. Als je Rotterdamt uitkomt via de A16 richting Utrecht/Den Haag kom je al snel bij dat knooppunt Terbregseplein (A16/A20). Daar staat dus vaak file, en zo ook vandaag.

File was op de A16, dus uiteindelijk op de oprit kon je wel flink snelheid maken alvorens je de A16 verliet, en vlak voor de splitsing autosnelweg draait nog even een kneusje over het verdrijvingsvlak zijn auto op een vrijwel lege linkerrrijbaan, waar ik dus net aan kwam gereden. Ik kon vol in de ankers. :') jezus

Wie zou er dan eigenlijk schuld hebben?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 14:07:52 ]
pi_142091564
Kun je bij EW donderdag nog je beschikbaarheid doorgeven, of moet dat vóór donderdag? Heb namelijk nog geen inlogcode ontvangen en zou graag willen beginnen volgende week. :D
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:10:11 #300
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142091573
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef qua111 het volgende:

[..]

9 uur ophalen, schattig. Ik moest maandag om 5:20 mijn bed uit om een auto om 08:00 op te halen uit een plaatsje waar ik nog nooit van had gehoord. :(
pi_142091779
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')