Zwaar ondergewaardeerde auto's...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Zag er pas 1 op marktplaats met een koelkast ipv die middelste stoel voorin. Ideale roadtripbak. Goedkoop, niemand wil hem stelen en als die kapot gaat laat je hem lekker staan. En die ene dus met koud bier!
Maar wat nu als Argentinië van ons wint morgen, voor wie zouden ze dan zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Solidberg het volgende:
Het Braziliaanse volk zal waarschijnlijk wel voor NL zijn tijdens de finale
Nederland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar wat nu als Argentinië van ons wint morgen, voor wie zouden ze dan zijn?
Die nieuwe Citroën is ook spuuglelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nederland.
Zag net reclame voor Golf Sportsvan, wat een lelijk ding zeg
Maar daar kunnen geen krassen aan de deur komenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Die nieuwe Citroën is ook spuuglelijk
inb4: Irritatie100 in 3, 2, 1 ...quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef Amoeba het volgende:
Wat is Rotterdam toch ook een grafstad, en doe dat Capelle a/d IJssel er dan maar bij.
Daarom Vlaardingenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef Amoeba het volgende:
Wat is Rotterdam toch ook een grafstad, en doe dat Capelle a/d IJssel er dan maar bij.
Je hoofd ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef Amoeba het volgende:
Ad hominem.quote:
Mooi, meer werk voor mij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:14 schreef Schaafkaas het volgende:
Beschikbaarheid voor morgen maar even uitgezet, zie het al voor me dat ik wéér ergens OM 0800 een auto moet ophalen en om 6 uur het bed uit moet. Dat gaat 'm dus niet worden morgen.
Ik ben eigenlijk van plan om rond een uur of 9 de beschikbaarheid weer aan te zetten voor een eventueel spoedje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:24 schreef trolley het volgende:
Ik heb alleen de ochtend eruit gehaald, morgenmiddag wil ik best wel een ritje rijden
Al verwacht ik niet dat ze me voor een middagritje zullen bellen, dus waarschijnlijk heel de dag gewoon vrij
Hmm, dat idee is zo gek nog niet inderdaad!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van plan om rond een uur of 9 de beschikbaarheid weer aan te zetten voor een eventueel spoedje.
Komop niet zo laf allemaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van plan om rond een uur of 9 de beschikbaarheid weer aan te zetten voor een eventueel spoedje.
Of misschien ook niet, ik zie wel. Dat is juist het fijne aan dit werk, zelf plannen.
Baas.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef qua111 het volgende:
[..]
Komop niet zo laf allemaal.
Morgen om 9 uur ophalen, rotterdam-meerkerk en daarna nijmegen-haastrecht
9 uur ophalen, schattig. Ik moest maandag om 5:20 mijn bed uit om een auto om 08:00 op te halen uit een plaatsje waar ik nog nooit van had gehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef qua111 het volgende:
[..]
Komop niet zo laf allemaal.
Morgen om 9 uur ophalen, rotterdam-meerkerk en daarna nijmegen-haastrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |