Het is niet Cashmere Cat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik heb niet heel veel inspiratie voor een nieuw opdracht, dus we doen weer een plaatje:
Welke band stelt dit voor?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Noobie 5quote:
Watergevechtquote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Oosten het volgende:
Ieder jaar is het weer een gevecht om lowlands kaarten te bemachtigen. Tijdens de hittegolf editie 2012 vond er op het festival terrein ook een ander gevecht plaats. Waar doel ik op?
Noobie 5quote:
Noobie 5quote:
For real? Even een vraag bedenken..quote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef µ het volgende:
[..]
Noobie 5
het_grobbekuiken 4
indiaantje89 4
theodoor9 4
BillDauterive 3
H.Kemper 3
Rearviewmirror 3
friekin_ 1
isgeschiedenis 1
Oosten 1
µ 1
Over welke Lowlands 2014 act gaat dit?quote:Je zou er zo overheen kijken in het programmaboekje. Dat zou zonde zijn, want ............. is heel wat bijzonderder dan doet vermoeden. Twee blanke broertjes uit L.A., ......... en ........., die een voorliefde koesteren voor sophisticated late night R&B van twintig jaar terug, uitgevoerd met elektronica van nu en de omfloerste zang van Prince. Nou ja, niet van Prince zelf natuurlijk, maar dat duidelijk is waar het tweetal de vocale mosterd vandaan haalt. Het resultaat is even relaxed als opwindend, en komt extra tot leven op het podium, waar de broers zelf gitaar en bas spelen en zo een jazzy, soms zelfs funky noot toevoegen die je eerder verwacht bij, eh, jazzfunk. Truly special.
Mwah, met een beetje kennis van België is deze vraag goed op te lossen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is gewoon een kut vraag. Moest hem opzoeken. 1 had je wel kunnen raden maar die ander wat minder.
De volgende vraag mogen we alle 580 Nederlandse plaatsen opnoemen?
Antwerpen en Turnhout. Antwerpen was een makkie, Turnhout (3de stad in de provincie Antwerpen) is minder logisch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Noem de twee Vlaamse plaatsen waar de Lowlandsbus langsrijdt.
Juist +1. Naast Stromae komen ook Damiaan Denys & Bo Tarenskeen – ‘Wat Is Angst?’ | en Maud Vanhauwaert. Datjullie dat vergeten is eigenlijk wel logischquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Selah Sue en Triggerfinger en Oscar And The Wolf.
Ik denk dat je een andere vraag moet stellen aangezien niemand het antwoord weetquote:
quote:Dat ??? ooit op Lowlands zou spelen, stond reeds lang in de sterren geschreven. Alleen niet wanneer precies. Geen wonder, want het internationale tourschema van de Australische feestband speelde zich zelden af in augustus. Zo kan het dat het vrolijke zestal zijn sprankelende potpourri van latin, funk, reggae, jazz en ska hier al jaren over uitverkochte zalen en zaaltjes uitstort, maar in Biddinghuizen nog altijd geldt als het bestbewaarde geheim van down under. Tot nu toe, want mede dankzij de hit ‘Brighter Than Gold’ gaat het deze keer dan toch echt gebeuren. Wij zeggen: riemen los, dansschoenen aan en luchttrompet mee. Dit is het jaar van de kat!
Ik keur hem voor je goed (weet ik vrijwel zeker). Dan kunnen we weer door:quote:
Texelse Boys?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef meneerdebont het volgende:
O, is dat de bedoeling? Geen probleem, komt 'ie:
Wat was de naam van de voorloper van de X-Ray, in eenzelfde soort golfplatenkeet?
Verwacht dat jij goed zit. Had ook 2012 inhgedachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is vrij nieuw, maar die van vorig jaar is rood, toch? 2012 dus.
Correct!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is vrij nieuw, maar die van vorig jaar is rood, toch? 2012 dus.
El Amhadi, net als Karim, maar volgens mij zijn ze geen familie van elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Rearviewmirror het volgende:
Volgens mij is dat Soundos. Maar ik weet haar achternaam niet meer.
Juist!quote:
Klopt! En Mark Lanegan zong in Song For The Deadquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
You Think I Ain't Worth A Dollar was dat toch?
Of deed hij ook wat in Song For The Death (maar dat was Mark Lanegan alleen die dat deed volgens mij samen met Josh op de background).
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie zoek ik:
- Paradiso 2008
- Lowlands 2008
- Go Planet Enschede 2009
- 013 Tilburg 2009
- 013 Tilburg 2010
- Heineken Music Hall 2010
- Pinkpop 2011
- Ahoy 2011
- Fortarock 2013
- Ziggo Dome
- Lowlands 2014
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie zoek ik:
- Paradiso 2008
- Lowlands 2008
- 013 Tilburg 2009
- 013 Tilburg 2010
- Pinkpop 2011
- Ahoy 2011
- Fortarock 2013
- Ziggo Dome
- Lowlands 2014
Volbeat dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie zoek ik:
- Paradiso 2008
- Lowlands 2008
- 013 Tilburg 2009
- 013 Tilburg 2010
- Pinkpop 2011
- Ahoy 2011
- Fortarock 2013
- Ziggo Dome
- Lowlands 2014
Ja soz clickspamquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Correctal zijn wat minder quotes ook niet erg
indiaantje89 7
BillDauterive 6
Noobie 5
het_grobbekuiken 4
theodoor9 4
H.Kemper 4
Rearviewmirror 4
fuckroyksopp 1
meneerdebont 1
TimTyler 1
friekin_ 1
isgeschiedenis 1
Oosten 1
µ 1
Gefeliciteerd!quote:
Joost van Bellen/ Kenny harder?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:55 schreef meneerdebont het volgende:
Oke oke, next:
In 2010 vond een heuse Lowlands Rave plaats. De DJ van dienst werd lange tijd geheim gehouden, waardoor de wilde geruchten rondgingen. Zou Daft Punk een setje draaien? Het bleek uiteindelijk om een heel andere DJ-grootheid te gaan. Ik hoor van jullie graag de naam èn het pseudoniem van die avond.
Na zes dagen nog geen antwoord.. Ik weet het ook niet, best een lastige vraagquote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie speelde er vorig jaar voor en na Richie Hawtin in de Bravo.
Een weet ik wel. Die ervoor speelde.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Was t even vergeten sorry
Wie speelde er vorig jaar voor en na Richie Hawtin in de Bravo.
Oei. euh... Hmm. Hier moet ik nog even flink over nadenken, slecht zeg. Over die van zaterdag heb ik een paar minuten na moeten denken, alleen Skrillex kwam meteen in me op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
waren Nina Kraviz en Marcel Fengler.
Tijd voor een nieuwe vraag.
Noem alle Alpha subheadliners van dit jaar (dus de spot voor de headliner).
Correct:quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. euh... Hmm. Hier moet ik nog even flink over nadenken, slecht zeg. Over die van zaterdag heb ik een paar minuten na moeten denken, alleen Skrillex kwam meteen in me op.
Vrijdag: Imagine Dragons
Zaterdag: Volbeat
Zondag: Skrillex
Ja!quote:
Correct! Les Tambours du Bronx mogen we uiteraard niet meetellen als headliner.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Poeh! Nog best lastig eigenlijk.
Rollins Band iig zeker. Arrested development op zaterdag, Biohazard op zondag?
Levellers sloten de Bravo af en Rev Horton Heat de Charlie :-) goed geheugen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah! Die laatste had in mn herinnenring ook Cypress Hill of Levellers nog geweest kunnen zijn.
Was geloof ik zelf bij Reverend Horton Heat.
Heb ik wel vaker last van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Levellers sloten de Bravo af en Rev Horton Heat de Charlie :-) goed geheugen!
Geen idee. Ik gok de campercamping. Die zal dan op het parkeerterrein gelegen hebben, tegenover camping 5.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef WpuntNL het volgende:
Welke camping is het meest verplaatst en waar heeft zij gelegen?
Nope... Je bent warm... Maar de campercamping is het niet. Alhoewel de verplaatsing van de campercamping wel een aardige afstandverplaatsing is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gok de campercamping. Die zal dan op het parkeerterrein gelegen hebben, tegenover camping 5.
Flying Lotus?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
Welke band vernaamd naar een bloem heeft 2 keer opgetreden op Lowlands?
ogonogo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:39 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe heette de voorloper van de Titty Twister? Zonder op te zoeken dus
Te weinigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
Welke band vernaamd naar een bloem heeft 2 keer opgetreden op Lowlands?
Nee ik bedoel de tent ernaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef H.Kemper het volgende:
Mocht het antwoord van het_grobbekuiken niet correct zijn: magneetbar?
Had m dit jaar ook wel weer willen zien. Absolute held.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Heeft een keer een guest appearance gedaan in de X-Ray
Yes! Doe jij even de stand aanpassen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef WpuntNL het volgende:
Als ogonogo niet goed is, dan is ogononogo vast wel goed?
Ik gok nee en ehm.... 2002?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef WpuntNL het volgende:
indiaantje89 8
BillDauterive 7
Noobie 6
het_grobbekuiken 4
theodoor9 5
H.Kemper 4
Rearviewmirror 4
fuckroyksopp 1
meneerdebont 2
TimTyler 1
friekin_ 2
isgeschiedenis 2
Oosten 1
µ 1
WpuntNL 3
Wie zou er welk jaar een wasserette leveren op Lowlands en kwam die er?
Wrangler stond er toch echt met een wasserette in 2005.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:57 schreef WpuntNL het volgende:
Fout en fout... Het was voor 2000 en het was een wasmiddelmerk. En dattie er niet was... Dat kloptnwel.
Hmmm Okee... Wist ik niet... Ik doelde op het Ariel debacle in 1998.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wrangler stond er toch echt met een wasserette in 2005.
quote:Inmiddels al weer 6 jaar geleden (2007) konden niet alleen grote bands als de Kaiser Chiefs rekenen op grote belangstelling. Er stonden ook rijen voor de Laundromat van Wrangler. Deze immens grote wasserette – 9 meter hoog en 18 meter breed – kon geen festivalganger ontgaan. Bij deze Laundromat konden festivalgangers, kosteloos, hun wasje draaien. Tijdens hun wasje konden de festivalgangers gebruik maken van speciale overalls, waardoor ze als lopende reclamezuilen over het festivalterrein liepen.
In de 90s waren steltlopers helemaal de shit op Lowlandsquote:
JA DAGquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef theodoor9 het volgende:
De volgende mag de volgorde aanpassen
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
JA DAG
Noem nog twee andere artiesten die van de UK komen.
Nee, was inderdaad een grap. Echte vraag is:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt?Deze is vrij makkelijk.
Blood Red Shoes en Kaiser Chiefs
Bloc, andere stijl?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Welk van deze bands hoort er niet bij en waarom niet: Oasis, Blur, Arctic Monkeys, Bloc Party.
Oasis is uit elkaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Welk van deze bands hoort er niet bij en waarom niet: Oasis, Blur, Arctic Monkeys, Bloc Party.
quote:
Ok, Bloc Party is blijkbaar niet officieel uit elkaar dus puntje voor friekin. Mijn beoogde antwoord was Arctic Monkeys omdat leden van Oasis, Blur en Bloc Party ook solo of met een andere band op Lowlands hebben gestaan: Liam Gallagher mer Beady Eye, Damon Albarn met The good, the bad & the queen en Kele Okelekerekre solo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Bloc Party ook toch? Als dat niet zo is reken ik hem goed maar dat was niet het antwoord waar ik naar op zoek ben.
En Alex Turner met The Last Shadow Puppetsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
[..]
Ok, Bloc Party is blijkbaar niet officieel uit elkaar dus puntje voor friekin. Mijn beoogde antwoord was Arctic Monkeys omdat leden van Oasis, Blur en Bloc Party ook solo of met een andere band op Lowlands hebben gestaan: Liam Gallagher mer Beady Eye, Damon Albarn met The good, the bad & the queen en Kele Okelekerekre solo.
indiaantje89 8
BillDauterive 7
Noobie 7
isgeschiedenis 7
theodoor9 6
het_grobbekuiken 5
H.Kemper 4
Rearviewmirror 4
friekin_ 3
WpuntNL 3
meneerdebont 2
fuckroyksopp 1
TimTyler 1
Oosten 1
µ 1
Nooit op LL gestaan, alleen in Paradiso.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
En Alex Turner met The Last Shadow Puppets
Die hebben toch nooit op Lowlands gestaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
En Alex Turner met The Last Shadow Puppets
Oh sorry had niet gezien dat het erom ging dat ze solo ook op lowlands stonden. My badquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nooit op LL gestaan, alleen in Paradiso.
Ben je fan van Arctic Monkeys ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef AMDB het volgende:
Overigens, de film waar Alex Turner de soundtrack van schreef, Submarine, is wel op LL uitgezonden
Nee eigenlijk niet. Moet ik weten voor m'n werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ben je fan van Arctic Monkeys ofzo?
Mag ik mezelf noemen? Of ben ik te oud?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Oké. Snelle vraag. Noem de vier leden van de jeugd.
ik ging voor artiesten namen maar ik keur m goed. Kan iemand de punten doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef isgeschiedenis het volgende:
Olivier Mitshel Locadia, Freddy Tratlehner, Pepijn Adriaan Lanen, Bas Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |