Na zes dagen nog geen antwoord.. Ik weet het ook niet, best een lastige vraagquote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie speelde er vorig jaar voor en na Richie Hawtin in de Bravo.
Een weet ik wel. Die ervoor speelde.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Was t even vergeten sorry
Wie speelde er vorig jaar voor en na Richie Hawtin in de Bravo.
Oei. euh... Hmm. Hier moet ik nog even flink over nadenken, slecht zeg. Over die van zaterdag heb ik een paar minuten na moeten denken, alleen Skrillex kwam meteen in me op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
waren Nina Kraviz en Marcel Fengler.
Tijd voor een nieuwe vraag.
Noem alle Alpha subheadliners van dit jaar (dus de spot voor de headliner).
Correct:quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. euh... Hmm. Hier moet ik nog even flink over nadenken, slecht zeg. Over die van zaterdag heb ik een paar minuten na moeten denken, alleen Skrillex kwam meteen in me op.
Vrijdag: Imagine Dragons
Zaterdag: Volbeat
Zondag: Skrillex
Ja!quote:
Correct! Les Tambours du Bronx mogen we uiteraard niet meetellen als headliner.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Poeh! Nog best lastig eigenlijk.
Rollins Band iig zeker. Arrested development op zaterdag, Biohazard op zondag?
Levellers sloten de Bravo af en Rev Horton Heat de Charlie :-) goed geheugen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah! Die laatste had in mn herinnenring ook Cypress Hill of Levellers nog geweest kunnen zijn.
Was geloof ik zelf bij Reverend Horton Heat.
Heb ik wel vaker last van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Levellers sloten de Bravo af en Rev Horton Heat de Charlie :-) goed geheugen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |